לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

החכמה היא לא לחשוב על זה


ההנחה היא שברגע שתתגלה התשובה לכל התהיות המדעיות והפילוסופיות, מנין באנו ולאן אנו הולכים...אתם- תרצו לשמוע אותה. עד היום אלפרד נובל משלם כסף על רגשות האשם שלו. ומה אם התשובה נוראית ומפחידה מכדי לדעתה? אחרי שיודעים, החכמה היא...דווקא לא לחשוב על זה.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

המכוערת והטיפש


למה זה קורה לי, אני לא מבינה

 

יש אנשים שלהם אכפת

רק מ-כבוד

לא אמת ולא עכבות

סאבטקסט משמש כתוכן אמיתי

בלי להתכוון כשאתה אומר

"לא,די עכשיו באמת.. אני רציני!"

 

בלי כבוד לאמת

בלי לרצות להבין

אנשים מסננים עובדות

כדי שיוכלו לשמוע

דבר אחד, שהם אהובים

 

-

חבר מתבודד, הולך במעגלים

נופל לבורות, מועד לתוך פירים

אני נותן לו פנס, אומר לו "הזהר!"

אבל הוא מתעצבן,

"ככה אתה לא עוזר לי ,חבר"

 

הוא לא רוצה לדעת

וגם אם הוא איתי מסכים

יתפשר רק על

אהבת אמת א-פריורית

ולא מוכן אפילו לשקול

להתפשט עם כוסית בשיחים

 

- 

 

בחורה קטנה עם בעיות,

באה אלי,

אבל לא רוצה לשמוע עצות

מקטרת, מפטפטת, "אני לא מבינה!"

ושום דבר לא יגרום לה, להקשיב

לאף אדם, לשום דעה

 

מסכימה עם כל מה שאני אומר

ואז נעלבת, ממה שבעצמה אמרה

מהאמת, מהמציאות,

שרק רצתה שאכחיש איתה

 

- 

 

גדולת חזה, מחומצנת בוכה זועקת במשרד

"נפל לי הטוש!!  איך אני ארים לבד..."

הנה אביר, שמע את זעקתה

ואשכיו כעת כלואים לכל שתגיד

לכל שביב של גחמתה 

 

-

 

"אני לא נמשך אלייך", אמרתי לתיירת בבוטות

אבל היא מזמינה אותי למקלחת,

לדירה, לסקס, לאוננות..

 

מתעקשת, ואני שותה הרבה, ואז..

מביא אותה אלי הביתה

חושב, הנה במיטה

לפחות איזה מציצת מזמז..

 

"בלה בלה.." מתבכיינת כל הלילה

על החבר-לשעבר

אותו אחד, שבשמיעה סלקטיבית שכחה

שעוד לפני חודשיים

אמר לה "אני לא רוצה אותך כבר"

 

-

 

3 דקות הכרות

והמלצרית מספרת לי

על השכר דירה המשותף עם החבר

אוי כמה חבל אומרת, כי  הרי זה בעצם אני,

ולא אותו שהיא רוצה יותר

שאממן

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

הוא נופל לבור, כדי לזחול בחזרה

היא מפילה את הטוש, כדי לראות מי יבוא להציל אותה

הקצנת מצוקות כדי לאפיין חברים

רוצים רגשות, ולא הבנה של ארועים

 

אחת מכחישה ארוע, בעוד הוא מתרחש

אחרת שומעת מה שרוצה לשמוע, ולא את מה שיש

סערת רגשות, מדכאת כל ראצינואל

אצל גברים לפעמים, אצל נשים, רוב הזמן

 

 * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

מודעות עצמית, הבנה או הסברים

היא אנקדוטה שולית, בדרך להחלמה

להיות מודע לעצמך הוא כלי נדיר

כי תכנות רגשי, משתיק את ההבנה

 

 

ועם זה אני צריך ללמוד לשרוד

לפחות אומרים לי יפיפיות, איזה מזל

אולי ככה המח שלי יעבוד פחות

וגם אני אהייה רב-שגל

נכתב על ידי , 8/2/2008 19:36   בקטגוריות איפור ורבייה, אשכים, טיפשות להמונים, שירים, אהבה ויחסים, אקטואליה  
54 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרווה הפיגמנטים ב-22/3/2013 06:48



Avatarכינוי: 

בן: 42

MSN: 




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרווה הפיגמנטים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרווה הפיגמנטים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)