לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

החכמה היא לא לחשוב על זה


ההנחה היא שברגע שתתגלה התשובה לכל התהיות המדעיות והפילוסופיות, מנין באנו ולאן אנו הולכים...אתם- תרצו לשמוע אותה. עד היום אלפרד נובל משלם כסף על רגשות האשם שלו. ומה אם התשובה נוראית ומפחידה מכדי לדעתה? אחרי שיודעים, החכמה היא...דווקא לא לחשוב על זה.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

האמת


אני רק בן אדם
אני בן תמותה
אני בר חלוף
מה עומדת לי כל חכמתי זו
אם אין אני מריץ תקוף
אם לא אתעד, 
אם לא אשתף
כאילו לא התהווה הזה
יודע אני שלמגנט את היקום
ניתן
אם רק ארצה בזה
מסנוור מהדי בריאה
ברחתי לעצמי
לקום בצהרים 
לעשן
להתקרחן
להתבטל
אים אין אני לי 
מי
והשנים חולפות
אישה, אדמה, כספים
ניתנים, אך אין רצון
צופה בעולם מסתחרר
פאשיזם, בנקים
מרוב אמת 
שוב ברחתי לישון
רצינות לעצמך
היא הבגרות שבקבלה
אחריות לברכה
שניתנה לזה אתה 
אנו רק הכלים לתמסורת של האור
מוחות המריצים שפה
בלית נאות נאור
אלו החיים
זריחה היא הבוקר
והעונות חולפות
צעיר רבות משני
הבתולות אומרות
יודע אני למה נבראתי
והדרך בה עומד
אינסוף השפע רק ממתין
שאתחיל להתמסד



נכתב על ידי , 21/3/2013 02:03   בקטגוריות אקזיסטנציאליסטי, אופטימי, פסימי, שחרור קיטור, אקטואליה  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרווה הפיגמנטים ב-3/4/2017 13:07
 



שמינטיליגנציה ריגשיט


בני אדם הם יצורים רגשיים. 

חלקנו, לעיתים, בסיטואציות מסוימות, בהנתן השכלה מסויימת.. מסוגלים לראציונאליות.  לפרקים קצרים.

כמו שהחידוש הגדול של הכלכלה בדור האחרון הוא ששחקנים בשוק "החופשי" (עלק) אינם ראצינואליים בהכרח בבחירה.

(כל הכבוד לאקדמאים שהוכיחו שוב מה שכל לא אקדמאי יודע)



אלוהים אדירים!



אתם אולי חושבים שאתם מדברים על משהו,

אבל הסאבטקסט והמסרים התת-הכרתיים חשובים הרבה יותר. הם אלו שקובעים את רובה המוחלט של השיחה.


אנשים נפגשים בקבוצת דיון כדי לקבל פידבק חיובי לדעות שלהם, לשבוע ולייצר חברות. 

לאו דווקא כדי לקדם את האג'נדה שהם לכאורה מקדמים.



אם ראית את ספקטרום האפשרויות לבחירה בקבוצה של 20 איש, והכריז עליו ברהט בורק בן ב2 דקות, גם אם קיבל הסכמה לא פתר את הקבוצה מחצי שעה של דיון סרק בנושא. 

אנשים רוצים את הסיי שלהם, הם שם בשביל לתקשר, לאו דווקא בשביל לדעת.

כדי לדלג על הסרק צריך לבסס קארמה של בוס מוצהר, שמילותיו סמכות.

מי אמר, ולא מה הוא אמר. ככה אנשים באמת עובדים.

בויקיפדיט הלטינים אוהבים לקרוא לזה "אד-הומינם".



לעומת זאת

אם אינך בכובע נוצה, וגם אם כולם יסכימו איתך, זה לאו דווקא אומר שההחלטה תתקבל בהתאם.

יש צורך בזרימה מסביב לנושא ועל אחרים, לפני שמתפרק המתח ומתאפשרת הנכונות הרגשית והתור בהיררכייה הסאבלימינאלית כדי לדון במרכז החד והמדוייק של העניין.


להיות צודק זה לא תמיד חכם.

זה כי להרבה אנשים אין דעה. 

או שאין להם מספיק ידע, או מוכנות לגבש דעה.

זה כמובן לא אומר שאין להם צורך בכך שתהייה להם דעה, ולמנהיג את הסמכות לתת להם אותה.

זה עניין של בשלות ומוכנות בפני כל רעיון.



נגיד, 

הידעתם שב5-8 אלף שקל אפשר לייצר רשת שכולא ערפל לילי ומעבה אותו למים בכזו כמות אדירה שמאפשרת להשקות ולקלח מאות אנשים וגם כמה דונמים של אדמה חקלאית?



