לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

החכמה היא לא לחשוב על זה


ההנחה היא שברגע שתתגלה התשובה לכל התהיות המדעיות והפילוסופיות, מנין באנו ולאן אנו הולכים...אתם- תרצו לשמוע אותה. עד היום אלפרד נובל משלם כסף על רגשות האשם שלו. ומה אם התשובה נוראית ומפחידה מכדי לדעתה? אחרי שיודעים, החכמה היא...דווקא לא לחשוב על זה.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

הכחשות


בוקר.
וכשאני אומר בוקר, אני מתכוון צהריים.
תביא לי אחד קאמל
-איזה? שואל האחוייה מהמכולת
אין לי מושג. הודתי. זו פעם ראשונה שאני קונה קאמל.

ההומלס האתיופי החמוד מספר שקשה ברחוב, שאין איפה לשכב ואין איפה לעמוד. בחוץ יורד גשם רציני. וכשאני אומר רציני, אני מתכוון קליל. בארץ אין באמת חורף, יש רק איזה 3-4 שבועות של גשם לסירוגין.
בכמה שקלים שיש לו, הוא קונה מנת וודקה בכוס ומתיישב בספסל

מי יודע כמה עולה טונה של כסף?

גברת נחמדה מגיעה לשאול באנגלית מנומסת איפה המוזיאון. אני מספק לה הכוונה, ואז בעלה הנחמד מופיע ושואל אותי שוב כדי להיות בטוח.
העין שלה פצוצה חושרמוטה עם פנס שהמילה אגרוף כמעט כתובה עליו.

הממשל התאגידי בארה"ב דחף 3 חוקים לצנזורה באינטרנט. אף אחד מהם עדיין לא עבר..וגם כשחלקם יעברו אתם הרי לא תשמעו על זה...זה הקטע כאילו, צנזורה.
פחחח.. בלי שום קשר לחוק, הם פשטו על MegaVideo, הקפיאו את נכסי החברה, הורידו את האתר, ועצרו את כל החבר'ה שתפיעלו אותו (טרוריסטים!)         עכשיו אין מה לעשות באינטרנט אחרי 8 בערב.
11 ימים לאחר האקט וכבר יש 3 חלופות. הפרק האחרון של האוס זמין ברשת 6 שעות לאחר ששודר באמריקה, כך שהרגלי הצפייה שלי ושל היתר לא נפגעו. 
רק שלטון החוק נפגע. והצדק. ואיזה פטא-ביית בריבוע של מידע.

טרכנברג המליץ כל מיני שטויות לא רלוונטיות לאחר המחאה ב2007, רובן לא התקבלו, חלקן הקטן עבר, אף לא אחת שעוזרת לאזרח יושמה. 
ב2011 לעומת זאת, התרחש בדיוק אותו הדבר. מפתיע משהו.
יונה ספיבאק, מטרתו הייתה לספק חלופה אזרחית לוועדה הממשלתית, את המסקנות שלו לא ניתן להשיג בשום מקום. שני האישים עבדו (כמובן) בשביל בנק-ישראל, שהודיע לאחרונה שהוא מנסה להציל את הבנקים (ולעשות את כולנו עניים יותר), לא בשביל הבנקים, אלא בשביל האזרחים..
בנקים מסכנים, אחרי הכל...בלעדיהם לא יהיה לנו "כסף".

במצרים אינטלקטואל גדול הכריז שזה לא בחירות דמוקרטיות שהן מה שחשוב, אלא מי סופר את הקולות. 
וואלה.

כל מדינות המערב מרוששות לחלוטין, עם חוב אסטרונומי שלא ניתן לשלם. 
הפתרון? לקחת חוב גדול יותר, כדי לשלם את הריבית על החוב הקודם, ולתת לאזרחים (הבטלנים חארות) לשלם אותו. 
ככה זה שיש לך מינוס בבנק, הבריונים באים לקחת לך את הגרביים. הטריק, כך אומרים, הוא להגיע למינוס של מיליון שקל ומעלה, ואז לבנק יש צרות, לא לך.
כמובן שכל הכסף הזה נוצר יש מאין (!) ע"י הקרטל הבנקאי, כדי לשעבד את האוכלוסיה. הם עושים את זה כבר לפחות 100 שנים. אבל בשביל זה יש לנו את כוכב נולד 9.

עם הכסף של השכר דירה הוא קנה המון גראס, עכשיו יש לו פחות סיבות לחשוש מהשכ"ד המתקרב.

בעקבות חרחורי המלחמה של אימפריית הנפט האמריקאית, אירן החליטה לא למכור יותר למערב. מה שגרם למחיר הנפט לזנק ב3 אחוז.(כותרות גדולות ומפחידות! חייבים לכבוש אותם מהר!!)
באותו הזמן, מחיר הכסף זינק ב30 אחוז. שום כותרת בשום מקום.
במקביל הנימיץ נכנסה למפרץ הפרסי. ובפרופגנדה המערבית כותרת גדולה "נוכחות ספינות איראניות מהווה סכנה לשלום העולם".  צחוקים.

מעל 15 מליארד דולר שווי שוק שנתי של תרופות מדף הוכחו במבחנים קליניים להיות פ-ח-ו-ת יעילות מפלאסבו. כל המחקרים האלו קיבלו גרזן תקציבי מיידי, ולא יעשו יותר.

הכלבה חירבנה באמצע הסלון, על הספה. אז היא באה מכשכשת בזנב לשחק איתנו, ככה שנהייה במצב רוח כשנגלה מה היא עשתה.

יש 6 סוגים של קאמל, כולם מזיקים לבריאות.
יש 3 סוגים של קולה, כולם מזיקים לבריאות.  <אגב, בדקתי, מסמר בקולה לא מתמוסס גם אחרי שבוע>
יש רק סוג אחד של "כסף", והוא עונה להגדרה המדוייקת של הונאת פונזי. אבל זה חוק אם אתה "בנק" או "מוסד פיננסי" אפילו טייקון עם אג"ח.. ובביצפר אסור ללמד על זה כלום.

אני בן 30 ולא הייתי מאוהב, ממש מלא זמן. זה לא בריא.

המחאה החברתית "מתה"/"דעכה"/"התקפלה"."ברחה" או כל ביטוי אחר המתאר אימפוטנטיות חוזרים ואומרים כל ברי סמכא במשכורת ממשלתית לכל עיתונאי שאוהב לסקר את דעת המומחין. במקביל, כל עוד יש מזג אוויר יפה, בתל אביב יש כל יום איזה 4-10 ארועי מחאה או הפגנות או מאהלים. לעיתים עשרות אנשים, לעיתים מאות. כל יום. 
כל הממסד העתיק שלנו, על שמותיו השונים, עומד לעבור בעיטה מאוד רצינית בישבן. 
אנו נכנסים לתקופה מהפכנית, ומהירה. אני מקווה מאוד שמספיק אנשים התעוררו ושלא נגיע לאלימות.
מצד שני, גם רומא לא נפלה ביום אחד.

יש לי על הדסקטופ קבצי טו-דו מ2007, שעברו איתי 2 מחשבים ו3 מערכות הפעלה. 
לחלקם 2 סימנים קריאה, לחלקם 4 סימני קריאה.

באחד הקבצים האלו, מצאתי את הפוסט הזה מפברואר. 
איזו עליבות.

עוד חדשות כלכליות:

כמה עולה טונה של כסף?
בדיוק מליון דולר!

זו כנראה הפעם האחרונה בהיסטוריה שזה יקרה, כי מחיר הכסף (המתכת) אמור לברוח לסטרטוספירה. 
[היום 31 דולר לאונקיה, עוד שנתיים מעל 100. אולי יותר]

אינסטאגרם, נמכרה במליארד דולר. 
זה בזכות הפיצ'ר הגאוני והיחודי שלה
(שימו לב)
1.אפשר לצלם תמונה
2.ניתן לעשות צללית חומה או אדומה על התמונה (אפילו גם צבעים אחרים)
3.ניתן לשתף בפייסבוק, טוויטר ואופילו לשלוח במייל

זו כנראה הדרך היחידה בה פייסבוק תצליח לשמור על המומנטום הפיננסי שלה, כדי למכור ת'צמה בפי 100 מהסכום הזה לציבור (אל תקנו)

עב"מ צולם מקפץ בקלילות במאך 4, מעל ירושליים, ברקע חבר'ה שיכורים מריצים צחוקים בעברית.

פריצת דרך מדעית בסדר גודל של איינשטיין פורסמה אשתקד, המבארת כיצד הצליחו נסיינים לייצר אנרגיה חופשית (היתוך גרעיני בטמפרטורת חדר) ואנטי-כבידה. 2 הטכנולוגית הללו יקפיצו את המין האנושי למאה ה23. תוך עשור.
אלא אם האילומינטי יהרגו אותנו קודם.
הסיקור בעיתונות המדעית דלוח עד מאוד, כמקובל.
מצד שני הבחור עם הקוואזיקריסטלס (יהודי!@!!) קיבל נובל, אחרי שבמשך 15 שנים קראו לו נביא שקר.

