לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

החכמה היא לא לחשוב על זה


ההנחה היא שברגע שתתגלה התשובה לכל התהיות המדעיות והפילוסופיות, מנין באנו ולאן אנו הולכים...אתם- תרצו לשמוע אותה. עד היום אלפרד נובל משלם כסף על רגשות האשם שלו. ומה אם התשובה נוראית ומפחידה מכדי לדעתה? אחרי שיודעים, החכמה היא...דווקא לא לחשוב על זה.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

תשובות לשאלון השבועי


האם את זוכרת את החלומות שאת חולמת?
כן, לפחות 3 פעמים בשבוע.

מה החלום הטוב ביותר שחלמת עד היום?
השבוע, היה לי מחזה פלאים כה יפה עד שבכיתי מאושר.
עפתי לי קלילית מעל נחל קסום, שנשפך למפל בגובה כ2 קומות שנפתח לעמק מישורי ירוק ונפלא, מלא בעצי פרי מוצלים, עם רצועת חוף משגעת.
העצים והנוף נוקדו בפרחים לבנים מהממים, במזג אויר מושלם, וציפורים מצייצות..

מעולם לא ראיתי דבר יפה כל כך. באמת.

מה החלום הרע ביותר שחלמת עד היום?
נפילה, מוות, אי קיום, הבנה לאי נוכחותי בהלוויה.
שיתוק שינה.

האם קרה לך שהתעוררת מחלום בלאות?מה עשית כדי לשכוח אותו?
להיות אומרת 'בלהות'. מצד שני זו אחת המילים ההיסטוריות האלו שאין לה שום משמעות מחוץ למטבע הלשון "חלום בלהות".
קצת כמו המילה "לפלבל", שאפשר לעשות רק עם כפית בקערית של ליצ'י. או עם כף, בקערית עיניים.

לא זוכר.

האם את מאמינה בפירוש חלומות?אם כן,האם את מנסה לפרש את חלומותיך?אם לא,מדוע?
"האם כדי לפרש את הפרשנות הפנימית שלך לחוויות הסוביקטיביות של עצמך, את רואה צורך בפנייה לסמכות חיצונית שאינה את?" = "האם את בחורה?"

האם קורה לך שאת חולמת ויודעת שאת נמצאת בתוך חלום?אם כן,איך את מרגישה באותו הרגע?
בטח, לפחות פעם בשבוע, בד"כ פעמיים.

השבוע, מצאתי עצמי ברכב ספורט אדום (אני לא מבין כלום במכוניות) עם טום קרוז. שכנעתי אותו לסוע יותר מהר, לחתוך בין המשאיות על הכביש הראשי, לא לרדת מ160 קמ"ש, שיהיה כמה שיורת כיף.
באיזשהו שלב הוא הפציר בי שאפסיק, שזה מסוכן מדי.
כמובן שלא סיפרתי לו, שאני מודע לכך שגופי שוכב בטוח במיטה, ובמקרה של תאונה פשוט אעביר את תודעתי חזרה למציאות "הרגילה".
משימה בלתי אפשרית עלק, חח..איזה פוסי.

האם את נוהגת לספר על חלומותייך?אם כן,למי?
לא ממש, לאנשים אין כלים להבין, והניסוח במילים מעוות את החוויה.
פעם כתבתי משהו על החלומות שלי לבלוג, לא זוכרת איפה הפוסט הזה..

קרה לך שסיפרת למישהו על חלום שחלמת,והוא לעג לך?
כן, מקרה מצחיק.
עד היום הוא שותה מזון טחון בקשית, המטפלת שלו אומרת שתוך כמה חודשים הוא וכל ללכת לשרותים לבד.
חוצמזה, לכל פוסט שלי יש לפחות מגיב YNET איכותי אחד, בטח גם פה יהיו.(ל16- אמא שלך אומו!!)