האינדיקטור הסאבלימינאלי-

בחורה חמודה, שדעתה היא תמיד זו שתומכת במי שהיא תופסת כאלפא, באם הוא מאויים ע"י דעה סותרת ע"י אחד הדוברים שאינם אלפא.

אפילו אם הדעה שהביעה זה עתה סותרת את זו שהביעה לפני 5 דקות. או 2 דקות.

זה כמובן כי אין לה דעה.

זה כמובן לא מה שהיא חושבת.



בני אדם הם יצורים חמודים וטיפשיים, בהיבריס מתמיד של ידיעה.


עומק מודעות הבחירה בהווה, היא מהותה של התפתחות רוחנית.


גם אם לא נחלוף, כולנו בני חלוף.


סילינס, חשוב לתת אמון באנשים.



אם מרגיש מספיק עוצמתי, אוותר העצמי, ולקחת הצידה חבר אחד, ולהסביר לו את הרעיון. הוא יגיע לקבוצה ויאמר אותה כשל עצמו, ויקבל העצמה ממני. אין משוכנע ממי שמאמין שהוא המציא את שנלחש.

ובזאת, אופיאה - דרך חסרת חיכוך והתנגדות להטמעת המים - הוא מועבר.

יש הרבה טכניקות כאלו, ושליטה בהן היא מיומנות גבוהה הרבה יותר מכל חכמה אחרת הקשורה לתוכן הלחש.



תקיעות

אחד שאין לו מוכנות רגשית לקבל כובעים מסוימים מאת הקבוצה. 

זה אומר שכשהוא ישים לב שיש לו קהל, הוא יכנס לדיסוננס ויפסיק את שעשה. במקום לקבל בהכנעה, נונשלנטיות או אהבה את הכובע.

אם סיפרת בדיחה וכלם צוחקים רווצים עוד אחת...ופתאום יש לך קהל של 7 חבר'ה, האם זה גורם לך לזרום כמצחיקן ? או לברוח?  או שזה מאיים על החופש שלך לזרום לכל מקום? זה משנה אם אתה מכיר אותם או לא?



אנשים לא רוצים כנות, הם רוצים להרגיש טוב עם עצמם. 

וזה לגמרי לא משנה מה הנושא. כנות היא פשוט כלי לשם.



כשם שהניירות הצבעוניים בישבנים שלנו, שאנשים מחליפים כערך זהו כלי בידי האילומינטי ושות' לרכיבה על עדר האנשים העולמי.



פעם, הייתי מאוד משועשע מאנשים. איכשהו הרגשתי שאני חווה את הבדיחה הקוסמית, ומהארה זו ציחקקתי בליבי.


הצחקוק עשה אותי עליז ומשעשע, ויצר קארמה חברתית חיובית. (כסף, כח, נשים)


בצבא, אסור למפקד להתעלל בחיילים, אבל מותר לו להצעיד אותם מראשו של צוק. 


כח משמעו שכל מילה בוראת מציאות, ומכח זה זכיתי. הקלילות שבריחוף הביאה אותה למקום שהרגשתי דיס-אוטנטיות או משו.

ונדרתי שתיקה. 

כשחזרתי, בררתי מילים.

כנות, וצדק. אנשים אמרו שהשתנתי.

אנשים הסכימו עם כל השצף שהטחתי בהם, אך הדירו מלחזור. 

הקארמה השתנתה.


אני מוקף כל כך הרבה אנשים יפים ומהממים ומיוחדים שהתרגלתי. להזיות. שממני יוצאות ומשתקפות ומייצרות מציאות.



בינה היא לבחור במיומננויות שהוכיחו את עצמן.



להחליף אי-סבלנות לרגע, בתזמון לרגע



מי שזוהר, מאפשר ל אחרים לזהור. לעוף.



חוויתי כל כך הרבה וכל כך רחוק שזה פנטסטי.



הכל פרקטלים.

אבל זו רק מילה, אם אתה לומד לראות אז הכל מובן



להתאמן לבחור בטוב



ה' כללים ברא לו אלוהים

צ'י הזנה טהרה פעולה מדדים



לפני 3 שנים  האמנתי שאם אמשיך בדרכי, אפגוש בקרוב את אווריל לווין. ואז היא התחתנה, ופגה לי הפנטזיה.



