לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלונדינית פאנטזיונרית



Avatarכינוי:  Na'ama :P

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2011

קצת שמח קצת עצוב


לפעמים אני שמחה ולפעמים עצובה

נורא כיף לי בחופש הזה... אבל מטרידים אותי דברים שאני לא מצליחה לעזוב. מאוד התערער לי הביטחון בעקבות כמה מקרים. אני מרגישה כאילו שלא שווה להתאהב בי... שאם מישהו התאהב בי הוא מנסה לשכוח את זה ולהעביר את זה באהבה למישהי אחרת. והעניין הוא שמאשימים אותי בזה שהוא אוהב אותי. זה מאכזב אותי ברמות שקשה לי להתגבר על זה... ואני כן אופטימית וחיובית לרוב אבל הפעם זה תוקף אותי כל כמה שעות. ההרגשה הזאת של האכזבה, העצב וההתאבלות על חבר שמנסה לשכוח ממני בגלל שהוא בסה"כ התאהב בי (או נדלק עליי אני לא יודעת אם אפשר לקרוא לזה אהבה אפילו)... אהבה היא דבר יפה לא? מה קרה שפתאום היא נהייתה שלילית כזאת והיא רק מעיקה עליי?

גם נהייתי נורא קשה עם עצמי אני מבקרת את עצמי על כל דבר שאני עושה... אפילו על כל מילה שאני כותבת כאן אני חושבת לעצמי שבטח מי שקורא את זה יחשוב שאני שחצנית מתנשאת וגרועה. שכחתי קצת מי אני... אהבתי את עצמי ואני כבר לא מרגישה נאמנות ואהבה לעצמי. אני לא סומכת על עצמי ועל המעשים שלי יותר. טוב אני אפסיק עם העדכון המציק הזה... סתם עצבות מתפרצת

שיהיה המשך חג מקסים אל תשכחו כמה יפה הארץ שלנו

נכתב על ידי Na'ama :P , 10/6/2011 14:32  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,143
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNa'ama :P אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Na'ama :P ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)