לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

החכמה היא לא לחשוב על זה


ההנחה היא שברגע שתתגלה התשובה לכל התהיות המדעיות והפילוסופיות, מנין באנו ולאן אנו הולכים...אתם- תרצו לשמוע אותה. עד היום אלפרד נובל משלם כסף על רגשות האשם שלו. ומה אם התשובה נוראית ומפחידה מכדי לדעתה? אחרי שיודעים, החכמה היא...דווקא לא לחשוב על זה.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

גריעות , דינוזאורים וישראבלוג


אז מה פה קורה פה ?

לאחר יותר מעשור שעמותת ישראבלוג הזניחה לחלוטין את ישראבלוג, נתנה לטכנולוגיה להדרדר ולבאגים להצטבר. ביצעה שינויים מבניים שרק גרמו להכל להראות גרוע יותר ולאט יותר..הם החליטו להקצין. כנראה משעמם להם.

יש לי פה פוסטים עם אלפי תגובות ספאם של בוטים, ללא שום אפשרות לסנן או לנהל כך שלא אקבלן, וכל וורדפרס באמהרית מגרסאת 2009 הוא יותר משוכלל ויציב ממה שהם נותנים לנו פה.

שלא לדבר עם העיצוב המוביל של הבלוג ושל עמודי הנחיתה שלא השתנו במיוחד ב..12 שנים האחרונות?

באגים בעורך, בתאימות מול הדפדפן, בסטטיסטיקה הלא אמינה ובחוסר אפשרויות אינטגרציה עם כל רשת חברתית שצמחה אחרי 2006.(ואלו שלפני הוסרו)

חסר גם תמיכה טכנית או מוקד לפניות, ושום הטמעה של איזושהי יכולת מעבר למה שהיה כאן בתחילת שנות האלפיים.

אותם באגים נשארו, פשוט אנחנו, הקהילה, למדנו לסבול אותם.

 

אני יודע שעלות האחזקה של אתר תוכן קיים היא זניחה, ובזניחה אני מתכוון כמה עשרות עד כמה מאות שקלים בחודש, בהגזמה של ממש.

עלות האחזקה של איש שירות קהילה אחד (יש רק עובדת אחת בישראבלוג), הוא וודאי לא מהגבוהים.(וחבל)

להפטר ככה ולהשמיד את הנכס הדיגיטלי הכי חשוב של עמותת ישראבלוג? כדי לחסוך פרוטות? או כדי לבטל את הקהילה הגוססת, שנאחזת בשינייה כדי להשאר בתקשורת. מה קרה, מישהו פה העיז לרשום תכנים פוליטיים? מה אנחנו וואלה/ידיעות?

 

הגריעות הקולוסליאלית של הצעד הזה, במיוחד מהסיבות שהם נתנו, ובמיוחד לאור השירות המזעזע והתחזוקה הלא קיימת, מביאה אותי למסקנה נחרצת...נענע10 הוא דינוזאור אינטרנטי ישראלי, ממש כמו מעריב וידיעות אחרונות הם איבדו כל קשר עם המציאות ופח האשפה של ההיסטוריה ממתין להם בלוע פעור.

 

אני כמובן מגבה תכנים,  ומקווה שיבוא יום וימצא לנו בית חדש.

לו היו שואלים אותי, הייתי מעביר את כל הבלוגים פה לפלטופרמת וורדפרס, וגם היית עושה את זה בעלות נמוכה מכמה שעלה להם להחליף את הקפוצ'ינו במשרדי ההנהלה, בעשור האחרון.

כ"בלוג השנה" וואטאוובר מתישהו, אני נותן לעצמי את הזכות לקרוא להנהלה של גוף המדיה הזה - גרועים אנכרוניסטים מפגרים ולא רלוונטים.

כאילו באמת מתחת למינימום האפשרי יש פתח לעוד יותר מינימום, וכל הכבוד להם שהצליחו למצוא אותו.

כאחד שעזר לנהל קמפייני תקשורת קהילתיים, אני יודע מקרוב עד כמה קלולסים מנהלי המדיה בקומבינה בתאגידים הסטגנטיים והלא יצירתיים האלו יכולים להיות, וכמה הם זקוקים לאנשים זולתם שיגידו להם מה לעשות. (רק בטון הנכון, כך שישמע שהם אמרו את זה)

 

בין היתר, גם מהסיבות האלו (באגים, אי תאימות דפדפנים, איבוד מידע, ספאם, חוסר יכולת אינטגרציה  נפילת שרתים וכו') לא כתבתי כאן כבר מספר שנים.

ועדיין, חרון באפי, שעשרה אפצ'י לא יעזרו לי להוציא אותו.

אז אם מישהו שמה בהנהלה, נמאס לו מליקוקים של כפיפים, אתם מוזמנים לשתף את הפוסט הזה ולתקוע לו אותו בחזה עם להב דיגיטלי.

 

לטעמי, חוסר ההבנה של הערך העצום שיש לארכיון החצי חי הזה, הוא לכשעצמו עילה לפיטורין.

יום יבוא, והאנלפבתיים האינטרנטיים שנתנו את ההוראה הזו מתוך מצוקה של אי עשייה, יתחרטו על מעשיהם או יתלו בכיכר העיר.

 

או כמו שאמרתי כאן כבר לפני הרבה מאוד שנים, אין סוף לטיפשות האנושית.

 

אני הולך לחרבן.

יום טוב.

 

נ.ב: כמקובל לפי מה שכתבתי כאן על התנהלות המנהלים, פונקציית גיבוי הבלוג לא עובדת.

אני הולך להשחיז את הלהב בשירותים.

 

 

נכתב על ידי , 30/3/2014 18:16   בקטגוריות ביקורת, אקטואליה, אינטרנט, מפגשי ישרא-בלוג, שחרור קיטור  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נורמה ולא ג'ין ב-24/12/2016 04:08
 



האמת


אני רק בן אדם
אני בן תמותה
אני בר חלוף
מה עומדת לי כל חכמתי זו
אם אין אני מריץ תקוף
אם לא אתעד, 
אם לא אשתף
כאילו לא התהווה הזה
יודע אני שלמגנט את היקום
ניתן
אם רק ארצה בזה
מסנוור מהדי בריאה
ברחתי לעצמי
לקום בצהרים 
לעשן
להתקרחן
להתבטל
אים אין אני לי 
מי
והשנים חולפות
אישה, אדמה, כספים
ניתנים, אך אין רצון
צופה בעולם מסתחרר
פאשיזם, בנקים
מרוב אמת 
שוב ברחתי לישון
רצינות לעצמך
היא הבגרות שבקבלה
אחריות לברכה
שניתנה לזה אתה 
אנו רק הכלים לתמסורת של האור
מוחות המריצים שפה
בלית נאות נאור
אלו החיים
זריחה היא הבוקר
והעונות חולפות
צעיר רבות משני
הבתולות אומרות
יודע אני למה נבראתי
והדרך בה עומד
אינסוף השפע רק ממתין
שאתחיל להתמסד



נכתב על ידי , 21/3/2013 02:03   בקטגוריות אקזיסטנציאליסטי, אופטימי, פסימי, שחרור קיטור, אקטואליה  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרווה הפיגמנטים ב-3/4/2017 13:07
 



הכחשות


בוקר.
וכשאני אומר בוקר, אני מתכוון צהריים.
תביא לי אחד קאמל
-איזה? שואל האחוייה מהמכולת
אין לי מושג. הודתי. זו פעם ראשונה שאני קונה קאמל.