האתגר ל2012 הוא בריאה ברת קיימא

שנת הקוסם





נכתב על ידי , 19/2/2012 06:06   בקטגוריות איפור ורבייה, אקזיסטנציאליסטי, אשכים, הבועה, טיפשות להמונים, מטא-ממטיקה, פסיכואבולוציה, אופטימי  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרווה הפיגמנטים ב-22/3/2013 05:22
 



האלפא




לכאורה כולם רוצים להיות
כך הטבע סידר שרבייה איכותית תהייה בהגדרות
הן יודעות לאבחן, הוא יודע לאבחן, והזוויגות מושלמת
משחר ההיסטוריה של המין אנחנו בשאיפה לאחרת

לכולנו יש את התכונה
הטריק הוא שהיא תלוייה בעדר
להבין את דרכי פעולתו 
לצפות התנהגות הפרטים, להיותו

זוהי פונקצייה שקשורה ליכולת של כולם
אנומליה הכרחית בהתפלגות הנורמלית
מראה עוזר להיות, אושר הוא הטבעיות הבנאלית

המטא לא הכרחי, אבל הוא סממן לחדי הראייה
הבטחון בטבעי, ה-רצפטור לחישה מהירה

מדבר במבט, שאותו כולם מחפשים
מייצר קשר בלתי אמצעי כשהדברים הכרחיים
מפיץ את המימים עם או בלי מתכוון
כמו הסנטר הויראלי של השלכם

מזרים את הסיטואציה, או שהיא זורמת דרכו
מחזיק את הגחלת, של כולם מסביבו
הוויב שכולם מעתיקים, 
חשוב להם להרגיש שייכים 

במילה
מקבל את סמכות הרצח, או לוקח אותה בפחד
מייצר ארגון, כהרחבה של מודעות מתפתחת
השפע זורם מהתודעה אלייה
כולנו, אם יודעים או אם לא,
פשוט פאקינג נוירונים בגאיה 

נכתב על ידי , 26/11/2011 18:02   בקטגוריות איפור ורבייה, אשכים, הבועה, פסיכואבולוציה, אהבה ויחסים, אופטימי, שירים  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרווה הפיגמנטים ב-26/12/2011 21:06
 



מהי תפילה


תפילה היא תפלה

בתפילה אין אנו עושים

מלבד מביעים כוונה

 

כוונה בוראת את הבחירה,

בהווה, אפשר לבחור בראיית העתיד.

אנחנו כולנו ההוווה

שיקופים אחד של רבים

 

אני הוא העתיד

 

בתפילה, אנו מברכים על השפע שניתן

ומכיילים עצמנו לקבל את השפע שיבוא

בהודייה לקיים, ובזימון לקיום

 

בתפילה, אין אלוהים עוזר זולת לאדם שעוזר לעצמו

באם נבקש חמלה או תשואה מישות החולשת עלינו

תעדר ההעצמה של הבחירה האלוהית

של הבחירה שלי

עכשיו

נכתב על ידי , 8/6/2011 04:16   בקטגוריות אקזיסטנציאליסטי, שירים, אופטימי  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרווה הפיגמנטים ב-3/7/2011 19:18
 



לשבור קירות


אנשים נעים, חושבים שהם בוחרים
כל מחשבה בהווה, תוצאה של מחשבה שקיימת, מהעבר
מחשבות על העתיד, לא נחוות כדבר


מחשבות על העבר, בעצם נחוות כבהווה
ציפיות לעולם המחר,
מתרחשים כשאת הציפיות אתה עושה


זכרונות מעולם האתמול, מתהווים בעכשיו
אסוציאציה ספונטנית לא מודעת
מגבילה את ההתפתחות לבריאה

שתהפוך חלום לעכשיו


לשבור את גלגל ההשנות
להרוס את קירות ההמשכיות!
לראות את הקארמה למוקשה של בחירה גורפת

ולברוא מציאות חלופית, משופרת, אחרת

 

לחיות את החיים הכי הזויים,

הכי חלומיים,
הכי גדולים,

הכי לא סבירים,

ולהיות בדיסוננס של פעם

בכל יום מהימים


לקבל את שאתה חפץ, ולא לחפוץ בכלום

לבקש מהיקום, לרקוד איתו, לארוג בנול
אבל כדי להתחיל, צריך קודם כל את

הקירות לראות

לראות, לשקול, לשאול ולשנות...

נכתב על ידי , 9/9/2008 04:36   בקטגוריות שירים, פסיכונאוטיקה, טיפשות להמונים, אופטימי, אהבה ויחסים  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרווה הפיגמנטים ב-20/10/2009 16:45
 



הארה אלוהית


אח יקר
בן יקר
התעורר ..
התעורר !!