האם ישנו חלום שרודף אותך מאז שהיית קטנה? אם כן,האם סיפרת עליו פעם למישהו?
אני לא חושב שהייתי קטנה פעם, אבל מצד שני אני לא חושב שההורים היו מספרים לי על מהפך שכזה.
(אולי זה יכול הסביר למה יש לי חברים שנקראים סיוון או מיכל...)

ולסיכום:האם את מאמינה שחלומות מתגשמים?מדוע?
כן.
זהו הבסיס לסרט/ספר/בובת פעולה שנקרא "הסוד", שהגעיל את התרבות-פופ בשנה האחרונה.
כי אנו עושים ברירה של הקלט החושי שלנו לדפוסי מציאות שתואמים את הציפיות והבנה שלנו. את כל היתר אנו פשוט לא קולטים. זה כמו לשמוע בחצי אוזן שיחה בשפה זרה. לא זוכרים את זה, אז זה לא קרה.
חלום , שאיפה או סתם מחשבה שהוגים בה מספיק תמצא את דרכה "להתממש" דרך פלא במציאות שאנו תופסים.

(יו, בדיוק חשבתי עלייך ערומה, מה את עושה פה?)

נכתב על ידי , 17/1/2008 14:49   בקטגוריות שאלונים  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרווה הפיגמנטים ב-24/1/2008 03:22
 



תשובות לשאלון השבועי


מה לדעתך משמעות החיים?

החיים נוצרו כתוצר ממנטי להנצחה עצמית, כלומר מטרת החיים (בני אדם הם רק תופעה חולפת) היא פשוט לא למות.

המטרה הסוביקטיבית של התודעה האנושית, בהנתן שהיא מנסה לייצר לעצמה משמעות פנימית היא -

                   מקסום ההנאה בכל אמצעי, בסייג שמירת היכולת למקסם את ההנאה גם מחר.

יש לי טיוטת פוסט על הנושא איפשהו..

 

האם פעם פקפקת בעצם קיומך?

בוודאי. התודעה האנושית היא פיקציה קוגנטיבית שמקבלת את המציאות והבחירה בצורה רטרואקטיבית בשביל לשמר את האגו.

זה מפחיד נורא. רנה דקארט הרי טעה.

מאוד מאוד קשה להבין את זה.

שבוע שעבר, אחרי 9 שעות שיחה פילוסופית עם האיש הכי חכם בנושא שיצא לי להכיר, ובעזרת עננה חומה תומכת אמפתית הגעתי להארה אדירה. השנייה בחיי. היא כל כך קשה להבנה גם לי, וכל כך מנסה להדחיק את עצמה, שאני בספק אם אצליח איפעם לכתוב את זה בצורה קוהרנטית.

למרות שכבר 3 אנשים ביקשו ממני..

 

מה קורה אחרי המוות?

התודעה שלנו מתפרקת לרכיבייה, והחוויה הסוביקטיבית שלנו מפסיקה להתקיים.

באותה הצורה שהיא מפסיקה להתקיים בכל לילה שאנו נרדמים, ובכל רגע שאנו לא מרוכזים. אין הבדל. אז אין מה לפחד.

 

האם יש גילגול נשמות?

כן, אבל לא בצורה שאנשים חושבים.

הגלגול לא מכיל את האגו הפנימי שלנו, אלא נובע מסתמיות וחוסר היחוד של החיים. אינפורמציה לא נהרסת, היא פשוט מאבדת אפשרות לקריאה ויחוס. כל מה שהיה הוא שיהיה, כל הנחילם זורמים לים והים אינו מלא.

 

האם לדעתך יש גן עדן \ גיהנום?

הפרשנות הפופולארית לאלוהים אומרת, שכן. טיעון הסימולציה טוען שאלוקות שכזו אפילו סבירה סטטיסטית.

מצד שני, נח מדי להאמין בזה, ומכאן שסביר להניח שאין.