2 דברים הם אינסופיים, היקום, והטיפשות האנושית. ואני לא בטוח לגבי הראשון.
נכתב על ידי , 29/4/2012 03:23   בקטגוריות אקזיסטנציאליסטי, אנומליות, הבועה, טיפשות להמונים, פוליטיקה, שחרור קיטור, אקטואליה, אינטרנט  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרווה הפיגמנטים ב-22/3/2013 08:24
 



עונג קודש קנה-שבת


דבר והיפוכו הם כל השפע האפשרי מתוך כל יקום וקילקולולקטע המלא...
נכתב על ידי , 1/10/2011 18:33   בקטגוריות אנומליות, אקזיסטנציאליסטי, מטא-ממטיקה, פסיכונאוטיקה, שירים, אהבה ויחסים, סיפרותי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרווה הפיגמנטים ב-11/10/2011 13:14
 



עם כח גדול באה אחראיות גדולה


 




 לפחות זה ככה אם אתה ספיידרמן.


 


 



פעם



לפני איזה 5 שנים.



יצא לי לראות תסרט הפופליסטי "הסוד".

כסטודנט לפיזיקה היה לי דיסוננס של פסאודו-מדע. אמריקקי ומגניב, כל מיני דוקטורים ואפקטים. ביטלתי את רובו, עם חלק הסכמתי, אבל צורת ההצגה לא נראתה לי.


בלי קשר ,כבר אז התחלית להתנסות בכל מיני סרנדיפיטי ויתר צירופי מקרים יוצאי דופן. אם פעם כשזה היה קורה הייתי מייחס את זה לטבע הבחירות ההזויות שלי במצבים ובאנשים יוצאי דופן.


חבר יזם טען בפני שאלו מתרחשים כמדד להתקדמות שלך. 


הייתה לנו שיחה מוזרה וגיקית על איזו אנקדוטה על השפה האלפית (שטולקין המציא), ותוך חצי שעה מצאנו את הבן אדם היחיד בארץ (ראש התא למד"ב ופנטזייה, שבכלל מחיפה) שאשכרה מדברת אלפית מתחת לבית.


לא יחסתי לזה יותר מדי משמעות דאז. אבל אני חושב שזו הפעם הראשונה שלמדתי לזהות את הארוע, בקטגוריה מסויימת. שמתי לב שזה קרה.


ככל שפיתחתי את תשומת הלב שלי, מהר מאוד גיליתי שזה באמת נכון.

זה מדד למשהו. להתקדמות שלך, למהירות שלך, לכיול של האנרגיה שלך.


עם השנים למדתי, זה אפשרי לברוא ע"י התכווננות, ולא דווקא ע"י פעולה.


שאם התודעה פתוחה לאפשרות מסויימת, הרי שאינסוף האפשרויות ביקום יזמנו לך את הסיטואציה, לעיתים כמעט מיידית.


שלא תמיד קיים קשר סיבתי לארוע הלא סביר, וגם אם כן, אז הרי שהוא לא קשור לתובנה והפרספקטיבה לתוכה אתה מקריס את המשמעות מאינספור האטומים המרקדים.


זה אך ורק קשור למה אתה מודע, ומכאן למה שאתה רואה.


מה לעזעזל??


לדוגמא, החלטתי שאני צריך לקנות קטנוע. הבנתי שאין לי מושג מה ואיפה.. ואיך וכמה עולה ומה לעזעזעל שואלים ואת מי.


תהיתי אם לטייל לאיזה מוסך, להרים טלפון לחבר, או לקנות איזו חוברת אופנועים, לקרוא פורומים או משו.. זה הרגיש לי מסובך וארוך. 


צריכה להיות דרך יותר פשוטה...חשבתי, והחלטתי לתת ליקום לענות לי בצורה האופטימלית שהוא ימצא לנכון.

להתכוונן, לאו דווקא לפעול.

סוג אחר של החלטה.


20 שניות לתוך ההחלטה, חלפתי ליד קטנוע למכירה, האטתי קלות את קצב הליכתי...ומייד הגיע מר-קטנוע, שהוא גם בעל מוסך (שם יש עוד קטנועים בשבילי), והסביר לי הכל, וענה לי על כל השאלות שלא ידעתי שצריך לשאול, פירט לי דגמים, נתן לי מחירים, מחירונים, טלפונים והכל. 


זמן לזימון הידע הרלוונטי - 2 דקות.

אבל מה יותר מרשים?


איכות הידע וההזדמנות - מהמם. גבוה משהיית מסוגל לבקש.

 


באיזשהו שלב הבחנתי שככל שאני חווה יותר קסמים, יותר עוצמתיים, כך היכולת שלי לעלות רמה מתאפשרת יותר בקלות.


ונתן בהם שמות:


1.קסם מעוצמה ראשונית - הטיית כוונה


ביטוי מוכר יותר של יכולת זו אפשר להגדיר כמכירות, נילופים, פיקאפים מתודולוגים, וכיול גבוה לרמזים של שפת הגוף , שיקוף ותנועה.



2.קסם מעוצמה שנייה- ישום זולתני


לחש לאדם הנכון את המשפט הנכון בזמן הנכון, ופרוייקטים אדירים יצאו לפעולה. עם או בלי שמך, ויישמו את שהוגדר. שיתופי פעולה בין עשרות ומאות אנשים, הכל מרמיזה קלה למספר אינדיבידואלים קטן מאוד. (מניפסטציה של 1-2 סדרי גודל למעלה)



 


קריצהקריצהקריצה



קסם מעוצמה 3 - זימונים של חומר



כן, זה קורה. זה אפשרי.

אחלוק 2 מקרים. בעלי גוון מיוחד, שהתרחשו עקב מה שאפשר לקרוא לו התעסקות במטא.




ספר כישוף א'



לפני קצת יותר משנה, שמעתי לראשונה על האי-צ'ינג, ספר הדיבנציות הסיני.

מסתבר, אחד העתיקים בתבל. (בן 3-4 אלף שנים)


לפני שהוליווד החליטה שגם 2012 זו הרי סיבה טובה לפוצץ מרכזי אוכלוסייה בצורות מרהיבות', טרנס מקנא המופלא חזה את התאריך ל"קץ ההיסטוריה" שאותו חישב מאיזה פרקטל שהוא ראה בספר.

מסתבר שהחכמים הסינים מדטו לנו-מיינד (כמו שבודהה לימד), ומצאו סוג של זרימה במרכז האי-קיום. את הזרימה הזו של "זמן" או "שינוי" הם מידלו ב64 "הקסגרמות".

לזמנים שונים יש ביטוי שונה. והזמן הוא מחזורי.

מעניין.

אבל מה תכלס עושים את הספר דיבינציות?


מחכים לירח מלא/אורנוס מביט על השמש/ חג או ארוע כלשהו ושואלים את האי צ'ינג שאלה. 


הכיצד?


זורקים קובייה גדולה במיוחד (או כל תהליך אקראי אחר בין 64 אפשרויות), מקבלים מספר והולכים לקרוא על ההקסגרמה הרלוונטית. באסטרולוגיה יש 12 מזלות, להם יש יותר.


סבבה.


 

36 שעות אחרי שהתוודעתי לקיומו של הספר, ומבלי שאף אחד ממכרי מכיר את הנושא, ישבתי בסלון וסיפרתי את שלמדתי לחבר (אני חושב שזה היה נסיך, הכהן הגדול של המאיה).


חצי שעה אחר כך הופיע לפתע ישרו-לנדית חמודה שלא שמעתי ממנה לפחות חצי שנה. סתם, הייתה באזור, כמסתבר והחליטה לקפוץ.

אהלן.

היא באה עם מתנה. מסתבר שבדרך אלי, היא ראתה איזה ספר סיני מוזר. והחליטה שמכיוון שאני סיני (רבע, עלק), היא תביא לי אותו.


והספר? נכון מאוד. 


האי צ'ינג.



אחד הספרים הנדירים, ההזויים, העתיקים, והקסומים. שבטח אם הייתי מחפש בחנויות או בספרייה לא הייתי מוצא.

היא הביאה לי.


ספר כישוף מספר 1, זומן בקסם. 

למה?

כי נהייתי מודע אליו.



מה יצא לי בהטלה?   "מהפיכה".


 


ספר כישוף ב'



אברהם אבינו התחיל את כל הקטע המונותאיסטי. "קום ולך לך מארצך ומבית אביך את הארץ אשר אראך".


