לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

החכמה היא לא לחשוב על זה


ההנחה היא שברגע שתתגלה התשובה לכל התהיות המדעיות והפילוסופיות, מנין באנו ולאן אנו הולכים...אתם- תרצו לשמוע אותה. עד היום אלפרד נובל משלם כסף על רגשות האשם שלו. ומה אם התשובה נוראית ומפחידה מכדי לדעתה? אחרי שיודעים, החכמה היא...דווקא לא לחשוב על זה.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

גריעות , דינוזאורים וישראבלוג


אז מה פה קורה פה ?

לאחר יותר מעשור שעמותת ישראבלוג הזניחה לחלוטין את ישראבלוג, נתנה לטכנולוגיה להדרדר ולבאגים להצטבר. ביצעה שינויים מבניים שרק גרמו להכל להראות גרוע יותר ולאט יותר..הם החליטו להקצין. כנראה משעמם להם.

יש לי פה פוסטים עם אלפי תגובות ספאם של בוטים, ללא שום אפשרות לסנן או לנהל כך שלא אקבלן, וכל וורדפרס באמהרית מגרסאת 2009 הוא יותר משוכלל ויציב ממה שהם נותנים לנו פה.

שלא לדבר עם העיצוב המוביל של הבלוג ושל עמודי הנחיתה שלא השתנו במיוחד ב..12 שנים האחרונות?

באגים בעורך, בתאימות מול הדפדפן, בסטטיסטיקה הלא אמינה ובחוסר אפשרויות אינטגרציה עם כל רשת חברתית שצמחה אחרי 2006.(ואלו שלפני הוסרו)

חסר גם תמיכה טכנית או מוקד לפניות, ושום הטמעה של איזושהי יכולת מעבר למה שהיה כאן בתחילת שנות האלפיים.

אותם באגים נשארו, פשוט אנחנו, הקהילה, למדנו לסבול אותם.

 

אני יודע שעלות האחזקה של אתר תוכן קיים היא זניחה, ובזניחה אני מתכוון כמה עשרות עד כמה מאות שקלים בחודש, בהגזמה של ממש.

עלות האחזקה של איש שירות קהילה אחד (יש רק עובדת אחת בישראבלוג), הוא וודאי לא מהגבוהים.(וחבל)

להפטר ככה ולהשמיד את הנכס הדיגיטלי הכי חשוב של עמותת ישראבלוג? כדי לחסוך פרוטות? או כדי לבטל את הקהילה הגוססת, שנאחזת בשינייה כדי להשאר בתקשורת. מה קרה, מישהו פה העיז לרשום תכנים פוליטיים? מה אנחנו וואלה/ידיעות?

 

הגריעות הקולוסליאלית של הצעד הזה, במיוחד מהסיבות שהם נתנו, ובמיוחד לאור השירות המזעזע והתחזוקה הלא קיימת, מביאה אותי למסקנה נחרצת...נענע10 הוא דינוזאור אינטרנטי ישראלי, ממש כמו מעריב וידיעות אחרונות הם איבדו כל קשר עם המציאות ופח האשפה של ההיסטוריה ממתין להם בלוע פעור.

 

אני כמובן מגבה תכנים,  ומקווה שיבוא יום וימצא לנו בית חדש.

לו היו שואלים אותי, הייתי מעביר את כל הבלוגים פה לפלטופרמת וורדפרס, וגם היית עושה את זה בעלות נמוכה מכמה שעלה להם להחליף את הקפוצ'ינו במשרדי ההנהלה, בעשור האחרון.

כ"בלוג השנה" וואטאוובר מתישהו, אני נותן לעצמי את הזכות לקרוא להנהלה של גוף המדיה הזה - גרועים אנכרוניסטים מפגרים ולא רלוונטים.

כאילו באמת מתחת למינימום האפשרי יש פתח לעוד יותר מינימום, וכל הכבוד להם שהצליחו למצוא אותו.

כאחד שעזר לנהל קמפייני תקשורת קהילתיים, אני יודע מקרוב עד כמה קלולסים מנהלי המדיה בקומבינה בתאגידים הסטגנטיים והלא יצירתיים האלו יכולים להיות, וכמה הם זקוקים לאנשים זולתם שיגידו להם מה לעשות. (רק בטון הנכון, כך שישמע שהם אמרו את זה)

 

בין היתר, גם מהסיבות האלו (באגים, אי תאימות דפדפנים, איבוד מידע, ספאם, חוסר יכולת אינטגרציה  נפילת שרתים וכו') לא כתבתי כאן כבר מספר שנים.

ועדיין, חרון באפי, שעשרה אפצ'י לא יעזרו לי להוציא אותו.

אז אם מישהו שמה בהנהלה, נמאס לו מליקוקים של כפיפים, אתם מוזמנים לשתף את הפוסט הזה ולתקוע לו אותו בחזה עם להב דיגיטלי.

 

לטעמי, חוסר ההבנה של הערך העצום שיש לארכיון החצי חי הזה, הוא לכשעצמו עילה לפיטורין.

יום יבוא, והאנלפבתיים האינטרנטיים שנתנו את ההוראה הזו מתוך מצוקה של אי עשייה, יתחרטו על מעשיהם או יתלו בכיכר העיר.

 

או כמו שאמרתי כאן כבר לפני הרבה מאוד שנים, אין סוף לטיפשות האנושית.

 

אני הולך לחרבן.

יום טוב.

 

נ.ב: כמקובל לפי מה שכתבתי כאן על התנהלות המנהלים, פונקציית גיבוי הבלוג לא עובדת.

אני הולך להשחיז את הלהב בשירותים.

 

 

נכתב על ידי , 30/3/2014 18:16   בקטגוריות ביקורת, אקטואליה, אינטרנט, מפגשי ישרא-בלוג, שחרור קיטור  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נורמה ולא ג'ין ב-24/12/2016 04:08
 



האמת


אני רק בן אדם
אני בן תמותה
אני בר חלוף
מה עומדת לי כל חכמתי זו
אם אין אני מריץ תקוף
אם לא אתעד, 
אם לא אשתף
כאילו לא התהווה הזה
יודע אני שלמגנט את היקום
ניתן
אם רק ארצה בזה
מסנוור מהדי בריאה
ברחתי לעצמי
לקום בצהרים 
לעשן
להתקרחן
להתבטל
אים אין אני לי 
מי
והשנים חולפות
אישה, אדמה, כספים
ניתנים, אך אין רצון
צופה בעולם מסתחרר
פאשיזם, בנקים
מרוב אמת 
שוב ברחתי לישון
רצינות לעצמך
היא הבגרות שבקבלה
אחריות לברכה
שניתנה לזה אתה 
אנו רק הכלים לתמסורת של האור
מוחות המריצים שפה
בלית נאות נאור
אלו החיים
זריחה היא הבוקר
והעונות חולפות
צעיר רבות משני
הבתולות אומרות
יודע אני למה נבראתי
והדרך בה עומד
אינסוף השפע רק ממתין
שאתחיל להתמסד



נכתב על ידי , 21/3/2013 02:03   בקטגוריות אקזיסטנציאליסטי, אופטימי, פסימי, שחרור קיטור, אקטואליה  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרווה הפיגמנטים ב-3/4/2017 13:07
 



הכחשות


בוקר.
וכשאני אומר בוקר, אני מתכוון צהריים.
תביא לי אחד קאמל
-איזה? שואל האחוייה מהמכולת
אין לי מושג. הודתי. זו פעם ראשונה שאני קונה קאמל.

ההומלס האתיופי החמוד מספר שקשה ברחוב, שאין איפה לשכב ואין איפה לעמוד. בחוץ יורד גשם רציני. וכשאני אומר רציני, אני מתכוון קליל. בארץ אין באמת חורף, יש רק איזה 3-4 שבועות של גשם לסירוגין.
בכמה שקלים שיש לו, הוא קונה מנת וודקה בכוס ומתיישב בספסל

מי יודע כמה עולה טונה של כסף?

גברת נחמדה מגיעה לשאול באנגלית מנומסת איפה המוזיאון. אני מספק לה הכוונה, ואז בעלה הנחמד מופיע ושואל אותי שוב כדי להיות בטוח.
העין שלה פצוצה חושרמוטה עם פנס שהמילה אגרוף כמעט כתובה עליו.

הממשל התאגידי בארה"ב דחף 3 חוקים לצנזורה באינטרנט. אף אחד מהם עדיין לא עבר..וגם כשחלקם יעברו אתם הרי לא תשמעו על זה...זה הקטע כאילו, צנזורה.
פחחח.. בלי שום קשר לחוק, הם פשטו על MegaVideo, הקפיאו את נכסי החברה, הורידו את האתר, ועצרו את כל החבר'ה שתפיעלו אותו (טרוריסטים!)         עכשיו אין מה לעשות באינטרנט אחרי 8 בערב.
11 ימים לאחר האקט וכבר יש 3 חלופות. הפרק האחרון של האוס זמין ברשת 6 שעות לאחר ששודר באמריקה, כך שהרגלי הצפייה שלי ושל היתר לא נפגעו. 
רק שלטון החוק נפגע. והצדק. ואיזה פטא-ביית בריבוע של מידע.

