לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Tormented Reality



כינוי: 

בן: 36

ICQ: 203930085 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2006

.........מיאו.....חתולה....(במבטא של זאב רווח)............


ראיתם פעם איך חתול תופס עכבר?

 

קודם הוא תופס אותו מהזנב ונותן לו לרוץ במקום קצת... סתם בשביל השעשוע...

ואז הוא משחרר אותו ומיד קופץ מימולו, תופס אותו שוב ומריץ אותו במקום שוב (תוך כדי שהעכבר מנסה להתגבר על התקפי הלב החוזרים ונישנים)... סתם... כי קודם זה לא היה מספיק משעשע...

אתם מבינים... החתול רוצה קצת גיוון... הוא לא אוכל "אוכל משעמם..."

 

אז אתמול הבנתי... אני נועדתי להיות העכבר... ותמיד יש מישהו שישחק איתי קצת... בשביל השעשוע...

 

אני כבר מתחיל לשנוא חתולים... ות'חיים...

 

אז אני אפסיק לרוץ ולנסות לברוח כל הזמן... די כמה אפשר?! מה אני סוס?!?! סאאמק...

 

אולי אם אני אפסיק לרוץ, אז מי שלא יהיה החתול המזדיין הזה (שבטח מפריע למישהו לישון איפשהו...) , ישתעמם ויעזוב אותי קיבינימאט.....

 

אני עייף. וקצת רעב כרגע... כמו דפוק, קודם לעדכן ואחר כך לאכול... על הבוקר... וואלה פסיכי...

 

יש לי האנג-אובר עצבני... וישנתי רק איזה שעתיים ואני עוד צריך לנסוע לשלם על בגרות שברוב טיפשותי אני נאלץ להשלים היום... חודשיים כמעט לפני הגיוס... בעעע...

 

 

 

נמאס.

 

נכתב על ידי , 15/1/2006 08:54  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אלי ב-26/1/2006 15:21



הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAbsurd אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Absurd ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)