החליט על ברית "המילה". ובסך הכל התחיל קטע מאוד פופלארי.  (שושלת הנימולים!)




[אברהם מסביר לאורחים הנחמדים על הצורך במילה.]

נכתב על ידי , 16/9/2011 13:11   בקטגוריות אנומליות, אקזיסטנציאליסטי, פסיכונאוטיקה  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרווה הפיגמנטים ב-30/11/2011 11:45
 



אז איפה מוצאים פיות?


 

הכל התחיל לפני שבוע כשפגשתי פייה קסומה.

הולנדית בת 23, בלונדינית יפה, גבוהה, חטובה, אלילית, מבריקה, מודעת ומוארת (שזה מאוד נדיר). אחרי שזרקתי לשותף שהיא מדהימה ישירות מעל הראש שלה, גיליתי גם שהיא שנה וחצי בארץ, ודוברת עברית מצויין..

אני פוגש הרבה אנשים מוארים לאחרונה, אולי מאז הפוסט על הארה אלוהית משהו קרה ביקום. אולי סתם אני לוקח את השיחות לשם,. אולי אני פשוט שם לב יותר.

אולי, בכלל החיים שלי הזויים לגמרי.. :)

פנינים נדירות של יופי

אני חושב שהיו שם עוד 2 בחורות, ישראליות סטודנטיות או משהו, אבל מי זוכר. הבחורה לא יצאה לי מהראש 3-4 ימים אחרי, עניין די נדיר בעולם של רומנטי אינסטנט, ו2-3 בחורות חדשות שאני מכיר כל שבוע.

כמובן שגם את החבר שלה פגשתי לאחר כחצי שעה. חום קטן, שעיר, אמן פלסטי, ניהליסט אנטיסוציאלי.עובר לגור איתה חזרה בבלונדלנד.

 

ואז, התחלתי להבין. שוב. 

 

מסיבת יומולדת במועדון

חבר נושן מהצפון וחברתו מזה 3 שנים, שכרו מקום, ביחד עם עוד 2 ידידות שהייתה להן יומולדת.  מגיעים מלא חברים וחברים של חברים. הסלקטורית עושה עצמה עסוקה והולכת לעשן סיגריה בצד, אחרת היא תאלץ לבחור, ובכך לקצר את ההמתנה של התור, ואז אף אחד שם בחוץ לא ידע כמה מגניב שם בפנים.

רוצה להרגיש שהיא משחקת את התפקיד שכה נועם לה לאגו, לסנן.

בפנים כמובן - ריק לגמרי. אם היא לא תסנן ותעשה פוזות היא תאלץ להרגיש לא חשובה, כנראה שוקשה לה להתמודד עם זה.

 

2 דרינקים אח"כ, אני זורם עם המוזיקה, מרקד לי קצת עם הבנות.

לידי בחורה יפה, 8 שנים אחרי שהייתי הנשיקה הראשונה שלי בגיל 16, היא פתאום בשלה ליופי שלגייתי מעניין. יושבים ביחד, לא מצליחים להתחבר מחדש, לא מצליחים לפעפע את השנים בשיחה.

תכל'ס לא חושב שאי פעם הצלחנו..כלומר, לא יותר מהשילוב המנצח של אלכוהול והורמונים.

לעיתים, אני מתגעגע להורמונים. כל הדחף המיני שלי דועך. שילוב של גיל ותל אביביות שופעת.

 

500 אנשים במועדון, איזה 200 רק באזור הפיקאפ דאנס/בר. אני לוקח חבר לסיור, מסתובב לי בבטחון מוחלט.

אחרי שיצאתי עם בחורות גבוהות ממני, יפות ממני, מבוגרות ממני, אקדמיות ממני, ועשירות ממני נשברו לי כל המחסומים.

או לפחות זה מה שאני רוצה לספר לעצמי.

סוקר את הקהל, רק מחפש עם מי.

כולן מפורמטות אותו הדבר. קלאב מיינסטרים תל אביבי, באמצע של הסטנדרט, קצת למעלה.

כולן שיער שחור, 1.62 עד 1.74, נעלי בובה/עקב ושמלת ערב שחורה עם כתפיות שקופות. לחלקן יש ג'ינס, לחלקן יש חגורה עם אבזם.

פה ושם נוצר קשר עין, בחורה חמודה, כוצית אפילו. לא מצליח להחזיק אותה בזכרון הויזואלי שלי ליותר מ5 שניות, מוצא עצמי נתקל בה שוב ושוכח שכבר החלפנו מבט.

"המון צעירות יפות ופוריות", אומר לי המח שלי, "לך תכשל בנסיונות הבאת ילדים!"

אבל כלום, שום ריאקציה. לא מרגיש תנועה מבפנים

הן לא עושות לי את זה..

 

שבוע לפני כן ציפיתי ב "Knocked Up" (מתרגמים מפגרים), הגיבורה דוג-שחקנית מדהימה יפיופה, בדיוק בטעם שלי.

הכל רומנטי ויפה (או מתפשר ומאכזב, תלוי איך מביטים על הסיפור), סרט נדיר, כנה ועמוק על החיים. כאפות של מציאות בכל דיאלוג.

אישה מדהימה, תנשאי לי?

בוהה באלילה ההוליוודית הזו בסצנות רומנטיות מרגשות, סצנות מין לוהטות  ו..כלום, שום דבר לא זז בפנים.

ליבי נאטם, הוכהה בידי בינוניות.

 

אלכוהול הוא חומר סיכה טוב למצבים חברתיים. סם שמוריד פילטרים מצויין. כשאתה שיכור המוזיקה יותר מרקידה, הבחורות יותר יפות, לגברים יש יותר בטחון, ומגע הופך להיות נגיש ומתמרח.

פחות חשיבה, יותר יצרים.

 

כולן לבושות אותו הדבר, נראות אותו הדבר, רוקדות אותו הדבר, מתנהגות אותו הדבר. אותה שיחת הכרות מהולה בפחד כיבוש ומחויבות. חוסר בטחון עצמי , שמתכנס מהר מאוד לפוזה הידועה של:   'אני כוסית, הנה חברות שלי לא קוראות לי, אז אעשה עצמי קוראת הודעה ישנה בסלפון'. או זה, או סתם מגע.

אני רואה דרכך יא ג'נרית.

משעממות. יאפיות ממשפחות אמידות, סטודנטיות, שמקבלות את תכתיב האופנה ישירות מהטלוויזיה.

 

ממשיך לסייר ובוחן 2 מטרות. בחורות בולטות, יפות, אלגנטיות, נשיות, בלונדיניות, נעימות פנים.. .סוף סוף... זוג פיות!

10 דקות וסמילטוק אחד אח"כ, ואני שוב מגיע למסקנה שאני גורר איתי כבר שנים. הרי מה הדבר המשותף ל2 בנות אלו, בפינות מנוגדות של המועדון...?

 

נכון מאוד...

המשותף הוא שהן כלל לא דוברות עברית.. אחת שוודית, השנייה כנראה אמריקאית.

אופ! די!

למה נולדתי לסביבה גנטית כל כך לא תואמת? הרי אפילו הגנים שלי יוצאים פופלארים בצפון מערב אירופה.. אז למה אני פה ולא שם?

למה?

למה??!

 

מסיבת יומולדת של חבר בפריפריית הישנונית

ערב לפני.

בחור מאוד סולידי, מאוד משפחתי, עושה תואר שני, וגר באותו הבית כבר 15 שנים. ישן בחדר הילדות שלו, בדירה עם ההורים. בגיל 27 בלי פרנסה ועם המון עתיד אקדמי בדרך לדוקטורט, הוא פוגש בחורה.

בשבוע הראשון הספיק להכריז שהוא מאוהב, בשבוע השני כבר נסע איתה להתבודדויות מחוץ לעיר, בשבוע השלישי הוא עבר לגור איתה, בשבוע הרביעי הוא כבר חגג את השינוי במאורע החברתי המדובר. 

וואו, איזה לחץ. מזכיר לי את עצמי בתקופת הטכניון, אם הייתי מוצא בחורה שהייתה מושאית חן בעיני. או סתם מוצא מישהי. או סתם נתקל בבחורה שדברים זורמים איתה. הרי בצורה פרדוקסלית משהו, זה הרי נדיר לגמרי כשאתה חי שם, באקדמיה.

הבחורה, כך נראה, בדיוק כמו החבר, מגיעה ממעגל חברתי מאוד קונקרטי, אקדמי, סולידי. שיקוף מלא של הדינמיות של הרצפטורים החברתיים אחד של השני.

אז הוא עשה "מסיבה". כ-25 אנשים, כולם מכירים את כולם. אני לא מכיר אף אחד.

אין קנביס, אין אלכוהול, אין נשנושים..  אין אפילו מוזיקה!