התעורר ודע שאתה הוא האלוהים
אתה הוא האלוקים אשר את הכל בורא
בכל החלטה, בכל בחירה,
זה הרי אתה, ממש אתה עושה!


אתה בורא עולמות
אתה מלחין יקומים
אתה יוצר מציאויות, לך וליתר האנשים


התמתח, קום, הרגש!
את ההוויה שבך, התרגש

את זו שאותה אתה חש
את זה שאתה בכלל קיים
את זה שאתה הכל
וגם טיפה בים


היקום מביט על עצמו דרכנו
ומכל הזוויות
היקום עצמו הוא כל הזהויות

כל ההבנות


מתודעת גוף, אגו
נהייתה שבט,
ועד לאתניות לאומית שלמה
המשיכה למדע, לאבולוציה
וכעת השלימה עוד חלק בהתבוננות

עוד נדבך בהארה

נכתב על ידי , 18/5/2008 02:50   בקטגוריות אקזיסטנציאליסטי, אנומליות, מטא-ממטיקה, פסיכונאוטיקה, שירים, אופטימי, אינטרנט  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אנומליה ב-31/7/2010 23:07
 



פוסטיומולדת. לרגל חצי יובל.


מזל טוף!

אני בן 25. וואו.

כבר צברתי מספיק תובנות על-זמניות לגבי מי אני, מה אני, מנין באתי ולאן אני הולך. והעולם וכאלה.

 

(עדיין תוהה על הפורמט של הספר, כדי למנף את ההלם הציבורי לכיוונים חיוביים)

 

אז מה עכשיו?

עכשיו אני בעיקר מנסה למקסם את חוויה אנושית זו, שנכפתה עלי.

שזה בעיקר אומר יחסים בין אישיים. בנות. אהבה.

 

ארועי מפתח ב3-4 ימים האחרונים:

קבעתי פגישה עם מישהו בעל פטור מינזטרופיה מהפסיכיאטר, סוף שבוע ספונטני באילת עם חצי אסיאתית עם פירסינג בכל המקומות הנכונים, כבר שבוע שלישי שלא מצאתי דירה במרכז תל אביב, חתולות דו מיניות יפיפיות שעושות ב.ד.ס.מ ואורגיות על בסיס חודשי, טכניונית שהכרתי באותו הערב נשארת לישון אצלי.

סקסי.

שלשום, אחד הפרקים היפים במסע בין כוכבים, בו דאטה מלמד את ביתו האנדרואידית בת השבועיים על החיים, גרם לי לבהות מהורהר במשך שעה, עד שנתפס לי הצאוור.

פילוסופי.

כותב אלגוריתמים להנדסת בינה מלאכותית עד 4 בבוקר.

יצירתי.

בדיוק סיימתי לצפות ב"אהבה קולמביאנית" בפעם השנייה. סרט מדהים ומרגש.

בכיין סנטמינטלי.

חצי שבוע. אך האם זה מייצג?

אם כן, אז את מה?


דאטה מלמד את לאל שפרח אינו ציור.

 

עוד הוכחות אמפיריות:

חבר רשם בכרטיסו שבאתר הכרויות, "אל תפנו אלי יא מגעילות" ב3 דרכים שונות, כך שהוא מקבל הצעות מין ישירות או עקיפות לפחות פעם בשבוע. הכרטיס הרגיל והמתחשב שלי לא קיבל ולו פנייה אחת. בכמעט 3 חודשים.

אז שיניתי.

 

 

אז מי אני?                     (גם ככה האאוטינג של הבלוג הזה מוגזם)

 

אני דפוס אנרגיה בעל יכולות חישה עצמית.

די חרמן.

גופי בן 25 שנים ו9 חודשים.

גיק הארד-קור.   (אמר לי אחד הגיקים הכי גדולים שאני מכיר)

סטודנט בטכניון. כמעט תואר ראשון בפיזיקה.

שיער ארוך. התמונה פה בצד היא באמת שלי.

מדען בדם. טכנולוג בנשמה.

מבריק. מהיר.

(צנוע, עניו. לא משקר.)

פיזית, לא מסוגל לתרום דם.

פריק רציני של פילוסופיה, קורא המון על הנושא, שלדעתי הוא הנושא היחיד שבאמת קיים...

זה כנראה התחביב הכי עקבי שלי במהלך כל חיי.

רוצה ללמוד לצייר.

 

כנה מדי לטעמם של רוב האנשים.

משתעמם מהרוב המוחלט של האנשים.  ויודע להסתיר את זה.