ההומלס האתיופי החמוד מספר שקשה ברחוב, שאין איפה לשכב ואין איפה לעמוד. בחוץ יורד גשם רציני. וכשאני אומר רציני, אני מתכוון קליל. בארץ אין באמת חורף, יש רק איזה 3-4 שבועות של גשם לסירוגין.
בכמה שקלים שיש לו, הוא קונה מנת וודקה בכוס ומתיישב בספסל

מי יודע כמה עולה טונה של כסף?

גברת נחמדה מגיעה לשאול באנגלית מנומסת איפה המוזיאון. אני מספק לה הכוונה, ואז בעלה הנחמד מופיע ושואל אותי שוב כדי להיות בטוח.
העין שלה פצוצה חושרמוטה עם פנס שהמילה אגרוף כמעט כתובה עליו.

הממשל התאגידי בארה"ב דחף 3 חוקים לצנזורה באינטרנט. אף אחד מהם עדיין לא עבר..וגם כשחלקם יעברו אתם הרי לא תשמעו על זה...זה הקטע כאילו, צנזורה.
פחחח.. בלי שום קשר לחוק, הם פשטו על MegaVideo, הקפיאו את נכסי החברה, הורידו את האתר, ועצרו את כל החבר'ה שתפיעלו אותו (טרוריסטים!)         עכשיו אין מה לעשות באינטרנט אחרי 8 בערב.
11 ימים לאחר האקט וכבר יש 3 חלופות. הפרק האחרון של האוס זמין ברשת 6 שעות לאחר ששודר באמריקה, כך שהרגלי הצפייה שלי ושל היתר לא נפגעו. 
רק שלטון החוק נפגע. והצדק. ואיזה פטא-ביית בריבוע של מידע.

טרכנברג המליץ כל מיני שטויות לא רלוונטיות לאחר המחאה ב2007, רובן לא התקבלו, חלקן הקטן עבר, אף לא אחת שעוזרת לאזרח יושמה. 
ב2011 לעומת זאת, התרחש בדיוק אותו הדבר. מפתיע משהו.
יונה ספיבאק, מטרתו הייתה לספק חלופה אזרחית לוועדה הממשלתית, את המסקנות שלו לא ניתן להשיג בשום מקום. שני האישים עבדו (כמובן) בשביל בנק-ישראל, שהודיע לאחרונה שהוא מנסה להציל את הבנקים (ולעשות את כולנו עניים יותר), לא בשביל הבנקים, אלא בשביל האזרחים..
בנקים מסכנים, אחרי הכל...בלעדיהם לא יהיה לנו "כסף".

במצרים אינטלקטואל גדול הכריז שזה לא בחירות דמוקרטיות שהן מה שחשוב, אלא מי סופר את הקולות. 
וואלה.

כל מדינות המערב מרוששות לחלוטין, עם חוב אסטרונומי שלא ניתן לשלם. 
הפתרון? לקחת חוב גדול יותר, כדי לשלם את הריבית על החוב הקודם, ולתת לאזרחים (הבטלנים חארות) לשלם אותו. 
ככה זה שיש לך מינוס בבנק, הבריונים באים לקחת לך את הגרביים. הטריק, כך אומרים, הוא להגיע למינוס של מיליון שקל ומעלה, ואז לבנק יש צרות, לא לך.
כמובן שכל הכסף הזה נוצר יש מאין (!) ע"י הקרטל הבנקאי, כדי לשעבד את האוכלוסיה. הם עושים את זה כבר לפחות 100 שנים. אבל בשביל זה יש לנו את כוכב נולד 9.

עם הכסף של השכר דירה הוא קנה המון גראס, עכשיו יש לו פחות סיבות לחשוש מהשכ"ד המתקרב.

בעקבות חרחורי המלחמה של אימפריית הנפט האמריקאית, אירן החליטה לא למכור יותר למערב. מה שגרם למחיר הנפט לזנק ב3 אחוז.(כותרות גדולות ומפחידות! חייבים לכבוש אותם מהר!!)
באותו הזמן, מחיר הכסף זינק ב30 אחוז. שום כותרת בשום מקום.
במקביל הנימיץ נכנסה למפרץ הפרסי. ובפרופגנדה המערבית כותרת גדולה "נוכחות ספינות איראניות מהווה סכנה לשלום העולם".  צחוקים.

מעל 15 מליארד דולר שווי שוק שנתי של תרופות מדף הוכחו במבחנים קליניים להיות פ-ח-ו-ת יעילות מפלאסבו. כל המחקרים האלו קיבלו גרזן תקציבי מיידי, ולא יעשו יותר.

הכלבה חירבנה באמצע הסלון, על הספה. אז היא באה מכשכשת בזנב לשחק איתנו, ככה שנהייה במצב רוח כשנגלה מה היא עשתה.

יש 6 סוגים של קאמל, כולם מזיקים לבריאות.
יש 3 סוגים של קולה, כולם מזיקים לבריאות.  <אגב, בדקתי, מסמר בקולה לא מתמוסס גם אחרי שבוע>
יש רק סוג אחד של "כסף", והוא עונה להגדרה המדוייקת של הונאת פונזי. אבל זה חוק אם אתה "בנק" או "מוסד פיננסי" אפילו טייקון עם אג"ח.. ובביצפר אסור ללמד על זה כלום.

אני בן 30 ולא הייתי מאוהב, ממש מלא זמן. זה לא בריא.

המחאה החברתית "מתה"/"דעכה"/"התקפלה"."ברחה" או כל ביטוי אחר המתאר אימפוטנטיות חוזרים ואומרים כל ברי סמכא במשכורת ממשלתית לכל עיתונאי שאוהב לסקר את דעת המומחין. במקביל, כל עוד יש מזג אוויר יפה, בתל אביב יש כל יום איזה 4-10 ארועי מחאה או הפגנות או מאהלים. לעיתים עשרות אנשים, לעיתים מאות. כל יום. 
כל הממסד העתיק שלנו, על שמותיו השונים, עומד לעבור בעיטה מאוד רצינית בישבן. 
אנו נכנסים לתקופה מהפכנית, ומהירה. אני מקווה מאוד שמספיק אנשים התעוררו ושלא נגיע לאלימות.
מצד שני, גם רומא לא נפלה ביום אחד.

יש לי על הדסקטופ קבצי טו-דו מ2007, שעברו איתי 2 מחשבים ו3 מערכות הפעלה. 
לחלקם 2 סימנים קריאה, לחלקם 4 סימני קריאה.

באחד הקבצים האלו, מצאתי את הפוסט הזה מפברואר. 
איזו עליבות.

עוד חדשות כלכליות:

כמה עולה טונה של כסף?
בדיוק מליון דולר!

זו כנראה הפעם האחרונה בהיסטוריה שזה יקרה, כי מחיר הכסף (המתכת) אמור לברוח לסטרטוספירה. 
[היום 31 דולר לאונקיה, עוד שנתיים מעל 100. אולי יותר]

אינסטאגרם, נמכרה במליארד דולר. 
זה בזכות הפיצ'ר הגאוני והיחודי שלה
(שימו לב)
1.אפשר לצלם תמונה
2.ניתן לעשות צללית חומה או אדומה על התמונה (אפילו גם צבעים אחרים)
3.ניתן לשתף בפייסבוק, טוויטר ואופילו לשלוח במייל

זו כנראה הדרך היחידה בה פייסבוק תצליח לשמור על המומנטום הפיננסי שלה, כדי למכור ת'צמה בפי 100 מהסכום הזה לציבור (אל תקנו)

עב"מ צולם מקפץ בקלילות במאך 4, מעל ירושליים, ברקע חבר'ה שיכורים מריצים צחוקים בעברית.

