לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


להתראות ילדים וילדות, אני אלך בעקבות הכוכב.

כינוי:  Lali

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

10/2005

יקירתי


לא הרבה שירים עושים לי את זה...


אבל השיר הזה עושה לי את זה כל פעם מחדש...


מן צביטה קטנה בלב....=/


 


יקירתי/אסף אמדורסקי


יקירתי, יקירתי,

חמקתי מבין זרועותייך

שלושה שבועות שהתארכו עד למאוד

אך במהרה אשוב אלייך

 

יקירתי, יקירתי,

חמקתי מבין זרועותייך רפה ותשוש

שלושה שבועות היו דרושים לי עד לאין שיעור

אך בסופם, במהרה, אשוב אלייך

 

בקרוב את תדברי אלי שוב

וגופי ירגיש את חומך ואת נשימותייך

 

אשוט אלייך כמו ספינה כמו רוח איתנה אבוא לראות

כן, בוא אבוא ובמהרה עטור בניצחון

אשוב אלייך

 

בקרוב את תדברי...





אין לי מושג מה קורה איתי עכשיו... אני נודדת בין מצבי רוח... שמשתנים תוך שניות...

מעצבות לשמחה.. משגעון לדאון טוטלי...=/ לא בא לי לחזור לתקופת הדיכאון...

אוף...





תולי, אני יודעת שאת קוראת פה לפעמים, למרות שאת לא מגיבה!

רק רציתי להגיד לך, שאני אוהבת אותך הכי שבעולם!

את הבנאדם הכי מקסים שיש בעולם כולו!

את היקום בשבילי!

אז... אני פשוט אוהבת אותך! תודה שאתה פה איתי!

ותמיד תזכרי שלא משנה מה, אני תמיד פה, שם, באיי סי, בפלא', בירח, בשמיים ובארץ אך ורק בשבילך!

שלך ללי!


נכתב על ידי Lali , 30/10/2005 18:01  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The Riddler ב-2/11/2005 17:33
 



רוצה..


שקט...

כל מה שאני רוצה זה שקט.

פשוט דממה!

שכולם יסתמו את הפה

ושיהיה שקט!

שסופסוף אני אוכל לשמוע את עצמי

ולא את כולם

רוצה שלווה

ריקנות

רוצה שכולם יעלמו ורק אני איהיה פה

רוצה לבד

רוצה להיות לבד כ"כ

לבד בכל העולם

רק אני עם עצמי

רוצה שקט

שלווה

רוגע

רוצה....

 




ואייי איזה הקלה! עשיתי את הצללה המחוברנת לקעקוע החמוודדיי שלי.. עכשיו טינקי לא נראית כמו חוברת צביעה! חע =]]]]]] בכל מקרהה תמונות מצב יבואו רק בעוד שבועיים שהכל יראה כמו שצריך ולא כמו שזה נראה עכשיו.. חח

המשך יום טוב, וסוף שבוע רגוע לכולם!

נכתב על ידי Lali , 28/10/2005 17:52  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Somewhere I Belong ב-30/10/2005 00:03
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLali אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lali ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)