טרכנברג המליץ כל מיני שטויות לא רלוונטיות לאחר המחאה ב2007, רובן לא התקבלו, חלקן הקטן עבר, אף לא אחת שעוזרת לאזרח יושמה. 
ב2011 לעומת זאת, התרחש בדיוק אותו הדבר. מפתיע משהו.
יונה ספיבאק, מטרתו הייתה לספק חלופה אזרחית לוועדה הממשלתית, את המסקנות שלו לא ניתן להשיג בשום מקום. שני האישים עבדו (כמובן) בשביל בנק-ישראל, שהודיע לאחרונה שהוא מנסה להציל את הבנקים (ולעשות את כולנו עניים יותר), לא בשביל הבנקים, אלא בשביל האזרחים..
בנקים מסכנים, אחרי הכל...בלעדיהם לא יהיה לנו "כסף".

במצרים אינטלקטואל גדול הכריז שזה לא בחירות דמוקרטיות שהן מה שחשוב, אלא מי סופר את הקולות. 
וואלה.

כל מדינות המערב מרוששות לחלוטין, עם חוב אסטרונומי שלא ניתן לשלם. 
הפתרון? לקחת חוב גדול יותר, כדי לשלם את הריבית על החוב הקודם, ולתת לאזרחים (הבטלנים חארות) לשלם אותו. 
ככה זה שיש לך מינוס בבנק, הבריונים באים לקחת לך את הגרביים. הטריק, כך אומרים, הוא להגיע למינוס של מיליון שקל ומעלה, ואז לבנק יש צרות, לא לך.
כמובן שכל הכסף הזה נוצר יש מאין (!) ע"י הקרטל הבנקאי, כדי לשעבד את האוכלוסיה. הם עושים את זה כבר לפחות 100 שנים. אבל בשביל זה יש לנו את כוכב נולד 9.

עם הכסף של השכר דירה הוא קנה המון גראס, עכשיו יש לו פחות סיבות לחשוש מהשכ"ד המתקרב.

בעקבות חרחורי המלחמה של אימפריית הנפט האמריקאית, אירן החליטה לא למכור יותר למערב. מה שגרם למחיר הנפט לזנק ב3 אחוז.(כותרות גדולות ומפחידות! חייבים לכבוש אותם מהר!!)
באותו הזמן, מחיר הכסף זינק ב30 אחוז. שום כותרת בשום מקום.
במקביל הנימיץ נכנסה למפרץ הפרסי. ובפרופגנדה המערבית כותרת גדולה "נוכחות ספינות איראניות מהווה סכנה לשלום העולם".  צחוקים.

מעל 15 מליארד דולר שווי שוק שנתי של תרופות מדף הוכחו במבחנים קליניים להיות פ-ח-ו-ת יעילות מפלאסבו. כל המחקרים האלו קיבלו גרזן תקציבי מיידי, ולא יעשו יותר.

הכלבה חירבנה באמצע הסלון, על הספה. אז היא באה מכשכשת בזנב לשחק איתנו, ככה שנהייה במצב רוח כשנגלה מה היא עשתה.

יש 6 סוגים של קאמל, כולם מזיקים לבריאות.
יש 3 סוגים של קולה, כולם מזיקים לבריאות.  <אגב, בדקתי, מסמר בקולה לא מתמוסס גם אחרי שבוע>
יש רק סוג אחד של "כסף", והוא עונה להגדרה המדוייקת של הונאת פונזי. אבל זה חוק אם אתה "בנק" או "מוסד פיננסי" אפילו טייקון עם אג"ח.. ובביצפר אסור ללמד על זה כלום.

אני בן 30 ולא הייתי מאוהב, ממש מלא זמן. זה לא בריא.

המחאה החברתית "מתה"/"דעכה"/"התקפלה"."ברחה" או כל ביטוי אחר המתאר אימפוטנטיות חוזרים ואומרים כל ברי סמכא במשכורת ממשלתית לכל עיתונאי שאוהב לסקר את דעת המומחין. במקביל, כל עוד יש מזג אוויר יפה, בתל אביב יש כל יום איזה 4-10 ארועי מחאה או הפגנות או מאהלים. לעיתים עשרות אנשים, לעיתים מאות. כל יום. 
כל הממסד העתיק שלנו, על שמותיו השונים, עומד לעבור בעיטה מאוד רצינית בישבן. 
אנו נכנסים לתקופה מהפכנית, ומהירה. אני מקווה מאוד שמספיק אנשים התעוררו ושלא נגיע לאלימות.
מצד שני, גם רומא לא נפלה ביום אחד.

יש לי על הדסקטופ קבצי טו-דו מ2007, שעברו איתי 2 מחשבים ו3 מערכות הפעלה. 
לחלקם 2 סימנים קריאה, לחלקם 4 סימני קריאה.

באחד הקבצים האלו, מצאתי את הפוסט הזה מפברואר. 
איזו עליבות.

עוד חדשות כלכליות:

כמה עולה טונה של כסף?
בדיוק מליון דולר!

זו כנראה הפעם האחרונה בהיסטוריה שזה יקרה, כי מחיר הכסף (המתכת) אמור לברוח לסטרטוספירה. 
[היום 31 דולר לאונקיה, עוד שנתיים מעל 100. אולי יותר]

אינסטאגרם, נמכרה במליארד דולר. 
זה בזכות הפיצ'ר הגאוני והיחודי שלה
(שימו לב)
1.אפשר לצלם תמונה
2.ניתן לעשות צללית חומה או אדומה על התמונה (אפילו גם צבעים אחרים)
3.ניתן לשתף בפייסבוק, טוויטר ואופילו לשלוח במייל

זו כנראה הדרך היחידה בה פייסבוק תצליח לשמור על המומנטום הפיננסי שלה, כדי למכור ת'צמה בפי 100 מהסכום הזה לציבור (אל תקנו)

עב"מ צולם מקפץ בקלילות במאך 4, מעל ירושליים, ברקע חבר'ה שיכורים מריצים צחוקים בעברית.

פריצת דרך מדעית בסדר גודל של איינשטיין פורסמה אשתקד, המבארת כיצד הצליחו נסיינים לייצר אנרגיה חופשית (היתוך גרעיני בטמפרטורת חדר) ואנטי-כבידה. 2 הטכנולוגית הללו יקפיצו את המין האנושי למאה ה23. תוך עשור.
אלא אם האילומינטי יהרגו אותנו קודם.
הסיקור בעיתונות המדעית דלוח עד מאוד, כמקובל.
מצד שני הבחור עם הקוואזיקריסטלס (יהודי!@!!) קיבל נובל, אחרי שבמשך 15 שנים קראו לו נביא שקר.

2 דברים הם אינסופיים, היקום, והטיפשות האנושית. ואני לא בטוח לגבי הראשון.
נכתב על ידי , 29/4/2012 03:23   בקטגוריות אקזיסטנציאליסטי, אנומליות, הבועה, טיפשות להמונים, פוליטיקה, שחרור קיטור, אקטואליה, אינטרנט  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרווה הפיגמנטים ב-22/3/2013 08:24
 



יום עבודה מאחורי הקלעים


 


בוקר.




הקליק המכני של השטיח החשמלי מקפיץ אותי מהמיטה, ככה הוא מתחיל להתחמם כמו שהוא עושה כל יום ב7. 


שולף את האקדח מתחת לכרית, ונותן מבט דהוי לאישתי, היא כל כך יפה כשהיא ישנה. הרבה יותר יפה מאישתי השנייה.


חובט רגליים חמימות ברצפה, מדמיין במעורפל את 94 קומות שיש ביני לאדמה שלמטה, תוהה לעצמי. ממש עכשיו, ברגע זה, יש לפחות כמה עשרות הומלסים קופאים מקור שם למטה. חבורה של צמיתים בורים, מזהמים את הרחובות בצחנה שלהם.



בלובי, גרטה כבר מכינה את הקפה של הבוקר. מכור לסם הזה כמו אחרון הנמלולים.


10 דקות אח"כ אני כבר ברכב. 


ב.מ.ו משוריינת, זכוכית מחוסמת בהזמנה אישית. החבר'ה בג'יי פי מורגן לא לוקחים שום סיכונים, מאז שהטיל לאו הרג את יו"ר הוועדה האירופאית לשלום ושגשוג, כל צי המכוניות של ההנהלה הבכירה קיבל עוד 200 קילו של שריון. אני חושב שזה מיותר, מאז הטיהור האחרון אומרים שבקושי יש להם תחמושת לנק"ל. שלא לדבר על מודיעין.


מפגינים מזדיינים, חוסמים לשיירה את הדרך. זה לא שאם אאחר מישהו במשרד יעיז לומר לי משהו, כולם הרי ימתינו כמו נתינים טובים ועוד יחמיאו לי על העניבה. כמו כל יום ראשון.



במשרד, ברטה מוסרת לי את הלוז עד הצהריים. 


צריך לקצץ 18 אחוז ממצבת כח האדם בבנקים בגרמניה ויפן. מחקרים הוכיחו שבשנים של רווחי שיא, קיצוצים בכח האדם הם אחת הדרכים הבטוחות להאמרת מחיר המנייה.


המלחמה עם איראן מתנהלת יפה, המורדים שמחים על ההצעה של הנציגות האיסלמית החדשה, וימכרו לנו נפט מקומי ב2 אחוז מהמחיר לצרכן.


מאז הפצצה בשיקגו, נראה שלכבשים יש מעט מאוד יכולת ארגון עצמית. כולם דבוקים לחדשות, לתסריט שכתבנו לטלוויזיה עוד אז.. לפני כמעט עשר שנים


באירופה מחירי המזון סיימו את ההכפלה הדרושה, וכעת הם מתאזנים. 


אנשים קונים את הסדר החדש, שבוע שעבר היו מהומות מסביב לתורים להשתלת השבבים הביומטריים. צעד אחר צעד, בתור הגדל לאספקת המזון והתרופות, המשטר החדש קורם גידים.