פריצת דרך מדעית בסדר גודל של איינשטיין פורסמה אשתקד, המבארת כיצד הצליחו נסיינים לייצר אנרגיה חופשית (היתוך גרעיני בטמפרטורת חדר) ואנטי-כבידה. 2 הטכנולוגית הללו יקפיצו את המין האנושי למאה ה23. תוך עשור.
אלא אם האילומינטי יהרגו אותנו קודם.
הסיקור בעיתונות המדעית דלוח עד מאוד, כמקובל.
מצד שני הבחור עם הקוואזיקריסטלס (יהודי!@!!) קיבל נובל, אחרי שבמשך 15 שנים קראו לו נביא שקר.

2 דברים הם אינסופיים, היקום, והטיפשות האנושית. ואני לא בטוח לגבי הראשון.
נכתב על ידי , 29/4/2012 03:23   בקטגוריות אקזיסטנציאליסטי, אנומליות, הבועה, טיפשות להמונים, פוליטיקה, שחרור קיטור, אקטואליה, אינטרנט  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרווה הפיגמנטים ב-22/3/2013 08:24
 



אהבה-שנאה, התבנית


התבנית:

פעם.
לפני איזה מליון יחידות זמן היו לי שתי ידידות, כוזינות בהחלט. בוא נקרא לראשונה מיכל, ולשנייה גם נקרא מיכל. תמיד היה משהו סקסי בשם הזה.
בכולופן, הן אהבו לבלות, לפלרטט, להשתכר ולעשן. בעיקר לגרום לי להראות טוב. חיבבתי את שתיהן, והיינו נמרחים וכיפים.
חשקתי באחת, והוצקתי קלות מהשנייה שהייתה הדומיננטית.
יום אחד, השנייה עשתה מוב כלפי (בתזמון גרוע במיוחד), וסירבתי בנימוס עדין ומתחמק. שבועיים אח"כ, כמסתבר.. היא איכשהו נהפכה לשונאת הכי גדולה שלי, הפיצה רעל לכל מי שהקשיב, וגם הראשונה נעלמה מחיי. 
בדיעבד, הייתי צריך לעשות מה שחבר טוב יעץ לי דאז, הייתי צריך לשכב איתה. ואז הייתי יכול לעשות גם את הראשונה, וגם את השנייה.. אולי אפילו את שתיהן ביחד..
מסקנה: לפעמים זה חשוב לחשוב מהזין. במיוחד כשגם היא חושבת משם.
 
התמצית
התחלתי את היום בקסם, יופי ואהבה. נזכרתי שהכל אמנות, והרגשתי יעיל ועוצמתי.
סיימתי את היום בבוקר, אחרי חפירות וויכוחים מיותרים שלא רציתי לייצר, שלקחו כמעט 8 שעות. ממש כמו בשבוע שעבר עם אותה בחורה. שתפקידה בחיי, כך נראה הוא להביא אלי כאב ראש וכוונות זדון ללא מודעות.
 

המקרה:
עוד גרופית, חשבתי לעצמי.          [זה קורה לעיתים אם יש לך בלוג ותיק, ואדיר כמו זה. (מי עוד קורא פה, מי??)]
צעירה, בתולית, לא טיילה. חייה אצל ההורים בכפר ממטי, פסואודו-דתי. שנה של צ'אטים מזדמנים בשעות הקטנות, והיא באה לבקר. 
התאהבה בי מייד. 
הבנתי מייד.
לקח לה 3 חודשים להגיד לי.
בחורה הזוייה. יצירתית אך לא אמנותית, פסיכודאלית אך לא מבחינה, ילדה שעובדת עם ילדים. אה, כן היא גם ממש אלימה . חצי שנה של מכות, וסימנים כחולים. כאילו לא יודעת להביע את עצמה אחרת בשצף רגשי.
הסברים, נימוקים, לא עזרו. 
כחצי שנה אח"כ התחילה לקנן בעיר, ודעכה האלימות. פרחה הבחורה, שמלות לבנות וכתרי פרחים, אבל הייתה גרופית ללא חברות. ללא בילויים. אינדיבידואלית מדי. דווקא אהבתי את זה אצלה.
מהר מאוד הנסיכה חזרה למצוא דרכה אלי. לא עזר שאמרתי שהיא לא הטעם שלי. שאני לא נמשך אלייה.
לא עזר שלא התקשרתי אלייה במשך חודשים. גם לא עזר שביקשתי ממנה להפסיק לבוא.
הייתה מגיעה לישון אצלי, לעיתים במיטה אחרת, לעיתים באמצע הלילה, לעיתים שלוש פעמיים בשבוע. לעיתים, בלי להודיע לי כלל, לעיתים הודיעה לי כשהיא בדלת.
כשביקשתי שתתנדף, היא פשוט עקפה את הסמכות שלי לסרב, וקבעה עם ישירות עם השותף שלי לדירה. אפילו השיגה לעצמה מפתח. אפילו אחרי שהחלפנו את המנעול.
בסוף צעקתי עלייה שדי, היא נעלבה וברחה. 
לשבועיים.

אז הגיע מסכת המיליים והסמסים החופרים בכמה זה לא בסדר שאני לא יותר איתה. 
אח"כ הגיע הרציונאליזצייה, שאני כנראה רע באופן כללי, מתאכזר לארנבים ורב עם אנשים. בטח לא איתה ספציפית. 
שבוע אח"כ, הייתה לנו שיחת טלפון.
עשיתי את הטעות של לספר לה על תאי-ציפה

אוקי. זה כאילו כזה. אמבט מים המחומם לטמפ' הגוף, בו אדם יכול להשכב ולתת לגופו לצוף (מי מלח).  התא מבודד מאור ומרעשים חיצוניים, ומאפשר נטרול חושי. הבחור שהמציא אותם בארה"ב, כתב את ה-ספר על תקשורת עם דולפינים, השפה שלהם, וכמה הם חמודים ואדירים.(הוא גם חשב שהם יצורים מכוכב אחר, אבל איכשהו זה לא נכנס לעבודת המחקר פורצת הדרך שלו)
ומה תכלס?
יש המספרים שבדקות הראושונת ישנה תחושה של שלווה עמוקה, מחשבות ותהיות. ושכ20 דקות לתוך החוויה התהיות מתפתחות לחוויה פסיכודאלית מלאה. טבעי לגמרי! ללא סמים.
מגניב. (צריך לפתוח מקדש כזה בתל אביב..)
אז חיפשתי אחד כזה בארץ ואיתגרתי אותה למצוא אחד.
למחרת היא חזרה עם אסיד. אמרתי לה שמגניב.

כמעט לא שמתי לב שבעצם.. נתתי לה נשק, במשחק הגדול. 
סוף סוף, יש לה משהו שאני רוצה.
אז היא קבעה להפגש. ולא אמרה מתי או איפה. העיקר שנפגש. סבבה.
ואז קבעה להתקשר...ונעלמה. לא סבבה.
במשך 9 שעות, ו5 נסיונות תקשורת, לא שמעתי שום פרט לוגיסטי. עד שבסוף היה מאוחר מדי, אז הלכתי לישון. למחרת, שוב התקשרתי, אז היא הבטיחה שאוטוטו היא אצלי.
הזזתי תוכניות, והתכווננתי למסע. שוב פעם.
אולי הבינה שחבל לבזבז את המציאה, כי מיידית היא חזרה לתבנית ושוב תקעה לי ברז.
איזה 6 סמסים של עקיצות, הכחשות, האשמות ואלימות רגשית אח"כ, (חלילה כנות לסיטואציה), וביקשתי ממנה, שבאופן כללי, תפסיק להתקשר אלי.

