לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי (אהההה...)


בלוג שאני כותב בו דברים ואז אנשים קוראים אותו...

כינוי: 

בן: 34

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

שום דבר מיוחד


אני לא מעדכן משום סיבה מיוחדת. זתומרת, ברור שעשיתי דברים מטורפים בשעות לא סבירות במשך כל דקה שעברה מאז הפוסט הקודם. עזבו דקה.. אולי שניה ?!# אבל אלו נהיו שגרה ואילו הייתי כותב כל אחד מאלו לא היה לי זמן ליצור חדשים. אקסיומה? או סיפור לא משעשע? כל זאת ועוד בהמשך. סתאם 1@#!@#

 

קיצר רק רציתי שתשמעו מה הכנתי כשהייתי רעב.. הזמנה לאמץ.

הייתי רעב והיו צלעות בקר מופשרות במקרר.

חיש מהר שפכתי לתוך מחבת גדולה שמן, מיץ לימון, בצל, שום, פטרוזילה, מלח, פלפל, פפריקה חריפה ומתוקה ועירבבתי הכל עם הבשר.

נתתי לזה לשרות ועברתי אל הגריל, שפכתי גחלים, הדלקתיהם ובישלתי על אש נמוכה ברשת מתהפכת כזאת את הבשר המתובל.

מיד ניחוחות שיציתו גם בצמחוני האדוק ביותר תאוות בשרים שאינה מיוחסת למנוש האישה [?!] מילאו את חלל ריאותי וריר החל לזול מעל שפתי. חיכיתי בסבלנות וידעתי כי אש נמוכה תעשה עבודה נאמנה. אכן יצא בשר עסיסי שכל ביס ממנו עונג שמימי.

לקחתי שתי פיתות ושמתי אותן על האש, הכנתי בינתיים בצד חומוס משובח בנוסח קליל.

 

בסוף - ארוחת חומוס, פיתה ובקר עניינית שהביאה אותי על סיפוקי סוף כל סוף.

היה טירוף רבותי ! טירוף !

 

שלום רב ותודות לכל המגורים.

נכתב על ידי , 19/11/2007 04:42  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



omg עידכנתי !


פאק מה זה היום הארוך הזה???

קמתי אתמול, ביום רביעי ב10 בבוקר, שעה שהיא כבר לא נורמאלית [פאוזה] לחלוטין!

הייתי שפוך וניסיתי ללכת לחזרות להפקה של תיאטרון שהצטרפתי אליה יום לפני.

למחזה קוראים "קרום - מחזה עם שתי לוויות ושתי חתונות" ואני הוא קרום.

קראתי את כל המחזה ביום שלפני והחנוך לויניות שלו מצאה חן בעיני. חזק.

 

קיצר נסעתי לחזרה באוטו ועצרתי לקנות בורקסים והיה לי בתיק גם m&m.

בסוף בחזרות פשוט חילקתי את הכל לכולם ואכלתי ככה רק מה שהיה לי תיאבון בשבילו. בוקר חלש.

החזרות היו בסדר, אבל קרום אדיש בטירוף, מישהו צריך להעיר אותו.

סיימנו נראה לי ב2 והיה בסה"כ סבבה. אכלתי איזה משהו ונמנמתי שעתיים.

 

כשגיליתי שאני מאחר לרופאת שיניים ברבע שעה אז התארגנתי ליציאה לשם - צחצוח שיניים, נעליים.. וכדומה.

הגעתי באיחור אופנתי וחניתי סמוך לקיא הכי סימפטי.

נכנסתי, הרופאת שיניים הסתכלה לי על השיניים ושיחררה אותי כרגיל.

מאוד שווה את הנסיעה.

נסעתי לקנות קונדומים וR3 קרצו אלי, איכשהו יצאתי עם קונטרול ?!@# כאילו 20 שקל לחפיסה... קנו אותי. או שאני אותם? מה?

 

קיצר הלכתי לעשות קניות בשביל הבית, אמא סטייל, במגה.

לקח זמן וקניתי הכל כמו ילד טוב.

חזרתי הביתה מתוזז. נזכרתי שהיתה איזה פגישת סיירותניקים כזאת ולא ידעתי איפה היא... התחלתי לאסוף קצת כסף שכולם חייבים לי [כמה מאות שקלים לא משהו רציני] ותוך כדי הרצתי תחקיר למציאת חברי לפגישה.

בסוף הם נמצאו ב"מחששה של אלו שלא מהיסודי ובאו לעשן ביסודי".

-פאק אני עייף עכשיו בטירוף-

המדריך דיבר כ"כ הרבה על חומוס שכשהגעתי הביתה, לא הרבה אחרי, דפקתי כזה חומוס !!! לתפארת כל האשכנזים ! + קפה טורקי.

