לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Tormented Reality



כינוי: 

בן: 36

ICQ: 203930085 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2005

בא לי לבכות אבל זה בורח מהר מידי...


אני ממש רוצה לבכות...

וסוף סוף זה בא....

לא כי רע לי... אלא כי היה רע ועכשיו נראה יותר טוב...

וברור שיהיה רע אחר כך... אבל עכשיו כלכך טוב לי עד שנגמר לי הכח...

להתמודד.... לחשוב.

זה כמו כשהתחלתי לשמוע מוזיקת רוק שוב וחשבתי לי: "כוסאמק איפה הייתי עד עכשיו?" אתם לא תאמינו איך בכיתי....

 

אני רוצה שיחבקו אותי כאילו זה באמת משנה משהו... כאילו זה אומר: "זה חיבוק כי בא לי לחבק אותך עכשיו..."

כאילו שמחר החיבוק הזה יהיה אחר... כאילו שהחיבוק הזה הוא חד פעמי...

 

ואני בוכה... כי כשהייתי ילד... עלאק ילד... אסור היה לי לבכות... הייתי אבא...ואמא... ואח....קטן אבל גדול...

 

והילדות שלי הייתה טובה.... אבל לא ילדותית... ועכשיו אני מרגיש שאיחרתי את הרכבת... "מה אני בוכה עכשיו אינעל רבאק?!?, אין זמן לבכות..." -

 

אז אני בוכה ב-4 בבוקר.... כי זה לא נחשב "זמן"... זה הזמן "פירסומות"... "מחצית"...

 

הכל עוצר... הכל נירדם... הכל חוזר למצב הראשוני... דומם...

 

למה אני לא יכול לבכות כי בא לי? למה אני בוכה כי בא לי? למה אני מרגיש שזה לא זה?

 

למה כשאני בוכה אני לא בוכה בקול? למה אני לא צועק? אני מתבייש?! אף פעם לא התביישתי....

 

אלוהים! תודה! אני סוף סוף בוכה!!! באמת בוכה! אבא תראה! אני בוכה! אני מרגיש! אני אוהב! אני כועס! אני כואב!

 

למה זה קורה כשאף אחד לא רואה? למה זה בא עם בקבוק וחצי וויסקי? למה לא יכולתי לדבר עם דוד שלי עד עכשיו כמו שצריך....?

 

למה דווקא כשאני רוצה המילים לא מספיקות... למה השפה היפה שלנו נראית לי כלכך עלובה ועניה פתאום?

 

למה אני רוצה לצעוק דווקא כשכולם ישנים?

למה אני שואל הרבה "למה"?

 

אני הולך לטבוע לי בשקט בדמעות הריקות שלי... כי הם ממש לא באו לי במקום... אבל לפחות הם באו...

 

פאקינג 5 שנים אני לא בוכה... גם בבית קברות (ותאמינו לי אני מגיע לשם יותר מלבצפר בזמנו...)

למה אני בוכה על עצמי... אני זה שחי לא?! אני שרדתי לא?! אולי בגלל זה... אולי הייתי אמור להיות השלישי... שאיחר כמו לבצפר ככה למוות... ובא לי לבכות... וזה עושה לי טוב... לבכות... עם סיבה... או בלי... סתם כי אני כבר לא מוותר על מה שיכול להיות טוב... ואת הרע אני כבר מכיר והוא מכיר אותי יותר... אנחנו חברים לא רעים.. מחליפים חוויות מידי פעם... צוחקים ביחד... מתווכחים...

 

כבר הפסיקו לי הדמעות אבל לא הספיק לי... אני רוצה עוד... מה קרה ? עברתי את המיכסה השנתית?

 

כוס אמק!!! אני רוצה לבכות כמו שלא רציתי בחיים !!! אלוהים תן לי לבכות! פעם אחת וכמו שצריך! למה לא? כואב לך? גם לי כואב! למה אני צריך לסבול? אני רוצה להינות מזה גם... עוד קצת... זהו... זה כל מה שאני מבקש...

 

וואלה בחיים לא כתבתי ככה... האצבעות רצות על המקלדת לבד... אני אפילו לא יודע מה תהיה המילה הבאה... זה כיף לא נורמאלי... לא הרגשתי ככה בחיים שלי...

 

אני הולך להביא לעצמי עוד סגריה... כבר חוזר... אולי...

 

ואני רועד כלכך שאני לא מצליח לקום להביא סיגריה למרות שאני מת לאחת... מה לא בסדר איתי?!

מה רע בעוד סיגריה?!

 

טוב אני כבר בא... ... ... ... ... ...

 

אתם לא יודעים עד כמה טוב לי שאני יכול לכתוב לכם את זה לפחות...

 

כי מה שקשה לפעמים לכתוב ... לפעמים הרבה יותר קשה להגיד.

 

תודה ויטלי!!! תודה יוליה!!! תודה אבא!!! ותודה אמא!!! (אמא... אני בוכה שוב... איזה אושר תאמינו לי...)

 

יודה... אני חייב להודות... אני מבין אותך ממש עכשיו... מסתבר שאנחנו הרבה יותר דומים משחשבתי...

 


 

STILL LOVING YOU

Music :Rudolf Schenker

 Lyrics:Klaus Meine

 

Time, it needs time

 To win back your love again

I will be there, I will be there

 Love, only love

Can bring back your love someday

 I will be there, I will be there

I'll fight, babe, I'll fight

To win back your love again

I will be there, I will be there

 Love, only love

Can break down the wall someday

 I will be there, I will be there

 

 If we'd go again

 All the way from the start

 I would try to change

The things that killed our love

 Your pride has built a wall, so strong

 That I can't get through

Is there really no chance

To start once again

I'm loving you

 

Try, baby try

To trust in my love again

 I will be there, I will be there

Love, our love

Just shouldn't be thrown away

 I will be there, I will be there

 

 If we'd go again

 All the way from the start

I would try to change

The things that killed our love

 Your pride has built a wall, so strong

That I can't get through

Is there really no chance

 To start once again

 

 If we'd go again

All the way from the start

 I would try to change

 The things that killed our love

 Yes, I've hurt your pride, and I know

 What you've been through

You should give me a chance

This can't be the end

 I'm still loving you

I'm still loving you, I

                                                        need your love

I'm still loving you


 

CATCH YOUR TRAIN

Music: Rudolf Schenker

 Lyrics: Klaus Meine

 ,Wake up man it's late but not too late

 !It's six o'clock like everyday

,Get your things run and forget the rain

!Take powerpills don't miss your train

, And you'd like to be another

A different guy and a better lover

.For your love, for your life check your way

And you like the Rock'n'Roller

, A different life and Whisky Cola

 But don't be low keep your own style

,And catch your train

!Don't be lazy man and work off your ass

,He's the boss you've gotta do what he says ,Catch your train

! run and forget those ways

,Keep it cool it's not too late

 And you'd like to be another

.A different guy and a better lover

, For your love, for your life check your way

 And you like the Rock'n'Roller

,A different life and Whisky Cola

!But don't be low keep your own style

 !And catch your train

 

נכתב על ידי , 27/12/2005 04:34  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ליאת ב-28/12/2005 12:06



הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAbsurd אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Absurd ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)