לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


להתראות ילדים וילדות, אני אלך בעקבות הכוכב.

כינוי:  Lali

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

11/2005

ג'ורג'יה... נכון, הייתי מתה!


נכון... זה לא השיר שלי, ונכון הייתי מתה לכתוב אותו...

אבל זה שיר כ"כ יפה, שיר שאני כ"כ אוהבת, אחד השירים הטובים שלה, של האישה ששינתה את חיי בשנה הזו, שהמוזיקה שלה עזרה לי לעבור תקופות רעות בחיי! וזה שיר שאני כ"כ מזדהה איתו ברגעים אלו, בתקופה הזאת.. בתקופה הכ"כ מבולבלת שלי...

אז.. תהנו מהשיר המקסים של אפרת גוש- ג'ורג'יה

 
רוח עולה מן הים
גל מתקדם ועוד גל
מישהו בא ומבחין בי
מישהו בא ונבהל

אני שוכבת קפואה
קול מהדהד במרחק
מישהו בא ונושם בי
בא ולוחץ בי חזק

כל התחושות נשכחו כבר
כל הכאב נעלם
אין בי דבר להציל עוד
אין לי בכל העולם

רוח עולה מן הים
טעם מלוח בפי
מישהו לא מוותר לי
בא ונלחם במקומי

רעש קולות אנשים
צל מכסה את פני
מישהו בא ובוכה
לא אל תבכה, לא עלי

כל התחושות נשכחו כבר
כל הכאב נעלם
אין בי דבר להציל עוד
אין לי בכל העולם

אני לא יודעת אם רע או טוב
אני לא יודעת אם קר או חם
אני מבולבלת
רק צריכה חיבוק
חיבוק חם ואוהב
רק צריכה קצת ביחד
פחות לבד...
אולי זה יעבור
והכל יגמר מהר
כל התחושות הרעות יסתיימו
שמחת החיים שלי תחזור אלי
ואני שוב אחייך
אחייך אליו
אל האחד שיתן לי את החוזק
והרצון להמשיך ולחיות...


ו.... גל או אייס או somewhere i belong, לאן אתה חושב שנעלמת לי עכשיו!??! אה?!!!!!!!!!! היכן אתה! תחזור!!!
!!!i miss u
נכתב על ידי Lali , 17/11/2005 18:11  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The Riddler ב-21/11/2005 14:42




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLali אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lali ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)