 

==בתמונה אפשר לראות, פיתה, קפה טורקי, כפית.

חומוס, שמן זית, פפריקה, זעתר, זיתים מ2 סוגים, ביצה קשה, עגבניות שרי.

בצד - סחוג ירוק ועריסה.==

 

קיצר, אני לא ממש מסיים לעכל את החומוס ונשמעת דפיקה בדלת. אני קם בעצלתיים ומתפרצים לי לתוך הבית 8 איש ! 8 איש !!!!

והם מחזיקים קופסאות ארוזות ועטופות יפה. קיצר עשו לי הפתעת מתנות קלאסית.. פשוט לא ראיתי את זה בא.

מה קיבלתי?

כרטיס להופעה של אינפקטד - יש.

דיסק Jazz Sebastian Bach - יש.

Shot Glass Chess - יש.

מכונה שמכינה נקניקיות בלחמניה - יש.

2 בקבוקים 750 של בירות משובחות - יש.

חבילת קונדומים בטעמים של Durex - כמובן יש ואף אחד לא פילח את ההוראות.

ספר קוקטיילים מטורף - יש.

 

הברכה היתה קורעת ומקורית בצורה מטורפת !

תודות ל:

דר, נרי, דור התימן, אסי, מר זורם, זיו, ארז, אדם, אורי ומעוז !

 

קיצר, עכשיו רק צריך לתכנן מסיבה רצינית.

ובחזרה לענייננו.

 

אחרי שעברנו על המתנות והראיתי להם את החומוס המטורף, עברנו להכנת נקניקיות במכונה, מה שהיה אדיר.

קיצר נקניקיות, חטיפים, שתיה, פיקים, דשא... בלאגנים !!!

אחרי כמה שעות של בירבורים התפרקנו ונשארנו דר, אני ודור.

דור פרש הביתה ואני ודר זרמנו לארומה שהיה במקור אינטרפול לפגוש את לוצאטו ונעה הבלונדה!!!

נעה הלכה בערך אחרי שתי שניות ולוצאטו קיבלה אלרגיה מהשפיך בטעם תות שלי.

ישבנו וצחקנו כמו סטלנים לא הרבה לפני הבוקר.

 

אחרי כל זה !!!

אני החזרתי את דר ולוצאטו הביתה, ואני ודר דיברנו עוד איזשהו זמן.

נפרדנו ותכננו ללכת מאוחר יותר לבוקר בארומה.

אני יצאתי לריצה מטורפת, הטמפ' היתה אדירה !!

חזרתי, התקלחתי, התבאסתי מזה שאמא לוקחת את האוטו והתכנית לא' בוקר מהירה נדפקה, והכנתי משהו אחר.

דר הלך לקנות לעצמו סנדויץ' באופנוע. סטייל.

 

מכאן, החלטתי לשמור על עצמי עסוק כדי לא להרדם, קצת כמו מה שאני עושה עכשיו.

אז הלכתי לבנק והודעתי להם שאני בן 18 כדי שיורידו לי את ההגבלות מהחשבון וכך היה.

הפקדתי 234 ש"ח במזומן - נעלם לי שקל. 150 ש"ח בשיק. והעבירו לי עוד 215 ש"ח דרך האינטרנט.

העו"ש שלי התמלא שוב וישר הצטמק לטובת הפיקדון שזלל בהוראת קבע 200 שקל בחודש.

הפיקדון זה כדי להחזיר חוב למורה שלי שבנדיבותו הרבה הלווה לי כסף לגיטרה וכעת מחכה בסבלנות רבה לכסף בחזרה. ^ ^

גיטרה אלוהית ! אהההההההההה... בא לי איזה בריטית, שחקנית, תחילת ה30, שיער שחור, חושנית, מנוסה, מבינה עניין.

 

אחרי הבנק, זרמתי להביא בשר מהסופר בעומר, תרופות מהבית מרקחת ולהחזיר ספרים לספריה.

חזרתי הביתה לתקן משהו במכונת כביסה ואז לסדר את החדר ואז שאר דברים שלא נראו לי.

 

וכך דבר גרר דבר עד שאמא הביאה מקדונלדס, אני נמנמתי ל5 דק', נרי הביא לי כסף, הלכתי לטפל ב2 כלבים וחתולים שאני דואג להם שאגב שכחתי לציין שהייתי שם גם בבוקר !!!

בוסקי בא לעזור והיה גבר כרגיל.

חזרתי הביתה והתחלתי לעדכן את הבלוג המזויין. אני עייף. אין ספק.

33 שעות בלי שינה כרגע.

 

אללה זרמתי לעשות עוד דברים.

לבוסקי נגמר המלווה הלילה !!!

נכתב על ידי , 1/11/2007 18:44  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקשוח ואפל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קשוח ואפל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)