במקום זאת, אנשים הביאו עוף קפוא והתעסקו עם אפיית פשטידות במטבח. של ההורים. בגיל 27, כשילד בן 5 כלשהו ישן בחדר ליד, וצריך להיות בשקט.

וואו. יותר ביתי וסולידי מזה?

שיבושם להם, והכל. אבל.

קשה לי לדמיין. איזה קונטרסט מטורף לחיים שלי בשנתיים האחרונות.

בסוף הערב כבר הכרתי חצי מהם, קיבלתי מחמאות, קיבלתי הזמנות, חילקתי טלפונים.

סוג של הצלחה, במיוחד בהקשר של העולם הטכניוני. אותו ועזבתי, ממנו ברחתי.

כמעט כל נושא שהעליתי, וכל תגובה שהבאתי הלהיבה והדהימה שם אנשים.

 

התבנית:

"אז מאיפה אתה בארץ? אה, באמת? כי, גם דודה שלי. ומה אתה עושה? וואלה, יפה. ואיפה למדת? גם אבא שלי היה שם בצבא, איזה טופי, ראית את הפרק האחרון של השרדות?"

ה-צ-י-ל-ו-.

 

והרי אנשים אלו, חיים חיים מאוד מוגנים, מאוד סולידיים.

חיים להם במעגל חברתי אולטא-קונקרטי, ההיסטוריה של כולם מוכרת ולא חורגת, הכרויות של שנים ארוכות. התמכרות טוטלאית למיתוסים עצמיים ,לאמונות שלא נבדקו.

קונקרטיזציה כל כך גבוהה של הגרף החברתי, שמשולבת עם תדירות כל כך נמוכה של ארועים חברתיים, עד שכל בחורה חדשה שמגיעה מייצרת עניין אדיר. כמו לחיות בכפר בדרום, מבחירה. באמצע רמת גן.

אני באמת לא מבין איך אנשים בוחרים לחיות כך.

 

אני כן זוכר שבימי הטכניון, ארועים כאלו, שהיו כמובן מאוד נדירים ודורשים מעגל חברתי גדול כדי לייצר הזמנה, היו גולת הכותרת של ההוויה החברתית, משהו שהייתי מצפה לו שבועות מראש. ועדיין, מדבר עליו שבועות לאחר מכן, כארוע מכונן לנסיבות מאוחרות יותר.

מצד שני, מעט מאוד אנשים באמת בוחרים בחיים שלהם.

אני מניח שזה מצריך את הנוחות, קבעון ואישרור ערכים שנובע מחיים אצל ההורים עד גיל מבוגר. מצריך ביתיות קיצונית.

 

אה, וגם הייתה קריאה למוזמנים להביא "משחקי חברה" כמו מונופול.

שיו כאילו... איזה חנונים..:)

 

 

מסיבת טבע.

יער, שמיים, כינרת, צחוקים, חבר'ה. המון אנגלית, המון חו"ל. יותר קנביס, אפילו פסיכודאליים עוצמתיים. התמסרות מלאה למוזיקה, לרגע, לחיוך, למבט. נזילות טוטלית של המעגל החברתי.  אנשים פתוחים, מקבלים, זורמים.

הורמונים מחליפים בינהם מבטים, רוקדים, יושבים אחד ליד השני, נישקוקים, בקבוק ערק ריק, סקס, צחוקים, כיף אמיתי, טהור.  

בלי פילטרים חברתיים, בלי שיחות אלגוריתמיות להכרות. בלי מיתוסים עצמיים, בלי לפאר ולשקר, בלי פאסג'ים.

פשוט להיות, טהור, אמיתי.

רוצה? הנה, קח.

רוצה? הנה, קחי.

 

הבועה התל אביבית

ממש כאן. זה ה-מקום לנזילות חברתית, ה-מקום להתחברות דינמית מהירה עם מעגלים רחוקים ואנשים מיוחדים.

שם לב שאני נמשך לקצוות, לשוליים של החברה, לנישות ביזריות. מחפש אנומליות. לא רק בגלל הבנאליות, אלא בגלל שפשוט אני כנראה לא בנוי גנטית לדמוגרפיה הזו.

כלומר, אני כמעט ולא נמשך לישראליות.

כלומר, יש בחורות  חמודות, נאות, כוסיות, נחמדות, אפילו חכמות. אבל עדיין, עוד הכרויות, ועוד מפגשים, עוד אלכוהול וגם יש חיבור. רומני בזק.

תרבות השתייה עושה גברים אמיצים ונשים קלות. מסיר פילטרים, מגביר נזילות חברתית.

ועם זאת, הרי כל תרבות האלכוהול הענפה והמורכבת, על כל סוגיו, טעמיו ואחוזיו, הוא עדיין לא סם שמשנה מצב תודעה, לא מביא למקומות שונים, לא קורא תיגר על סמכויות המערכת, לא שובר לך תבניות חשיבה. זה כנראה סם די אידיאלי לתרבות המרכזית.

אלכוהול מאיץ תהליכים, לא משנה אותם.

 

אז למה בחורות עם עגילי הרחבה? למה מסיבות טבע? למה ערבי ראגיי בפלורנטין על גגות של אנשים עם גיטרות בזולה?

נראה לכאורה, שחלק גדול מהסיבה זה שפשוט שם אני יכול למצוא פיות נורדיות, תיירות, או סתם בחורות עם רוח חופשית. בחורות עם אופי, משמעות, בחירה, רצון.

לאו דווקא חכמות, משכילות או השגיות, אבל בהחלט בוחרות.

כל מיני בחורו תשמגיעות עם כנפי פייה למסיבות גג, נעמדות באמצע מעגל ג'אם עם גיטרות ופשוט מתחילות לשיר במלוא הריאות, בג'יבריש לתוך הירח.

זה היה כל כך מקסים שכמעט בכיתי. זה היה.... חופש.

קרחינסטיות בנות 24, שלא יודעות מה הן רוצות מעצמן, אבל כן יודעות שהחיים זה הדבר שקורה בזמן שאתה עסוק בניהול תוכניות אחרות.

 

אני צריך לחזור ללימודי גרמנית, אני צריך לצור לעצמי תשתית לחו"ל. חבל לי על הפשרות האלו, אני צריך ארה"ב, קנדה, אולי איפשהו בצפון מערב אירופה. אולי בריטניה.כנראה הולנד.

 

אז מה לעשות..?

כמובן שאנומליה מקומית אחת תפתור לי את כל הבעיה, אהבה אחת ויחידה תייצב אותי לחלוטין במקום הטוב בו אני נמצא כעת בחיי.

תדעיך לי שאיפות מגלומאניות וסיכונים לא סבירים.

אבל השאלה היא.

האם עלי להמשיך ולצלול לתרבויות השוליים התל אביביות כדי שאולי אמצא את האנומליה ההולנדית שאני מחפש?

או שעלי פשוט לשכוח מזה לתקופת מה, לצלול למרכז, לבסס עצמי כמפרנס, כדי שאוכל להגר לדמוגרפיה בה הפוטנציאל גדול יותר, כמו גם יכולת ההמרה שלו למציאות?

מקום בו כולן מדהימות.

 

הבחירה:

האם עלי ללכת בסוף השבוע הקרוב למסיבה פרטית בהרצליה, איפה שיש יאפית אלכוהול, סטודנטיות מיוחסות ומיוצבות, ומעגלים שרוצים לנזול.

או לפסטיבל טבע וטרנס בכנרת, איפה שיש פיות מדהימות, קעקועים, מוזיקה טהורה, חופש ואנשים כבר נוזלים..

(עדכון:  בסוף הלכתי לשניהם..)

 

אני זוכר שכשעבדתי בקנדה, איך כל בחורה שלישית סובבה לי את הראש, איך כל בחורה רביעית הסיחה את דעתי, איך כל בחורה חמישית הפילה לי את הלב לתחתונים. ואיך כל בחורה שישית הייתה חומר לחתונה..

איך שהייתי מוקסם מהן לחלוטין, מאבד עצמי מהתרגשות...

סתם בחורה מאתר הכרויות בהולנד 

(לא, היא לא דוגמנית, היא סתם הולנדית אקראית  עם כרטיס באוקיקופיד)

 

ובארץ?

מחפש אהבה, ומוצא סקס סתמי. מחפש סקס סתמי, ומוצא עצמי עם מישהי שאני לא זוכר את שמה.

מחפש ידידה, ומוצא עצמי במיטה עם הסרטים שלה.

זה לא שסקס ללא תוכן רגשי או המשכיות היא חוויה שלילית, נהפוכו, אבל זה לא מה שאני מחפש.

לעיתים באמת קצת מתחברים, אבל מאוד קשה למצוא עלייה הדרגתית לכל אורך הדרך.

 

מוצא עצמי חוזר הבייתה שיכור באמצע בילוי ממועדון מלא בכוסיות ב1 וחצי בלילה, סתם כי נדמה לי שבא לי לכתוב פוסט...