חוק 1 בביצי'יות- מה שאת לא יכולה לקבל באהבה וכנות, סחטי ע"י מניפולציות ואולטימטומים.
חוק 2 בביצי'יות- הכחישי הכל. גם את הדברים בעוד הם מתרחשים, גם דקות ספורות לאחר מעשה. גם אם יש עדים, רק לא בנוכחותם. אם הוא לא עומד לוותר, האשימי אותו בדבר כלשהו, ומהמערבולת הרגשית שתווצר, הסיטי לפשרה, שתשמר את ההכחשה המקורית שלך. 
אני למדתי בגיל צעיר, ובכאב רב, שאם אין תקשורת כנה שום בעייה לא תפתר. יש אנשים שצורת הביטוי הבסיסית שלהם אינה כנה, שהתגובה האוטומטית שלהם היא להגן על עצמם. אם תגיד להם את זה, הם כמעט אף פעם לא יענו לעניין. גם אם תשאל משהו פשוט ולגיטימי, בצורה זהה, 8 פעמים(ספרתי). הם יהדפו, יחליפו נושא, לא ישמעו, לא יבינו, יקללו וכד'.. מה שמנציח את התבנית. מנגנון הגנה.



המניפולציה

מערכה I: אקספוזיצייה

שבוע לאחר מכן, היא החליטה להגיע במיוחד לתל אביב. לבושה באקסטרא סקסיות הגיעה ישירות אלי לדירה. לשים את התיק. כדי לצאת לא איתי, אלא עם השותף שלי לדירה (שמבוגר ממנה ב12+ שנים), ל..טיול. 
טיילתי איתם, ובעת הנכונה, הצבעתי לתיק שלה ואמרתי "שלפי את שהבאת"...
20 שניות אח"כ היא פיזית התחמקה, כמה דקות אח"כ היא פשוט נעלמה. פוף. התנדפה לחלוטין.
פאסיביות-אגרסיבית היה כעת המשחק המשודרג, כי כעת היא חמושה, בנשק איתו הגיעה. 
יודעת שאני רוצה, יודעת שאני "זקוק" לה, יודעת שאתקשר. 
ואז תוכל לסנן אותי, ולהגיד לי שאני לא בסדר שאני לא מתנצל בפנייה, שאני לא אוהב אותה, שאני לא באמת רוצה אותה, שאני מתאכזר לארנבונים. שאם רק אספק אותה, היא תספק אותי.

 מערכה II: אז רדפתי אחרייה. 
שיחה-ניתוק. 
שיחה-החלטה-הכחשה-נסיגה-מתקפה-הכחשה-ניתוק. ככה במשך חצי שעה. בעוד היא מתרוצצת ברחבי העיר, 200 מטר ממני, במחבואים. בורחת שלא אראה אותה, עם השותף. צועקת עליו שלא יענה לי לטלפון. הוא כעת נהייה הכלי המרכזי במשחק השחמט הגדול שנקרא מרווה-תרדוף-אחרי.

הנוסחא: היא כועסת, ואני נידי.

מניפיסטציה דומה: הבחורה גונבת לך את המפתחות/סלולארי/ארנק וסוחטת ממך מרדף, בעוד היא כועסת/מסרבת לדבר/רוצה פשרה/תגיד לה שאתה בעצם כן אוהב אותה והכל יפתר.

 מערכה III: תראה, לו יש, לך אין

ואז היא שוב חזרה אלי לדירה בלילה. ושוב ברחה, מהר, לפני שאשים לב שהיא שם. באה עם השותף הדלוק, לקחת תתיק ולקחה אותו שוב, ל"טיול". (כזכור, הוא גר שם)
זו סיטואציה מסוכנת. האהבה נהייתה לשנאה, ולו זמנית, שכל צורת הביטוי שלה מטרתה אחת, לפגוע במושא האהבה. במי שהיא תופסת כפוגע בה.
הייתי בתבנית הזו כבר פעם, זה אף פעם לא נגמר טוב.
שייקספיר אמר פעם (בכתב מוטה)
Hell has no fury like a woman scorned

ברגע שבחורה עושה סלטות באוויר כדי לפגוע בבחור שהעז לומר לה 'לא', אני מכיר 3 דרכי התמודדות. (יש עוד?)
אפשר לחתוך אותה מחייך, ולצמצם נזקים. 
את זה כבר ניסיתי מספר פעמים, והיא פשוט החליטה לקחת ממני את הכח הזה, לסרב לה. יש דברים שהיא לא שומעת. סוג של חוצפה.
חשבתי להראות לה שנעלבתי. שנפגעתי, שאני מדמם, לראות אם תמחל ותבוא לעזור לי לחבוש את פצעיי.. אבל היא רצתה דם, רצתה ויכוח. רצתה אגו. רצתה לצעוק עלי כמה שאני לא בסדר. לו הייתחיבוק עצובה לה יכולת בלימה עצמית, הרי הסיטואציה הכללית לא הייתה נוצרת מלכתחילה.
הדרך השלישית, הקיצונית יותר, היא להציב בפנייה את המסיכה בה היא משתמשת, את המניפולציה שהיא עושה. את השיקוף של עצמה. אנשים בד"כ משתתקים כשמוצבת בפניהם מראה. במיוחד אם הם מריחים שהיא נכונה.
למה קיצוני? כי חשיפת המסיכה דורשת אבולוציה של האישיות בזמן אמת. לא כולם מסוגלים להתמודד עם זה. במיוחד, אם המטרה היא לרצות את התפיסה העצמית.
צלצול. היא לא יכולה לדבר איתי עכשיו, כי היא בטיול, וצריכה להשגיח על הדלוק. שגר איתי, מחוץ לבית. אחרי שהייתה אצלי פעמיים. עדיין בלופ.

לתדהמתי, מסתבר שהיא הייתה צריכה את השיחה הזו כדי לבאר לה את המניפולציה שהיא יצרה. כי איכשהו בעולמה הפנימי כל העניין נראה סביר/הגיוני לחלוטין.
כשהיא לפתע, הצליחה לייצר מודעות, ולהפסיק להתמיד בהכחשה, להתמיד במסיכה, היא איכזבה את ההזדמנות ופשוט דילגה למסיכה הבאה. 
בה אמנם הבינה שכל הסיטואצייה מניפולטיבית וביצ'ית בצורה קיצונית, אבל שהיא בכלל לא התכוונה לזה. שכוונתה הייתה טהורה, לבוא לת"א עם המתנה, ולקפוץ אלי לדירה כדי שלא אשים לב. לתאם מראש שיהיה לי, ולברוח ממני.  שוב ושוב ושוב. בסך הכל ילדה תמימה.

אני חושב שבאמת לא הייתה לה מודעות עצמית למה שהיא עושה. שזו פעם ראשונה שהיא שמעה את נסתרי ליבה מתומלל במילים. זה רק מראה כמה שנשים ארסיות, לא צריכות את האינטליגנצייה הוורבלית כדי לבצע את מה שלא קיים אפילו בסיפור הפנימי שלהן.

כמו שגבר יחליף נורה שרופה, בלי לתת לכך שנייה מחשבה או תכנון. כך בחורה פגועה תסיט את כל הויברצייה הרגשית שלה לזריעת הרס בכל דבר שנדמה לה כקשור לבחור. בלי לתת לכך שניית מחשבה או תכנון.

מסקנה כללית מס' 578: שייקספיר צדק.
אבל זה כי הוא היה גאון.
או לא היה בכלל.
נכתב על ידי , 11/11/2011 03:38   בקטגוריות איפור ורבייה, אשכים, הבועה, אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-3/3/2012 23:43
 



תמיכה טכנית, האלגוריתם


יש לכם ניתוקים בגינטרנט? רוצים להתקשר לכוכבית-משהו ולדווח על תקלה?


חישבו שנית.





