לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

החכמה היא לא לחשוב על זה


ההנחה היא שברגע שתתגלה התשובה לכל התהיות המדעיות והפילוסופיות, מנין באנו ולאן אנו הולכים...אתם- תרצו לשמוע אותה. עד היום אלפרד נובל משלם כסף על רגשות האשם שלו. ומה אם התשובה נוראית ומפחידה מכדי לדעתה? אחרי שיודעים, החכמה היא...דווקא לא לחשוב על זה.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2011

תמיכה טכנית, האלגוריתם


יש לכם ניתוקים בגינטרנט? רוצים להתקשר לכוכבית-משהו ולדווח על תקלה?


חישבו שנית.





36 חודשים

ללא התחייבות

מצידנו, לתת לך שרות

 


 


גילוי נאות - הכותב אינו חלק ממאגר טובות-ההנאה או הקמפיין לבילבול דעת-הקהל של החברה האמורה. למען האמת בקושי אינטרנט יש לו בבית.


 



 


. . נוק.... . .נוק....


...שלום! וברוכים הבאים לשירות הלקוחות ..פיטפוט שמיטפוט...ושיגולי-דעת...להלן כמה סיבות שעושות אותנו אדירים!

(נא המתן 30 שניות)


... ..פרוסקי, אל ארבייעה....


לעברית, נא הקש 7. לפורטוגזית, נא הקש 8...(עוד 20 שניות)


-7..


 


אם התקשרת ביוזמתך לשירות לקוחות, נא לחץ 1, אחרת לחץ 2 או המתן.

<כן כן! ועכשיו חדש! 40 שניות מתלהמות של נאום מכירה למוצר לא רלוונטי.>


 


סמייל-איזהכיפלי-להיות-לקוח-אינטרנט-זהב-מהיר-012-פרטנר-שלום!


 


נא השאר דרוך למענה, בעוד נשמיע לך מוזיקה מעצבנת. (המתן עוד 12 שניות)


הפוגה מטעה...


-הלו?!


טרלה לה טרילילי טרללה. (המתן עוד 70 שניות)


 


[לוחץ 0 בצורה אקראית ומחזיק אצבעות]


אם אתה מעוניין בחבילת שיחות לחו"ל לחץ 1. (מה הקשר?)


אם אתה מעוניין בשדרוג חבילת שיחות לחו"ל לחץ 2.


אם אתה מעוניין בכרטיס אוטובוס לאילת לחץ 3.


אם אתה מעוניין במנוי חודשי ל"הארץ" לחץ 4.   (למה כולם דוחפים את העיתון הזה בטלמרקטינג? כי אפחד לא קונה אותו אחרת?)


אם אתה מעוניין בהאזנה לתוצאות סקר-שביעות-רצון לחץ כוכבית או המתן.


...[פיהוק גדול]


המערכת לא מזהה בחירתך.


-סעעמק...כוכבית 8, 1 (?)


...שיחתך מועברת לשירות לקוחות.


[יש!!]


...נוק...נוק...


המוקד סגור כעת.    (כוסשלראבאק, אז למה לעזעזל המתנתי על הקו 7 דקות??)


 


[מתקשר מחדש למספר הסודי שהכנתי מבעוד מועד]


...נוק....מוזיקה אחרת.  (עוד 40 שניות)


 


[הולך לשירותים וחוזר, בתקווה להספיק בזמן לסוף המוזיקה]


 


.. ..נא הקלד 6, או נתק את הקו. [שיט..]


-6


נא הקלד בחירתך כעת.


-6!!


המערכת זיהתה את בחירתך כ6, לאישור לחץ 1, לביטול לחץ 2.


1...


 


אם אתה מעוניין בשרות, נשמח לעמוד לשרותכם בימי ח' עד ט' בין השעה 2 ל 3:30.


לא כולל שבתות, חגים, ימי מועד, הפסקות צהריים או עכשיו.


 


[עצבני, הולך למדף ופותח את ספר הכישוף העתיק שמצאתי על פסגת הר בטיבט]


-סולמית 8, כוכבית-כוכבית 7, 1 


 (?)


..


תמיכה טכנית שלום. 


[יש!! זה עבד!]


לידיעתך, זמן ההמתנה הינו ארוך מהרגיל. 


נא הקלד את כל נתוני הזיהוי שלך, כולל ספרת הביקורת ולאחריה הקלד #ולמית.


-סעעמק...0..6...1... .. סולמית.


[אספר לכם סוד מקצועי - זה לא שהם מתכוונים לעשות משהו פרקטי עם הנתונים
האלו, המטרה המרכזית של האלגוריתם שירות לקוחות הזה היא שלא תשים לב שהשמש
הנעימה בחוץ, עומדת לשקוע.]