ולשאול את עצמי שאלות בקול רם על אהבה... 

לשאול אתכם..

איך..?  מאיפה?  . . .    לאן?

 

 

 

נכתב על ידי , 21/6/2008 02:38   בקטגוריות אנומליות, איפור ורבייה, סיפור?, אהבה ויחסים, אקטואליה, הבועה, אשכים, פסימי  
3957 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של 5m27jy ב-23/6/2017 17:26
 



וירוסים תרבותיים


זהו פוסט המשך לזן, סמים ושבב האושר.

 

גנגי'ס חאן – הוירוס התרבותי החזק ביותר בעולם

האימפריה הכי גדולה בהיסטוריה התחילה מאיש אחד. הכובש צמא הדם ביותר בעולם, שהוא ועדר המונגולים המסתער הצורח שלו ידועים עד היום כסמל לאכזריות והרס.

כאחד מהמנהיגים הצבאיים המצליחים ביותר בהיסטוריה העולמית, הוא הנחיל מספר צורות התנהגות ששרדו כמעט 1000 שנים אחריו.

בכל מקום שכח ההרס הצבאי של הדורסנות המונגולית האדירה הגיע הוא הנהיג כיבוש חסר רחמים על מדינות שלמות. שחט את כל הגברים מגיל 6, בנה פירמידות של גופות שלקח להם חודשים  שלמים להרקב, הפחיד את אויביו ;והצית את כל הכפר על כל סמליו הלאומיים.

בחור טוב. אם רק אמא הייתה מחבקת אותו קצת יותר כשחזר מביצפר... אז כנראה שלא היה לנו פוסט.

 

מי שהיה מקורב לחמולה וגם קצין בכיר קיבל מלא צ'ופרים נחמדים. כמובן שכל הרכוש הולאם, וכל הנשים נאנסו. אבל כמו כל חבורת אריות, היה סדר בהיררכיית המזון...

את הבחורות הכי יפות בכפר, הקצינים הביאו למפקד האזורי, והוא הם ידעו מה טוב בשבילהם היו מביאים את הכוסיות-על לחאן עצמו, שנכח ברוב הכיבושים. שרשרת מזון גנטית שכזאת.

תקופת השלטון של שושלת חאן נחשבת לתור הזהב הגדול ביותר בהיסטוריה הסינית, תקופה בה הכלכלה, האמנות והתרבות פרחו, בעוד הצבא הגדול בעולם מרעיד את האדמה, ומגדיל את האימפריה שלו עוד ועוד. משמיד ערים שלמות, ומזרים משאבים למרכז האימפריה, לארמון ולמקרוביו.

מלבד העושר הגדול שצורת כיבוש שכזו הניבה לאימפריה, היא יצרה תוצר לוואי היסטורי מעניין. והיא הנקודה שלשמה התכנסו כאן היום..

הנצחה ממטית היא האמת האבסולוטית. היא אושר.

חאן ומקרוביו המשפחתיים השאירו אחריהם אלפי נשים בהריון, בכל כפר שאת גבריו הוציאו מכלל שימוש.

האימפריה התעצמה לכל אסיה וקצת מעבר, ושמה הלך לפניה במשך מאוד שנים.

הקומפלקס התרבותי של חאן הכיל סגנון דיבור, לבוש, אמנות ומנהגים שהבדיל אותם מהסביבה מאות שנים אחרי שהששולת התפוררה לאבדון. זה, והשם משפחה "חאן".

לגינגי'ס הייתה אימפריה כל כך גדולה (ובולבול כל כך קטן) עד שהוא העמיד לא אחד, אלא ארבעה יורשים לגיטימים, שכל אחד מהם היה קיסר משל עצמו. למרות ש חוקרים מצאו מעט תיעודים על השושלת הלא רשמית הם כן יודעים שהיו לו כ60 נשים לגיטימיות ששהו איתו בארמון. שזה אומר כמה מאות נסיכים. בדור אחד.

 

והנה אנו היום. עברו להם 35 דורות, כמעט 1000 שנים. ואני שואל, כמה ילדים השאיר ג'ינג'יס אחריו?

אלף? שלושת אלפים? כמה השאירו חמולתו המורחבת...?

 

מחקר נפלא במיוחד של פרויקט הגנום האנושי מ2003 גילה ש8 אחוז מאוכלוסית הגברים באסיה, המהווים כחצי אחוז מאוכלוסית העולם (!) מכילים זהות מאוד גבוהה בכרומוזם הY, זהות שמזהה אב משותף אחד, שחי לפני כ35 דורות בערך.

לג'ינג'יס חאן יש..   כ 30 מליון צאצאים...!!

הרבה יותר מוצלח מכל העם היהודי ביחד. ובהרבה הרבה פחות זמן.

 

גבר גבר, הא?

הוירוס הממטי, שנקרא ששולת חאן היה כמובן מאוד מצליח בלהנחיל את צורת התנהגות זו הלאה במורד הדורות. תוצר של ברירה חברתית של האב ושל הזכרים המקורבים לו, שנבעה מצורת התנהגותם (נשים אוהבות כח), וממעמדם החברתי (נשים אוהבות כסף).

 

למען האמת זה היה כל כך מוצלח, שהיום סינים ממשפחת "חאן", שהם צאצאי עקיפים וישירים של שושלת חאן, מהווים את הקבוצה האתנית הגדולה ביותר בעולם. כל כך גדולה עד שהם מהווים כ19 אחוז מכל מאוכלוסיית הפלנטה....

ועל זה נאמר

אח שלו גב-גב-גב-גב-גבר גיבור מלך עולם.

 

                                                      לעיתים, כסף חזק מחוזק

                              לפעמים, כסף יותר חזק מחוזק

 

 

תרבויות שדינן להכחד

ישנה קבוצה של מספר שוחרי איכות סביבה קיצוניים, שהחליטו שהמחלה הכי גדולה של הפלנטה הזו, זו שמצערת דולפינים, קואלות וגורי חתלתולים חמדמודים זה בסופו של דבר....נו, בני האדם עצמם. כמסתבר, יש יותר מדי מהם בעולם.

אז הם פתחו קבוצה שנקראית "האגודה להכחה מרצון של המין האנושי".   רצח, אחרי הכל, זה לא נעים. אבל אי-ילודה מבחירה, אחרי הכל, זה נשמע לגיטימי.

למרות שהם ממש מאמינים שהם מסוגלים לבצע שינוי ע"י גיוס של אלפי תומכים, הם טועים.

כל כך, ממש נורא טועים. 

אם הפוסט הזה היה ברור דיו כדי לחלחל בהצלחה לתובנה, אז וודאי תראו שגם עשרות מליוני תומכים לא יעזרו להם.

הייתי מציע להם לשנות את שמם "האגודה להכחדה מרצון של האגודה להכחדה מרצון של המין האנושי"...

 

העניין הוא שחברות שמודל האושר המקובל שלהן הוא סמים, זן, שתלי מח, השכלה גבוהה, סובלנות תרבותית קיצונית, חתונה בגיל 35 ועשיית 1.3 ילדים – לאורך זמן ,ידעכו, ויכחדו כך עוןד ישנן תרבויות אחרות.

חברות שהמודל שלהן כולל אונס קטינות, רצח המוני, קסנופוביה, פוליגמיה, משפחות מרובות ילדים או לדבר ערבית, רחמנא ליצלן– ישרדו.

בשנות ה30 ההיסטוריה שוב חזרה על עצמה, וקם לו באירופה מוטנט תרבותי דומה לגינג'ס חאן. אחרי שהנאצים החליטו שהם הכי טובים ביקום ולכן צריך להרוג את כולם, הם בנו צבא לתפארת, מערכת הטמעה לחינוך מחדש ויצאו להוכיח לפיהרר שהוא צודק..   העולם פיהק, זע באי נוחות, והשתדל לא לעשות יותר מדי רעש.

באיזשהו שלב העולם התחיל לפחד, ומהפחד הוא התחיל להתנגד, אחרי כ5 שנים עקובות מדם, די בפוקס ניצח, ובנה את פירמידת הגופות שלו בגרמניה, שאת רובה פשוט החריב בהפצצות השטיח הגדולות בהיסטוריה.

אירופה החדשה התעשתה, הבינה את הזוועות שעשתה והחליטה להיות המקום הכי סובלני, שמאלני, חביב, מסביר פנים, מחבק עצים ופתוח בעולם.

כל עוד לא חצינו מסה קריטית, ואנו מאוד רחוקים משם, האדפציה ההתנהגותית הזו היא כמובן, לא מים שורד. וחבל.