36 חודשים

ללא התחייבות

מצידנו, לתת לך שרות

 


 


גילוי נאות - הכותב אינו חלק ממאגר טובות-ההנאה או הקמפיין לבילבול דעת-הקהל של החברה האמורה. למען האמת בקושי אינטרנט יש לו בבית.


 



 


. . נוק.... . .נוק....


...שלום! וברוכים הבאים לשירות הלקוחות ..פיטפוט שמיטפוט...ושיגולי-דעת...להלן כמה סיבות שעושות אותנו אדירים!

(נא המתן 30 שניות)


... ..פרוסקי, אל ארבייעה....


לעברית, נא הקש 7. לפורטוגזית, נא הקש 8...(עוד 20 שניות)


-7..


 


אם התקשרת ביוזמתך לשירות לקוחות, נא לחץ 1, אחרת לחץ 2 או המתן.

<כן כן! ועכשיו חדש! 40 שניות מתלהמות של נאום מכירה למוצר לא רלוונטי.>


 


סמייל-איזהכיפלי-להיות-לקוח-אינטרנט-זהב-מהיר-012-פרטנר-שלום!


 


נא השאר דרוך למענה, בעוד נשמיע לך מוזיקה מעצבנת. (המתן עוד 12 שניות)


הפוגה מטעה...


-הלו?!


טרלה לה טרילילי טרללה. (המתן עוד 70 שניות)


 


[לוחץ 0 בצורה אקראית ומחזיק אצבעות]


אם אתה מעוניין בחבילת שיחות לחו"ל לחץ 1. (מה הקשר?)


אם אתה מעוניין בשדרוג חבילת שיחות לחו"ל לחץ 2.


אם אתה מעוניין בכרטיס אוטובוס לאילת לחץ 3.


אם אתה מעוניין במנוי חודשי ל"הארץ" לחץ 4.   (למה כולם דוחפים את העיתון הזה בטלמרקטינג? כי אפחד לא קונה אותו אחרת?)


אם אתה מעוניין בהאזנה לתוצאות סקר-שביעות-רצון לחץ כוכבית או המתן.


...[פיהוק גדול]


המערכת לא מזהה בחירתך.


-סעעמק...כוכבית 8, 1 (?)


...שיחתך מועברת לשירות לקוחות.


[יש!!]


...נוק...נוק...


המוקד סגור כעת.    (כוסשלראבאק, אז למה לעזעזל המתנתי על הקו 7 דקות??)


 


[מתקשר מחדש למספר הסודי שהכנתי מבעוד מועד]


...נוק....מוזיקה אחרת.  (עוד 40 שניות)


 


[הולך לשירותים וחוזר, בתקווה להספיק בזמן לסוף המוזיקה]


 


.. ..נא הקלד 6, או נתק את הקו. [שיט..]


-6


נא הקלד בחירתך כעת.


-6!!


המערכת זיהתה את בחירתך כ6, לאישור לחץ 1, לביטול לחץ 2.


1...


 


אם אתה מעוניין בשרות, נשמח לעמוד לשרותכם בימי ח' עד ט' בין השעה 2 ל 3:30.


לא כולל שבתות, חגים, ימי מועד, הפסקות צהריים או עכשיו.


 


[עצבני, הולך למדף ופותח את ספר הכישוף העתיק שמצאתי על פסגת הר בטיבט]


-סולמית 8, כוכבית-כוכבית 7, 1 


 (?)


..


תמיכה טכנית שלום. 


[יש!! זה עבד!]


לידיעתך, זמן ההמתנה הינו ארוך מהרגיל. 


נא הקלד את כל נתוני הזיהוי שלך, כולל ספרת הביקורת ולאחריה הקלד #ולמית.


-סעעמק...0..6...1... .. סולמית.


[אספר לכם סוד מקצועי - זה לא שהם מתכוונים לעשות משהו פרקטי עם הנתונים
האלו, המטרה המרכזית של האלגוריתם שירות לקוחות הזה היא שלא תשים לב שהשמש
הנעימה בחוץ, עומדת לשקוע.]


 


סמייל-איזה-אדיר-השירות-שאנחנו-נותנים-אינטרנט-זהב-מליון-מגה-שלום, מדברת סיתוונית.


-שלום.


מספר ת.ז בבקשה?


 


-הצילו, לא עובד לי כבר 4 שעות! שעה מתוכם על הקו איתכם#@!!


 


סתוונית: גם אתה סובל מניתוקים באינטרנט?


-כן!


 


אלגוריתם תמיכה טכנית שלב א' ("לך תחפש")


אם נתקלת בתקלה כלשהי, אז הרי שהיא :


1.ידועה / זמנית / אזורית                   (= לך תחפש)


2. תכבה ותדליק כל דבר עם מתג               (= לך תחפש + תתקשר אלינו אח"כ אם יש לך אומץ)


3.נחזור אלייך שבוע הבא עם הצעה לשדרוג.        (= לך תחפש + יחזור אלייך נציג מכירות שיודע לקבל אמצעי תשלום, ותו לא)


 


עדיין לא עובד?


להלן


אלגוריתם תמיכה טכנית שלב ב' ("צרת רבים חצי נחמה")


רק תדע שהתקלה קיימת בכל הארץ/ באזור שלך/ בכל יום שלישי


כמו כן, אין צפי לתיקון התקלה.


זה שלכאורה, לכולם תמיד יש את התקלה אמור לנחם את הלקוח, ובעיקר להוריד אותו מהקו


אם הוא לא יורד מהקו נתן להוסיף את משפט המפתח "אנחנו כרגע לא תומכים, כי יש תקלה".


(אחרי הכל זה רק הגיוני, לא? הרי למה שיתמכו אם יש תקלה?)


 


לעקשנים מביננו, קיים גם


 


אלגוריתם תמיכה טכנית שלב ג' ("תסמונת סטוקהולם")


אם התקלה אינה אזורית, אז הרי זו אשמתך /אנו לא תומכים בתקלות / למרות שאתה משלם לנו, עלייך להתקשר לחברה אחרת כדי לקבל שרות/  לך תקנה "כבל רשת" ותחבר בין קופסא א ל'קופסא ב' או להפך ותתקשר שוב


צא מהבית תכבה ותדליק את אספקת המתח החשמלי לכל הבניין או השכונה (לפעמים זה עובד)


אם כל אלו לא פתרו את התקלה הודע ללקוח שיש לו וירוס בכל המחשבים, והצע לו את חבילת הקיר-אש במבצע פרימיום מיוחד ללקוחות VIP


 


נספח שירות לנציגים בכירים


אם הלקוח נשמע עצבני הפעל תוכנית מגננת מותג ד' ("זריקת אחריות טוטלית")


א. אם הלקוח טיפש, פאסיבי או פתי


הבטח ללקוח שתתקשר מחר כדי לראות אם הכל הסתדר. זכור, הלקוח לא יודע מי אתה.


 


ב. אם הלקוח דומיננטי, מאיים או בעל פז"מ של יותר מ5 שעות מצטבר על הקו


הצע שמדובר בתקלת חומרה באחד מהמכשירים (מומלץ מכשיר שאינו באחריות החברה כמו הנתב או המודם או המזגן), ובקש מהלקוח שישלח צילום מסך של תצורת הנוריות על המכשיר בזמן התקלה.  רוב הלקוחות ירגישו אשמים כי הם לא יבינו / ישכחו מזה ברגע שיחזור להם הקו / שלא יוכלו לשלוח צילום מסך כי אין להם אינטרנט.


ואתה תמיד תוכל לטעון שלא קיבלת את הצילום / שישלחו אותו שוב / שניתן בקלות לראות מהנוריות שהתקלה לא אצלכם.