 

האם לדעתך אחרי המוות את פשוט נשמה שמעופפת לה?

לכל דבר יש "נשמה". גם לכוס המים שלנו.

האגו שלנו הוא תופעה פסיכואבולוציונית, ומודעות עצמית היא נגזרת אנקדוטאלית, לא טרנסידנטאלית שלה.

 

מה אתה חושב על כל המיסטיקנים שמתקשרים עם המתים?

אם אומרים שקר מספיק פעמים הוא נהייה אמיתי.

אני כבר שנים משתעשע בלשכנע אנשים בדברים שהם לא מאמינים בהם, יושב לידם ברכבת מנסה ללקט דבר מה שהם ממש מחזיקים קרוב לליבם, ורואה אם ב25 דקות נסיעה אני יכול לגרום להם להגיע למשבר אמוני. אני כבר ממש טוב בזה..

היכול להיות אימון NLP טוב מבחינתי לייצר סיאנס פעם..:)

 

למה מגיע לך לחיות לדעתך? מה המטרה שלך בחיים?

מגיע לי מתוקף קיומי.

אם אני מנסה להצדיק עצמי בפני קולקטיב שנלחם על משאבים מוגבלים, יהיה לי יותר קל לשכנע אותם בנפתולי טיעוני מאשר לייצר משהו רלוונטי.

אם אני מנסה להצדיק בפני האלוקים התנ"כי אז בסך הכל אני בחור די טוב, ותורם לזולת.

אבל.. אני לא באמת מנסה.

 

האם האנושות תחדל להתקיים יום אחד?           כן!!!

ולא.

ההגדרה של מהו בן אדם תורחב, ותכלול דברים שלא הנחנו שהם חלק מהמין האנושי.

המין האנושי ישתנה לדבר שאנו לא נזהה כאנושות.

אבל יותר מפחיד ל-ד-ע-ת שאני ובני דורי יזכו לראות את זה קורה במהלך חייהם, לא בעתיד הרחוק.

 

השאלה האמיתית היא האם זו תהייה שואה כלל פלנטרית שתגמד את מה שקרה בשנות ה40, או שמה זו תהייה אוטופיה משיחית שקשה לדמיין?

 

בקרוב פוסט שיפרט את הנושא.

 

אני מנסה לעצב כרטיס ביקור. משהו מגדיר, אך לא מגביל. למישהוא יש רעיון מעניין?

נכתב על ידי , 24/12/2006 11:28   בקטגוריות אקזיסטנציאליסטי, טיפשות להמונים, שאלונים  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרווה הפיגמנטים ב-18/12/2011 04:10
 



שאלון ציבורי


0. השאלון פונה לגברים, נשים, בתולות, הרמפרודיטים וטרנסג'נדרים כאחד.

(מצטער אם שכחתי משהו)                                       

מצלמה דיגיטלית זה כיף, איזה מין כוסית היא?

למלא בשקיקה:

 

1.כל שישה ימים אנו מקדישים יום למנוחה. מפסיקים לעבוד וללמוד ליום אחד , לזכר פעם ש.

אז מי ברא את העולם?

 

2.אוכלים ומחרבנים, ישננים ומתעוררים, מתבגרים ומזקנים. וכל שנעשה יתפורר וישכח, בדיוק כמו האנשים שאהבנו וזכרו אותנו.

אז מה המטרה בחיים?

 

3.עברית, צבא, פטריוטיות, לאומיות, הזדהות עם הקבוצות אליהן אתה שייך.

נולדת כאן ועכשיו, אבל האם יש הבדל מהותי בין יהדות לאיסלאם או נצרות?

 

4.בהנתן הזדמנות, למה לא לעקור לחיים למדינה בטוחה ועשירה יותר?

 

5.1. אם את אישה, האם את מאמינה שלנשים יש עומק רגשי, עולם פנימי מורכב ועוד תכונות שנותנות להן ערך מוסף, על המוני הגברים החזירים השובינסטים האלימים, החרמנים ונכים רגשית..?