בסך הכל, המעבר היה די חלק, פחות מחצי אחוז מהאוכלוסיות של מה שנקרא פעם המדינות העשירות היו צריכים לקבל הרשעה בבגידה, וכל יתר האוכלוסיה הסתדרה יפה בטורים מאחורי הדגל. האירופאים שונאים את הגרמנים ואת המוסלמים. האמריקאים שונאים את ההיספנים,


 והסקר האחרון מראה שהישראלים שונאים את כל מי שיש לו גבול משותף איתם.


 


אדמונד מסמס, רוצה לצאת לצהריים. הוא אומר שאני עובד קשה מדי. מאז שהוא שם 10 מליון במינוף על הזהב, פעם כשעוד היה ניתן למצוא ניירות מתחת ל5000 דולר לאונקייה, הוא מתלהב מעצמו יותר מדי.


אבל אני לא סופר, אחרי הכל הוא אפילו לא מתקרב לליגה שלי.


ועוד אח"כ אומרים שה250 מליון דולר בשנה בונוס זה מוגזם, הרי מי עוד יכל להוציא לפועל את התסריט הגלובאלי הזה?


מי עוד יכל לתאם בין כל הגורמים ולהשאר חשאי?אוף


מי עוד יכל לפלג ולסכסך ולמסמס את ההמונים כדי לשמור על הלו"ז מכוייל?


אנשים לא מעריכים את מה שאנחנו עושים. טוב, עמוק בפנים, מתחת לפאסג', אני יודע שלפחות אדמונד מעריך, מקנא בהשגים שלי. אחרי הכל, מי לא היה מקנא?


זהב

 


אוטוטו 2015, ואומרים שמי שלא נכנס עכשיו לערים התת קרקעיות, מאבד את הפוליסת ביטוח מהבנק. לי לא אכפת, יש לי בטחון בלוח הזמנים. יש לפחות עוד 6 חודשים לסגור את חוקי ההסגרה ומערכת המשפט, ועוד 4 חודשים של הפרטת תשתיות לאומיות עד שהוירוס יצבור תאוצה. אני והמשפחה שלי מחוסנים, והמדענים אומרים שיש לפחות 4 שבועות משחרור עד שהמוטציה הראשונה תסכן אותנו.


אני מתכוון להשאר כאן, ולגרוף מליארדים בזמן הזה, ושימותו כל הקנאים באילומינטי והבנק המרכזי. אני עוד אראה להם. פחדנים.


 


כבר קניתי אדמות במחירי רצפה בדרום אמריקה, ושהאוכלוסיה המקומית תצטמצם סוף סוף  לשישית מגודלה הנוכחי, אוכל סוף סוף למצב את עצמי כמו הברון. כמו שאבא תמיד רצה, כמו שהבטחתי לאשתי, העתיד שתמיד רציתי לילדה שלי.


 


שבוע הבא יש לנו ארוע מתואם של 12 בנקים מרכזיים ברחבי העולם, עומדים להעלות את הריבית, ולהשמיד 15 אחוז ממלאי הכסף בפחות משבועיים. זה עומד להיות אפי. מערכת ההסברה המשומנת כבר סימנה מראש את האשמים, וזו גם תהייה הזדמנות מצויינת להחליף את הנשיאים במדינות הגוש הדרומי. צוותי התכנון האסטרטגי אומרים שמספיק שאחד לכל 18 אנשים יקבל את השבב, כדי לייצר מאסה קריטית. אנשים מהסדר הישן יתחננו לקבל אותו מהסוכנים של הסדר החדש, אחרת הם יוכלו לההצטרף לחבריהם הגוועים ברעב ומחלות ברחובות רדופי השדים. הגיוסים למדים בשיאי כל הזמנים, אנשים איכותיים ומשכילים. והכי חשב, נאמנים עד מאוד.


את כל כח השיטור הפרטי, יחידות האליט של המשמר המרכזי ורוב כוחות הצבא כבר הטמענו. לכל יתר השירותים הציבוריים , לא תהייה הרבה ברירה אלא להלחם על מקומם בתור. אפילו בשיקגו השוחד לקידום קרובי משפחה בתור הביומטרי ממשיך לגדול ב12 אחוז בחודש.


הברון מספר שבשיטה החדשה הרווחים שלנו משימוש באשראי עומדים להיות גדולים לפחות פי 4 עד סוף העשור. 


אישית, עלי לא משפיע כל ההתלהבות הזו, עד אז אני מתכוון לפרוש ולמצוץ נקטר בקשית על חוף האוקינוס השקט.


 


6.5 מליארד דולר לחוזי אבטחה פרטית בלוב, 3.2 מיליארד עמלת שאיבה שנתית ממזרח-רוסיה. בסך הכל, הייתה לי שנה מצויינת. אחרי הכל, אני הכי טוב בעולם במה שאני עושה, ושימותו הקנאים. רק שנה שעברה, לאחד התרסק המטוס לבניין מגורים בגרמניה ולשני הייתה תאונה עם מטען גרעיני באוסטרליה. אף אחד לא מחרבן עלי,אני בפסגה.


 


אשתי אומרתי שאני צריך לפרוש עכשיו, אבל אני חושב שאני מכור. לכח, למשחק, לשכרון החושים.


לשירי המחאה של טובי הכוכבים בעדנו, בעד חבל ההצלה.


 


ההסכם עם האנונקי מתיר לנו צ'ארטר עד לצמצום של 5 שישיות, ואז נצטרך לבנות מחדש. אז יתחיל המשחק האמיתי. אבל זה כבר בשביל הדור הבא, בשביל הילדים שלי.  עד אז אוכל לפרוש, אולי. אחרי הכל הבטחתי לאבא, שאשאר לראות את המצבה שלו נהיית מקום לעלייה לרגל.




הבטחתי לילדה שאבלה יותר זמן איתה.


והבטחות צריך לקיים... 


אחרי הכל, אני לא רוצה שיצא לי שם של שקרן..

נכתב על ידי , 28/12/2011 20:45   בקטגוריות טיפשות להמונים, סיפור?, פוליטיקה, אקטואליה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מבזק חדשות איזראל 6.11


חדש!



נפתח באלנבי "מועדון ללא אלימות". זהו השלט מסביר הפנים שהם שמו בחוץ.


ממש לידו עומד שומר גדול, שישמח לפשפש לכם בביצים כדי שלא תכניסו חלילה משהו אסור.



אחלה סיפתח לבילוי קיצי נחמד, לא?


 


בעולם בו כל קניון וכל מסעדה מכבדת את עצמה במגנומטר אנושי זה מה שנקרא שיווק חזק.


לפי החוק החדש שהעבירה כנסת ישראל רק השנה, גם לשוטרים מותר לפשפש לכם בעניינים. לא צריך מעצר, צו חיפוש או אפילו עילה.


החשד שאולי אתם חשודים זה מספיק.


ככה זה בפאשיזם, למי שאין היתר מהדגל אסור לחצות את הכביש.





אבל אולי אני מגזים.



אחרי הכל 60 אלף מצלמות אבטחה פזורות ברחבי גוש דן. מבצע מיוחד של חברת HP והשר שטרית.


אחרי הכל אף אחד לא רוצה פדופילים בפארקים. תודה לחכמי ישראל על הטיעון המנצח, אם כי הלא קשור עד מאוד.


תודה לכנסת ישראל על שהראתה חזון, עומק ופרספקטיבה היסטורית רחבה.




פחד הוא התירוץ הכי טוב. למרות שאף אחד לא יודה בו.


בלונדון אם תצלמו סתם כך את הרחוב או העיר, עוד עלול לבוא שוטר ולבקש מכם להפסיק לצלם.אחרי הכל, רק להם מותר.


ואולי אתה טרוריסט? ובכלל, יש לך "היתר" להיות כאן?


(לאפחד אין. זה בסדר. השאלה היא רטרורית ומטרתה להפחיד אותך לכניעה למסכות שתוותר לך על העבירה שלא ביצעת)

אם תצלם שוטר בניו-יורק הוא עוד יעצור אותך או יחרים לך את המצלמה.


בארה"ב, הדמוקרטיה האדירה, יש את אחוז האזרחים הכלואים הכי גבוה בעולם. לא במערב, בעולם כולו. ככה זה כשיש בתי כלא פרטיים, ומייצרים אינטרס פאשיסטי ללוביסטים לחוקק ענישות מחריפות ולהכריז על קרימינלים חדשים.


 


אז איך הגענו לכאן?





פרופגנדה מכוונת לשליטה במאגרי נפט מיותרים?


או שאנו עדיין מפחדים מאוסמה והעירקים שיזרקו עלינו פצצות גרעיניות?


 


פחד הוא גם התירוץ הכי עלוב.


בישראל המצב לא הרבה יותר טוב.  




 


להלן סיפור אמיתי.


לפני מלא ימים נפתח החופש הגדול.  מליון קטינים מסתובבים בחבורות של 5-20 ומחפשים אקשן.


חלק מהם מבקשים שאקנה להם סיגריות, או כוהל.


ואז..


שלשום עצרה אותי באמפם(אל תקנו שם!) אישה כבת 30. ביקשה שאקנה לה סיגריות.. ממש הפתלאתי לשבריר שנייה, ואז היא הסבירה שאין לה "תעודת זהות".


לכן המוכרת האוטומתית לא יכולה למכור לה. זה לא שהיא נראית בת 15 חלילה. זה גם לא שמישהו חושב שאין לה את הגיל.


