לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

החכמה היא לא לחשוב על זה


ההנחה היא שברגע שתתגלה התשובה לכל התהיות המדעיות והפילוסופיות, מנין באנו ולאן אנו הולכים...אתם- תרצו לשמוע אותה. עד היום אלפרד נובל משלם כסף על רגשות האשם שלו. ומה אם התשובה נוראית ומפחידה מכדי לדעתה? אחרי שיודעים, החכמה היא...דווקא לא לחשוב על זה.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2006

יש לי סטוקרית


חולת נפש אמיתית, עם תעודות והכל.

30 משרות היא הספיקה להחליף בשנה האחרונה.    

22 שנים היא מהלכת את הפלנטה.        (ובתולה)

20 ק"ג משקל עודף.                  (בטוחה שהיא כוסית על, ותתוכח בצעקות כדי להוכיח שהיא צודקת)

4 הפרעות נפשיות מאובחנות.               (בטוחה שזה דבר טוב)

5 שנים בפסיכותרפיה.                         (היא מסרבת אידיאולוגית לשמוע מה יש להם להגיד, במקום זה היא מספרת להם  על כמה שהיא נפלאה עד שנגמר הזמן)

3 שנים על כדורים פסיכיאטרים משתנים.  (אבל היא הפסיקה לקחת!)

1 אשפוז כפוי במחלקה לחולי רוח.            (אבל מאמינה שהיא מהותית שונה מיתר החולים, שהם כמובן משוגעים לגמרי)

1 תלונה במשטרה על הטרדה פלילית.    (בחור אחר, לא מזמן)

0 חברים.      (כולל חברות)

שאיפה מקצועית בלתי מושגת -  להיות קופאית בסופר שמתחת לבית. (כבר פיטרו אותה משם, אבל החליפו מנהלת מאז אז אולי יש סיכוי...)

 

אטרקטיבית, נכון?

די די אל תקנאו.

  

 אני מדאימה!! 

הכל התחיל לפני איזה חודשיים כשהיא פנתה אלי בICQ, סתם כך באקראי.

כבר בהודעה השלישית ראיתי שמשהו לא בסדר. היא לא הגיבה לשום דבר שאמרתי, לא ענתה לשאלות, ופשוט ניהלה שיחה עם עצמה, דרכי. מעין פלט ששילב הצהרות ומונולוגים, בעיקר עלייה.

ואז זה נהייה מעניין, היא התחילה להתרברב.
שהיא יפה, שהיא מוזיקלית, שהיא חכמה, והכי חשוב שיש לה המון הפרעות נפשיות, ולכן היא גם "מיוחדת".
חושבת שהיא יפה כי אמא אמרה לה. חושבת שהיא מוזיקלית אבל לא מנגנת בכלום. חושבת שהיא חכמה אבל לא מכירה אפילו את ההגדרות להפרעות שלה, או מגיבה לתוכן כלשהו. של שיחה על כל נושא.
קצת לא האמנתי למה שהיא אומרת.

היא רצינית? למה היא מספרת לי את זה? כמה פאקים יכולים להיות לאדם אחד?
כנראה זה סוג של מנגנון הגנה פסיכולוגי, במקום להכחיש אחד אחד את כל הפאקים והחסרים שלה, היא פשוט מסובבת אותם למשהו חיובי-כללי. חוסך המון זמן -
"חולי נפש הם האנשים הכי מעניינים, מיוחדים ונחמדים בעולם".
יופי, וכל קטועי הגפיים הם המתאגרפים הכי טובים שיש.

הסתקרנתי. אז דיברנו בטלפון ו....כל חששותי התאמתו. באמת יש כאלו אנשים, מממ. מעניין...היא אמיתית.

 

בשיחה הבנתי שיש לה הפרעת קשב (ADD) כל כך חזקה שהיא לא מסוגלת להחזיק רעיון הומוגני יחיד בראש שלה למשך יותר מדקה-שתיים. דבר שמאוד מקשה על תקשורת כלשהי.

שלא לדבר על שיחה כלשהי עם אנשים מחוץ לראש שלה או חלילה על נושא שאינו היא. שלא לדבר על ידידים כלשהם, עבודה כלשהי , או חל-חלילה לימודים. (לפחות יש לה מודעות לכך שזה בזבוז כסף לרשום אותה,  נרשמה וביטלה רישום תוך חודשיים)
כל מי שמכיר אותה יותר מ3 שבועות מנתק קשר.
וכחנית בלתי נלאית , 48 שעות לפני הפגישה עם הפסיכולוג החדש (מה קרה לקודם..?) היא כבר הקלידה לו מניפסט ענק על למה הוא טועה. והוא עדיין לא אמר כלום. או ראה אותה.
עם פה פעור, אמרתי לה יפה להתראות ומחקתי את היוזר.
זה לא עבד.
למחרת הופגזתי בעשרות הודעות. "איפה אתה?", "למה אתה לא עונה לי?", "יש לי במקרר חלב, אבל הוא כמעט נגמר".

אז אמרתי לה שאני לא מעוניין בקשר איתה.
זה לא עבד.
היא הצליחה לעשות היסטוריה, בכך שהייתה הראשונה אי פעם שהכנסתי לאיגנור-ליסט במסנג'ר. וזה אחרי אולי חצי שעה נטו של תקשורת.
ואז היא פנתה אלי שוב בICQ. הכנסתי אותה גם שם לרשימה השחורה.
גם זה לא עבד.
היא התחילה לשלוח לי מכתבים מתנצלים, ארוכים ומחמיאים בדוא"ל. חנופה היא נשק זול, אבל יעיל. אז דיברנו עוד קצת.
מהר מאוד היא שוב חזרה למטרידנות כפיתית. ושוב לאיגנור. ככה איזה 4 פעמים.


