לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

החכמה היא לא לחשוב על זה


ההנחה היא שברגע שתתגלה התשובה לכל התהיות המדעיות והפילוסופיות, מנין באנו ולאן אנו הולכים...אתם- תרצו לשמוע אותה. עד היום אלפרד נובל משלם כסף על רגשות האשם שלו. ומה אם התשובה נוראית ומפחידה מכדי לדעתה? אחרי שיודעים, החכמה היא...דווקא לא לחשוב על זה.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2013

האמת


אני רק בן אדם
אני בן תמותה
אני בר חלוף
מה עומדת לי כל חכמתי זו
אם אין אני מריץ תקוף
אם לא אתעד, 
אם לא אשתף
כאילו לא התהווה הזה
יודע אני שלמגנט את היקום
ניתן
אם רק ארצה בזה
מסנוור מהדי בריאה
ברחתי לעצמי
לקום בצהרים 
לעשן
להתקרחן
להתבטל
אים אין אני לי 
מי
והשנים חולפות
אישה, אדמה, כספים
ניתנים, אך אין רצון
צופה בעולם מסתחרר
פאשיזם, בנקים
מרוב אמת 
שוב ברחתי לישון
רצינות לעצמך
היא הבגרות שבקבלה
אחריות לברכה
שניתנה לזה אתה 
אנו רק הכלים לתמסורת של האור
מוחות המריצים שפה
בלית נאות נאור
אלו החיים
זריחה היא הבוקר
והעונות חולפות
צעיר רבות משני
הבתולות אומרות
יודע אני למה נבראתי
והדרך בה עומד
אינסוף השפע רק ממתין
שאתחיל להתמסד



נכתב על ידי , 21/3/2013 02:03   בקטגוריות אקזיסטנציאליסטי, אופטימי, פסימי, שחרור קיטור, אקטואליה  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרווה הפיגמנטים ב-3/4/2017 13:07



Avatarכינוי: 

בן: 42

MSN: 




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרווה הפיגמנטים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרווה הפיגמנטים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)