זה שאין לה את התעודה..!  


והקופאית (פ' חלולה) לא מטריחה עצמה בהפעלת שיקול דעת אנושי בסיסי.


לא בשביל זה משלמים לה.



ומה זה הקטע הזה שיש לפאבים מונופול על האלכוהול אחרי 11 בלילה??


אם קופצים אלי כמה חברים, ואני רוצה בקבוק יין או 3, איך אני קשור פתאום לסרט מלחמה הזה?!


למה יש "חדשות" כל שעה? עם צפצוף ממלחמת העולם השנייה שתוכנן להתריע בפני הפצצות..?


 


וממתי זה בכלל  


"2 תאונות דרכים, אחת מהן בחול. מלא הרוגים. הרצח משלשום נכנס לסצנת "המעצר". ראש מנגנון מדיני גדול אומר שאין לו אמון בראש מנגנון אחר. שר לשעבר נכנס לכלא. מגזר חשוב של המשק שובת ממחר. [צנזורה:בפקיסטן תפוקת הסמים עלתה פי 8 מאז כניסת צבא המשחררים, כך הודיע נציג טסים בשביל כסף מוושינגטון.] מחר יהיה חם ומגניב." 


פרסומת: בבנק שלנו!! כל כך כיף פה. אנו נותנים אשראי בריבית מגניבה


 


רגע, יש פה משו לא במקום.



את החדשות ערך גדי זקן!


אולי למה אין שום דבר חדש. 


יצרו ד.נ.א סינטטי מדיגיטלי שלשום? -לא יגיע לחדשת


ע"פ צו הסטטיסטיקה, איזה זוג שאתה לא מכיר, נספה בתאונת דרכים? -כן יגיע לחדשת. אפילו עלול להיות האייטם המרכזי.


 


והציבור?   הוא מפגין חרם צרכני (מרשים) נגד... קוטג'.  טוף, לפחות צריך להתחיל איפשהו. 


 


אני חושב שזו המדיה הצעקנית אשמה. זו עם העיתונים האדומים בדם כותרות. מלבים את האש לכל אשר תנשוב.


הפורמט הזה מרגיש לי עתיק.





מלחמה מחר! היא הרי כותרת העיתון המוכר ביותר.


אז האסטרטגיה הבסיסית של 3 האדומונים המתחרים על התפיסה של העדר, מוכנים גם לרמוז לזה.


כל רמיזה הרי מוכרת תעיתון אפילו יותר. מחר תהייה כותרת אחרת.



כל הסדר העולמי הזה בפרפורי גסיסה. זה למה כולם נאחזים במוכר ומקצינים אותו. 2012 תהייה אחת השנים היותר מעניינות. 2015 תהייה אפילו יותר אדירה.


 


מישו יודע איך קוראים בפוליטולוגיה, למשטר של מדינה בה המעסיק הגדול ביותר הוא משרד הבטחון?


רמז- מוסוליני טבע את המינוח


ביבי החליט להחריף (=לבטל הקלות) את תנאי האסירים הפוליטיים והמרצחים למינהם.


אחלה תזמון ביבי, מחרתיים מקימים מדינה פלסטינית, והמו"מ גם ככה תקוע. אולי זה יביא את גלעד שליט הבייתה.


אחרי הכל.. פופליזם זול, גם יכול להיות לעג לאויב. 


זה למה הוא זול.



ראיתם תנאום אדיר המימדים של הכוכב באמריקה?  


כל 50 שניות בממוצע הוא הצליח להצליף את כל 100 אחוז מהקונגרס לעמידה. גם את אלה שרק התיישבו, גם את הזקנים ממש, וגם את אלו שדווקא היו ממש בעד אבל קצת נמאסה עליהם ההצלפה הזו.


המיינדסט-  הרי אין מצב שאתה לא קם למחוא כפיים שנראה שכולם קמים, נכון? 


אף אחד לא חמק מהגל. כזה עדר של כבשים.


 


ואני קיבלתי חשבון מים זהה עד האגורה לזה של שכני. תודה למי אביבים, ולכולבוטק שחשפו את השערוריה.


אבל אחרי הרייטינג, הרי היא עדיין רצה. 



אפעם לא כתבתי כאן פוליטיקה. נראה לי.


אבל.


אנו על סף טכנולוגי לכל כך הרבה שפע ויכולות שאנשים פשוט לא מבינים. השינוי מאיץ.


יש שאומרים שהיתוך קר ואנטי-כבידה הם ממש מעבר לפינה. ממה שראיתי מדובר בפריצת דרך מהותית, תיאורטית אחרי אמפירית. אני רוצה להאמין להם.



קסמים חדשים מתרחשים כל יום. ווטסון, בינה מלאכותית, ניצח (השפיל ממש) את אלוף העולם בשאלון טריווייה מתוחכם במיוחד(הג'פארדי הזה קשה חושליניג). האינטרנט גועשת, ועוברת לעולם השלישי. מבקביל כל המלחמות והפרות זכויות האדם האלו. מרגיש לי כמו מעצור של טיפשות על החברה שלנו. מליארדים בעוני ובורות. 60 אלף ילדים מתים מרעב כל יום. כל יום!


פרסומת לרפי שכל (שעובדת):  בואו תתרמו לגרינפיס, הם יעשו את פייסבוק ירוק.


 


כל המטריקס הזה. לא לטובתנו, ולא לטובת האדמה.


הרג מלא אנשים למען האל הגדול מ-מון. גם עשה הרבה טוב. אבל חלף זמנו. רוחות של מהפיכות באוויר ועם העשור הזה הכל כבר מאיץ. האביב הערבי בשיאו, הקיץ האירופאי צובר מודעות. החמדנות והשחיתות שחתה את מיינסטריט, כמו שעושים כל פעם לפני. אנשים יחפשו מפלט, והדלות האינטלקטואלית של השיח הפוליטי הביןלאומי בפתרון בעיות אלו רק מקרבת אותנו לזמן בו הnwo יכלא אותנו בסגה האימפריאליסטית שלו..


[או שהכל "קונספירציות", ומכאן שעצם קיומן כהסבר אינו ראוי. כי ידוע שאין בעולם מילים כאלו]




 


השאלה כמובן, לאן? מהו התדר הבסיסי שלנו כחברה?


 


[האם הוא כזה?]


מי רוצה חולצה יפה? 


 


חולפים ליד השלט "מועדון ללא אלימות"



המוזיקאי -באמסטרדם, הזונות אומרות שהישראלים והאיטלקים הם הסקס הכי טוב.


הסטלן -ברור, זה כי האיטלקים והישראלים אותו הדבר


מרווה- מחבבים הרבה שמן זית?


המוזיקאי - פרימיטיבים פאשיסטים



ובעוד הליין הזה נאמר אני יכול לראות את ברלסקוני עושה אורגיות עם נשים מרחבי תבל. קטינות, גדולות, סמים וחגיגה. האיש העשיר במדינה, מחזיק חלק ניכר מאמצעי המדיה(עיתונים, רדיו, טלווזייה) ואת העם שלו בביצים. האופוזיצייה מנסים לתפוס אותו על "עבירה".(זונה קטינה? יש לך "היתר" לקוק הזה?)

אפחד לא לא מעיז להתנגד לו פוליטית. 



אבל כל שלושתנו ישראלים, עושי צבא מדברי עברית יהודים. ואיכשהו אפחד לא נעלב או התגונן או משו. סוג של ניכור? הלכאה עצמית? 


אולי ככה נראה בית המקדש השלישי.


 


We Wish to Better Ourselves


 



הסרט הישראלי המיוחד "הערת שוליים" זכה במלא פרסים בינלאומיים, והביא כבוד לתעשיית הקולנוע הנדירה שלנו.


מזמן לא הייתה יצירה כזו על התרבות היהודית המסורתית. הנכחדת משהו, אבל  בעלת הקסם המיוחד של התפלפלות רבנית על ערכים לחיים. זה מאוד מרענן לראות עולם שכזה, מקום אחר לגמרי. בו השיח הציבורי המקובל אינו מהונדס להבל-חולף-כלשהו-רכשו-מותג-כי-לחץ-חברתי-אם-לשכנים-יש. 


מקום אחר לגמרי.



עומק זה חשוב.


 


והמשיח! מכיכר משיח בת"א, בכניסה לשוק הכרמל..


 


נעלם. 


היה משיח, בא משיח.




    [ותודה למשטרת ישראל שמגינה עלינו מכל מיני איומים מומצאים]


 


עכשיו אין משיח.


הידד למשיחים הבאים.


אני לא קדוש, אתם קדושים :)



אנחנו לא באמת כאלו נוראים, אנחנו פשוט נופלים באותם הפחים שהרבה תרבויות נפלו בהם.



זו סוג של חולשה של המין האנושי.


אם נלמד לאהוב, הזוועות יפתרו. 



כבר הוכח מדעית שאם אדם עם "מדים" (אפילו חלוק) אומר לאזרח ממוצע (סטודנט, מקבל 10 דולר לניסוי של חצי שעה) ללחוץ על כפתור שעלול להרוג אדם בחדר השני, הוא יעשה את זה בחצי מהמקרים לפחות. תלוי בעלילה ובמדים. הבן אדם בוחר לציית לרצח תוך דקות.


אנחנו קופים מתוחכמים, אבל פחות ממה שנדמה לנו.


 


אבחנת תושב מספר 714


תל אביב. עיר נחשבת ברמה בין לאומית, כמו ישראל לאמסטרדם. מלא תיירות.