5.2. אם אתה גבר, האם אתה מאמין שגברים הם הבסיס לתרבות ולציוילזציה האנושית כולה, ונשים הן רדודות, טיפשות או אימפוטנטיות?

 

6.פרויד אמר שהבנים רוצים לרצוח את אבא ולשכב עם אמא, ושהנשים מחפשות גבר, שיאנוס אותן כמו שאבא'לה תמיד רצה כשהן היו קטנות. אבל פרויד היה חולה מין ומכור לאופיום. מאז הפסיכולוגיה התקדמה הרבה כך שהשאלה האמיתית צריכה להיות:

ע"י מי היית מעדיף להתפס מאונן, אבא או אמא?

 

7.כולם בטוחים שהם בסך הכל אנשים די טובים, ושאם רק ירצו מספיק הם יוכלו להשיג את שהם שואפים, אם רק תנתן להם ההזדמנות. בגדול, הם טועים.

איזה 3 תכונות אתה הכי מעריך בבני אדם?

 

8.אנו מעריצים דוגמניות כי יש להן שדיים יותר יפים, ומעריצים כוכבי ספורט מתוך כמיהה לנצחון במשחקי האגו של הילדות.

האם תכונות אלו, מהשאלה הקודמת, אלו תכונות שאין לך?

 

9.בלי קשר לשום דבר שאנו עושים -  בכל שנייה נולדים 10 אנשים, ומתים 5.

בסין יש 1.3 מליארד בני אדם, וכל שנייה נולדים שם עוד 4 חדשים.

ממש עכשיו, אם תבדקי מתחת למיטה תראי שם הפתעה ממני. מכונת פלאים סודית. כל לחיצה על הכפתור מוציאה שטר אדום וכיפי של 200 שקל, אבל גם הורגת סיני חסר פנים כלשהו אי שם. אף אחד לא יודע, ולא יכול לדעת כי המכונה בלתי נראית.

כל חלומותיכם בהישג יד. תוך כמה זמן היית קונה בנטלי ספורט צהובה?  האם היית יוצאת לטיול מסביב לעולם בספינת פאר? האם היית מגבילים את תדירות הלחיצות על הכפתור?

 

10.אהבה היא התכלית, המהות והדרך. אישתך הטרייה האהובה שתחייה קפצה להביא לך משהו מהסופר ובדרך עברה תאונת דרכים נוראית. היא איבדה את 2 הידיים מעל למרפק, רגל שמאל ואת שמחת החיים שלה. היא גם נשרפה בצורה נוראית. כל הפנים ופלג הגוף העליון בכוויות דרגה 4. אתה בקושי מזהה אותה. אחרי 4 חודשי שיקום היא עומדת לחזור הבייתה. סיעודית, לא מתפקדת, דיכאונית ושונאת אותך ואת העולם.

ת'כלס, 3 שנים אח"כ, אתם עדיין ביחד?


הדעה שלכם מאוד מעניינת ואפילו חשובה !

רק לא לשכוח את מין וגיל..

 

נכתב על ידי , 30/10/2006 15:57   בקטגוריות מפגשי ישרא-בלוג, שאלונים  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ד ב-13/12/2011 21:38
 



תשובות לשאלון השבועי


האם פעם עברת חוויה מיוחדת - נעימה או לא נעימה - במהלך נסיעה במונית?
הייתה את הפעם ההיא שדרסנו חתול ,והמניאק לא עצר כדי שאוכל לצאת ולבעוט בו !

חוצפה.

מה את חושבת על נהגי מוניות באופן כללי?
האנשים הכי דוגרי שיש בעולם. בכל שפה. מחוברים למציאות. לפעמים אני מקנא בהם.
לא. סתם. זה לא יהיה נכון לשקר ולומר שאין זמנים שאיני מקנא בהם תמיד.