הנה, רק עברו להם 3 דורות מאז שאירופה שמטה את המערכת החיסונית הטבעית של שנאת זרים וגאווה לאומית, ווירוס התנהגותי מוצלח אחר הצליח להדביק את הארץ התרבותית ושוחרת השלום הזו.

3 דורות, וכ50 מליון מוסלמים חדשים באירופה אח"כ, ויש לנו כבר שם למוטציה. וכצפוי, היום אט אט רואים את המערכת החיסונית מתאזנת. רק שהפעם היא עלולה לעשות את זה כנגד האירופאים...

חרדים שגוזרים על עצמם עוני כי הם מרגישים צורך לעשות לפחות 6 ילדים מתרבים לפחות פי 2 יותר מהר מכל מעמד הביניים, ואני עדיין מחכה לתשתית התרבותית שתיתן לגאידמק ודומיו את האפשרות לפתוח כפרים מיוחדים עם ספא, חוות סוסים, גולף, מעונות ובתי ספר יוקרתיים לכל ה40 הילדים שהוא ו12 נשותיו יעשו.

סתם צביעות מטופשת, שאנו מתכחשים לגנים שלנו. יש כל כך הרבה תקדימים היסטורים לתבניות כאלו.

 

אני אגב, בהנתן אהבה, הסכמה ומשאבים ראויים,סובר שהייתי...לפחות מנסה.

 

ממ... :-)

 

נכתב על ידי , 20/5/2008 14:45   בקטגוריות אקזיסטנציאליסטי, אנומליות, טיפשות להמונים, מטא-ממטיקה, אקטואליה, צבא, פסימי, פוליטיקה  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרווה הפיגמנטים ב-18/8/2011 16:55
 



הארה אלוהית


אח יקר
בן יקר
התעורר ..
התעורר !!

התעורר ודע שאתה הוא האלוהים
אתה הוא האלוקים אשר את הכל בורא
בכל החלטה, בכל בחירה,
זה הרי אתה, ממש אתה עושה!


אתה בורא עולמות
אתה מלחין יקומים
אתה יוצר מציאויות, לך וליתר האנשים


התמתח, קום, הרגש!
את ההוויה שבך, התרגש

את זו שאותה אתה חש
את זה שאתה בכלל קיים
את זה שאתה הכל
וגם טיפה בים


היקום מביט על עצמו דרכנו
ומכל הזוויות
היקום עצמו הוא כל הזהויות

כל ההבנות


מתודעת גוף, אגו
נהייתה שבט,
ועד לאתניות לאומית שלמה
המשיכה למדע, לאבולוציה
וכעת השלימה עוד חלק בהתבוננות

עוד נדבך בהארה

נכתב על ידי , 18/5/2008 02:50   בקטגוריות אקזיסטנציאליסטי, אנומליות, מטא-ממטיקה, פסיכונאוטיקה, שירים, אופטימי, אינטרנט  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אנומליה ב-31/7/2010 23:07
 



אז מי זו הפריקית שבראש הבלוג?


היום נדבר על סקס.

יש סטיות מיניות אפלות במיוחד, כמה תמונות נפלאות במיוחד, קצת פסיכו-אבולוציה, אינטרוספקטיבה ואפילו רכילות.

אבל לפני בנות עם קעקועים על הפנים, אני רוצה בבקשה לדבר על על כוסיות בלונדיניות.

אפשר?

יותר יפה, יותר מעניינת

תודה :)

 

אז למה ברבי ?

 

לאנשים שונים יש מודלים שונים של יופי, מה שגברים מחפשים בנשים, ואיך שנשים רוצות להראות בציבור של גברים.

לא כולם אוהבים נשים גדולות חזה, בלונדיניות, ארוכות רגליים ותכולות עיניים. (מוזר)

עם זאת, בסך הכל, זו כנראה הקבוצה הכי גדולה שסגורה על טעם אחוד. המיינסטרים. ברבי מייצגת את הממוצע של מודלי היופי בעולם המערבי המודרני. גבוהה, רזה, צהובה ואפילו מפלסטיק. לכל אחת מהתכונות שלה ניתן למצוא הסבר פסיכואבולוציוני, כלומר הגנים של הגברים בנו מוחות שאוהבים להתרבות דרך גופות נקביים שנראים כך ולא אחרת.  

אבל האם אלו תכונות שעודדו השרדות של נשים בעולם המערות הקדמוני, או שיש כאן האק כלשהו?

אני חושב שיש.

Life IS hacking.

 

תגעי בי, בבקשה!

אלוקים אדירים! היא יפה..:)

 

רגליים ארוכות - עוזרות לבחורה אתלטית לנוס מהסכנה, להזעיק עזרה, לרוץ מהר.

פלג גוף עליון - קטן יותר אצל נשים, גדול יותר גברים. אפשר לראות את זה בכל אופנה על כל הואריאציות שלה, חולצות בטן לעומת בגדי גנגסטרים זרוקים. זה האיזון הפיזיולוגי. גברים חסונים מתמודדים עם האריה, לאו דווקא בורחים ממנו. (רגליים קצרות, זרועות חזקות).

פדופיליות - כמה שהאישה יותר צעירה, כך סביר להניח שהמערכות שלה בכושר אופטימלי יותר, היא פוריה יותר, חרמנית יותר ומוכנה יותר לייצר ולטפל בילדים במרץ גדול וכד'. עד כאן הכל אבולוציוני יפה ופשוט.

 

אבל אז אנו מתחילים לגלות שמנגנוני הזיהוי של התכונות המושכות אצל גברים ונשים מכילים הרבה מאוד חולשות ופגמים, שכל מין ניצל במלחמת החימוש שלו מול פונקציית הפיטנס של המין השני.

 

אז למה אוהבים בלונדיניות?

תופעה מוזרה של חומרי הפיגמנט בשיער זה שהם מתכהים עם הזמן. את אמנם נולדת בלונדינית, אמנם התבגרת כברונטית, אך את שארית חייך תבלי בסיפורים ש(פעם) היית בלונדינית טבעית.

אז נשים אוהבות להיות בלונדיניות, כי גברים אוהבים לזיין בלונדיניות, כי נשים עם שיער בהיר הן בסבירות גבוהה נשים צעירות יותר.

מה גם שבצפון אירופה ,איפה שהבלונד הוא הכי נפוץ, היה קשה לאבחן גוף פורה וסקסי דרך 4 שכבות של מעילי עור. (אגב, לצבע העור הבהיר יש סיבה אחרת שקשורה לסנתוז של ויטמין D)

אז הן צובעות את השיער, כי לגנים קל יותר לבנות אדפטציה התנהגותית מאשר להנדס מחדש את כל הפיזיולוגיה של הפיגמנטים בגוף. הן יודעות שאנו מחפשים את זה, והן למדו לזייף את מה שאנו רוצים לראות. חלקן עושות זאת במודע ("גברים אוהבים בלונדיניות") וחלקן שלא במודע ("אני פשוט חושבת שזה יפה יותר ככה").

קוראים לזה שיווק. אני אוהב לקרוא לזה "זיוף רצפטורים ממטיים". אבל אני שונה.

 

אפשר גם לראות שהיכולת להיות בולטת בביוספירה הגנטית שלך כל הזמן מאוזנת ע"י הדחפים הכללים האלו, כך שבגרמניה הברביות נוהגות לצבוע לשחור, פשוט כי כולן בלונדיניות.

זה בדיוק אותו הדבר אצל בחורות שממש שנמשכות לגברים שמתעלמים מהן, או אפילו משמיצים אותן. זה סמנן, בסבירות גבוהה, לכח ולחלופות רבייה של הגבר.

גברים, אגב, לומדים לזייף את זה, גם כשאין להם את הכח או החלופה.

 

אה, כן, חזה גדול. תודה שהזכרתם לי.

 

היכולת הנקה של חזה גדול מפרופורצית הגוף-שומן אצל האישה, זהה לחלוטין לזו של חזה קטן. עם זאת, לחזה גדול יש נטייה כבידתית לספור נמלים, וכך שוב, ניתן לזהות אישה צעירה במיוחד לפי חזה שהוא גם גדול וגם עומד.

כלומר, האהבה לחזה גדול היא רק סממנן לוואי לחוסר היכולת של הגברים לזהות שחלות טריות.

גם כאן, יש נשים שמטעות את המח שלנו לגבי גילן, ע"י חזיות פוש אפ או ניתוחים להגדלת חזה. הכי מיינסטרים שרק אפשר.

 

כך שבגדול ניתן לומר שהקושי לזהות ישירות את התכונה שאנו מחפשים אצל המין השני, גורם לנו ללמוד לזהות את סממני הלוואי של התכונה. והצד השני בתורו, לומד לזייף את סממני הלוואי.

 

אוקי, אז למה נשים במצוקה?