בכל הפאבים/מסעדות/סנדוויציות בתל אביב, קיבולת השולחנות וצפיפותים קובעים את כמות המבטים האקראיים במרחב. מבטים אלו, כפוטנציאל לקשרים טלפתיים קובעים את עוצמת מרחב האפשרויות לבריאה חדשה. לזרימה, לסיטואציות. להכיר אנשים, ללשמוע דברים. ללשבור את התבנית של היום-יום. אם המקום מכתיב רביעיות עם הגב אחת לשניה, הסבירות שיקרה משהו מעניין מאוד נמוכה. 



אולי 5 בבוקר זה לא הזמן להעביר נרודה. אין לי נקודה.


אני סתם ציני. אבל לפעמים, גם לא סתם.


 


הנה קטע חינוכי חשוב, שלא ילמדו אתכם בשום מקום.








 


-טוב כבר 6 עוד מעט, אז הנה נקודה.



בסופו של דבר זה עניין של מרחב הבחירה של בני אדם. פחד והרגל מול אהבה והשראה. כשהתדר יורד, מהר מאוד אנשים עם כל מיני מדים יצוצו בכל מקום כדי לעשות סדר. הם הסימפטום של המחלה, והם ישתיתו סמכות לאלו שלא יודעים לראות אחרת. זו חולשה של המין האנושי. וכולנו חולקים אותה.


זה עובד בערבית, באנגלית, וגם בעברית.


 


[נא לנגן ברקע בשקט-הס]







 


את המבזק ערך, מרווה בן פיגמנטים.

לקטע המלא...
נכתב על ידי , 28/6/2011 04:29   בקטגוריות טיפשות להמונים, אינטרנט, אקטואליה, הבועה, פוליטיקה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרווה הפיגמנטים ב-18/7/2011 03:18
 



תמיכה טכנית, האלגוריתם


יש לכם ניתוקים בגינטרנט? רוצים להתקשר לכוכבית-משהו ולדווח על תקלה?


חישבו שנית.





36 חודשים

ללא התחייבות

מצידנו, לתת לך שרות

 


 


גילוי נאות - הכותב אינו חלק ממאגר טובות-ההנאה או הקמפיין לבילבול דעת-הקהל של החברה האמורה. למען האמת בקושי אינטרנט יש לו בבית.


 



 


. . נוק.... . .נוק....


...שלום! וברוכים הבאים לשירות הלקוחות ..פיטפוט שמיטפוט...ושיגולי-דעת...להלן כמה סיבות שעושות אותנו אדירים!

(נא המתן 30 שניות)


... ..פרוסקי, אל ארבייעה....


לעברית, נא הקש 7. לפורטוגזית, נא הקש 8...(עוד 20 שניות)


-7..


 


אם התקשרת ביוזמתך לשירות לקוחות, נא לחץ 1, אחרת לחץ 2 או המתן.

<כן כן! ועכשיו חדש! 40 שניות מתלהמות של נאום מכירה למוצר לא רלוונטי.>


 


סמייל-איזהכיפלי-להיות-לקוח-אינטרנט-זהב-מהיר-012-פרטנר-שלום!


 


נא השאר דרוך למענה, בעוד נשמיע לך מוזיקה מעצבנת. (המתן עוד 12 שניות)


הפוגה מטעה...


-הלו?!


טרלה לה טרילילי טרללה. (המתן עוד 70 שניות)


 


[לוחץ 0 בצורה אקראית ומחזיק אצבעות]


אם אתה מעוניין בחבילת שיחות לחו"ל לחץ 1. (מה הקשר?)


אם אתה מעוניין בשדרוג חבילת שיחות לחו"ל לחץ 2.


אם אתה מעוניין בכרטיס אוטובוס לאילת לחץ 3.


אם אתה מעוניין במנוי חודשי ל"הארץ" לחץ 4.   (למה כולם דוחפים את העיתון הזה בטלמרקטינג? כי אפחד לא קונה אותו אחרת?)


אם אתה מעוניין בהאזנה לתוצאות סקר-שביעות-רצון לחץ כוכבית או המתן.


...[פיהוק גדול]


המערכת לא מזהה בחירתך.


-סעעמק...כוכבית 8, 1 (?)


...שיחתך מועברת לשירות לקוחות.


[יש!!]


...נוק...נוק...


המוקד סגור כעת.    (כוסשלראבאק, אז למה לעזעזל המתנתי על הקו 7 דקות??)


 


[מתקשר מחדש למספר הסודי שהכנתי מבעוד מועד]


...נוק....מוזיקה אחרת.  (עוד 40 שניות)


 


[הולך לשירותים וחוזר, בתקווה להספיק בזמן לסוף המוזיקה]


 


.. ..נא הקלד 6, או נתק את הקו. [שיט..]


-6


נא הקלד בחירתך כעת.


-6!!


המערכת זיהתה את בחירתך כ6, לאישור לחץ 1, לביטול לחץ 2.


1...


 


אם אתה מעוניין בשרות, נשמח לעמוד לשרותכם בימי ח' עד ט' בין השעה 2 ל 3:30.


לא כולל שבתות, חגים, ימי מועד, הפסקות צהריים או עכשיו.


 


[עצבני, הולך למדף ופותח את ספר הכישוף העתיק שמצאתי על פסגת הר בטיבט]


-סולמית 8, כוכבית-כוכבית 7, 1 


 (?)


..


תמיכה טכנית שלום. 


[יש!! זה עבד!]


לידיעתך, זמן ההמתנה הינו ארוך מהרגיל. 


נא הקלד את כל נתוני הזיהוי שלך, כולל ספרת הביקורת ולאחריה הקלד #ולמית.


-סעעמק...0..6...1... .. סולמית.


[אספר לכם סוד מקצועי - זה לא שהם מתכוונים לעשות משהו פרקטי עם הנתונים
האלו, המטרה המרכזית של האלגוריתם שירות לקוחות הזה היא שלא תשים לב שהשמש
הנעימה בחוץ, עומדת לשקוע.]


 


סמייל-איזה-אדיר-השירות-שאנחנו-נותנים-אינטרנט-זהב-מליון-מגה-שלום, מדברת סיתוונית.


-שלום.


מספר ת.ז בבקשה?


 


-הצילו, לא עובד לי כבר 4 שעות! שעה מתוכם על הקו איתכם#@!!


 


סתוונית: גם אתה סובל מניתוקים באינטרנט?


-כן!


 


אלגוריתם תמיכה טכנית שלב א' ("לך תחפש")


אם נתקלת בתקלה כלשהי, אז הרי שהיא :


1.ידועה / זמנית / אזורית                   (= לך תחפש)


2. תכבה ותדליק כל דבר עם מתג               (= לך תחפש + תתקשר אלינו אח"כ אם יש לך אומץ)


3.נחזור אלייך שבוע הבא עם הצעה לשדרוג.        (= לך תחפש + יחזור אלייך נציג מכירות שיודע לקבל אמצעי תשלום, ותו לא)


 


עדיין לא עובד?


להלן


אלגוריתם תמיכה טכנית שלב ב' ("צרת רבים חצי נחמה")


רק תדע שהתקלה קיימת בכל הארץ/ באזור שלך/ בכל יום שלישי


כמו כן, אין צפי לתיקון התקלה.


זה שלכאורה, לכולם תמיד יש את התקלה אמור לנחם את הלקוח, ובעיקר להוריד אותו מהקו


אם הוא לא יורד מהקו נתן להוסיף את משפט המפתח "אנחנו כרגע לא תומכים, כי יש תקלה".


(אחרי הכל זה רק הגיוני, לא? הרי למה שיתמכו אם יש תקלה?)


 


לעקשנים מביננו, קיים גם


 


אלגוריתם תמיכה טכנית שלב ג' ("תסמונת סטוקהולם")


אם התקלה אינה אזורית, אז הרי זו אשמתך /אנו לא תומכים בתקלות / למרות שאתה משלם לנו, עלייך להתקשר לחברה אחרת כדי לקבל שרות/  לך תקנה "כבל רשת" ותחבר בין קופסא א ל'קופסא ב' או להפך ותתקשר שוב


צא מהבית תכבה ותדליק את אספקת המתח החשמלי לכל הבניין או השכונה (לפעמים זה עובד)


אם כל אלו לא פתרו את התקלה הודע ללקוח שיש לו וירוס בכל המחשבים, והצע לו את חבילת הקיר-אש במבצע פרימיום מיוחד ללקוחות VIP


 


נספח שירות לנציגים בכירים


אם הלקוח נשמע עצבני הפעל תוכנית מגננת מותג ד' ("זריקת אחריות טוטלית")


א. אם הלקוח טיפש, פאסיבי או פתי


הבטח ללקוח שתתקשר מחר כדי לראות אם הכל הסתדר. זכור, הלקוח לא יודע מי אתה.


 


ב. אם הלקוח דומיננטי, מאיים או בעל פז"מ של יותר מ5 שעות מצטבר על הקו


הצע שמדובר בתקלת חומרה באחד מהמכשירים (מומלץ מכשיר שאינו באחריות החברה כמו הנתב או המודם או המזגן), ובקש מהלקוח שישלח צילום מסך של תצורת הנוריות על המכשיר בזמן התקלה.  רוב הלקוחות ירגישו אשמים כי הם לא יבינו / ישכחו מזה ברגע שיחזור להם הקו / שלא יוכלו לשלוח צילום מסך כי אין להם אינטרנט.


ואתה תמיד תוכל לטעון שלא קיבלת את הצילום / שישלחו אותו שוב / שניתן בקלות לראות מהנוריות שהתקלה לא אצלכם.