מזלזל באקדמיה ובכל ממסד חסר ביקורת עצמית ככלל אצבע, אך מבין שהציבור הרחב שואף לאסמכתאות רשמיות.

מתנשא.  משתדל להסתיר את זה.

מוזר, שונה ואינדבידואליסט מאוד. קל לי להסתיר את זה.

 

נוטה למאניות.  נהנה מהן.

עובד בסטארטאפ צעיר ומגניב שישנה את העולם.

שומע הכל, מטרנסים וקלאסית ועד בריטני ספירס וביט סולו.

 

מתחלחל מהמח הנשי. כנראה שאני סוג של הומו מנטלי.

אומרים שאהייה הראשון שאצא עם אישה-סייבורג. הם כנראה צודקים.

מאמין שאהייה איש-משפחה טוב. כמו אבא.

לא מאמין בשמירת טינה.

סולד מהמשחקים המאולצים שבנות מרגישות צורך לייצר.

מאוכזב מהעולם.

מהמקום שיש לאנושות בו, מהנבערות של האנשים בתוכו, ובעיקר מהנשים שבו. 

אני שונא מתעב Small talks.

מוכן להתפשר אם מדובר בסוג של דייט והסאב-טקסט המיני הוא מה שמדבר. 

 

לדעתי:

הכי מרגיז  - יומרנות.

הכי נדיר - אמפתיה מתוך כח.

הכי נפוץ - צרות אופקים וקבעון מחשבתי.

 

פגוע רגשית, ולכן גם פגיע.

ממהר להודות בטעויות.

אין הרבה דברים שבאמת יכולים להחמיא לי, או לפגוע בי.

מאוד קשה לי למצוא אנשים שמרשימים אותי. שלא לדבר על בנות.

שלשום נתתי לראשונה את המספר טלפון שלי כ"מרווה הפיגמנטים", ולא לבחורה.

 

                                           (ילד טוב טכניון 2007) 

מצד שני, מה מייצג?

 

משתדל לתת לאנשים לנסח דברים שאני כבר יודע. זה טוב לתקשורת ולאגו שלהם.

מתחשב.

שואף לצמצום האגו והבדלנות איפה שניתן.

היום בחלום נשאלתי: "אז אתה יותר ביולוגי או יותר מאושר?"

זה הניסוח הכי טוב ששמעתי, והשאלה הפתוחה הזו הזו אכן מגדירה אותי ואת הלבטים שלי היטב.

 

שכבתי, כנראה, עם קצת יותר מ12 בחורות.

התאהבו בי לפחות 4 נשים. אחת הציעה נישואין.

אני התאהבתי באחת. שקלתי להציע לה נישואין.

 

מערכת היחסים הכי ארוכה שלי נמשכה11 חודשים. 

היא הייתה מאוד אינטנסיבית וטעונה. נפרדתי ממנה 4 פעמים במהלך הזמן הזה.

היא לימדה אותי שאנשים שלא חוו אהבה בילדותם, לא יודעים איך לאהוב. ולא יעזור כלום, זה קטע נוירולוגי.

זה כנראה הדבר העצוב ביותר שלמדתי על בני אדם.

 

 

אני מחזיר בשאלה סדרתי. וגם מחזיר בתשובה סדרתי.

נואם בחסד. (עם גושפנקאות רשמיות)

מאמין פאנטי של דת הסינגולריות.

מואר. במובן ההינדי של המילה.

יש לי אינספור תחומי עניין, כולם לא פופלארים בעליל.

אני "מאלו שכותבים בויקיפדיה". בתקופות מסוימות, באובססיביות אפילו.

 

 

מגניב מהממוצע.

קארחניסט-בלגנים-לפרצוף-אח-שלך טרנסים עד הבוקר.

חבר הכי טוב של ערסים.

בחיים לא עשיתי סמים קשים, למרות שבהנתן מספיק חופש לעיכול החוויה, אשמח להתנסות.

מעדיף מסז' טוב על פני סקס, מכל בחינה אפשרית, גם הרבה יותר קשה להשיג אחד.

לפעמים אני מניאק.

 

אין לי חברים ממש טובים, וזה חבל.

יש לי מוסר עבודה בעייתי.

צריך ללמוד להתמקד.

-צריך ללמוד לכתוב מניפסטים בצורת תסריט ודיאלוגים?

 כן, בהחלט. אמר מרווה.

- גם אני מסכים.

.

נהנה להוקיר תודה.

 

אוהב ללמוד ולהשתנות.

יודע ומבין הרבה יותר מדי בשביל טובתי האישית.

בורות היא בהחלט סוג של אושר. חבל שכל כך קשה לבחור בה מתוך ידע.

