לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

No nAme


don't drink and drive.. smoke and fly.. :)

כינוי: 

בת: 33

ICQ: 280398009 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

-משלחת חיל האוויר לפולין 2007-


היום ב-2 בלילה נחתנו בארץ.

המסע לפולין הוא אחד הדברים המרגשים והמשמעותיים ביותר שקרו לי עד עכשיו בחיים.

משלחת 225 כחול אחד הדברים הטובים שקרו לי.

 

האמת,

שלמרות כל מה שראינו שם, קשה לי לתאר את זה במילים.

הזוועות, הזוועות שעברו אחינו שם לפני 60 שנה, זה פשוט מחריד.

הנעלים, הבגדים, השיער, הצריפים, המשרפות, קברי האחים, הגטאות, תאי הגזים, המקלחות, היערות, העיירות, הר העפר, התקווה, המדים, הדגל, נזכור נזכור ולא נשכח!!

 

לעמוד בטרבלינקה ולהקריא את השיר "פרח" של פוליקר, לעמוד שם במדים של חיל האוויר שמאחורה מונפים הדגלים של חיל האוויר והמדינה, אין דבר חזק יותר מזה! לעמוד כל המשלחת מסביב להר בעפר במידאנק, לעמוד במדים כשהדגלים מונפים ולשיר את התקווה אין משו יותר חודר מזה! לעמוד על הרמפה באושוויץ הרמפה שגורל מאות אלפים נחרץ שם, ולשמוע את השיר "אלי אלי" להרגיש את הצמרמורת אין דבר מרגש מזה!

 

אני גאה בנו! במדינה שלנו, באנשים שלנו, בצבא שלנו. הוכחנו שלא משנה מה, אנחנו שם! שרדנו!!!

מתחייבת אני ונודרת הנדר, לזכור ולא לשכוח!

 

 

 

חברים המשלחת,

הולצניקים שלי, והטכני אני פשוט אוהבת אותכם ומודה לכם על הכל! אתם מדהימים!

 

 

נכתב על ידי , 23/10/2007 17:08  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אמא של עידן ילדה אותו קופיף=) להלהלהלהלהלהלה


טיול נוער זה דבר חזק ביותר=)

3 ימים של צחוק נ=ט=ו

חייבת לציין של ציפיתי.. זה היה אמור סתם לשבור ת'שגרה להפיג ת'שעמום,

אבל בסופו של דבר!? זה הצליח הרבה יותר מזה=)

 

אז מה היה לנו?!

רוסים שולטים, וואנבי ערסים כאלה מאגניבים מפ"ת, מחסור בוודקה, הרבה יציאות לא קשורות לכלום, להלן מספר דוגמאות:

 

"הליווווו גראז'" "מוסכניקקקקקקק"

"צ'ו צ'ו"

"קודמה מי פרייחאלי"

"Put Your Hands up"

"ברנינהה"

"בקלאז'אן"

"MC musahnik"

וכדומה...

 

 

דיברנו ברוסית זכה=) שפכנו הרבה מים=) קיללנו המון ערסים חמדמדים=) ירדנו על המון פרחות דאבות=) אכלנווווווווווווווווווו=) צעקנו=)

 

והכי חשוב אני סופסופ מרגישה שייכת לתנועה הזו.. אני מבינה שזה יותר מסתלבט עם החבר'ה זה הרבה יותר מזה!

 

הקיצצצצצצצצצצצצצצצצצצצ

היה בנזונה של טיוללל

 

ואגב..

סשה הייתה צריכה לזכות=) סשה לעתיד כחול יותר=)

נכתב על ידי , 3/10/2007 12:45  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,704

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפאקי[ג מ!שלמת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פאקי[ג מ!שלמת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)