 


כדי לעבור למחלקת "שירות-מהיר-ואדיב", נא נתקו את הקו באופן כללי.


תודה ולהתראות.


 


ועכשיו!! חדש!!#!@!!!


בין הראשונים שיציעו ספקית אינטרנט חלופית תוגרל מתנה-במבצע-טריפל-משודרגת-דלוקס-חינם-ללא התחייבות...:)    [*כוכבית]


 


נ.ב- תודה לנציגי החברות תקשורת המצויינים על כל ההשראה שהם נתנו לי. ועל השעות מחיי שלעולם לא אקבל בחזרה.







[לא כולל דמי משלוח, ביטוח משלוח ועמלת-אגרת-ביול-חוזרת בסך 17 שקלים, פר תקופה*]

נכתב על ידי , 6/3/2011 07:56   בקטגוריות ביקורת, שחרור קיטור, צרכנות, אקטואליה  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרווה הפיגמנטים ב-22/3/2013 05:51
 



אז איפה מוצאים פיות?


 

הכל התחיל לפני שבוע כשפגשתי פייה קסומה.

הולנדית בת 23, בלונדינית יפה, גבוהה, חטובה, אלילית, מבריקה, מודעת ומוארת (שזה מאוד נדיר). אחרי שזרקתי לשותף שהיא מדהימה ישירות מעל הראש שלה, גיליתי גם שהיא שנה וחצי בארץ, ודוברת עברית מצויין..

אני פוגש הרבה אנשים מוארים לאחרונה, אולי מאז הפוסט על הארה אלוהית משהו קרה ביקום. אולי סתם אני לוקח את השיחות לשם,. אולי אני פשוט שם לב יותר.

אולי, בכלל החיים שלי הזויים לגמרי.. :)

פנינים נדירות של יופי

אני חושב שהיו שם עוד 2 בחורות, ישראליות סטודנטיות או משהו, אבל מי זוכר. הבחורה לא יצאה לי מהראש 3-4 ימים אחרי, עניין די נדיר בעולם של רומנטי אינסטנט, ו2-3 בחורות חדשות שאני מכיר כל שבוע.

כמובן שגם את החבר שלה פגשתי לאחר כחצי שעה. חום קטן, שעיר, אמן פלסטי, ניהליסט אנטיסוציאלי.עובר לגור איתה חזרה בבלונדלנד.

 

ואז, התחלתי להבין. שוב. 

 

מסיבת יומולדת במועדון

חבר נושן מהצפון וחברתו מזה 3 שנים, שכרו מקום, ביחד עם עוד 2 ידידות שהייתה להן יומולדת.  מגיעים מלא חברים וחברים של חברים. הסלקטורית עושה עצמה עסוקה והולכת לעשן סיגריה בצד, אחרת היא תאלץ לבחור, ובכך לקצר את ההמתנה של התור, ואז אף אחד שם בחוץ לא ידע כמה מגניב שם בפנים.

רוצה להרגיש שהיא משחקת את התפקיד שכה נועם לה לאגו, לסנן.

בפנים כמובן - ריק לגמרי. אם היא לא תסנן ותעשה פוזות היא תאלץ להרגיש לא חשובה, כנראה שוקשה לה להתמודד עם זה.

 

2 דרינקים אח"כ, אני זורם עם המוזיקה, מרקד לי קצת עם הבנות.

לידי בחורה יפה, 8 שנים אחרי שהייתי הנשיקה הראשונה שלי בגיל 16, היא פתאום בשלה ליופי שלגייתי מעניין. יושבים ביחד, לא מצליחים להתחבר מחדש, לא מצליחים לפעפע את השנים בשיחה.

תכל'ס לא חושב שאי פעם הצלחנו..כלומר, לא יותר מהשילוב המנצח של אלכוהול והורמונים.

לעיתים, אני מתגעגע להורמונים. כל הדחף המיני שלי דועך. שילוב של גיל ותל אביביות שופעת.

 

500 אנשים במועדון, איזה 200 רק באזור הפיקאפ דאנס/בר. אני לוקח חבר לסיור, מסתובב לי בבטחון מוחלט.

אחרי שיצאתי עם בחורות גבוהות ממני, יפות ממני, מבוגרות ממני, אקדמיות ממני, ועשירות ממני נשברו לי כל המחסומים.

או לפחות זה מה שאני רוצה לספר לעצמי.

סוקר את הקהל, רק מחפש עם מי.

כולן מפורמטות אותו הדבר. קלאב מיינסטרים תל אביבי, באמצע של הסטנדרט, קצת למעלה.

כולן שיער שחור, 1.62 עד 1.74, נעלי בובה/עקב ושמלת ערב שחורה עם כתפיות שקופות. לחלקן יש ג'ינס, לחלקן יש חגורה עם אבזם.

פה ושם נוצר קשר עין, בחורה חמודה, כוצית אפילו. לא מצליח להחזיק אותה בזכרון הויזואלי שלי ליותר מ5 שניות, מוצא עצמי נתקל בה שוב ושוכח שכבר החלפנו מבט.

"המון צעירות יפות ופוריות", אומר לי המח שלי, "לך תכשל בנסיונות הבאת ילדים!"

אבל כלום, שום ריאקציה. לא מרגיש תנועה מבפנים

הן לא עושות לי את זה..

 

שבוע לפני כן ציפיתי ב "Knocked Up" (מתרגמים מפגרים), הגיבורה דוג-שחקנית מדהימה יפיופה, בדיוק בטעם שלי.

הכל רומנטי ויפה (או מתפשר ומאכזב, תלוי איך מביטים על הסיפור), סרט נדיר, כנה ועמוק על החיים. כאפות של מציאות בכל דיאלוג.

אישה מדהימה, תנשאי לי?

בוהה באלילה ההוליוודית הזו בסצנות רומנטיות מרגשות, סצנות מין לוהטות  ו..כלום, שום דבר לא זז בפנים.

ליבי נאטם, הוכהה בידי בינוניות.

 

אלכוהול הוא חומר סיכה טוב למצבים חברתיים. סם שמוריד פילטרים מצויין. כשאתה שיכור המוזיקה יותר מרקידה, הבחורות יותר יפות, לגברים יש יותר בטחון, ומגע הופך להיות נגיש ומתמרח.

פחות חשיבה, יותר יצרים.

 

כולן לבושות אותו הדבר, נראות אותו הדבר, רוקדות אותו הדבר, מתנהגות אותו הדבר. אותה שיחת הכרות מהולה בפחד כיבוש ומחויבות. חוסר בטחון עצמי , שמתכנס מהר מאוד לפוזה הידועה של:   'אני כוסית, הנה חברות שלי לא קוראות לי, אז אעשה עצמי קוראת הודעה ישנה בסלפון'. או זה, או סתם מגע.

אני רואה דרכך יא ג'נרית.

משעממות. יאפיות ממשפחות אמידות, סטודנטיות, שמקבלות את תכתיב האופנה ישירות מהטלוויזיה.

 

ממשיך לסייר ובוחן 2 מטרות. בחורות בולטות, יפות, אלגנטיות, נשיות, בלונדיניות, נעימות פנים.. .סוף סוף... זוג פיות!

10 דקות וסמילטוק אחד אח"כ, ואני שוב מגיע למסקנה שאני גורר איתי כבר שנים. הרי מה הדבר המשותף ל2 בנות אלו, בפינות מנוגדות של המועדון...?

 

נכון מאוד...

המשותף הוא שהן כלל לא דוברות עברית.. אחת שוודית, השנייה כנראה אמריקאית.

אופ! די!

למה נולדתי לסביבה גנטית כל כך לא תואמת? הרי אפילו הגנים שלי יוצאים פופלארים בצפון מערב אירופה.. אז למה אני פה ולא שם?

למה?

למה??!

 

מסיבת יומולדת של חבר בפריפריית הישנונית

ערב לפני.

בחור מאוד סולידי, מאוד משפחתי, עושה תואר שני, וגר באותו הבית כבר 15 שנים. ישן בחדר הילדות שלו, בדירה עם ההורים. בגיל 27 בלי פרנסה ועם המון עתיד אקדמי בדרך לדוקטורט, הוא פוגש בחורה.

בשבוע הראשון הספיק להכריז שהוא מאוהב, בשבוע השני כבר נסע איתה להתבודדויות מחוץ לעיר, בשבוע השלישי הוא עבר לגור איתה, בשבוע הרביעי הוא כבר חגג את השינוי במאורע החברתי המדובר. 

וואו, איזה לחץ. מזכיר לי את עצמי בתקופת הטכניון, אם הייתי מוצא בחורה שהייתה מושאית חן בעיני. או סתם מוצא מישהי. או סתם נתקל בבחורה שדברים זורמים איתה. הרי בצורה פרדוקסלית משהו, זה הרי נדיר לגמרי כשאתה חי שם, באקדמיה.

הבחורה, כך נראה, בדיוק כמו החבר, מגיעה ממעגל חברתי מאוד קונקרטי, אקדמי, סולידי. שיקוף מלא של הדינמיות של הרצפטורים החברתיים אחד של השני.

אז הוא עשה "מסיבה". כ-25 אנשים, כולם מכירים את כולם. אני לא מכיר אף אחד.

אין קנביס, אין אלכוהול, אין נשנושים..  אין אפילו מוזיקה!

במקום זאת, אנשים הביאו עוף קפוא והתעסקו עם אפיית פשטידות במטבח. של ההורים. בגיל 27, כשילד בן 5 כלשהו ישן בחדר ליד, וצריך להיות בשקט.