 

כשאנו רואים אדם כללי במצוקה נוצרים לנו רגשות של אמפתייה, אם ורק אם יש לו שייכות חברתית למרקם בו אנו חיים. אנו מגינים על מי שדומה לנו, וגם זה רק כשאנו מרגישים שיש לנו את עודף הכח להעניק לו את העזרה שהוא מבקש.

אתה נותן כסף להומלס הנרקומן, או שאתה צועק עליו שילך לעבוד?

יותר מכך, במצב בו המשאבים שלנו מוגבלים נוצר רגש של פוטנציאל ניצול. מלחמה, שואה, אין אוכל, לזקן הפצוע יש לחם.. הוא חלש.

אבל יש מקרה קצה, בו החץ הלוגי הזה לפעולה מתוך קלט של מצוקה פשוט לא מתקיים. במקומו יש חץ אחר.

 

אישה צעירה ויפה, עצובה בוכיה וחסרת ישע יושבת בפינה של החדר.

מצוקה שכזו לא רק שמעוררת התעוררת מינית ישירה, אצל כל האנשים ברמות אלו או אחרות, היא גם מעוררת רגשות... אתה רוצה לעזור לה, לחבק אותה, לשמוע ממנה מה קרה. זה הרי גם סקסי. לפגוש ככה מישהי, יש אומרים אפילו.. רומנטי. (!)

כלומר, הסיכוי לייצור של זוגיות ארוכת טווח עם הפגועה, שאת מצבה ניתן לנצל.

כנראה זה שילוב של החוסר יכולת שלה להתנגד, ביחד עם הכרת התודה שלה על יצירת הקשר עם המושיע. אפשר לראות את זה בואריאציות שונות בכל ספקטרום תרבותי, מכל תקופה בהיסטוריה. החל מהאביר על הסוס הלבן, גיבורי-על בסדרות מצוירות, ועד משחקי סאדו-מאזו.

הרי גם סתם כך ביום יום, בחורות נוטות למשוך גברים ע"י זיוף של מצוקה כלשהי - חוסר ידע, חוסר יכולת, וכד'. התעלפויות מדומות בימי הביניים (למרות שזה כנראה התחיל ממחוכים לוחצים מדי) נחשבו לשיא הרומנטיות והסקסיות של התקופה ההיא.

 

התשקורת, כידוע, לא משקפת את המציאות, אלא מנפחת מחוץ לפרופורציות ארועים מסוימים במטרה הנעלה של מכירת יותר עיתונים. דיווח על האמת הוא רק עוד טכניקה שאפשר להשתמש בה.

מקרה ידוע בניפוח של הסיקור התקשורתי של ארועים לא מעניינים (אני כבר שנים לא מוצא שום עניין ב"בחדשות") הוא הסיקור האמריקאי על נשים לבנות חמודות במצוקה.

זה נהייה תופעה תרבותית כל כך חזקה עד שמספיק אנשים חשבו שיש סיבה להקדיש לזה מאמר די מקיף בויקיפדיה.

נשים במצוקה, כמסתבר, זה משהו שגורם לגברים להרגיש טוב עם עצמם.

 

לפני כשנתיים, בחורה אקראית ניסתה לצור איתי אינטראקציה ע"י שאלה. "אתה יכול בבקשה להפעיל לי את זה, אני לא יודעת איך..". כמובן שעטיתי שריון נוצץ ובאתי להצלתה. מהר מאוד התברר לי שהיא סטודנטית לתואר שני בטכניון, ושגם את הראשון היא עשתה שם...כך שהיו לה לפחות 4 שנים ללמוד לתפעל את מכונת הצילום הישנה שבספריה הראשית.

היא זייפה רצפטור, היא ניסתה להתחיל איתי.

 

שימו לב לפנים שלהם, ונסו לחשוב...על מה הוא חושב?

על מה היא חושבת?

 

עכשיו, שאל את עצמך, אתה פוגש בחורה חמודה ונורמלית לחלוטין, ואז מגלה שנגיד...חסרה לה אצבע ביד.

האם זה עושה אותה יותר סקסית..?

חשבו על זה לרגע.

 

<   4 אנשים לא הצליחו במשך כחצי שעה למצוא ולו תמונה אחת  של בחורה חמודה במצוקה, מכורבלת בפינה, בוכיה, מביטה מעלה בתחנונים לעזרה. מצחיק, זה הרי מוכיח את התזה שלי... לאיזה צלם יש זמן לצלם נערות פוריות במצוקה ,כשאתה אתה עסוק בלהציל אותן?   כמסתבר, בכל האינטרנט, אין אפילו אחד.>

 

שקט, זונה!

ברמה האישית,  איכשהו אף פעם לא ממש התחברתי לכל הקטע של שולט-נשלט, שפחה-מאסטר.

כלומר, אני יכול לראות את ההנאה שב2 התפקידים, וגם יודע לשחק אותם במידת מה. אבל איכשהו, זה לא מספק אותי במידה שארצה לחיות כך. אני מעדיף בחורה שתהייה שווה את הרצינות, נתינה ואהבה שלי כלפייה. אני מעדיף הדדיות.

עם זאת, כשצריך, ולעיתים קרובות צריך, גם אני יודע לדמות את הרצפטורים הרלוונטים במוחה של הבחורה.

 

גם אני סוטה. אבל למה?

נראה שהמים הזה, או לפחות הצורה בה אני מתבנון בו בהקשר הזה, נובעת מרצפטור ותיק אצלי בראש.

תמיד אהבתי, רותקתי ואפילו התעוררתי מינית משינויים בגוף האנושי. מפריקים של קרקס, מלדמיין שאני יצור אחר, איך זה מרגיש שיש לך 4 רגליים וזנב, איך זה מרגיש להיות ינשוף. ואז, דרך שונות, בודי פירסינג, קעקועים, ועד לאמנות גוף כללית מכל סוג שהוא מצאתי פורקן לסקרנותי. ויותר מזה, מגבלות לדמיוני.

אינסקטבורה היפייפיה מלמעלה בולעת אש כבר שנים בקרקס של קוני איילנד. היא גם עושה, כמסתבר, דברים אחרים...

 

לא נראה לי שיש אדם שבאמת מסוגל להבין מה מניע אותו, ולמה הוא אוהב דברים מסוימים, אבל כשניסית לנתח למה אני נמשך לבודי פירסינג, נראה לי שמצאתי כמה הסברים...

דבר ראשון, אנשים ועורבים די דומים בהקשר הזה. ,אנו אוהבים דברים נוצצים. רק תראו איך הקופים הזקופים האלו סיימו לכרות כמעט את כל המתכות מחזירות האור מקרום כדוה"א בכמה אלפי השנים שהם הבינו איך אפשר לעשות את זה. זהב, וכסף מושכים תשומת לב, ויהלומים, כידוע, הם החברים הכי טובים של האישה.

חוצמזה, אני מת על נוצץ! קראא קרראא..

דבר שני, בודי פירסינג מדגישים קווי גוף וצורה מסויימים. שוברים את הסימטריה של הגוף בצורה סימטרית, מוסיפים עניין למנגנוני ההערכה שלנו.

דבר שלישי, נראה לי שאני פשוט אוהב את החור. את החדירה את החישוקיות של משהו גדול ומורחב.

ולבסוף, וזה אולי הכי יותר, או הכי פחות משכנע..אויל זה התפתח כדרך לדרוש מהגוף שיראה את יכולתו לרפא את עצמו. א כל הנשים בכפר עושים  50 פירסינג בפנים, ומורסי הקטנה מחלימה במושלמות מייד למחרת, בעוד יתר השבט נאבק באינפקציות קלות, אז מורסי היא מכונת שגרים מוצלחת במיוחד.

 

כשמישהי אומרת לי שהיא מקבלת אינפקציה בכל פעם שהיא מחליפה עגיל,זה ממש דוחה אותי. לא רק ברמה הויזואלית, אלא ממש ברמה הרעיונית. נדחה ממנה כגוף לא מספיק עמיד.

 

 קעקועים קטנים וסתמיים של "מדבקה" על הכתף ממש לא עושים לי את זה, אני אפתי כלפיהם לחלוטין. עם זאת, על קעקועי גוף גדולים, שרוולים מלאים וצורות שמתשלבות עם קימורי הגוף אני מתלהב בצורה מוחלטת, וקופץ מעלה ומטה. וכד' אין לי ממש הסבר.. סוג של משהו אמנותי שכזה. והרי זה כבר באמת נדיר מאוד, כך שזה לא היה צריך לעבור סלקציה אבולוציונית.

 

פשוט יפה...

 היא גם נורדית, אז אני קצת מרמה

 למרות שהיא גם נורדית, אז אולי אני קצת מרמה :)

 

בודי-דיסמורפיה

 

ישנה הפרעה מנטלית מעניינת ונדירה, בה לאנשים יש דימוי גוף פנימי שונה מהגוף הפיזי החיצוני.