 


סמייל-איזה-אדיר-השירות-שאנחנו-נותנים-אינטרנט-זהב-מליון-מגה-שלום, מדברת סיתוונית.


-שלום.


מספר ת.ז בבקשה?


 


-הצילו, לא עובד לי כבר 4 שעות! שעה מתוכם על הקו איתכם#@!!


 


סתוונית: גם אתה סובל מניתוקים באינטרנט?


-כן!


 


אלגוריתם תמיכה טכנית שלב א' ("לך תחפש")


אם נתקלת בתקלה כלשהי, אז הרי שהיא :


1.ידועה / זמנית / אזורית                   (= לך תחפש)


2. תכבה ותדליק כל דבר עם מתג               (= לך תחפש + תתקשר אלינו אח"כ אם יש לך אומץ)


3.נחזור אלייך שבוע הבא עם הצעה לשדרוג.        (= לך תחפש + יחזור אלייך נציג מכירות שיודע לקבל אמצעי תשלום, ותו לא)


 


עדיין לא עובד?


להלן


אלגוריתם תמיכה טכנית שלב ב' ("צרת רבים חצי נחמה")


רק תדע שהתקלה קיימת בכל הארץ/ באזור שלך/ בכל יום שלישי


כמו כן, אין צפי לתיקון התקלה.


זה שלכאורה, לכולם תמיד יש את התקלה אמור לנחם את הלקוח, ובעיקר להוריד אותו מהקו


אם הוא לא יורד מהקו נתן להוסיף את משפט המפתח "אנחנו כרגע לא תומכים, כי יש תקלה".


(אחרי הכל זה רק הגיוני, לא? הרי למה שיתמכו אם יש תקלה?)


 


לעקשנים מביננו, קיים גם


 


אלגוריתם תמיכה טכנית שלב ג' ("תסמונת סטוקהולם")


אם התקלה אינה אזורית, אז הרי זו אשמתך /אנו לא תומכים בתקלות / למרות שאתה משלם לנו, עלייך להתקשר לחברה אחרת כדי לקבל שרות/  לך תקנה "כבל רשת" ותחבר בין קופסא א ל'קופסא ב' או להפך ותתקשר שוב


צא מהבית תכבה ותדליק את אספקת המתח החשמלי לכל הבניין או השכונה (לפעמים זה עובד)


אם כל אלו לא פתרו את התקלה הודע ללקוח שיש לו וירוס בכל המחשבים, והצע לו את חבילת הקיר-אש במבצע פרימיום מיוחד ללקוחות VIP


 


נספח שירות לנציגים בכירים


אם הלקוח נשמע עצבני הפעל תוכנית מגננת מותג ד' ("זריקת אחריות טוטלית")


א. אם הלקוח טיפש, פאסיבי או פתי


הבטח ללקוח שתתקשר מחר כדי לראות אם הכל הסתדר. זכור, הלקוח לא יודע מי אתה.


 


ב. אם הלקוח דומיננטי, מאיים או בעל פז"מ של יותר מ5 שעות מצטבר על הקו


הצע שמדובר בתקלת חומרה באחד מהמכשירים (מומלץ מכשיר שאינו באחריות החברה כמו הנתב או המודם או המזגן), ובקש מהלקוח שישלח צילום מסך של תצורת הנוריות על המכשיר בזמן התקלה.  רוב הלקוחות ירגישו אשמים כי הם לא יבינו / ישכחו מזה ברגע שיחזור להם הקו / שלא יוכלו לשלוח צילום מסך כי אין להם אינטרנט.


ואתה תמיד תוכל לטעון שלא קיבלת את הצילום / שישלחו אותו שוב / שניתן בקלות לראות מהנוריות שהתקלה לא אצלכם.



 


כדי לעבור למחלקת "שירות-מהיר-ואדיב", נא נתקו את הקו באופן כללי.


תודה ולהתראות.


 


ועכשיו!! חדש!!#!@!!!


בין הראשונים שיציעו ספקית אינטרנט חלופית תוגרל מתנה-במבצע-טריפל-משודרגת-דלוקס-חינם-ללא התחייבות...:)    [*כוכבית]


 


נ.ב- תודה לנציגי החברות תקשורת המצויינים על כל ההשראה שהם נתנו לי. ועל השעות מחיי שלעולם לא אקבל בחזרה.







[לא כולל דמי משלוח, ביטוח משלוח ועמלת-אגרת-ביול-חוזרת בסך 17 שקלים, פר תקופה*]

נכתב על ידי , 6/3/2011 07:56   בקטגוריות ביקורת, שחרור קיטור, צרכנות, אקטואליה  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרווה הפיגמנטים ב-22/3/2013 05:51



Avatarכינוי: 

בן: 42

MSN: 




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרווה הפיגמנטים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרווה הפיגמנטים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)