וואו. יותר ביתי וסולידי מזה?

שיבושם להם, והכל. אבל.

קשה לי לדמיין. איזה קונטרסט מטורף לחיים שלי בשנתיים האחרונות.

בסוף הערב כבר הכרתי חצי מהם, קיבלתי מחמאות, קיבלתי הזמנות, חילקתי טלפונים.

סוג של הצלחה, במיוחד בהקשר של העולם הטכניוני. אותו ועזבתי, ממנו ברחתי.

כמעט כל נושא שהעליתי, וכל תגובה שהבאתי הלהיבה והדהימה שם אנשים.

 

התבנית:

"אז מאיפה אתה בארץ? אה, באמת? כי, גם דודה שלי. ומה אתה עושה? וואלה, יפה. ואיפה למדת? גם אבא שלי היה שם בצבא, איזה טופי, ראית את הפרק האחרון של השרדות?"

ה-צ-י-ל-ו-.

 

והרי אנשים אלו, חיים חיים מאוד מוגנים, מאוד סולידיים.

חיים להם במעגל חברתי אולטא-קונקרטי, ההיסטוריה של כולם מוכרת ולא חורגת, הכרויות של שנים ארוכות. התמכרות טוטלאית למיתוסים עצמיים ,לאמונות שלא נבדקו.

קונקרטיזציה כל כך גבוהה של הגרף החברתי, שמשולבת עם תדירות כל כך נמוכה של ארועים חברתיים, עד שכל בחורה חדשה שמגיעה מייצרת עניין אדיר. כמו לחיות בכפר בדרום, מבחירה. באמצע רמת גן.

אני באמת לא מבין איך אנשים בוחרים לחיות כך.

 

אני כן זוכר שבימי הטכניון, ארועים כאלו, שהיו כמובן מאוד נדירים ודורשים מעגל חברתי גדול כדי לייצר הזמנה, היו גולת הכותרת של ההוויה החברתית, משהו שהייתי מצפה לו שבועות מראש. ועדיין, מדבר עליו שבועות לאחר מכן, כארוע מכונן לנסיבות מאוחרות יותר.

מצד שני, מעט מאוד אנשים באמת בוחרים בחיים שלהם.

אני מניח שזה מצריך את הנוחות, קבעון ואישרור ערכים שנובע מחיים אצל ההורים עד גיל מבוגר. מצריך ביתיות קיצונית.

 

אה, וגם הייתה קריאה למוזמנים להביא "משחקי חברה" כמו מונופול.

שיו כאילו... איזה חנונים..:)

 

 

מסיבת טבע.

יער, שמיים, כינרת, צחוקים, חבר'ה. המון אנגלית, המון חו"ל. יותר קנביס, אפילו פסיכודאליים עוצמתיים. התמסרות מלאה למוזיקה, לרגע, לחיוך, למבט. נזילות טוטלית של המעגל החברתי.  אנשים פתוחים, מקבלים, זורמים.

הורמונים מחליפים בינהם מבטים, רוקדים, יושבים אחד ליד השני, נישקוקים, בקבוק ערק ריק, סקס, צחוקים, כיף אמיתי, טהור.  

בלי פילטרים חברתיים, בלי שיחות אלגוריתמיות להכרות. בלי מיתוסים עצמיים, בלי לפאר ולשקר, בלי פאסג'ים.

פשוט להיות, טהור, אמיתי.

רוצה? הנה, קח.

רוצה? הנה, קחי.

 

הבועה התל אביבית

ממש כאן. זה ה-מקום לנזילות חברתית, ה-מקום להתחברות דינמית מהירה עם מעגלים רחוקים ואנשים מיוחדים.

שם לב שאני נמשך לקצוות, לשוליים של החברה, לנישות ביזריות. מחפש אנומליות. לא רק בגלל הבנאליות, אלא בגלל שפשוט אני כנראה לא בנוי גנטית לדמוגרפיה הזו.

כלומר, אני כמעט ולא נמשך לישראליות.

כלומר, יש בחורות  חמודות, נאות, כוסיות, נחמדות, אפילו חכמות. אבל עדיין, עוד הכרויות, ועוד מפגשים, עוד אלכוהול וגם יש חיבור. רומני בזק.

תרבות השתייה עושה גברים אמיצים ונשים קלות. מסיר פילטרים, מגביר נזילות חברתית.

ועם זאת, הרי כל תרבות האלכוהול הענפה והמורכבת, על כל סוגיו, טעמיו ואחוזיו, הוא עדיין לא סם שמשנה מצב תודעה, לא מביא למקומות שונים, לא קורא תיגר על סמכויות המערכת, לא שובר לך תבניות חשיבה. זה כנראה סם די אידיאלי לתרבות המרכזית.

אלכוהול מאיץ תהליכים, לא משנה אותם.

 

אז למה בחורות עם עגילי הרחבה? למה מסיבות טבע? למה ערבי ראגיי בפלורנטין על גגות של אנשים עם גיטרות בזולה?

נראה לכאורה, שחלק גדול מהסיבה זה שפשוט שם אני יכול למצוא פיות נורדיות, תיירות, או סתם בחורות עם רוח חופשית. בחורות עם אופי, משמעות, בחירה, רצון.

לאו דווקא חכמות, משכילות או השגיות, אבל בהחלט בוחרות.

כל מיני בחורו תשמגיעות עם כנפי פייה למסיבות גג, נעמדות באמצע מעגל ג'אם עם גיטרות ופשוט מתחילות לשיר במלוא הריאות, בג'יבריש לתוך הירח.

זה היה כל כך מקסים שכמעט בכיתי. זה היה.... חופש.

קרחינסטיות בנות 24, שלא יודעות מה הן רוצות מעצמן, אבל כן יודעות שהחיים זה הדבר שקורה בזמן שאתה עסוק בניהול תוכניות אחרות.

 

אני צריך לחזור ללימודי גרמנית, אני צריך לצור לעצמי תשתית לחו"ל. חבל לי על הפשרות האלו, אני צריך ארה"ב, קנדה, אולי איפשהו בצפון מערב אירופה. אולי בריטניה.כנראה הולנד.

 

אז מה לעשות..?

כמובן שאנומליה מקומית אחת תפתור לי את כל הבעיה, אהבה אחת ויחידה תייצב אותי לחלוטין במקום הטוב בו אני נמצא כעת בחיי.

תדעיך לי שאיפות מגלומאניות וסיכונים לא סבירים.

אבל השאלה היא.

האם עלי להמשיך ולצלול לתרבויות השוליים התל אביביות כדי שאולי אמצא את האנומליה ההולנדית שאני מחפש?

או שעלי פשוט לשכוח מזה לתקופת מה, לצלול למרכז, לבסס עצמי כמפרנס, כדי שאוכל להגר לדמוגרפיה בה הפוטנציאל גדול יותר, כמו גם יכולת ההמרה שלו למציאות?

מקום בו כולן מדהימות.

 

הבחירה:

האם עלי ללכת בסוף השבוע הקרוב למסיבה פרטית בהרצליה, איפה שיש יאפית אלכוהול, סטודנטיות מיוחסות ומיוצבות, ומעגלים שרוצים לנזול.

או לפסטיבל טבע וטרנס בכנרת, איפה שיש פיות מדהימות, קעקועים, מוזיקה טהורה, חופש ואנשים כבר נוזלים..

(עדכון:  בסוף הלכתי לשניהם..)

 

אני זוכר שכשעבדתי בקנדה, איך כל בחורה שלישית סובבה לי את הראש, איך כל בחורה רביעית הסיחה את דעתי, איך כל בחורה חמישית הפילה לי את הלב לתחתונים. ואיך כל בחורה שישית הייתה חומר לחתונה..

איך שהייתי מוקסם מהן לחלוטין, מאבד עצמי מהתרגשות...

סתם בחורה מאתר הכרויות בהולנד 

(לא, היא לא דוגמנית, היא סתם הולנדית אקראית  עם כרטיס באוקיקופיד)

 

ובארץ?

מחפש אהבה, ומוצא סקס סתמי. מחפש סקס סתמי, ומוצא עצמי עם מישהי שאני לא זוכר את שמה.

מחפש ידידה, ומוצא עצמי במיטה עם הסרטים שלה.

זה לא שסקס ללא תוכן רגשי או המשכיות היא חוויה שלילית, נהפוכו, אבל זה לא מה שאני מחפש.

לעיתים באמת קצת מתחברים, אבל מאוד קשה למצוא עלייה הדרגתית לכל אורך הדרך.

 

מוצא עצמי חוזר הבייתה שיכור באמצע בילוי ממועדון מלא בכוסיות ב1 וחצי בלילה, סתם כי נדמה לי שבא לי לכתוב פוסט...

ולשאול את עצמי שאלות בקול רם על אהבה... 

לשאול אתכם..

איך..?  מאיפה?  . . .    לאן?

 

 

 

נכתב על ידי , 21/6/2008 02:38   בקטגוריות אנומליות, איפור ורבייה, סיפור?, אהבה ויחסים, אקטואליה, הבועה, אשכים, פסימי  
3957 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של 5m27jy ב-23/6/2017 17:26
 



וירוסים תרבותיים


זהו פוסט המשך לזן, סמים ושבב האושר.

 

גנגי'ס חאן – הוירוס התרבותי החזק ביותר בעולם

האימפריה הכי גדולה בהיסטוריה התחילה מאיש אחד. הכובש צמא הדם ביותר בעולם, שהוא ועדר המונגולים המסתער הצורח שלו ידועים עד היום כסמל לאכזריות והרס.