היא כנראה הבינה שזה לא עובד לה, שהיא צריכה נשק יותר קטלני ,שקל לי מדי להתעלם ממנה..אז היא  עשתה עלי בירורים במוקדי מודיעין שונים, הצליבה מידע והשיגה את כתובת מגורי ומספר הטלפון שלי.
ואז היא התקשרה אלי לנייד. אבל לא כדי לדבר....אלא כדי לומר לי שהיא באה לחיפה!
לבקר אותי.
לישון אצלי !!

כמובן שסירבתי בתוקף.  (רק המחשבה של להכניס אותה הביתה חילחלה והפחידה אותי. בטח הייתה גונבת את הכל, דוקרת את כולם, מעלה את הדירה באש, ועומדת באמצע וצוחקת בהיסטריה. ככה זה עם אנשים "מיוחדים ונחמדים".)


למחרת היא שלחה לי Smsים.
היא הייתה פותחת יוזר חדש בICQ  בשביל לצור איתי קשר , שולחת לי הודעה, הייתי מכניס אותה שוב לאיגנור ליסט ואז שוב היא הייתה פותחת יוזר חדש. ככה כ3 פעמים ביום. במשך כמה ימים.
אמרתי לה בצורה הכי מפורשת שאני לא רוצה שום קשר איתה, ושתזדיין לי מהחיים!
גם זה לא עבד.

 

באחד הערבים אני חוזר ורואה הודעה :"לא תאמין איזה יום עבר עלי"
כאילו..מה? היא מבקשת סימפטיה? חושבת שאנו ידידים? מה מהות הקשר שהיא חושבת שיש ביננו?

איזה חלק מ"תזדייני לי מהחיים!" היא לא הבינה? איפה היא ואיפה העולם. נתק מוחלט מהמציאות.

כועסת שאני לא שואל אותה איך עבר היום שלה. נראה שהפכתי למושא חדש לאובססיה-קומפולסיה שלה. (עוד הפרעה מאובחנת)

מדהים. חולת נפש אוטנטית.
30 משרות ב52 שבועות זה פחות משבועיים לעבודה ממוצעת, וזה בלי שהיה רצף בינהן. זה אומר שהיא הצליחה להשניא את עצמה על כ30 בוסים שונים עד שפיטרו אותה, וזה עוד בשבוע הראשון לעבודה!
איזה יכולת נדירה יש לה לגרום לאנשים לשנוא אותה, כל כך מהר.

מדהים. חולת נפש אוטנטית.

T shirt logo

ברשימת חסימה שלי יש 22 משתמשים, 15 מתוכם הם שלה. וזה אחרי 8 שנים שאני עובד עם החשבון הזה.
בתולה, טיפשה בודדה ומובטלת שמפצה על זה ע"י כך שהיא גם שמנה, אסוציאלית, יומרנית ושרה זוועה.   

היא גם גאה בכל זה, ותשמח לספר לכל מי שיושב לידה באוטובוס על האשפוז האחרון שלה, סוגי הויברטורים החביבים עלייה, וכמה שהיא נפלאה באופן כללי.
שבוע שעבר היא התלהבה שהיה לה דייט. כל הכבוד לה, סוף סוף מצאה מישהו שמוכן לסבול אותה , אולי תעזוב אותי בשקט קצת.

אתם וודאי תוהים ,מי הבחור המאושר? 

 

הנסיך מהאגדות הוא גבר בן 43 (היא בת 22) שמובטל כבר 5 שנים וחי אצל ההורים ומסעד. מוצלח כמוה אם לא יותר.  ממש מין מצא את מינו.
אלוקים אדירים.
אה! וכאילו זה לא מספיק היא גם ממש אוהבת לצפות בפורנו ....סקסי, הא?

פורנו של גופות.

פורנו פדופילי זה הכי גורם לה להרטיב, כמסתבר יש גם ילדים מתחת לגיל 5 שמככבים בדברים האלו. (סרט נדיר, "אתה חייב לראות". גאה שיש לה באוסף)

בגיל 22, אפילו להיות בייביסיטר לא הייתי נותן לה ,וזו כזכור אחראיות גבוהה ששמורה בד"כ לילדות בנות 16.

היא, כמובן, גאה גם בזה.

עכשיו היא פונה במייל לכל מיני בלוגרים שאני בקשר איתם, מנסה לדוג את המספר טלפון הבא שלה, לצור קשר עם האקסית שלי.
לזרוע עוד הרס, הרי החיים שלה כנראה כבר רווים בו. אז הגיע הזמן לעבור לחיים של אחרים.

סוג של טרור, צמאון לתשומת לב. עם ה2 חברות היחידות שלה היא לא מדברת, בד"כ.


מאיפה מגיעות כל הנשים הדפוקות בשכל האלו? כמה לוזרית משוגעת כבר אפשר להיות?!

בקצב הזה, עד פתיחת שנה"ל הקרובה, אני צופה תלונה שנייה במשטרה.
ובתקווה גם מעצר. 

נכתב על ידי , 27/10/2006 20:58   בקטגוריות אינטרנט, איפור ורבייה, אשכים  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של *HAYLEY* ב-25/11/2008 20:54



Avatarכינוי: 

בן: 42

MSN: 




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרווה הפיגמנטים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרווה הפיגמנטים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)