לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נסיכה עם כנפיים


אם בכל העולם היו רק שני בני אדם אלו היו אני ואתה בין כל הזמן שעבר בין כל הזמן שיהיה נמצאים בהווה בין כל המילים מעבר למחשבות יש אהבה אהבה גדולה אהבה ענקית אהבה של נצח

כינוי:  טינקרבל מפעם...

בת: 35

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2007

סגירת המעגל שלי...




             סגירת מעגל שלי...  

כבר כמעט שעברה שנה... או לפחות ככה זה מרגיש..

כבר שבועיים שאני מביטה על העבר שלי בעיניים צוחקות בעיניים מבינות כאלה שרואות מכאן את מה שכבר לא רואה משם... רואה ממבט הזמן את מה שלא הצלחתי אז.

כבר שבועיים מנסה לסגור את הקצה הפרום הזה של חיי... קצת לסגור מעגל... קצת להיפרד מכל מי שמגיע לו ואני עוד לא הספקתי..

אז עבר כבר לא מעט זמן... והכתיבה הייתה מפלט מכל הבעיות שבעולם... מקום להתבגר בו ולהכיר בו את עצמי.

עכשיו עדיין לא גדולה כל כך אבל כבר לא אותה אחת...

עוד מעט צבא... ואז חיים... כאלה שאי אפשר לדחות אותם למחר...

וכרגע למרות שגשם כל כך חם... למרות שעננים השמש עוד זורחת... ואני עם שוקו חם שהוא הכין לי... כותבת קצת מכתב פרידה קצת תופרת את מה שנפרם..

חשבתי שאולי יהיה בסדר... לא האמנתי עד כמה...

כל הרשימות בצדדים מחוקות... כל מה שרציתי עשיתי... והוא לצידי... גם אם היו זמנים קשים... והיו...

עוד כמעט יומיים יום של אהבה ואני חוגגת את החיים הנפלאים האלה...

כי גם בזמנים הכי קשים איכשהו עמוק בלב יודעת שיהיה בסדר..

והילדה ההיא? היא מדי פעם עוד קופצת לביקור מחייכת אליי לא איבדתי אותה היא בתוכי רק שקצת עבר לו זמן...

המגירה שלי עמוסה בשירים מכתבים סיפורים אבל... הפעם הם למעני רק לעצמי...

שיר ישן מיום אחד לפני כמעט ארבע שנים אני והוא מאחורי הספרייה הישנה ירח מלא וכוכבים כמו שאף פעם לא נראים בעיר הקטנה הזאת נשיקה ראשונה.. אהבה יחידה...

אומרים שאהבה ראשונה היא מלחמה... אתה גדל וגם היא צומחת אתה משתנה והיא זורחת אתה בוכה והיא נובלת ואז כמו נשיקה שמכסה כל כאב היא שוב פורחת בשלל צבעיה... בכל עוצמתה...

ודווקא היום ביום שלא הכל כל כך ברור יודעת שאין חשוב מאהבה... היא שבונה אותנו והיא גם הורסת... היא שעושה קצת עצוב לחיות שהורסת תקוות ובונה ציפיות עד השמיים... היא שנותנת כוח היא שאחרי הכל נשארת לנצח...

אז כבר קצת מאוחר ואני שוב מגזימה... שוכחת שהפעם זה לא לעצמי..

אז זה הסוף... סוף קטן ויפה לתקופה נפלאה.

ועכשיו טוב ויפה... ואולי מחר מעונן... אבל עוד מעט שוב יתבהר...

תחייכו... החיים נפלאים... תדעו שאנחנו כל כך בני מזל על שניתנה לנו הזדמנות לתקן שוב ושוב ושוב ושוב את כל מה שרק רצינו... לעשות שוב ושוב ושוב ושוב דברים מטורפים דברים יפים לעשות טיסה לעשות שירה לעשות כתיבה לעשות אהבה לעשות חיים שאנחנו במו ידינו בונים בוחרים את גורלנו עכשיו אני בוחרת להגיד תודה... תודה ולהתראות... בפעם האחרונה... היה לי נפלא... ועדיין.... שיהיו לכם חיים מדהימים!

                                                                             

                        כי כל אהבה יכולה להיות גדולה מהחיים ההחלטה היא בידכם...  

 

Kiss me out of the bearded barley Nightly, beside the green, green grass Swing, swing, swing the spinning step You wear those shoes and I will wear that dress. Oh, kiss me beneath the milky twilight Lead me out on the moonlit floor Lift your open hand Strike up the band and make the fireflies dance Silver moon's sparkling So kiss me Kiss me down by the broken tree house Swing me upon its hanging tire Bring, bring, bring your flowered hat We'll take the trail marked on your father's map

 

                          

נכתב על ידי טינקרבל מפעם... , 11/2/2007 20:28  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטינקרבל מפעם... אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טינקרבל מפעם... ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)