כאחד מהמנהיגים הצבאיים המצליחים ביותר בהיסטוריה העולמית, הוא הנחיל מספר צורות התנהגות ששרדו כמעט 1000 שנים אחריו.

בכל מקום שכח ההרס הצבאי של הדורסנות המונגולית האדירה הגיע הוא הנהיג כיבוש חסר רחמים על מדינות שלמות. שחט את כל הגברים מגיל 6, בנה פירמידות של גופות שלקח להם חודשים  שלמים להרקב, הפחיד את אויביו ;והצית את כל הכפר על כל סמליו הלאומיים.

בחור טוב. אם רק אמא הייתה מחבקת אותו קצת יותר כשחזר מביצפר... אז כנראה שלא היה לנו פוסט.

 

מי שהיה מקורב לחמולה וגם קצין בכיר קיבל מלא צ'ופרים נחמדים. כמובן שכל הרכוש הולאם, וכל הנשים נאנסו. אבל כמו כל חבורת אריות, היה סדר בהיררכיית המזון...

את הבחורות הכי יפות בכפר, הקצינים הביאו למפקד האזורי, והוא הם ידעו מה טוב בשבילהם היו מביאים את הכוסיות-על לחאן עצמו, שנכח ברוב הכיבושים. שרשרת מזון גנטית שכזאת.

תקופת השלטון של שושלת חאן נחשבת לתור הזהב הגדול ביותר בהיסטוריה הסינית, תקופה בה הכלכלה, האמנות והתרבות פרחו, בעוד הצבא הגדול בעולם מרעיד את האדמה, ומגדיל את האימפריה שלו עוד ועוד. משמיד ערים שלמות, ומזרים משאבים למרכז האימפריה, לארמון ולמקרוביו.

מלבד העושר הגדול שצורת כיבוש שכזו הניבה לאימפריה, היא יצרה תוצר לוואי היסטורי מעניין. והיא הנקודה שלשמה התכנסו כאן היום..

הנצחה ממטית היא האמת האבסולוטית. היא אושר.

חאן ומקרוביו המשפחתיים השאירו אחריהם אלפי נשים בהריון, בכל כפר שאת גבריו הוציאו מכלל שימוש.

האימפריה התעצמה לכל אסיה וקצת מעבר, ושמה הלך לפניה במשך מאוד שנים.

הקומפלקס התרבותי של חאן הכיל סגנון דיבור, לבוש, אמנות ומנהגים שהבדיל אותם מהסביבה מאות שנים אחרי שהששולת התפוררה לאבדון. זה, והשם משפחה "חאן".

לגינגי'ס הייתה אימפריה כל כך גדולה (ובולבול כל כך קטן) עד שהוא העמיד לא אחד, אלא ארבעה יורשים לגיטימים, שכל אחד מהם היה קיסר משל עצמו. למרות ש חוקרים מצאו מעט תיעודים על השושלת הלא רשמית הם כן יודעים שהיו לו כ60 נשים לגיטימיות ששהו איתו בארמון. שזה אומר כמה מאות נסיכים. בדור אחד.

 

והנה אנו היום. עברו להם 35 דורות, כמעט 1000 שנים. ואני שואל, כמה ילדים השאיר ג'ינג'יס אחריו?

אלף? שלושת אלפים? כמה השאירו חמולתו המורחבת...?

 

מחקר נפלא במיוחד של פרויקט הגנום האנושי מ2003 גילה ש8 אחוז מאוכלוסית הגברים באסיה, המהווים כחצי אחוז מאוכלוסית העולם (!) מכילים זהות מאוד גבוהה בכרומוזם הY, זהות שמזהה אב משותף אחד, שחי לפני כ35 דורות בערך.

לג'ינג'יס חאן יש..   כ 30 מליון צאצאים...!!

הרבה יותר מוצלח מכל העם היהודי ביחד. ובהרבה הרבה פחות זמן.

 

גבר גבר, הא?

הוירוס הממטי, שנקרא ששולת חאן היה כמובן מאוד מצליח בלהנחיל את צורת התנהגות זו הלאה במורד הדורות. תוצר של ברירה חברתית של האב ושל הזכרים המקורבים לו, שנבעה מצורת התנהגותם (נשים אוהבות כח), וממעמדם החברתי (נשים אוהבות כסף).

 

למען האמת זה היה כל כך מוצלח, שהיום סינים ממשפחת "חאן", שהם צאצאי עקיפים וישירים של שושלת חאן, מהווים את הקבוצה האתנית הגדולה ביותר בעולם. כל כך גדולה עד שהם מהווים כ19 אחוז מכל מאוכלוסיית הפלנטה....

ועל זה נאמר

אח שלו גב-גב-גב-גב-גבר גיבור מלך עולם.

 

                                                      לעיתים, כסף חזק מחוזק

                              לפעמים, כסף יותר חזק מחוזק

 

 

תרבויות שדינן להכחד

ישנה קבוצה של מספר שוחרי איכות סביבה קיצוניים, שהחליטו שהמחלה הכי גדולה של הפלנטה הזו, זו שמצערת דולפינים, קואלות וגורי חתלתולים חמדמודים זה בסופו של דבר....נו, בני האדם עצמם. כמסתבר, יש יותר מדי מהם בעולם.

אז הם פתחו קבוצה שנקראית "האגודה להכחה מרצון של המין האנושי".   רצח, אחרי הכל, זה לא נעים. אבל אי-ילודה מבחירה, אחרי הכל, זה נשמע לגיטימי.

למרות שהם ממש מאמינים שהם מסוגלים לבצע שינוי ע"י גיוס של אלפי תומכים, הם טועים.

כל כך, ממש נורא טועים. 

אם הפוסט הזה היה ברור דיו כדי לחלחל בהצלחה לתובנה, אז וודאי תראו שגם עשרות מליוני תומכים לא יעזרו להם.

הייתי מציע להם לשנות את שמם "האגודה להכחדה מרצון של האגודה להכחדה מרצון של המין האנושי"...

 

העניין הוא שחברות שמודל האושר המקובל שלהן הוא סמים, זן, שתלי מח, השכלה גבוהה, סובלנות תרבותית קיצונית, חתונה בגיל 35 ועשיית 1.3 ילדים – לאורך זמן ,ידעכו, ויכחדו כך עוןד ישנן תרבויות אחרות.

חברות שהמודל שלהן כולל אונס קטינות, רצח המוני, קסנופוביה, פוליגמיה, משפחות מרובות ילדים או לדבר ערבית, רחמנא ליצלן– ישרדו.

בשנות ה30 ההיסטוריה שוב חזרה על עצמה, וקם לו באירופה מוטנט תרבותי דומה לגינג'ס חאן. אחרי שהנאצים החליטו שהם הכי טובים ביקום ולכן צריך להרוג את כולם, הם בנו צבא לתפארת, מערכת הטמעה לחינוך מחדש ויצאו להוכיח לפיהרר שהוא צודק..   העולם פיהק, זע באי נוחות, והשתדל לא לעשות יותר מדי רעש.

באיזשהו שלב העולם התחיל לפחד, ומהפחד הוא התחיל להתנגד, אחרי כ5 שנים עקובות מדם, די בפוקס ניצח, ובנה את פירמידת הגופות שלו בגרמניה, שאת רובה פשוט החריב בהפצצות השטיח הגדולות בהיסטוריה.

אירופה החדשה התעשתה, הבינה את הזוועות שעשתה והחליטה להיות המקום הכי סובלני, שמאלני, חביב, מסביר פנים, מחבק עצים ופתוח בעולם.

כל עוד לא חצינו מסה קריטית, ואנו מאוד רחוקים משם, האדפציה ההתנהגותית הזו היא כמובן, לא מים שורד. וחבל.

הנה, רק עברו להם 3 דורות מאז שאירופה שמטה את המערכת החיסונית הטבעית של שנאת זרים וגאווה לאומית, ווירוס התנהגותי מוצלח אחר הצליח להדביק את הארץ התרבותית ושוחרת השלום הזו.

3 דורות, וכ50 מליון מוסלמים חדשים באירופה אח"כ, ויש לנו כבר שם למוטציה. וכצפוי, היום אט אט רואים את המערכת החיסונית מתאזנת. רק שהפעם היא עלולה לעשות את זה כנגד האירופאים...

חרדים שגוזרים על עצמם עוני כי הם מרגישים צורך לעשות לפחות 6 ילדים מתרבים לפחות פי 2 יותר מהר מכל מעמד הביניים, ואני עדיין מחכה לתשתית התרבותית שתיתן לגאידמק ודומיו את האפשרות לפתוח כפרים מיוחדים עם ספא, חוות סוסים, גולף, מעונות ובתי ספר יוקרתיים לכל ה40 הילדים שהוא ו12 נשותיו יעשו.

סתם צביעות מטופשת, שאנו מתכחשים לגנים שלנו. יש כל כך הרבה תקדימים היסטורים לתבניות כאלו.

 

אני אגב, בהנתן אהבה, הסכמה ומשאבים ראויים,סובר שהייתי...לפחות מנסה.

 

ממ... :-)

 

נכתב על ידי , 20/5/2008 14:45   בקטגוריות אקזיסטנציאליסטי, אנומליות, טיפשות להמונים, מטא-ממטיקה, אקטואליה, צבא, פסימי, פוליטיקה  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרווה הפיגמנטים ב-18/8/2011 16:55
 




דפים:  
Avatarכינוי: 

בן: 42

MSN: 




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרווה הפיגמנטים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרווה הפיגמנטים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)