 

המשפט הזה הוא המשפט הכי המפחיד שתקראו אי פעם.  ואתם יודעים בדיוק למה.

אוהב לדבר על מדע, פילוסופיה ועתידנות שעות ברצף. מכיר אולי 2-3 אנשים מתאימים לכך.

לעיתים, קופץ למסקנות מהירות מדי על אנשים.

לפעמים, שוכח שהם צריכים זמן לעכל את שאני אומר, וחושף יותר מדי.

צריך ללמוד לקבל אמונות של אחרים, במיוחד כשהן שקריות לגמרי.

זה עושה אותם מאושרים, ובתגובה מושהית, גם אותי.

 

יזם עסקי מתלמד.

מהפכן חברתי בדם.

רוצה להקים ולהנהיג כת

אני גם אעשה את זה, עדיין מנסה לנסח דרך בה לא ידעו כלל שזה קרה.  

 

מתפשר על ישראליות.

מאמין שהאושר שלי מותנה בנשים, ושנשים איכותיות נפוצות יותר בחו"ל.

בקושי נמשך למראה של הבחורה הישראלית הממוצעת. אני פשוט אפתי כלפיהן.

כדי להיות מאושר באמת, סביר שעלי לעקור לסביבה עם דמוגרפיה גנטית שיותר מתאימה לטעם שלי.

באמת שמוכן למערכת יחסים. מחפש אהבה.

 

אוהב חיות.

מוקסם מנמלים.

מקסים ושרמנטי. רגיש ומתחשב. בוכה בסרטים.

מנסה ללמוד להיות אמפתי יותר.

 

מתלהב מאוד מ-Body modification, מכל סוג שהוא. כנראה עוד מגיל 10.

מתחלחל למראה דם.

זוכר לפחות חלום אחד ביום, וער בלפחות חלום אחד בשבוע.

רוצה לעוף. מאוד.

הכי מפחיד אותי - לאבד יכולות קוגניטיביות, או להשתגע.

ניהליסט אבסולוטי.

 

מאמין שבני אדם הם נשאים זמניים לצורת החיים היחידה שבאמת קיימת.

באכזבות הולכות וגדלות, אני כבר שנים מחפש מנטור, או מישהו שאוכל לשאוף אליו, וללמוד ממנו.

 

כותב המון, לא רק כאן.

חושב שהקיום האנושי הנוכחי קטן, עלוב, סופי ומאוד לא מספק.

לומד לחיות עם זה.

 

ככל שהזמן עובר ואני מתבגר, כך אני מוצא עצמי פחות ופחות סרברלי, ויותר רגשי.

נכסף.  אולי יותר מבין את הזולת, בהנתן שנסיון החיים שלי גדל להכיל דברים דומים לשלו.

אני מקווה שזה עושה אותי בן אדם טוב יותר.

 

 

"אין דרך לגן עדן, גן עדן הוא הדרך."   (בודהה)

נכתב על ידי , 17/4/2007 04:24   בקטגוריות אקזיסטנציאליסטי, אהבה ויחסים, אופטימי, אקטואליה, שחרור קיטור  
475 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ד ב-8/12/2011 19:58
 



המליון הראשון הוא הכי קשה,


המליון הראשון הוא הכי קשה, הכבדים מהעיתון ככה הם אומרים.

אני נוסע הערב ליום הפתוח של הטכניון כדי למכור לסטודנטים לעתיד מוצר שאני פשוט לא מאמין בו. ככה מתאמנים.

אחרי 3 שנים, בעקבות לחץ לא הוגן מהמציאות, שהטיחה בי הזדמנויות ללא רחם, החלטתי לנצל את המבטיחה שבהן ולהקפיא לימודים בטכניון. יש האומרים שמי שעוזב לא חוזר לסיים את התואר, אז ככה הם אומרים.

ב4 חודשים הקרובים, לפחות, אעבוד בתל אביב 3 ימים בשבוע, לכל הפחות, במטרה לגייס הון שניוני לחברת סטארטאף כל כך מגניבה שהיא וודאי תזכה לפוסטים נפרדים, ככה אני אומר.

עוד חודש וחצי אני מקווה להיות באמסטרדם, עוד 3 חודשים אני מתכנן להיות כה רווי בהוללות תל אביבית חסרת פיגמנטים רדודה וחסרת תוכן עד שאייחל לחזור לחריץ העמוק והחשוך הזה באדמה שנקרא הטכניון, בו חברי עדיין מזדחלים בדכאונות מחזוריים.

