לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


להתראות ילדים וילדות, אני אלך בעקבות הכוכב.

כינוי:  Lali

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

7/2005

אממ


קצת לבד.. קצת בודדה אבל זה לא נורא..

זה טוב.. לא?

טוב, לפחות כך חשבתי כששתקתי והסכמתי...ונפרדתי.

אני לא יודעת אם באמת אני רוצה שיהיה לצדי מישהו או שאני סתם מתגעגעת לרגעים הקטנים...

בחיים שלי לא הייתי מאוהבת.. וגם לא הפעם.. אולי סופסוף אני כן רוצה אהבה.. אני כן רוצה לדעת איך זה מרגיש.. מה זה ואיך זה..

אבל לא יודעת לא יצא לי עוד להרגיש זאת.. לא יצא לי להתאהב... אולי זה לא אני.. אולי זה לא בשבילי..

לא רע לי.. פשוט קצת בודד.. אני חייבת לעשות כבר משהו.. אני מתייבשת פה, אני לא עושה כלום...

ומרב שאני לא עושה כלום הראש שלי לא במקומות הטובים.. הוא לא בטוב שבחיי הוא נכנס דווקא לדברים הלא הכי אופטימיים... אני חושבת כל הזמן על דברים קטנים ומעצבנים שקרו לי השנה, איך שכ"כ ניסיתי לעשות אותה טובה יותר משנה שעברה... ובסופו של דבר היא לא הייתה שונה בהרבה מהשנה הקודמת.. בלאט!?!!?

 אין בי חרטות על שומדבר שעשיתי או נעשה לי... אני לא רוצה להחזיר את הגלגל אחורה.. זה נראה לי מיותר וטיפשי.. אני מאמינה שכל מה שקרה וקורה זה רק לטובה.. (ואי אני מקווה שהאופטימיות הזמנית שלי תימשך לעוד הרבה זמן חח).

אני רק מקווה שהעתיד שלי יהיה שונה קצת מההווה ומהעבר... שהכל יסתדר לי בסופו של דבר... גם בראש וגם במציאות...

טוב יאללה נמאס לי לזיין ת'שכלל

לילה טוב לכולם...

נ.ב. כפית שלי, אני אוהבת אותך.. ואני מודה לך על הכל.. על התמיכה ועל האוזן ועל הכתף ועל הכלל את פשוט המלאך שלי... אוהבת המון

 

 

 

 



נכתב על ידי Lali , 30/7/2005 23:24  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של AKPY ב-14/9/2006 23:04




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLali אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lali ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)