לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Tormented Reality



כינוי: 

בן: 36

ICQ: 203930085 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

תשובות לשאלון השבועי


אם היית מוצא את המפתחות לביתך, והיית הולך הביתה, אך מגלה שהוא לא היה שם. מה היית עושה?

הולך לשכן ושואל אם הוא זוכר איפה הספייר...

 

 אם היית מוצא את עצמך ניצב על עמוד חשמל, כשבכיס הימני של המכנסיים יש לך מצית, בכיס השמאלי סרט ורוד זוהר ודוקים ביד. מה היית עושה עם הדברים האלו?

 אני מאמין שהייתי מוצא דרך לעשן את זה איכשהו.

 

 אילו היית משתתף בתחרות בנייה של מטוסים מנייר, אולם לקחו לך את כל דפי הנייר חוץ מאחד. האם תחלק אותו לשניים ותנסה לבנות שני מטוסים שונים או מטוס אחד גדול? אם יש לך רעיון נוסף אנא, שתף אותנו.

 חותך לשתיים אבל חוצה ברוחב הדף ככה ששתי החלקים שווים לגודל המקורי.

 

אם הייתה לך כוס שקופה מזכוכית ביד אחת וקלח תירס בשניה, כיצד היית משתמש בהם נגד אנשים מעצבנים ובאיזו דרך?

 הייתי מרסק את הכוס לאבקת זכוכית ומאכיל ת'בנזונה בתירס מצופה זכוכית :)

 

 אם היו נותנים לך חידה ושלוש אפשרויות לפיתרון, והיית מגלה שכל התשובות שגויות, האם היית אוכל טונה מקופסה? מדוע?

בכל מקרה אני לא הייתי אוכל טונה, טראומות מהצבא...

 

במידה וירשת שטח אדמה אי שם בתימן, אולם ממשלת תימה מודיעה לך שאם לא תבנה שם משהו, הם יקחו ממך את השטח ללא פיצויים. מה תבנה שם?

 מפעל לקידוח נפט

 

אם היית מגלה שקוקוס היא חיה בסכנת הכחדה, משום שחברות האופנה משתמשות בפרוותה, מה הייתה עמדתך כלפי פרוות קוקוס?

 משהו שמקלפים לפני שאוכלים.

 

במידה ומישהו מחנטרש לך בשכל, תחנטרש בחזרה? מה יהיה משפט המפתח?

 "נכון, נכון, גם אני הייתי בחופשה על שבתאי, אבל נגמרה לי הוויזה וגם אין שם דירות להשכרה... סתום ת'פה!"

 

ולסיום, אילו היתה לך שאלה הזויה שמתאימה לשאלון. מה היתה השאלה ומה היית עונה עליה?

 ש: אם היית רץ ברוורס בשדה תירס ומלטף פודינג תוך כדי, מה היית אוכל תוך כדי?

 ת: אוכל תירס, בתחת, מקנח עם קצת פודינג לפנים... (?!?!?!?!?!?!?!!?)

נכתב על ידי , 22/1/2008 16:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAbsurd אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Absurd ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)