יהיה מוי כיף, כך הבוס החדש שלי אומר.

 

אם הדבר הזה ממריא, אמריא איתו, ואולי עוד שנה מהיום אהיה בדרכי החוצה ממרוץ העכברים הכלכלי שכה מפחיד אותי בכלל להכנס אליו.

מאוד הייתי שמח להיות מהנדס בעבודה מעניינת כבוגר טכניון, יש כל כך הרבה דברים שמרתקים אותי, אך אפילו יותר הייתי שמח להיות דוקטורנט במדעי המחשב ולבנות זרעי בינה מלאכותית או ראייה ממוחשבת - לקרב קצת יותר את הסינגולריות הקרבה.

אבל (!)

בשום פנים ואופן לא הייתי רוצה להיות בעל שכר חסום, אחד שחסום מלתת ביטוי מלא לגחמותיו המשתנות עקב משרה מחייבת ל40 שנים הקרובות. אני רוצה חופש!

אני רואה מה קורה לאנשים מבוגרים, המח שלהם מאבד גמישות ומהירות, המחשבה נהיית שבלונית, היצירתיות נרצחת ונעלמת, והם נהיים הדבר שאני הכי חושש ממנו. אוטומטיים.

זה יותר מפחיד אותי ממוות.

הבטחתי לעצמי בגיל 18 שלי זה לא יקרה, אך נראה שאין בעולם דבר מלבד רקטה כלכלית מסוכנת ולא יציבה כדי להימנע מזה. ולעזעזל! זה הגיל, כאן ועכשיו, כשאני עדיין לא בן 25 לעשות את זה. גיל בו יש לי מספיק יכולות, אנרגיות, יצירתיות, אמביציה ומעט שורשים בצורה יחסית. עכשיו זה הזמן.

זה לא שאינני מאושר, נהפכו, כל המהפכות הרוחניות של השנתיים האחרונות בנו לי חיוך כל כך גדול שהלב שלי מתקשה להכילו.

אבל.

                   

זה מרווה של עוד 10 שנים ממנו אני מפחד, אני לא יודע איך הוא יהיה, מה יעשה אותו מאושר, מה הוא ירצה לעשות. מי לעזעזל יודע אילו שגעונות יהיו לו. בטח לא אני, אני אפילו לא מכיר אותו.

בהנחה שאושר נובע ממימוש גחמות רגעי, וההוויה שלנו נוצרת בהווה מחדש בכל רגע...אני פשוט לא מוכן לקבל חסמים. אני מסרב להטמע בצורה זו לחברה האנושית!

אני רוצה חופש מימוש.

מימוש בעולמנו החומרי = אמצעים. ואמצעים, לצערי, נוטים להיות מיוצרים באותו הקצב בו הם נשרפים.

כשאתה מהנדס עם 25 אלף ברוטו, יש לך גם משכנתא ו3 ילדים. אתה צריך לקום בבוקר לעבודה.

צריך לשבור את המעגל.

     נתינת ביטוי לגחמות(טכנאית אמריקאית חמודה)

האם שנה מהיום אהיה במקום אחר לחלוטין? מוקף באנשים אחרים, בונה טכנולוגיות מרתקות, חי בעיר חדשה, ושועט דרכי לעבר המטרה?

האם לאחר השגתה אטרח לחזור ללימודים?

מה אם היא תושג חלקית, וכן אתקע במרוץ העכברים, רק  הפעם עם אפשרות מוגבלת לחזור ולסיים את התואר, שיאפשר התקדמות

במישור זה?

 

לפני הרבה עבודה קשה, מאתגרת, מרתקת, ואולי אף היסטורית. אבל מה זה עבודה קשה כשהיא מתיישבת לי עם כל השאיפות האקזיסטציאליסטיות, הכלכליות, החברתיות והאינטלקטואליות?

 

בטכניון סלדתי, מהאוננות הקיצונית שהאקדמיה מצטיינת בה, לא לצור שום דבר חדש, לא אפילו לנסות:

הגעתי לאקדמיה במטרה לדעת. הייתי ועודני סקרן בצורה הכי קיצונית שיצא לי לראות. זו התכונה ממנה נובעות כל יתר תכונותי המנטליות, הרוחניות והאינטלקטואליות.  מי שסקרן צובר ידע ומיומנויות. באתי לדעתי - והתאכזבתי.