 


כדי לעבור למחלקת "שירות-מהיר-ואדיב", נא נתקו את הקו באופן כללי.


תודה ולהתראות.


 


ועכשיו!! חדש!!#!@!!!


בין הראשונים שיציעו ספקית אינטרנט חלופית תוגרל מתנה-במבצע-טריפל-משודרגת-דלוקס-חינם-ללא התחייבות...:)    [*כוכבית]


 


נ.ב- תודה לנציגי החברות תקשורת המצויינים על כל ההשראה שהם נתנו לי. ועל השעות מחיי שלעולם לא אקבל בחזרה.







[לא כולל דמי משלוח, ביטוח משלוח ועמלת-אגרת-ביול-חוזרת בסך 17 שקלים, פר תקופה*]

נכתב על ידי , 6/3/2011 07:56   בקטגוריות ביקורת, שחרור קיטור, צרכנות, אקטואליה  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרווה הפיגמנטים ב-22/3/2013 05:51
 



אריק ואוריקה, פוסט פוסט-מורבידי


סתם עוד 48 שעות.

חיי מרווה הפיגמנטים, האיש והמותג.

 

סטיילינג

ארבע, לא עוד מעט חמש שנים שאני לא צופה בטלווזיה. לא בשום סדרה, בקושי בחדשות של הסופשבוע. בבית אין לי טמבלוויזיה כבר 4 דירות ברצף. כלומר, לפעמים יש קצת בסלון, אבל אני לא יושב שם, לפעמים יש אנטנה אבל היא לא מכוונת. לא קורא עיתונים, לא מתעניין במיינסטרים. לא משתין על טרנדים. הכל שבלוני, הכל לעוס, הכל אותו הדבר.

80 אחוז מהתוכן של עיתוני-היום מטרתו היא לשמור את הציבור במצב של פחד. לא סתם קוראים להם "אדומונים". שיקנו, שיבקשו עזרה.

פעם הייתי קבור לי בעולם הטכניון חסר הבנות, בעולם קונספטים פנימי מוזר. מנסה לכתוב פוסט בלי שום עריכה, ישירות לתוך קופסאת הטקסט. למה מה כ'פת לי.

והנה, אני חוזר מפגישת סגנון עם זוג סטייליסטיות, הנה אני מתחבר לכל אנשי המדיה, הנה אני גר בשנקין כבר שנה, בלוג השנה של 2006, בלוג החודש של ינואר 2008.

הנה, אוטוטו, אני שם. כוכב מיינסטרים עולה.

 

(פיהוק)

 

סאותפארק

קונה לי חצי מנת פאלפל, רעב ואין כסף. מנת פלפל מזדיינת, אפילו לא משביע, עולה 15 שקל, עם פחית שתייה, 20 שקל.

כלומר, בארץ אם אתה עובד שעה (ומשתכר לפחות מינימום) אתה מקבל בקושי ארוחת צהריים מהאוכל הכי זול ולא משביע האפשרי. בארה"ב על 20 דקות עבודה של מהגר לא משכיל בלי שפה אתה מקבל המבורגר ענק, שתייה, סלט, פאי והסתיידות עורקים. קשה, קשה לחם עבודה.

למרות האיורים המפגרים של כיתת מלאכה בכיתה ו', סאות'פארק פשוט סדרה קורעת מצחוק...מבריקה, פתלתלה, מפתיעה, יצירתית ומופרעת מאוד.

בטח כמות הסמים שהיוצרים עושים שם לא הייתה מביישת אף סטארטאפיסט עם אגו טריפ פוסט-גיוס.

כמסתבר אורך שרשרת היצירה, מרגע תחילת הבריינסטורמינג ועד להסרטה אורף פחות מ5 ימים...תיתוח ברמה.

 

יזמות

אני כבר לא מרשים ת'צמי.

כותב תוכנית עסקית על מיזם א' בבוקר, וכבר קופץ לפגישה עסקית על מיזם ב' בצהריים.

כל היום עסוק במחר, אבל תקוע בהווה. מבזבז זמן על מקסמי שווא. עד שאחד מהם יתפוס.

אגב יזמות טכנולוגית, מזמן לא כתבתי על קצת רכילות בבלוגספירה.

זוכרים את אריקון?  בלוג מפעם. מורבידי, מתנשא שבנה לעצמו קהל דרך רימוי של מד הכניסות בישראבלוג. אחד הבלוגים היחידים שמתקרבים לרמת ההתנשאות, הניהליזם, הציניות והאיכות שיש לכם פה ב"חכמה היא לא לחשוב על זה"....

אחה-ם.

בחולופן, הוא הצהיר כחלק מהמניפסט מטרה לחיים שלו שהוא מתכוון לעשות 5 מליון דולר ב5 שנים. והנה 4 שנים אח"כ, הוא הצליח. בטח מילא את הסכום הזה לפחות 3 פעמים. (מה גם שלבן אדם יש את הרזומה הכי מרשים שקראתי בחיים)

 

כמות הרעיונות, הסטרטאפים, המיזמים, העסקים והעבודות שאני קשור אליהם מטממטת לי את החושים. כל כך הרבה פוטנציאל, עשיר על הנייר כבר כמה פעמים.

שורף את הנייר כדי להתחמם בחורף. אין משכורת. חאלס. כמה אפשר לרכב על הגל הזה, כל ההצעות האל ושזורמות לא מזיזות לי את קצה קצהו של החוי בלאט. ססעמק. נמאס לי לשחק בקקי. בכאילו. בנדמה לי. אני לא עשיר מספיק בשביל להמשיך במשחק הזה.

אני צריך לחם, ואני צריך אותו אתמול. לא "החברה תבשיל תוך כמה חודשים", ולא משרות רעב מעפנות עם פוטנציאל.

לכל כך מעט אנשים יש חוש לעסקים, ואכן הם תקועים במרוץ העכברים.

אבל יש יתרון במיינסטרים, שימוש בתשתיות קיימות. משלמים שם ממש טוב.

אני מתחיל לשקול ברצינות התכנסות וויתור, פשרה על משרה מלאה באיזו חברה משעממת. לעשות מה אומרים לי, בתקווה במשרה חלקית, ולקבל את העשירון העליון שלי בחזרה.

עצלנות צריכה תשתית כדי להתאושש, ותשתית מייעלת את המוטיבציה לברוח ממנה.

מי או מה יתפוס אותי עד אז אלוהים גדול, אבל הראיונות כבר התחילו.

חבר שאוהב להחליף איתי ציטוטים אמר שמתי שאתה מרגיש נח להראות חלש, אז אתה בשיא כוחך. אז הנה.

חרא. חיות של מליוני דולר שטות מעלי, לפחות פעם בשבוע מאינסוף מקורות שונים, מנסה לקפוץ, להתלות על אחד מהם. כל פעם נופל עם קמצוץ פרווה ביד. עם כמעטים. עם טעם של עוד. 120 מיילים מחכים שאקרא אותם, הכל אותו חרטה.

שבוע ראשון וראיון אחד. שבוע שני וכנראה איזה 4.

נמאס.

מחפש עבודה.

מוכר את נשמתי.

נכתב על ידי , 24/1/2008 19:39   בקטגוריות אשכים, פסימי, שחרור קיטור  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרווה הפיגמנטים ב-22/3/2013 07:06
 



פוסטיומולדת. לרגל חצי יובל.


מזל טוף!

אני בן 25. וואו.

כבר צברתי מספיק תובנות על-זמניות לגבי מי אני, מה אני, מנין באתי ולאן אני הולך. והעולם וכאלה.

 

(עדיין תוהה על הפורמט של הספר, כדי למנף את ההלם הציבורי לכיוונים חיוביים)

 

אז מה עכשיו?

