לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מגירה.


כל היצירות שלי מגיעות למגירה בסוף.

כינוי: 

בן: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2009

וזה הסוף.


זהו! זה הסוף? איך זה כבר הסוף?! מה?! איך זה כבר נגמר?

שנה שלמה עברה לי.

שנה מעולה. השנה הכי טובה.

שנה עסוקה וקשה ופוריה מאוד. המון עבודה, המון הצלחה, לא מעט כשלונות.

לסכם שנה כזאת לתוך דף. בחיים אי אפשר יקח אולי שלוש שנים רק לכתוב מה קרה בשנה הזאת.

איך נפרדים מהילדים? שלום? חיבוק? בוכים? או לא? ובסוף חייב להיות הקטע שיוצאים החוצה בפעם האחרונה. ואיך עושים את זה בלי לחזור אחורה? בלי להסתכל אחורה בפעם האחרונה על הילדים? על הכפר שהיה הבית שלך במשך שנה. איך יוצאים מהקומונה ונעלים את הדלת שלה בפעם האחרונה? ובטח מסתכלים על הילדים שוב בפעם האחרונה רק שזאת הפעם האחרונה המיליון שאתם מסתובבים. והולך עם דמעות בעיניים. הולך הביתה? נוסע לאנשהו לפרוק? מה אתה עושה עם עצמך? איזו ריקנות! אחרי שנה שלמה שכל ההוויה שלך הייתה הילדים האלו והמקום הזה את פשוט עוזב? סרט רע. איך עוזבים דבר כזה? את הבית כבר יותר קל לעזוב.

 

וכל פרידה היא אחרת.

 איך נפרדים מהאב בית? בנאדם שהפך לחצי אח חצי אבא. הגן עלי כל השנה שמר עלי שמרתי עליו.

 איך נפרדים מהאם בית? השיאה עצות עזרה תמכה נתנה לי ועשתה בישבילי ושעשינו ביחד.

ואיך נפרדים מכל ילד בנפרד? משובל? בחיוך עם דמעה כיף וחיבוק ארוך ו"אל תדאג אח שלי נתראה"

מילנה? בחיבוק ארוך וללחוש לה "בהצלחה לך אני יודע שאת הולכת לעשות את זה בגדול!"

ממעיין? בחיבוק אפילו יותר ארוך והיא בטח תבכה ממש ולומר לה" אל תאדגי אני אבקר"

ותמי? היא תהיה בטח כיף מכיוונה וחיבוק מכיווני ולהגיד לה "תהיי את תאמיני בעצמך את גדולה"

ומקסים? הוא יהיה בכלל? מה לומר לו? "תשמור על עצמך!" ולא בצחוק. "תתרחק מהחרא שלך."

וחגית? בטח חיבוק קצר. "את תותחית חגית תאמיני לי"

וכנרת? חיבוק רשמי כזה "תשמרי לי על אוראל כן? סומכים עלייך כפרע"

וספיר? "חבל שלא יצא לי להכיר אותך יותר"

ומהקומונה? חיבוק קבוצתי מחוץ לשער והבטחות לשוב ולפהגש גם אחרי החו"ל ולהחליף הרבה דמעות וחיבוקים.

 

הרבה דמעות בפרידה הזאת.

פרידה כל כך טוטאלית.

טוטאלית כמו שהמקום היה בישבילי.

שהילדים היו בישבילי.

חלק מהלב שלי ישאר עם הילדים האלו תמיד. 

נכתב על ידי , 9/7/2009 16:47  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,893
הבלוג משוייך לקטגוריות: מדע בדיוני ופנטזיה , פילוסופיית חיים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפשוט רון פשוט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פשוט רון פשוט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)