שיעורי בית בנפחים של משרה מלאה על רעיונות שכבר הבנתי בתחילת הסמסמטר, מבחנים שמטרתם הכשלת 60% מהקורס ולא לבחון אותך על חומר שאותו גם כך אף אחד לא בעצם טרח ללמד אותך. רמת הוראה כה נמוכה עד שהיא מייתרת הגעה לשיעורים בצורה כמעט מוחלטת.. פרופסורים שמבריזים לשעות הקבלה ב7 בבוקר של עצמם, פקטורים שליליים, ממוצעי קורסים נכשלים. כל המוסד הזה בונה את היוקרה שלו מסביב למסלול מכשולים, לא לשום ערך מוסף שהוא מקנה.

אחרי 3 שנים, וכמצטיין-דיקן מזדמן, אני יכול להביע את אכזבתי הקשה מהעולם האקדמי. נראה שהאנשים שהכי מצליחים בו הם האנשים הכי סגורים מחשבתית, הכי מפוחדים חברתית, הכי לא יצירתיים, הכי מרובעים והכי קונפורמיסטים שרק אפשר למצוא.

בורות הוליסטית קיצונית. מרצים לפיזיקה שלא יכולים להחזיק שיחה על נושאים מדעיים אפילו ברמה פופלארית, דוקטורנטיות למדעי המח שמרוב דיקלומים של שמות חלבונים מעולם לא שמו לב לתובנות או טכנולגיות שניתן לגזור ממה שהם חוקרים, מסרנטים מבריקים במדעי המחשב שמגמגמים כשאני חוזר ושואל איך ואיפה מטמיעים את הרעיונות שלהם. (אצלנו בתל אביב..חיחי..).     אנשים צרי אופקים ברמות קיצוניות. קונקרטיים, ולא קונספטואלים ברמות שלא ניתן לדיין איתם כלל על רעיונות, רק להתווכח על ציטוטים.

כל מיני פרופסורים שחוקרים את ההתכנות התיאורטית של דברים שגוגל כבר הוכיחה כעשתה מהם מליארדי דולרים לפני 3 שנים, פיזיקאים עם קרנות מחקר על דברים שכבר גילו, ומסרנטים שמעתיקים עבודות מחקר לפרופסורים שלהם. באקדמיה, כמו כל מערכת קומוניסטית, אין בכלל נסיון לחדש, גם לא מצד המערכת וגם לא מצד האנשים שהיא מציפה מעלה לתארים גבוהים או דרגות ניהול. כל מסדרון וכל תא שרותים נתרם ע"י אגואיסט שחיפש שלט הנצחה, ולא שם לב לכיתות המחשבים עם הטכנולוגיה הכי צולעת והכי עתיקה שאפשר למצוא בארץ.

בטכניון 2007, אם סטודנט רוצה לשלוח מייל הוא צריך למצוא עמדת "אינטרנט" (יו..איזה משוכלל)  מיוחדת שמקרטעות עם חלונות 98, שמותקן בה תמיכה בעברית.

כל המודל הכלכלי הבסיסי של האקדמיה רקוב מבפנים, לכן אין שיפור, לכן לא יהיה. לכן הם שובתים.

לכן הם מתעדפים אנשים, שלא מסוגלים לשרוד בחוץ.

בתעשיה זה בחיים לא היה קורה.

 

עדיין, לעזוב את הטכניון בכזה שלב?

יש כאן סיכון גדול,אך ונראה שסיכונים הם הכרחיים למטרה שהצבתי לעצמי.

מתמימותי נראה שדווקא הפעם הוא יצליח.

אמנם 90% מחברות הזנק נופלות, אך ל 10% הסטטיסטיקות הכלכליות להצלחה או כשלון אינן רלוונטיות יותר לעולם.

לעיני הגדולות, נראה לכאורה, שיכול להיות שהרווח גדול מהסיכון.

 

במקרה הכי גרוע, עוד 5 חודשים הכל יקרוס, ואחזור לסיים את הגרסא ה5 שנתית של ה2 תארים ה3 שנתיים שלי.

בקצב הזה, אוכל להוכיח את רוב המתמטיקה הידועה לאדם מאפס בע"פ...

 

מה שבטוח זה שהבוס שלי, בחור מבריק עמוק אמפתי ופסיכודאלי לגמרי, שגם נראה כמו חבר ממש טוב לעתיד,  צדק בהערכתו הראשונית:

 

זו הרפתקה, יהיה כיף!

:-) 

נכתב על ידי , 1/2/2007 10:54   בקטגוריות אשכים, אקטואליה, בית ספר, אופטימי  
55 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרווה הפיגמנטים ב-4/5/2007 18:39
 




דפים:  
Avatarכינוי: 

בן: 42

MSN: 




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרווה הפיגמנטים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרווה הפיגמנטים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)