אם זה היה תלוי בך, איך המוניות היו נראות בימינו?איך הן יראו בעתיד?
צריכים להנהיג איזשו סטנדרט ,מצידי שיהיו ורודות ,רק שיהיו בולטות ,ושיפרסמו את המספר של התחנה האזורית על גביהן. וGPS.
וגם שיהיה חיבור סלולארי לקרבה של מונית ,שניתן לזמנה.

האם תרצי להיות בעתיד נהגת מונית? מדוע?
פעם איזה נהג מונית טןע בפני שהיה עובד הייטק שופטר, ועכשיו כנהג הוא עושה מינימום 8 אלף נטו. לא רע בשביל לשבת בכורסא ,לעשן ולשמוע רדיו.

האם את מנהלת שיחות עם הנהג/ת, כשאת נוסעת במונית? אם כן - על מה אתם משוחחים?
מרווה(מייצר מחיר,הסכמה,ומחליף נושא ב4 שניות):
"עדיף בלי מונה ,22 שקל ,כמו תמיד. בוא'נה מה נסגר עם מרכז הליכוד היום ?"

נהג: "כן ,הליכוד האלו ,אני מה אני אגיד לך אני ,כאילו מכולה מה רוצים אלו גם כן ,אפשר לחשוב ש.."
<מרווה יוצא מהגוף שלו ומרחף חצי מטר מעל ,שקוף למחצה נחצה ע"י גג המונית, וחושב כל חדי קרן ורודים בלתי נראים.>

שאלת המוניות האולטימטיבית - האם את סוגרת עם הנהג על מחיר בתחילת הנסיעה, או בוחרת בהפעלת מונה?
אם הוא נראה מפוחד ,חדש ,אשכנזי ,ויוצר קשר עין ראשוני ביוזמתו ,אני מפריז מטה.
אחרת ,אני מפריז מטה אחושרמוטה ,מייצר ויכוח קטן ,וגורם לו להרגיש מנצח כשאנו מתפשרים על המחיר המופרז מטה הרגיל שלי.

לסיום, אם יש לך בדיחה או סטריאוטיפ על נהגי מוניות - שתפי אותנו
1.הם לא נהגים איכותיים כל כך כמו שמקובל לחשוב.
2.לא כולם וואחשים אוכלי בצל ירוק חי(ברר..) ,יש כמה אינטליגנטים למחצה.
3.חגורת בטיחות היא מטרד לא מורגש ,בזמן תאונה ,נהגי מוניות ירגישו את זה לפני כולם.

נכתב על ידי , 22/3/2006 14:19   בקטגוריות שאלונים  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרווה הפיגמנטים ב-11/7/2006 07:50
 



תשובות לשאלון השבועי -הפרעות אכילה


האם את סובלת או סבלת אי פעם מהפרעת אכילה?
לעיתים ,אך אני נוהג לפתור בעיות אלו ע"י המרתן הישירה להפרעות סביביתיות להנאתי הרבה.
באמת מעניין לדעת למה תמיד לנאד עצמי יש ריח כל כך טוב ,ונפלא ,וטהור, וזכך ומפתה ו...(רגע ,אני לשרותים)

האם את אוכלת בשביל הכיף או בשביל לשרוד (חיה בשביל לאכול או אוכלת בשביל לחיות)?
כולנו חיים בשביל להוות אוכל לאחרים. ממשפחת התולעיים ,בד"כ.

אין סיבה אחרת לחיים ,מלבד הנצחתם כמזון לחיים אחרים.

האם אכילה מלווה אצלך ברגשות אשמה?
רק כשמדובר במישהו שהכרתי.

במיוחד כשהוא היה חייב לי כסף.

