לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Tormented Reality



כינוי: 

בן: 36

ICQ: 203930085 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2005    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2005

עידכון מחמ"ן......


לא בדיוק מה שחשבתי.... חיכיתי 3 שעות בשביל ראיון של 20 דקות שכולו זבזוז זמן....

 זה הלך בערך ככה :

 
ש: "למה אתה רוצה להגיע למודיעין?"
 ת: "אני לא
"
ש: "מה אתה רוצה לעשות בצבא?"
 
ת: "אני רוצה להיות קרבי..."
 
ש: "אתה יודע שחמ"ן זה לא קרבי נכון?"
 ת: "כן"
 ש: "ואיך אתה מתייחס לזה?"
 ת: "אני לא מתייחס באתי רק מתוך סקרנות....  אתם כלכך מתאמצים לגייס אותי למודיעין למרות שהברזתי לכם כבר איזה 3 פעמים...."

 
אני לא אפרט את כל השיחה זה די משעמם..... 

בקיצור סיפרו לי שאני אצתרך קודם כל לעשות קד"צ (קורס קדם צבאי...) של 4 חודשים שכוללים לימודים אינטנסיביים במשך כל היום בנושאים כמו: מדינאות, פוליטיקה, דיפלומטיקה, ארצות העולם ואולי שפות זרות נוספות.... וגם אמרו לי שאני אשב ואקרא ואנתח ואתרגם כל מני דברים בכל מיני שפות....... בקיצור נהיה לי שחור בעיניים כשחשבתי לעצמי שאני אצתרך לעשות את זה במשך 3 שנים..... 

ג'יימס בונד אני לא אהיה ..... עכשיו נשאר רק לחכות למחזור מיונים הבא לסיירות ולהתחיל להיכנס אחושרמוטה לכושר (כן, כן להפסיק לעשן וכל הבולשיט הזה.... עלאק! ;) )...... 
אז לכל מלש"בים הצעירים למיניהם..... 
מודיעין זה לא קרבי, ת"א עיר מגעילה (החום והלחות, משהו רצח), ויש מצב שתחכו איזה 3 שעות בשביל ראיון של 10 דקות......אז..... 

הנה לכם שלוש סיבות טובות לא ללכת למודיעין תחסכו את זה מעצמכם!!!
.......
:)

נכתב על ידי , 31/8/2005 17:39   בקטגוריות צבא  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יעקב ב-1/9/2005 10:30
 



.......Dont


עההההההההההההההההההההההה!!!!!!!!!!!!!!

נכתב על ידי , 30/8/2005 21:27   בקטגוריות סעיף נפשי  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יעקב ב-31/8/2005 16:31
 



חירפון צה"לי....


מה אני צריך לעשות כדי שהם יבינו שאני לא רוצה ללכת למודיעין?

הברזתי מ-3 מיונים, למרות שאמרתי שאני אגיע......

ולמרות שאמרתי להם שאני רוצה לחתום ויתור ושני רוצה ללכת לקרבי וחמ"ן זה רחוק מלהיות קרבי....

הם עדיין מתעקשים.... היום קיבלתי שיחה מחמ"ן שבה זימנו אותי לראיון אישי......

הפקידה החמודה שואלת: "יעקב?..."

אני: "כן"

פ: "אתה תגיע מחר לראיון האישי?"

א: "ת'אמת אני לא רוצה להתגייס למודיעין....אני רוצה קרבי"  

פ: "תראה , חבל אם לא תגיע.... תבא תראה איזה תפקי מציעים לך ואם לא תאהב תוכל תמיד לחתום ויתור..."

א: "סבבה, אבל נראה לי שאם אני מתמיין למודעין אני לא יכול להתמיין לשום מקום אחר..... יום סיירות לא נתנו לי לעשות ולא נתנו סיבה מוגדרת... זה קשור איכשהו?"

פ: "תראה בעקרון יש קשר.... אבל יש לך עוד זמן עד הגיוס וגם מחזור המיונים למחזור הגיוס שלך כבר נגמרו כך שתוכל להתמיין למודיעין ומקסימום לחתום ויתור ולהמשיך להתמיין במחזור המיונים הבא או להתקשר ללשכה ולשאול לאיזה תפקידים אתה מתאים והם כבר ישלחו לך מיונים אם יש אפשרות....."

א: "המממ...."

פ: "טוב. אז תגיע מחר ב- 9:10 לבית אליהו עם ת.ז ושתי תמונות פספורט..."

 

ככה הסתיימה השיחה. ואני חושב לעצמי, כוס עמאק, אני עושה הכל כדי שיעיפו אותי מהמיונים וכל פעם הם מזמנים אותי מחדש ואומרים לי לנסות ולראות איזה תפקיד מציעים לי..... מה הם כבר מציעים לי? תפקיד ב"מוסד"?!?!

איזה תפקיד של מרגל בסגנון ג'יימס בונד?!?!?!

טוב אם הם כלכך מתעקשים אז כנראה באמת כדאי לבא לראות...... זה יכול להיות מעניין....

 

("המוסד" זה קרבי? ג'יימס בונד זה קרבי? טוב אז אני בא :) )

 

....Wish me luck!!! I will need it I think

:)..."Violence, Liquid Violence, you know the rest"

נכתב על ידי , 28/8/2005 17:10   בקטגוריות צבא  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יעקב ב-30/8/2005 20:22
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAbsurd אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Absurd ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)