לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

החכמה היא לא לחשוב על זה


ההנחה היא שברגע שתתגלה התשובה לכל התהיות המדעיות והפילוסופיות, מנין באנו ולאן אנו הולכים...אתם- תרצו לשמוע אותה. עד היום אלפרד נובל משלם כסף על רגשות האשם שלו. ומה אם התשובה נוראית ומפחידה מכדי לדעתה? אחרי שיודעים, החכמה היא...דווקא לא לחשוב על זה.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2011

יום עבודה מאחורי הקלעים


 


בוקר.




הקליק המכני של השטיח החשמלי מקפיץ אותי מהמיטה, ככה הוא מתחיל להתחמם כמו שהוא עושה כל יום ב7. 


שולף את האקדח מתחת לכרית, ונותן מבט דהוי לאישתי, היא כל כך יפה כשהיא ישנה. הרבה יותר יפה מאישתי השנייה.


חובט רגליים חמימות ברצפה, מדמיין במעורפל את 94 קומות שיש ביני לאדמה שלמטה, תוהה לעצמי. ממש עכשיו, ברגע זה, יש לפחות כמה עשרות הומלסים קופאים מקור שם למטה. חבורה של צמיתים בורים, מזהמים את הרחובות בצחנה שלהם.



בלובי, גרטה כבר מכינה את הקפה של הבוקר. מכור לסם הזה כמו אחרון הנמלולים.


10 דקות אח"כ אני כבר ברכב. 


ב.מ.ו משוריינת, זכוכית מחוסמת בהזמנה אישית. החבר'ה בג'יי פי מורגן לא לוקחים שום סיכונים, מאז שהטיל לאו הרג את יו"ר הוועדה האירופאית לשלום ושגשוג, כל צי המכוניות של ההנהלה הבכירה קיבל עוד 200 קילו של שריון. אני חושב שזה מיותר, מאז הטיהור האחרון אומרים שבקושי יש להם תחמושת לנק"ל. שלא לדבר על מודיעין.


מפגינים מזדיינים, חוסמים לשיירה את הדרך. זה לא שאם אאחר מישהו במשרד יעיז לומר לי משהו, כולם הרי ימתינו כמו נתינים טובים ועוד יחמיאו לי על העניבה. כמו כל יום ראשון.



במשרד, ברטה מוסרת לי את הלוז עד הצהריים. 


צריך לקצץ 18 אחוז ממצבת כח האדם בבנקים בגרמניה ויפן. מחקרים הוכיחו שבשנים של רווחי שיא, קיצוצים בכח האדם הם אחת הדרכים הבטוחות להאמרת מחיר המנייה.


המלחמה עם איראן מתנהלת יפה, המורדים שמחים על ההצעה של הנציגות האיסלמית החדשה, וימכרו לנו נפט מקומי ב2 אחוז מהמחיר לצרכן.


מאז הפצצה בשיקגו, נראה שלכבשים יש מעט מאוד יכולת ארגון עצמית. כולם דבוקים לחדשות, לתסריט שכתבנו לטלוויזיה עוד אז.. לפני כמעט עשר שנים


באירופה מחירי המזון סיימו את ההכפלה הדרושה, וכעת הם מתאזנים. 


אנשים קונים את הסדר החדש, שבוע שעבר היו מהומות מסביב לתורים להשתלת השבבים הביומטריים. צעד אחר צעד, בתור הגדל לאספקת המזון והתרופות, המשטר החדש קורם גידים.


בסך הכל, המעבר היה די חלק, פחות מחצי אחוז מהאוכלוסיות של מה שנקרא פעם המדינות העשירות היו צריכים לקבל הרשעה בבגידה, וכל יתר האוכלוסיה הסתדרה יפה בטורים מאחורי הדגל. האירופאים שונאים את הגרמנים ואת המוסלמים. האמריקאים שונאים את ההיספנים,


 והסקר האחרון מראה שהישראלים שונאים את כל מי שיש לו גבול משותף איתם.


 


אדמונד מסמס, רוצה לצאת לצהריים. הוא אומר שאני עובד קשה מדי. מאז שהוא שם 10 מליון במינוף על הזהב, פעם כשעוד היה ניתן למצוא ניירות מתחת ל5000 דולר לאונקייה, הוא מתלהב מעצמו יותר מדי.


אבל אני לא סופר, אחרי הכל הוא אפילו לא מתקרב לליגה שלי.


ועוד אח"כ אומרים שה250 מליון דולר בשנה בונוס זה מוגזם, הרי מי עוד יכל להוציא לפועל את התסריט הגלובאלי הזה?


מי עוד יכל לתאם בין כל הגורמים ולהשאר חשאי?אוף


מי עוד יכל לפלג ולסכסך ולמסמס את ההמונים כדי לשמור על הלו"ז מכוייל?


