לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Life


כינוי:  - LiHi -

בת: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

סיכום החופש הגדול האחרון + מלא מלא תמונות


אז זהו, מחר כבר חוזרים ללימודים. החופש הזה עבר ממש מהר, וסה"כ מאוד נהנתי. חבל לי שהוא נגמר...

עכשיו זאת השנה האחרונה.. אני מצד אחד שמחה ומצד שני לא. כי מצד אחד בא לי כבר ממש לסיים בי"ס ולעבור את כל הבגרויות וכל זה.. אבל מצד שני- תכלס זאת תקופה מדהימה וכיפית, ואני בטוחה שאני אזכור אותה ועוד אתגעגע אליה מאוד. 

טוב, אז אלו בעיקרון היו התוכניות שלי לחופש:

  • לנסוע לאילת ! נסעתי אפילו פעמיים (: היה ממש כיף.
  • לנגן והרבה... בתקופה האחרונה דיי הזנחתי את הנגינה ואני חייבת לפצות על זה  סה"כ ניגנתי הרבה
  • רישיון נהיגה התחלתי ללמוד נהיגה..
  • לעבור דירה כנראה נעבור עוד חודש וחצי ככה... השיפוצים מתעכבים
  • בראשית (?) לא היה
  • קוקה קולה וילג' לא יצא
  • הרבה ים הייתי המון בים (:
  • למצוא עבודה (?) חחח בסוף לא עבדתי
  • לעשות ספורט ולהרזות קצת =
  • להכיר אנשים חדשים ונחמדים הכרתי
  • להכיר מישהו חדש ונחמד (?) חח לא הכרתי
  • להפגש עם הרבה אנשים שלא ראיתי כבר מלא זמן נפגשתי..
  • מועד ב' באנגלית עשיתי.. נקווה לטוב
  • ללכת להרבה קונצרטים, הופעות ומסיבות הלכתי.. אבל לא להרבה
  • לונה פארק (?) הייתי אמורה ללכת היום!! אבל בסוף כנראה שלא :(

וכמובן - הרבה בתי קפה, שופינג, יציאות, חברים, התנחלויות, ים וכו'. זה היה המוןןן (:

 

טוב עכשיו אני אשים כמה תמונות מהחופש:

לילה לבן  3.7-

 

יומולדת לנדב בירקון  11.7

 

 

יומולדת לאחותי ביטבתה 19.7 -

 

אילת עם רוני ומאיה 15-19.8

אילת עם דניאל 27-29.8 -

 

פיקניק בים 30.8 -

 

 

וזהו..

אז לסיום הפוסט והחופש, אני רוצה לאחל לכולכם שנה טובה ומוצלחת.

ותגיבו ! לקח לי פול זמן להעלות את כל התמונות... חח

 

3>

ליהי

נכתב על ידי - LiHi - , 31/8/2008 15:22  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ליהי ב-7/2/2009 20:40
 





3,805
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל- LiHi - אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על - LiHi - ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)