לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Tormented Reality



כינוי: 

בן: 36

ICQ: 203930085 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

תיקון טעות


היום קיבלתי תשובה רשמית ממפקד הפנמיה, ואני יוצא לקורס קצינים.

אני חוזר בי מכל מה שנכתב בפוסט הקודם, חוץ מדבר אחד: הצבא הזה הוא באמת גוף מפגר...

 

וואלה זה אחד הימים הטובים שלי בתקופה האחרונה.

 

הקורס מתחיל ב 2 למרץ והמבדקים ב13 לפברואר, מה שאומר שבשבוע הקרוב אני עוזב את הפנמיה!

נכתב על ידי , 31/1/2008 16:46  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טל-יה ב-2/2/2008 20:16
 



איזה צבא מזדיין!!!


מה כבר ביקשתי?! לחזור להיות לוחם?

להיות קצין? - עזבו את זה שבכלל לא הייתי אמור לעשות ת'תפקיד המסריח הזה...

 

היום, עם המצב שנוצר, ההשטמתויות ומחדלי המלחמה, אני לא מבין איך המערכת המפגרת הזאת מוותרת על לוחמים כלכך בקלות.

ועוד כאלה שאחרי שנתיים בצבא והרבה חרא במהלכן, עדיין רוצה להיות קצין?! מה קורה פה?

 

ועכשיו, אחרי שכבר ניתקעתי בפנמיה הזאת, ואחרי שמפקד הפנמיה הבטיח שהוא יעשה הכל כדי שאני אצא לקצינים, (עזבו את זה שהוא לא עשה כלום ואני נאלצתי לעשות הכל וליסוע שעות ברחבי הארץ...), אז עכשיו הבנזונה המתרומם הזה גם שם לי רגליים! עכשיו הוא לא מוכן לשחרר אותי בלי מחליף! WTF!!!! כשהציעו לו מישהו בימקומי לפני 4 חודשים, הוא לא היה מוכן לקבל אותו, היום פחות מחודש עד תחילת הקורס הוא ניזכר!!!

 

יא בן זונה!!!! 

 

ובנוסף לכל החרא, הסגנית - אחרי שכבר התבטלה לי רגילה בגללה - לקחה לי עוד יום חופשה על איזה שטות והמפקד פנמיה גם רוצה לשפוט אותי...

בטח! אני גם אתן לו לעשות לי משהו... אני הופך עליו את השולחן והולך הביתה לחופשה על חשבון הפנמיה בלי תאריך סיום ושיחפש ת'חברים שלו...

 

בן זונה!!!

 

ועכשיו בנימה קצת יותר שמחה -

 

שלג בירושלים! שיהיה במזלטוב ושימשך כמה שיותר (חבל רק שאני לא שם כדי לראות אותו עם שני... אבל לא נורא בטח גם בחיפה ירד הלילה...)

נכתב על ידי , 30/1/2008 09:53  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הכותבת המסתורית ב-30/1/2008 11:02
 



לילה טוב...


...חלומות נעימים
נכתב על ידי , 23/1/2008 01:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAbsurd אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Absurd ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)