לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


להתראות ילדים וילדות, אני אלך בעקבות הכוכב.

כינוי:  Lali

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

9/2005

אה?!


למה לעזזל אני ערה בשעה כזו?!?!

אה כן.. כי יש לי בצפר! וגם אני משתעלת כמו כלבה...... בלאט עם המחלה הזאת.. היא לא נגמרת!

 

בכל מקרה עוד חושך בחוץ, אולי אני אראה את הזריחה מעד לבניינים המכוערים שממולי, הפנס המעפן שדלוק בדיוק מעל לחלון שלי מסנוור אותי ברגע זה!

ואפילו הציפורים עוד לא התחילו לשיר... אוף, למה כ"כ מוקדם!

 

ברקע מתנגן לו הדיסק של אניגמה, הכי כיף לקום איתם בבוקר...

השיעול שלי קצת הורס את הקסם שלהם, ומזעזע את השלווה, והרוגע שנמצא כרגע בכל מקום.

ואפשר לחשוב שרק עוד איזה חצי שעה בודדה שכל זה ישתנה, השמש כבר תעלה, הבית שלי יתעורר והרעש הנצחי של השכונה שלי יתחיל במהרה.

 

טוב אני עפתי לראות את הזריחה, הדבר הקסום הזה.

שיהיה לכם יום מקסים!

 

אוהבת המונים, ללה =]

נכתב על ידי Lali , 29/9/2005 06:00  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The Riddler ב-1/10/2005 10:05
 



הבועה התנפצה לי!


אני עדיין חולה... וכבר די נמאס לי מהמחלה המעצבנת הזאת... זה רק הולך ומחמיר... אני צרודה! אני משתעלת בלי סוף ^שיעול^ ^שיעול^ ו...^שיעול^, לפחות אין לי חום זה די מעודד...

 

וזה לא הכי כיף להתקע בבית תחת שמיכת פוך ובוב דילן ברקע... במשך כמה ימים רצופים... אני כבר מכירה כל עצירה וכל עלייה וירידה בקולו של בובי... אני והוא הפכנו להיות אחד! וכמה שאני אוהבת את בובי אני לא מוכנה שהוא יהיה החצי השני שלי...

 

בזמן האחרון אני קולטת כמה שהבועה שבה חייתי כ"כ הרבה זמן מתנפצת מהר מאוד, או יותר נכון התנפצה כבר.

כשהייתי עוד בכיתה ט' תמיד שמעתי על מכרי אונס, התעללות מינית וכל מיני הטרדות, אבל כל זה היה דרך המסך או מהעיתון... בסוף כיתה ט' גיליתי שחברה טובה שלי מאוד עברה התעללות מינית במשך שנים רבות מהאבא החורג שלה...

הייתי בהלם, בהתחלה כ"כ לא האמנתי לה... הייתי בטוחה שהיא עובדת עליי ואז היא אמרה לי שהיא עוזבת... והיא באמת עזבה, רק כשהיא עזבה זה באמת היכה בי!

זה היה כל הזמן הזה כ"כ קרוב אלי! ותמיד הייתי בטוחה שאני אדע על זה... ואני אוכל לעזור ולמנוע את זה, אבל זה דבר שכ"כ לא שמים לב אליו! אתה חי בבועה בטוח שזה רחוק ממך כאשר זה בדיוק מולך!

 

אובדן של מישהו קרוב מאוד בחיים שלי לא חוויתי לפחות לא אובדן של בנאדם קרוב, אף אחד לא מת לי, אף אחד לא נהרג ולא התאבד, תודה לאל!

אבל בכיתה י' נהרגה הכלבה הכי אהובה עליי עלי האדמות! היא הייתה הדבר הכי קרוב אלי, היא הייתה בשבילי עולם ומלואו! החברה הכי טובה שלי!

וכשהיא נהרגה הייתי במצב נפשי מאוד לא טוב, לא מאוזן, הגעתי למצבים של אי רצון לחיות, לא הבנתי מה קורה סביבי, הדרדרתי בלימודים, ובשבוע הראשון בכלל לא הבנתי שהיא איננה יותר, תמיד הייתי חוזרת הביתה ומנסה לקרוא לה או לחפש אותה.

המצב שהגעתי אליו היה נוראי, ודי מוקצן, הייתי בשוק די הרבה זמן, ועד היום אני מסוגלת להזכר בה ולהתחיל לבכות כי היא נורא חסרה לי.

אני לא יודעת מה יהיה איתי כאשר אני אאבד בנאדם קרוב אלי, כאשר מישהו שקרוב אלי ימות... אם הגעתי למצב כזה בגלל כלבה, אין לי מושג מה יהיה איתי כשזה יהיה בנאדם, ואני כ"כ מפחדת מזה!

 

עכשיו אני קוראת ספר, ספר יפה מאוד, "ורוניקה מחליטה למות"/ פאולו קואלו.

הספר מספר על בחורה שנמאס לה מהחיים שלה והיא מחליטה להתאבד, היא מגיעה לבית משוגעים ושם מודיעים לה שהיא הולכת למות כתוצאה מכמות הכדורים שהיא לקחה. כמובן שהיא לא מתה בסוף אבל זאת לא הפואנטה של הספר.

לאורך כל הספר, פאולו מספר על ההרגשה של התאבדות, על הרצון למות, הוא מראה לנו את הצד של האנשים האלו שכולנו שופטים אחרי מותם, כשהם בוחרים להפסיק את החיים שלהם, כשהם מחליטים למות.

אני אישית מאוד מבינה את הדמות הראשית בספר(ורוניקה), ובכלל אני מצליחה איכשהו להבין את האנשים האלו שמחליטים להתאבד, שמחליטים לעזוב את המקום הזה.

זאת האמונה שלהם, הבחירה שלהם, הרצון שלהם, ולדעתי לא צריך לעצור אותם כי אם בנאדם באמת לא רוצה לחיות והוא רוצה למות הוא ימצא את הדרך לעשות זאת לא משנה מה..

בכל מקרה, אני מציעה בחום רב על הספר, יש מצב שלא תאהבו אותו, כי לא כולם מסוגלים להתחבר לספרים כאלו... אבל זהו ספר טוב...

 

אני פה מסיימת לזיין ת'מוח, לילה טוב לכולם!

ללה החולה=/

 

נכתב על ידי Lali , 27/9/2005 20:58  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The Riddler ב-29/9/2005 05:50
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLali אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lali ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)