לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


להתראות ילדים וילדות, אני אלך בעקבות הכוכב.

כינוי:  Lali

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

9/2005

זיוני שכל, או מה?


אז... אני חולה, וזה מבאס תחת! שונאת את האף האדום והכואב עקב ניגוב יתר עם טישו מעפן...

אבל הכל כרגיל, חזרתי שוב לשגרה... בוקר, קפה, בצפר, אוכל, בית, בית, מחשב, מחשב, טלויזיה, מחשב, מיטה וכן האלה...

 

המוזה נרצחה, לא מצליחה לכתוב שומדבר מהלב יותר...

אני אדישה רצח, וקרה לציבור הרחב, לא אכפת לי מכלום ומאף אחד.

רב הזמן אני מייבשת אנשים, לא שמה עליהם או פשוט מתעלמת.

וזה כזה כיף! חהההההההההה חח

(טוב, די די.. אני לא כזו רעה... סתם נמאס לי תמיד להרגיש רע אז פיתחתי אדישות לא נורמלית חח כלפי אנשים רבים... אבל עדיין יש לי רגשות... ואני עדיין חמודה ונחמדה... פחחחח חח =] )

בכל אופן, להיות אדישה זה טוב... לפחות לעת עתה, לפחות עד שכל הסיפור המעפן יגמר...

 

ולא ממזמן גליתי שהוא רוצה לבוא לדבר איתי... רק שהוא לא מוצא את הזמן הנכון... מה זמן נכון?! מה כבר יכול להיות נכון, לדבר איתי על כל מה שקרה, ומה שקורה... הקטע המציק הוא שעד שהוא יבוא לדבר איתי אני כבר לא ארצה לדבר איתו.. חח וגם לא ארצה להקשיב לו.. כי מיום ליום, יותר ויותר לא אכפת לי מהכל, מכל התקופה המחורבנת הזאת.. לא ממנו ולא ממנה, כי נמאס לי כבר להרגיש רע נמאס לי כבר כל הזמן להיות עצובה בגלל משהו שאני לא אשמה בו בכלל!

יש מצב שכשהוא יבוא לדבר איתי אני פשוט אגיד לו שאין לו מה לדבר איתי... כי לי אין מה להגיד כבר, הכעס עבר, הכל נגמר וכל מה שרציתי להגיד פשוט התפוגג... וזה מיותר כ"כ להקשיב לו, שידבר לכרית או במקרה שלו ל'קובבה שדבוקה לו כל הזמן לתחת!

 

ולסיום... כמה דברים שמעצבנים אותי!

-מעצבנים אותי אנשים שלא מתקלחים שבועות על גבי שבועות ועוד מתלהבים מזה...

-מעצבן אותי שצוחקים עלי על זה שאני לא יודעת לבשל! כוס עמק, זה שאני נקבה זה אומר שאני אמורה לדעת לבשל!?!? אההההממממ ניוז פלאש.. ממש לא!!!!!!!!!!!!!!

-מעצבן אותי כשאומרים לי שאני אנורקסית או נורא רזה..לעעעעע לא שמתי לב בכלל! אני דווקא הייתי בטוחה שאני קובבה מהלכת!

-מעצבנים אותי כל המותגים האלו כבר שהתחילו עם האופנה השנטית שלהם! בלאטט די אני לא מיוחד יותר! כל פרחה ממוצעת לובשת עליה עכשיו איזה חצאית פרחונית ומלא צמידים! הלוו?!?! רק לי מותר להיות ילדת הפרחים!

-שונאת להיות חולה בקיץ! למות מחום לרצות ארטיק ושאמא תגיד "לא, את חולה!" זה כזה מעצבן! אני כבר חולה.. מה כבר יכול להיות יותר גרוע מזה!

 

ולעת עתה.. מספיק עם הקיטורים.. אני אחזור לקלגרון המסריח שלי.. ולטישו שמחק לי כבר את האף!

 

ממני באהבה ענקית(או שלא.. חח) החולה =/

 

 

נכתב על ידי Lali , 26/9/2005 18:12  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The Riddler ב-29/9/2005 05:52




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLali אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lali ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)