מה תגובתך למראה אנשים שמנים ברחוב, או בכל מקום אחר?
פתיים,חלשי אופי ,קלים למניפולציות מכל סוג.
אני חושב שאני יכול לשכנע נערה שמנה לעשות או לחשוב פחות או יותר כל מה שאני רוצה.
הן פשוט מקרה פרטי של נשים לא שמנות.
(אם את נערה ואת גם שמנה ואת קוראית את זה ,בואי להוכיח לי שאני טועה)
כוצה מוצה ,הא ?

 

[יא שמנה - הגעת אלי ? הא הא. בדיוק מה שרציתי שתעשי.]
מה את חושבת על דוגמניות?
רזות מדי. מודל היופי המערבי הקצין ל"הרואין שיק" הנוכחי דרך מספר גלגולים אבולוציוניים של מראה "הנער הצעיר"(וחסר השדיים) שכל מעצבי האופנה המרכזיים חושקים בו.(כי הם כולם אוחזי כיורות, נושכי כריות)

1.80 עם נעלי עקב ששוקלת 60 ק"ג וסובלת מבריחת סידן בגיל 25 זה לא רק לא יפה ,זה לא בריא.

האם לדעתך שמן זה יפה? האם אדם שמן עדיין יכול להיות נאה?
לא. כן.

מה השריטה הכי גדולה שלך לגבי אוכל?
צואת אדם.



לא לא ,סתם...חיחי...

חתולים ,כמובן.

האם את סופרת קלוריות? האם את בודקת את הערך התזונתי שרשום על גבי מוצרי מזון?
הביטוי "ערך תזונתי" מכיל כל כך הרבה מיסקונספציות ,אשליות עצמיות ,מיתוג מחדש ,ואפקטי פלאסיבו שהוא כמעט וריק מתוכן לגמרי.
זה הרי גלגול מתקדם יותר של הביטוי הנבוב "עשוי מחומרים טבעיים" ,כאילו ישנם כימיקלים שיובאו ישירות ממימד אחר(כמו צבעי מאכל),וכאילו ציאניד הוא חומר לא טבעי.
לדוגמא ,לאחרונה הוכח שכדורי סידן לא נספגים בגוף בכלל.
עשו מחקר על 33 אלף נשים במשך 10 שנים ,התפלגות האוסטיאופורוזיס(בריחת סידן מהעצמות) הייתה זהה ,ואלו עם הכדורים קיבלו 2-3% יותר אבנים בכליות.
האם זה יגרום למי מכן לצרוך פחות כדורי סידן ,או סותפי מזון המתהדרים בסידן?
כנראה שלא.
אנשים נהנים להשלות את עצמם, זה הרבה יותר קל מממש להשכיל להתמצא במציאות.

נכתב על ידי , 23/2/2006 01:06   בקטגוריות שאלונים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרווה הפיגמנטים ב-4/7/2006 12:54
 



תשובות לשאלון השבועי


האם יש לך חיות מחמד כלשהן?
וודאי. יש לי יחסים סימביוטים נפלאים עם 23 כינים וכינות ומחצית הקילוגרם חיידקי מעיים מאוד נחמדים.

מה היחס שלך לבעלי חיים? האם את אוהבת חיות מחמד? מלטפת? מפחדת?
מה ,אם אני מלטף או מפחד אז מייד צריך לסרס את השאלה לנקבית..? מה ,אני לא יכול להחזיק שפם ערבי מסוקס לתפארת וגם לחשוש מליטוף החתלתול ?
אהם. לא. כנראה שלא.

האם את נוהגת להאכיל חתולי רחוב ובעלי חיים עזובים?
איזו שאלה טיפשית. מה הרעיון להחזיר את החתול לרחוב ,אחרי שעמלתי כמעט 20 דקות לשים אותו על הצלחת שלי מלכתחילה..?