עכשיו אני בעיקר מנסה למקסם את חוויה אנושית זו, שנכפתה עלי.

שזה בעיקר אומר יחסים בין אישיים. בנות. אהבה.

 

ארועי מפתח ב3-4 ימים האחרונים:

קבעתי פגישה עם מישהו בעל פטור מינזטרופיה מהפסיכיאטר, סוף שבוע ספונטני באילת עם חצי אסיאתית עם פירסינג בכל המקומות הנכונים, כבר שבוע שלישי שלא מצאתי דירה במרכז תל אביב, חתולות דו מיניות יפיפיות שעושות ב.ד.ס.מ ואורגיות על בסיס חודשי, טכניונית שהכרתי באותו הערב נשארת לישון אצלי.

סקסי.

שלשום, אחד הפרקים היפים במסע בין כוכבים, בו דאטה מלמד את ביתו האנדרואידית בת השבועיים על החיים, גרם לי לבהות מהורהר במשך שעה, עד שנתפס לי הצאוור.

פילוסופי.

כותב אלגוריתמים להנדסת בינה מלאכותית עד 4 בבוקר.

יצירתי.

בדיוק סיימתי לצפות ב"אהבה קולמביאנית" בפעם השנייה. סרט מדהים ומרגש.

בכיין סנטמינטלי.

חצי שבוע. אך האם זה מייצג?

אם כן, אז את מה?


דאטה מלמד את לאל שפרח אינו ציור.

 

עוד הוכחות אמפיריות:

חבר רשם בכרטיסו שבאתר הכרויות, "אל תפנו אלי יא מגעילות" ב3 דרכים שונות, כך שהוא מקבל הצעות מין ישירות או עקיפות לפחות פעם בשבוע. הכרטיס הרגיל והמתחשב שלי לא קיבל ולו פנייה אחת. בכמעט 3 חודשים.

אז שיניתי.

 

 

אז מי אני?                     (גם ככה האאוטינג של הבלוג הזה מוגזם)

 

אני דפוס אנרגיה בעל יכולות חישה עצמית.

די חרמן.

גופי בן 25 שנים ו9 חודשים.

גיק הארד-קור.   (אמר לי אחד הגיקים הכי גדולים שאני מכיר)

סטודנט בטכניון. כמעט תואר ראשון בפיזיקה.

שיער ארוך. התמונה פה בצד היא באמת שלי.

מדען בדם. טכנולוג בנשמה.

מבריק. מהיר.

(צנוע, עניו. לא משקר.)

פיזית, לא מסוגל לתרום דם.

פריק רציני של פילוסופיה, קורא המון על הנושא, שלדעתי הוא הנושא היחיד שבאמת קיים...

זה כנראה התחביב הכי עקבי שלי במהלך כל חיי.

רוצה ללמוד לצייר.

 

כנה מדי לטעמם של רוב האנשים.

משתעמם מהרוב המוחלט של האנשים.  ויודע להסתיר את זה.

מזלזל באקדמיה ובכל ממסד חסר ביקורת עצמית ככלל אצבע, אך מבין שהציבור הרחב שואף לאסמכתאות רשמיות.

מתנשא.  משתדל להסתיר את זה.

מוזר, שונה ואינדבידואליסט מאוד. קל לי להסתיר את זה.

 

נוטה למאניות.  נהנה מהן.

עובד בסטארטאפ צעיר ומגניב שישנה את העולם.

שומע הכל, מטרנסים וקלאסית ועד בריטני ספירס וביט סולו.

 

מתחלחל מהמח הנשי. כנראה שאני סוג של הומו מנטלי.

אומרים שאהייה הראשון שאצא עם אישה-סייבורג. הם כנראה צודקים.

מאמין שאהייה איש-משפחה טוב. כמו אבא.

לא מאמין בשמירת טינה.

סולד מהמשחקים המאולצים שבנות מרגישות צורך לייצר.

מאוכזב מהעולם.

מהמקום שיש לאנושות בו, מהנבערות של האנשים בתוכו, ובעיקר מהנשים שבו. 

אני שונא מתעב Small talks.

מוכן להתפשר אם מדובר בסוג של דייט והסאב-טקסט המיני הוא מה שמדבר. 

 

לדעתי:

הכי מרגיז  - יומרנות.

הכי נדיר - אמפתיה מתוך כח.

הכי נפוץ - צרות אופקים וקבעון מחשבתי.

 

פגוע רגשית, ולכן גם פגיע.

ממהר להודות בטעויות.

אין הרבה דברים שבאמת יכולים להחמיא לי, או לפגוע בי.

מאוד קשה לי למצוא אנשים שמרשימים אותי. שלא לדבר על בנות.

שלשום נתתי לראשונה את המספר טלפון שלי כ"מרווה הפיגמנטים", ולא לבחורה.

 

                                           (ילד טוב טכניון 2007) 

מצד שני, מה מייצג?

 

משתדל לתת לאנשים לנסח דברים שאני כבר יודע. זה טוב לתקשורת ולאגו שלהם.

מתחשב.

שואף לצמצום האגו והבדלנות איפה שניתן.

היום בחלום נשאלתי: "אז אתה יותר ביולוגי או יותר מאושר?"

זה הניסוח הכי טוב ששמעתי, והשאלה הפתוחה הזו הזו אכן מגדירה אותי ואת הלבטים שלי היטב.

 

שכבתי, כנראה, עם קצת יותר מ12 בחורות.

התאהבו בי לפחות 4 נשים. אחת הציעה נישואין.

אני התאהבתי באחת. שקלתי להציע לה נישואין.

 

מערכת היחסים הכי ארוכה שלי נמשכה11 חודשים. 

היא הייתה מאוד אינטנסיבית וטעונה. נפרדתי ממנה 4 פעמים במהלך הזמן הזה.

היא לימדה אותי שאנשים שלא חוו אהבה בילדותם, לא יודעים איך לאהוב. ולא יעזור כלום, זה קטע נוירולוגי.

זה כנראה הדבר העצוב ביותר שלמדתי על בני אדם.

 

 

אני מחזיר בשאלה סדרתי. וגם מחזיר בתשובה סדרתי.

נואם בחסד. (עם גושפנקאות רשמיות)

מאמין פאנטי של דת הסינגולריות.

מואר. במובן ההינדי של המילה.

יש לי אינספור תחומי עניין, כולם לא פופלארים בעליל.

אני "מאלו שכותבים בויקיפדיה". בתקופות מסוימות, באובססיביות אפילו.

 

 

מגניב מהממוצע.

קארחניסט-בלגנים-לפרצוף-אח-שלך טרנסים עד הבוקר.

חבר הכי טוב של ערסים.

בחיים לא עשיתי סמים קשים, למרות שבהנתן מספיק חופש לעיכול החוויה, אשמח להתנסות.

מעדיף מסז' טוב על פני סקס, מכל בחינה אפשרית, גם הרבה יותר קשה להשיג אחד.

לפעמים אני מניאק.

 

אין לי חברים ממש טובים, וזה חבל.

יש לי מוסר עבודה בעייתי.

צריך ללמוד להתמקד.

-צריך ללמוד לכתוב מניפסטים בצורת תסריט ודיאלוגים?

 כן, בהחלט. אמר מרווה.

- גם אני מסכים.

.

נהנה להוקיר תודה.

 

אוהב ללמוד ולהשתנות.

יודע ומבין הרבה יותר מדי בשביל טובתי האישית.

בורות היא בהחלט סוג של אושר. חבל שכל כך קשה לבחור בה מתוך ידע.

 

המשפט הזה הוא המשפט הכי המפחיד שתקראו אי פעם.  ואתם יודעים בדיוק למה.

