לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

The Unsuspecting Victim



כינוי: 

בת: 33

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2012

ISSUE


האמת..

שאין לי מה להגיד.

האמת שלאחרונה אני משתינה יותר משאני מדברת.

כי לא משנה מה אני אגיד ומה יאמרו לי דברים לא ישתנו.

יש זמנים בחיים שצריך פשוט לשתוק..

יכול להיות?..

לא הגעתי למצב אנמי, שלא יבינו אותי פה לא נכון. יש לי הרבה מחשבות ודיעות והמון ביקורת על דברים והתרחשויות למיניהן- אבל כל מה שאומר לא ישנה או יזיז למישהו- וזה בסדר..באמת.

אז אני פשוט שותקת כי אין בזה יותר מדי טעם.

 

 

 

 

נכתב על ידי , 10/3/2012 15:18  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של S-aint ב-10/3/2012 19:20



22,839

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לS-aint אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על S-aint ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)