אנשים לא מעריכים את מה שאנחנו עושים. טוב, עמוק בפנים, מתחת לפאסג', אני יודע שלפחות אדמונד מעריך, מקנא בהשגים שלי. אחרי הכל, מי לא היה מקנא?


זהב

 


אוטוטו 2015, ואומרים שמי שלא נכנס עכשיו לערים התת קרקעיות, מאבד את הפוליסת ביטוח מהבנק. לי לא אכפת, יש לי בטחון בלוח הזמנים. יש לפחות עוד 6 חודשים לסגור את חוקי ההסגרה ומערכת המשפט, ועוד 4 חודשים של הפרטת תשתיות לאומיות עד שהוירוס יצבור תאוצה. אני והמשפחה שלי מחוסנים, והמדענים אומרים שיש לפחות 4 שבועות משחרור עד שהמוטציה הראשונה תסכן אותנו.


אני מתכוון להשאר כאן, ולגרוף מליארדים בזמן הזה, ושימותו כל הקנאים באילומינטי והבנק המרכזי. אני עוד אראה להם. פחדנים.


 


כבר קניתי אדמות במחירי רצפה בדרום אמריקה, ושהאוכלוסיה המקומית תצטמצם סוף סוף  לשישית מגודלה הנוכחי, אוכל סוף סוף למצב את עצמי כמו הברון. כמו שאבא תמיד רצה, כמו שהבטחתי לאשתי, העתיד שתמיד רציתי לילדה שלי.


 


שבוע הבא יש לנו ארוע מתואם של 12 בנקים מרכזיים ברחבי העולם, עומדים להעלות את הריבית, ולהשמיד 15 אחוז ממלאי הכסף בפחות משבועיים. זה עומד להיות אפי. מערכת ההסברה המשומנת כבר סימנה מראש את האשמים, וזו גם תהייה הזדמנות מצויינת להחליף את הנשיאים במדינות הגוש הדרומי. צוותי התכנון האסטרטגי אומרים שמספיק שאחד לכל 18 אנשים יקבל את השבב, כדי לייצר מאסה קריטית. אנשים מהסדר הישן יתחננו לקבל אותו מהסוכנים של הסדר החדש, אחרת הם יוכלו לההצטרף לחבריהם הגוועים ברעב ומחלות ברחובות רדופי השדים. הגיוסים למדים בשיאי כל הזמנים, אנשים איכותיים ומשכילים. והכי חשב, נאמנים עד מאוד.


את כל כח השיטור הפרטי, יחידות האליט של המשמר המרכזי ורוב כוחות הצבא כבר הטמענו. לכל יתר השירותים הציבוריים , לא תהייה הרבה ברירה אלא להלחם על מקומם בתור. אפילו בשיקגו השוחד לקידום קרובי משפחה בתור הביומטרי ממשיך לגדול ב12 אחוז בחודש.


הברון מספר שבשיטה החדשה הרווחים שלנו משימוש באשראי עומדים להיות גדולים לפחות פי 4 עד סוף העשור. 


אישית, עלי לא משפיע כל ההתלהבות הזו, עד אז אני מתכוון לפרוש ולמצוץ נקטר בקשית על חוף האוקינוס השקט.


 


6.5 מליארד דולר לחוזי אבטחה פרטית בלוב, 3.2 מיליארד עמלת שאיבה שנתית ממזרח-רוסיה. בסך הכל, הייתה לי שנה מצויינת. אחרי הכל, אני הכי טוב בעולם במה שאני עושה, ושימותו הקנאים. רק שנה שעברה, לאחד התרסק המטוס לבניין מגורים בגרמניה ולשני הייתה תאונה עם מטען גרעיני באוסטרליה. אף אחד לא מחרבן עלי,אני בפסגה.


 


אשתי אומרתי שאני צריך לפרוש עכשיו, אבל אני חושב שאני מכור. לכח, למשחק, לשכרון החושים.


לשירי המחאה של טובי הכוכבים בעדנו, בעד חבל ההצלה.


 


ההסכם עם האנונקי מתיר לנו צ'ארטר עד לצמצום של 5 שישיות, ואז נצטרך לבנות מחדש. אז יתחיל המשחק האמיתי. אבל זה כבר בשביל הדור הבא, בשביל הילדים שלי.  עד אז אוכל לפרוש, אולי. אחרי הכל הבטחתי לאבא, שאשאר לראות את המצבה שלו נהיית מקום לעלייה לרגל.




הבטחתי לילדה שאבלה יותר זמן איתה.


והבטחות צריך לקיים... 


אחרי הכל, אני לא רוצה שיצא לי שם של שקרן..

נכתב על ידי , 28/12/2011 20:45   בקטגוריות טיפשות להמונים, סיפור?, פוליטיקה, אקטואליה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בן: 42

MSN: 




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרווה הפיגמנטים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרווה הפיגמנטים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)