אוהב לדבר על מדע, פילוסופיה ועתידנות שעות ברצף. מכיר אולי 2-3 אנשים מתאימים לכך.

לעיתים, קופץ למסקנות מהירות מדי על אנשים.

לפעמים, שוכח שהם צריכים זמן לעכל את שאני אומר, וחושף יותר מדי.

צריך ללמוד לקבל אמונות של אחרים, במיוחד כשהן שקריות לגמרי.

זה עושה אותם מאושרים, ובתגובה מושהית, גם אותי.

 

יזם עסקי מתלמד.

מהפכן חברתי בדם.

רוצה להקים ולהנהיג כת

אני גם אעשה את זה, עדיין מנסה לנסח דרך בה לא ידעו כלל שזה קרה.  

 

מתפשר על ישראליות.

מאמין שהאושר שלי מותנה בנשים, ושנשים איכותיות נפוצות יותר בחו"ל.

בקושי נמשך למראה של הבחורה הישראלית הממוצעת. אני פשוט אפתי כלפיהן.

כדי להיות מאושר באמת, סביר שעלי לעקור לסביבה עם דמוגרפיה גנטית שיותר מתאימה לטעם שלי.

באמת שמוכן למערכת יחסים. מחפש אהבה.

 

אוהב חיות.

מוקסם מנמלים.

מקסים ושרמנטי. רגיש ומתחשב. בוכה בסרטים.

מנסה ללמוד להיות אמפתי יותר.

 

מתלהב מאוד מ-Body modification, מכל סוג שהוא. כנראה עוד מגיל 10.

מתחלחל למראה דם.

זוכר לפחות חלום אחד ביום, וער בלפחות חלום אחד בשבוע.

רוצה לעוף. מאוד.

הכי מפחיד אותי - לאבד יכולות קוגניטיביות, או להשתגע.

ניהליסט אבסולוטי.

 

מאמין שבני אדם הם נשאים זמניים לצורת החיים היחידה שבאמת קיימת.

באכזבות הולכות וגדלות, אני כבר שנים מחפש מנטור, או מישהו שאוכל לשאוף אליו, וללמוד ממנו.

 

כותב המון, לא רק כאן.

חושב שהקיום האנושי הנוכחי קטן, עלוב, סופי ומאוד לא מספק.

לומד לחיות עם זה.

 

ככל שהזמן עובר ואני מתבגר, כך אני מוצא עצמי פחות ופחות סרברלי, ויותר רגשי.

נכסף.  אולי יותר מבין את הזולת, בהנתן שנסיון החיים שלי גדל להכיל דברים דומים לשלו.

אני מקווה שזה עושה אותי בן אדם טוב יותר.

 

 

"אין דרך לגן עדן, גן עדן הוא הדרך."   (בודהה)

נכתב על ידי , 17/4/2007 04:24   בקטגוריות אקזיסטנציאליסטי, אהבה ויחסים, אופטימי, אקטואליה, שחרור קיטור  
475 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ד ב-8/12/2011 19:58
 



לא כל מי שלועג לכבלים משתחרר מהם.


החיים שלי עמוסים מדי. יותר מדי עבודה, לימודים, יציאות, רעיונות לסטאראפים, תוכניות ופגישות עסקיות, בנות לטעום, מיומנויות לרכוש, חדר כושר להזכר בגוף שלי , וויקיפדיה לבלוע. אין לי זמן.

הייתי אולי 7 שעות אונליין רצוף היום לכל מיני מחקרים אסוציאטיבים.

הסקרנות שלי הורגת לי החתול.

 

כשיהיה לי אחד חדש אקרא לו "דוגיטו" (שזה בטח ביפנית סוג של טונה על חזה של תיכוניסטית עם קוקיות) כי לחתול הקודם קראתי "דוגי", ואז הוא ..אה..נעלם בנסיבות יזומות.

 

אגב חרדים, הם כל הזמן מפחדים שערומות יקפצו עליהם מהאינטרנט אם הם יתחברו. 

אז הנה, תראו מה מצאתי.

 

דוגמניה? לא.

סתם סטודנטית אקראית בת 22, היא אוהבת גלידה, ג'אז ובולבולים לבנטינים.

עכשיו מי מהכונפות במזרח התיכון המחורבן הזה בכלל מתקרבת לליגה שלה??!

נכון מאוד, אף אחת.

כלומר, אף אחת מלבד המשלחת MBA מהולנד שמגיע בעוד 6 שעות לטכניון. *

אני מקווה שהמגפה ההיא הרגה להם את כל הזכרים, ואם לא בהחלט צריך להנדס אחת.

אה, ושיהיו נמוכות לעזעזל!

מה הקטע עם הגזע הארי, למה הם חייבים להיות כל כך עליונים?

 

אני צריך לייצר תשתית כלכלית מתאימה ולעוף מכאן.

העולם כל כך גדול, עשיר ונפלא. המדינה הזו כל כך קטנה, ענייה ומחורבנת.

אני לא שומע חדשות כמעט אף פעם, מתוך חוסר עניין טהור. דיסאמפתיה לתשתית שרירותית שלא בחרתי.

 

האינטרנט מתכנסת במהירות מסחררת לטכנולוגיות שיהפכו אותה לבלתי נראית, מאיצה את הבניית הנוחות.

סניפי תמונות של אתרים מרחפים ליד הלינק, Second Life שמכיל את כל הכלכלה האנושית ב-כאילו מצליחה לייצר מליונרים בדולרים אמיתיים מעסקאות וירטואליות טהורות ,תכנים דינמיים למחצה מתוך דרוג גולשים בזמן אמת, פורנו של נשים שקיימות רק במחשב, 60 אלף אמריקקים שמתפרנסים רק ממכירות אונליין...

הסינגולריות קרובה!

מצד שני, היא תמיד קרובה. מה אני מתלהב.

 

"לא כל מי שלועג לכבלים משתחרר מהם." כתבה פעם בבלוג שלה המעצבת שלי.(תתחדש! תודה.)

ואז היא הלכה ושיחקה אותה זונה נעלבת שלא מתחילים איתה, ונעלבת כשכן.

נשים.

לפחות היא מודעת לזה.

 

הצעתי את נשמתי למכירה פומבית בEBAY היום.

כבר התחלתי לייצר באז דיגיטלי מסביב לענייין כמיטב דרכי בקודש, אבל אז יפי הנפש האלו מחקו לי את היוזר. מה קרה, אפשר לחשוב שעשיתי עסקה עם השטן או משו.

כמסתבר יש להם איסור על מכירת חלקים מגוף האדם, וזה איכשהו קשור. כתבתי להם שיראו לי איפה יושבת הנשמה בגוף ואני אסכים להחזיר להם את הכסף.

בינתיים, נעשה את המכירה הפומבית פה.

 

נשמה טהורה, חדשה קומפלט מהאריזה, כוללת המון מעשים טובים, מבטיחה מקום בעולם הבא למי שכל חייו חרא בעולם הזה, 12 שקל משלוח. לא כולל חילוץ קורפורלי.

 

תכל'ס כמה הייתם משלמים עבור חולצה איכותית שכזו? .

הצעה ראשונה 10 שקל.

 

 

* המשלחת הייתה מאוד מאכזבת הורמונאלית. עסקית, הם יותר התלהבו מאיתנו מאשר אנו מהם, מפתיע.

נכתב על ידי , 16/1/2007 04:46   בקטגוריות אשכים, אינטרנט, שחרור קיטור  
54 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרווה הפיגמנטים ב-28/1/2007 10:46
 




דפים:  
Avatarכינוי: 

בן: 42

MSN: 




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרווה הפיגמנטים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרווה הפיגמנטים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)