הם מרגישים שהיד שלהם מיותרת. שהגוף שלהם "נגמר" איפה שהמרפק שלהם נמצא, שלא כמו  אצל רובנו שהיד נגמרת באצבעות. הם מסתובבים שנים עם התחשוה המעיקה המוזרה והמציקה הזו, עד שיום אחד שנמאס להם, והם לוקחים שוט-גאן, עומדים בחדר מיון ומעיפים את היד הסוררת לכל הרוחות.

אלו אגב, אנישים שמכל בחינה אחרת נורמטיבים עד כדי שעמום.

לגדועי האיברים המנטלים האלו אין שום תרופה פסיכיאטרית או פסיכולוגית ידועה הזו מלבד כריתה של האיבר הפיזי עצמו.

מזעזע?

לא כל כך.

 

הרי אנו רגילים לראות אנשים שנוקטים בפעולות כירוגיות וקוצצים מעצמם חלקים בריאים לחלוטין, אפילו אתם בטח מכירים אחד.

הרי אלמנטים מיינסטרימים יותר כמו ניתוחי אף מביאים לידי ביטוי את אותו הקונטרסט בין דימוי הגוף האידיאלי לזה שאיתו נולדת.

הדיכוטומיה בין תמונת הגוף המנטלית לבין הגוף הפיזי, מובילה כל הזמן לניתוחים אצל נשים שאוהבות לאכול יותר מדי, בחורות שעוברות הקטנות חזה, וטרנסקסואלים שלא מבינים למה יש להם בולבול.

 

עם זאת, המיינסטרים עדיין לא התאזן לחלוטין. האינטרנט כן.

לאחרונה, בעקבות סרט תיעודי של הBBC על הנושא נראה שהקהילה הרפואית אט אט מסתגלת לרעיון של גדיעה מכוונת, בנסיון למנוע מאנשים לסכן את חייהם בשאיפה אחר הגף "המושלם", ועם פתיחת הקליניקו תהמיוחדות האלו יותר ויותר אנשים יוצאים מהארון עם הרצון שלהם לעבור ניתוח.

 

אוקי, הם סוטים, אני נורמלי

יש אנומליה, אפילו יותר מעניינת.

בשוליים של הממוצע קיימת ההקצה של דימוי רצפטור המצוק. בחורות נדירות שרוצות כריתה של גף, לא מתוך מחלה מנטלית של דימוי גוף, אלא מתוך קטע מיני ישיר. זה עושה אותן נזקקות יותר. קשיי ההסתגלות היומיומיים מחרמנים אותן. הם מחפשות סועד, שיאנוס אות ןבעוד הן חסרות יכולת התנגדות.

סוג של שילוב עם פנטזיית אונס וBDSM.

הקצנה של יצר הנשלטות וחוסר האונים שכה משמח חלק מהנשים. זה מדגיש את הדומיננטיות של הגבר במערכת היחסים, ויש כאלו שהמח שלהם לקח את זה קצת יותר מדי רחוק.

מהכיוו השני, אפשר לומר שמח גברי שמתאהב ומתגרה ממראה של אישה קטועת ידיים, מכיל גם הוא, הקצנה לחץ הלוגי של סקס ורומנטיקה מהאבחנה של אישה במצוקה. לא יודע אם הייתי רוצה להתחתן עם בחורה בלי יד, אבל אני מודה שזה עושה לי משהו.

שזה מוזר, כי בחורות במצוקה מנטלית ("הצילו, אני לא מצליחה לכבות את הטלוויזיה!" ) דווקא מייצרות אצלי את התחשוה ההפוכה (מה ,את סתומה?)

 

כמה פסיכולוגים בתחום טוענים שיש קשר לחשיפה בגיל צעיר לאנשים חסרי איברים להקצנה הזו, ואכן הייתה לי מורה בבי"ס היסודי שדידתה לה בקיפצוצים עם רגגל תותבת לכל מקום . והייתה מאוד דומיננטית. מממ..מעניים אם זה קשור.

 

 

יש כאלו שאומרים שכל הבנות זונות, אבל בטח יש להם יותר כסף ממני

 

כמו בכל דבר, בכדי לאשרר את הממוצע, צריך לחפש את האנומליה.

ישנן נקבות שהחלק במח שאחראי על אקהסבציוניזם, זילות של סקס, החפצה, חדירה, השפלה, אינוס, פומביות וכד' תפח איכשהו למימדי ענק.

מה שמדהים בבחורות מהסוג הזה, שלא משנה כמה רחוק נדמה לכם שהיא מוכנה ללכת, היא מוכנה לכל כך הרבה יותר מזה היא מתלוננת במספר ראיונות שאף אחד לא משפיל אותה מספיק, שאף מאסטר לא מביא מספיק חברים הביתה כדי לשכב איתה, שהיא לא מבינה למה מתייחסים אלייה בכלל כבן אדם.

שהיא רוצה להיות חפץ וזהו. שפעם מישהו השאיר אותה עם חסם פה למשך שבוע, והיא לא מבינה למה הוא הוריד לה אותו.

מסכנה.

 

היא מתלוננת שהיא לא מאושרת, כי היא לא מוצאת מישהו מספיק אלים, מזלזל ומוחלט שיעשה לה את זה. 

ולעזעזל, היא נשואה לכוכבת פורנו, עושה לפחות 5 אנשים כל שבוע, ומסתובבת במקומות הכי הארד קור בפלנטה...

 

כסינגולריסט ומכאן גם כטרנסהומניסט, אני משתדל להיות מאוד פתוח לצורות שונות של הגוף האנושי. ביודעי, שהצורה נוכחית זו היא זמנית ויש עוד הרבה מה לשנות, להרחיב, ולהוסיף.

בשיטוטי האקסטרימופיליים ברשת נדהמתי למצוא קהילה עצומה, חיה ובועטת של wannabees וudevotees של....נו...קטיעת איברים.

 אנשים שרוצים לאבד יד, רגל או כל שילוב אחר שלהם, ואנשים אחרים שמעריצים את החבר'ה קטועי האיברים, ונמשכים אליהם מינית.

 

גדיעות גפיים רצוניות

הדבר הכי מפחיד שנתקלתי בו שם הוא אישה שרצתה לאבד את הכל. היא מבקשת עזרה ,מימון, סקס ואהבה.

אחת מהן התלוננה ש""אני לא מוצאת שום מאסטר שישפיל אותי מספיק נמוך כדי שאהייה מאושרת". כששאלתי למה היא מתכוונת, היא אמרה שהיא רוצה לאבד את הכל.

להכנס למערכת יחסים סאדו-מאזוכיסטית טוטלית, בבידוד, ואט אט להתחיל בכריתה הדרגתית של כפות הידיים, ועד כריתה מלאה של כל ארבעת הגפיים..

שכבר שנים היא מחפשת מישהו שיכרות לה את כל האיברים ישים אותה בקופסא ויצחק עלייה...

והיא רצינית. היא רצינית לגמרי. היא עשתה מחקרים. קרח יבש, חוסמי עורקים, כמה עולה להטיס כירוג מזרח אירופה...

אישה יפה, עם גוף מהמם, משכילה, לא טיפשה ורהוטה, שלקחה על עצמה החלטה מחושבת בידיעה צלולה.

 

 

טוב, אז מצאתי אקסטרום חדש.

וכעת, כשטרחתי להביא אותו לידיעת הציבור, הרי עירערתי את הרף.

הפוסט הזה ייצר אדוות שיגרמו לקיצוניים להקצין עוד קצת ולמיינסטרים להתרחב.

 

עכשיו, אני יודע שעוד כמה שנים אמצע משהו אפילו יותר מעניין, ושהאקסטרמום שמצאתי אינו חדש בעצם הכרזתו ככזה.

 

לסיום, במקום תמונה פורנוגרפית מזעזעת של אישה כרותת איברים, הבא נהנה לנו עוד קצת מזמרת קנדית אנטי ממסדית שמכרה את הסקיטבורד ואת נשמתה כדי לההפך לברבי הקנדית.

כל בחורה שלישית בארץ נראית ככה, לא?

(וכל הכבוד לה על כך..!) 

 

 Know thy self

 

אני כל כך שמח למצוא אנשים יותר קיצוניים ממני. בכל תחום, לאו דווקא מיני.  זה תמיד גורם לי להרגיש "נורמלי".

ואחרי הכל.

אני ממש, אבל ממש לא.

 

נכתב על ידי , 20/11/2007 04:00   בקטגוריות איפור ורבייה, אנומליות, אשכים, פסיכואבולוציה, אינטרנט  
2313 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של hgFaOX ב-2/11/2014 01:25
 



Avatarכינוי: 

בן: 42

MSN: 




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרווה הפיגמנטים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרווה הפיגמנטים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)