האם את צמחונית או טבעונית? האם היית רוצה להיות?
עצם כך שהטבעוניים והצמחוניים נדרשים לבלוע כדורי אבץ ,מגנזיום ,ברזל ויתר מתכות ישירות מהטבלה המחזורית פשוט צורח בקולי קולות "האבולוצייה לא רוצה אתכם כאן!!". איך אפשר להיות ליברל אולטרא שמאלני מלטף קיפודים אוכל "קציפת תות" פאראנואיד בריאות וגם לקחת תוספי מזון בקביעות ,פשוט כי אם תפסיק לקחת סגנון החיים שבחרת ומנהגי האכילה שלך יגרום לך לפתח מחלות כרוניות קשות ,לאבד יכולות קוגנטיביות ולמות?

(בשר זה טעים,במיוחד של חתולים , במיוחד כשהם עצובים)

כשאת קונה תרופה, איפור או מוצר כלשהו, האם את בודקת אם הוא נוסה על בעלי חיים? האם את נמנעת מלקנות מוצרים כאלו?
אני מעדיף לקחת תרופות שעברו ניסויים כלשהם ,ככה זה יותר בטוח. בטח גם יותר בריא.
אם יש כאלו שעברו ניסויים על בני אדם ,יותר טוב.
אבל מה שאני הכי מעדיף זה לאכול את הכבד של אנשים עם אותו סוג הדם כמו שלי. ככה אני מקבל ישירות את כל המערכת החיסונית שלהם. עכשיו ,זה בריאות !

האם את לובשת בגדים מעור או פרווה? מה דעתך בנושא?
לא. החיקויים הסינטטים יותר טובים ויותר זולים ויותר מגוונים.
חוצמזה, ברגע שזה קטע לקנות פרווה רק כי היא כל כך יקרה ,זה רק מראה שכל הפרווונים החמודים(החייה ההיא מהמפעל עם המעיל היפה) מתחילים להכחד.
מה שאומר שהם כנראה יכחדו לגמרי בקרוב ,מה שיעלה עד מאוד את היכולת תמחור של המעיל שקנית בעוד מועד. עניין של הגיון כלכלי בריא.

נכתב על ידי , 15/2/2006 03:42   בקטגוריות שאלונים  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרווה הפיגמנטים ב-1/7/2006 01:27
 



תשובות לשאלון השבועי



האם יש לך חבר לעט?
יש לי קונדום עט איכותי שקניתי ב2 שקל יורת מדי ,הוא כתום ,הוא צמיגי ,סופג זיעה ,ארגונומי אורתופדי פדיאטרי פילופאדי ולא מכיל קוטל זרע.

מאיפה אתם מכירים?

'ממכלול' ,חנות אביזרי המין האיכותית ביורת בטכניון -מוסד טכנודרומי לישראל.
אבויוסוף ובניו אינרציאונל יבאו אותו כל הדרך הארוכה מסין ,איפה שהוא יוצר במפעל שססך שיני הבינה בו קטן מ10.

ממתי אתם מתכתבים?
עוד מעט חודש וחצי ,רק בטכניון הגעתי למצב לראשונה בחיי שבו נגמר לי העט לפני שאני מאבד אותו..

האם הקשר יחזיק מעמד לדעתך?

לא ,לטעמי אשיל אותו למטרות חוכא ואיטלולא משעמום בשיעור כלשהו(כנראה פיזיקה),אתעלל בו אוראלית והגוויה שתשאר תבזה לי הפין הכותב מכדי שאלביש אותו בחזרה.
ואז אולי אקנה אחד חדש ומיותר לגמרי מקופסת ה"דברים המיותרים ב2 שקל שהבאנו מסין במכולה ענקית",אם תהייה כוסית בתור שתגרום לי לרצות לשהות שם עוד 10 שניות יותר.
נכתב על ידי , 11/4/2004 17:58   בקטגוריות שאלונים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרווה הפיגמנטים ב-15/4/2004 19:52
 



Avatarכינוי: 

בן: 42

MSN: 




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרווה הפיגמנטים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרווה הפיגמנטים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)