לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Tormented Reality



כינוי: 

בן: 36

ICQ: 203930085 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

פסיפלורה???


פסיפלורעעע??

 

אני חשבתי שאני הזוי ואז נכנסתי למדור "הנושא החם" וגיליתי שאני די בסדר עדיין....

 

מה רע בפסיפלורה שזה גם טעים.....גם יש משקה אלכוהולי על בסיס פסיפלורה וזה ממש טוב....

ושלא נשכח שלפסיפלורה תכונות רפואיות חשובות והיא אחד ממרכיבי תרופות ההרגעה למיניהם...

אז לכל מי שעצבני על הפסיפלורה תוכלו קצת ותרגעו......

יא חולי נפש! מה פסיפלורה?! אין לכם על מה להתלונן אז אתם יורדים על הפסיפלורה החפה מפשע!!??

 

כמו שאמר סרג'יו: "זה קוראים זה בשפה מידיצינה 'זאפטה שמש'...."

 

לכו תעשו אמבטיית חול בדחיפות חולי נפש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

נכתב על ידי , 31/7/2005 07:29   בקטגוריות סעיף נפשי  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של זואי. ב-5/8/2005 00:36
 



רק רציתי לוודא....


רק רציתי לוודא שאני לא השוטה היחיד בכפר.....

 

תמיד הייתי שונה,

 

הייתי ה"דוס" של הכיתה,

הייתי ה"רוסי" של הכיתה,

הייתי הכי נמוך בכיתה,

הייתי הכי קטן בכיתה,

לא הלכתי מכות,

לא יצאתי לעיר וכיו"ב......

 

תמיד רציתי להיות "נורמאלי".....

 

אז הייתי ונישארתי רוסי.....מצב נתון....ואני גאה בזה...

אני לא דתי יותר,

אני לא הכי נמוך,

אני לא הכי קטן,

אני הולך הרבה מכות,

אני יוצא לעיר כשבא לי.......

 

אבל אני לא יכול להגיד שנהיה לי טוב.......

 

אז גיליתי שאין דבר כזה "נורמאלי", התאכזבתי קשות.

 

נהייתי ציני, אפילו סרקאסטי במידה.......

נהייתי סקאפטי......עוקצני......

 

זה באמת מה ומי שאני וטוב לי ככה.......

אבל להגיד שבאמת טוב לי.......לא.

 

אנשים אומרים שאני טועה.....שיש "נורמאלי"......אני חושב שאין.

אני חושב שאנשים המציאו את זה כדי שיהיה להם יותר טוב עם השיעמום שלהם, עם זה שהם לא עשו שום דבר "מיוחד" בחיים שלהם, רק דברים סבירים, נורמליים. הם סגורים ולא מסוגלים להפתח לדברים שונים.

 

אז למה בכל זאת אני לא מרגיש שלם עם זה? למה נראה לי שבאופן בלתי תלוי אני עדיין מתכוונן ע"י נורמאל מסויים? למה אנשים אוהבים את השנינות והשיעשוע בסרקאסטיות שלי אבל אני מרגיש בזה כאב וסבל?

ומצד שני אני מחפש ומעריך את זה אצל אחרים? (אולי גמאני לא משהו מיוחד.....אולי גמאני לא עשיתי שום דבר משמעותי?.......תיסכול.....אכזבה......הכל בולשיט)

 

זה רק אני? או שזה מדבר אל מישהו?

 

אני מקווה שכן. 

 

 

 

נכתב על ידי , 31/7/2005 06:44   בקטגוריות נפשי  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Liquid Violence ב-7/8/2005 00:55
 



הזוי


הזוי?

 

הזוי........

 

הזוי.....המממ....

 

כן.....די.

 

זה בסדר......יהיה טוב.......חייב להיות טוב.......לא?

 

כן.......When we get the PRECIOUS

 

Yes my love the Precious is ours.........

 

In case I woun't see you again...good morning , good evning and good night!!! humm...yep...shit ..I did it again

נכתב על ידי , 31/7/2005 04:19   בקטגוריות סעיף נפשי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Liquid Violence ב-7/8/2005 00:53
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAbsurd אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Absurd ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)