לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תחרות בחירת שותפה יצאה לדרך בהצלחה לכל המשתתפות!


בלוג שבאמת עוזר מוזמנים תמיד להכנס! עיצובים,הזמנות,תחרויות,הורדות וכל מה שתרצו נמצא כאן מוזמנים להכנס!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2005

ההזמנה לבלוג של מלה:)


טוב הזמנה שניהה:) התקדמות טוב אז מלה הזמינה ממני חתימה אז הנה היא מוזמנת להגיב וכמובן לא לשכוח ללנקק וגם אתם מוזמנים להגיב על החתימההההה :) אוהבת מאיוששש

הנה החתימה:

טוב הגיבו לי עם הערות  חחח אז הנה שיפרתי קצת ומלה תגידי לי מה בדיוק לעשות  זאת אומרת אם את רוצה להוסיף משו ...

אז הנה:

 


 


נכתב על ידי , 31/8/2005 02:27  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כפתורים יפים וחדשים כנסוווווווווו


שלום לכולם אז כמו שאתם רואים אני מסדרת מחדש את הבלוג ומוסיפה הרבה דברים אז הנה כמה כפתורים לשימוש אישי

תהנו!

 

    

       

 

              

                    

זהו לבנתיים בקשה אל תעתיקו לבלוגכם או לאתרכם זה רק לשימוש אישי !

אם יש לכם בקשות מיוחדות או סתם להגיב על הפוסט אתם מוזמנים !

בקשה תגיבו !:)

אוהבת תמיד

 

נכתב על ידי , 31/8/2005 00:25  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



העלאת מוזיקה לבלוג!כנסו


 

 

טוב אז ביקשו ממני לדעת איך שמים מוזיקה בבלוג אז זה פשוט מאוד 

טוב אז קודם כל נכנסים לאתר  כלשהו ומעתיקים את כתובת השיר שבחרתם

במשך אני כמובן אוסיף שירים להורדה אני אשתדל בזמן הקרוב... 

נכנסים לרשימות ואז לוחצים על העלאת רשימה חדשה ושם כותבים את הקוד הבא ובמקום שכתוב פה לכתוב את כתובת השיר תכניסו את כתובת השיר חחח! וזהו אז הנה הקוד:

 

{bgsound src=" פה תכניסו את כתובת השיר"}

 

רק במקום ה-} תעשו את שני המשולשים משני הצדדים למי שלא הבין מה זה משולשים זה מה שמצוייר על המקשים "ת" ו"ץ" ובמקום הסמנים שאני כתבתי תרשמו את אלה!

וזהו מקווה שהצלחתם ! ואם לא אז אתם מוזמנים לשאול שאלות! וכמובן תגיבו!

אוהבתתתתת תמיד

 

נכתב על ידי , 30/8/2005 22:11  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בת: 33



תמונה




3,424
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , מגיל 14 עד 18 , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmay:) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על may:) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)