לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

+*~מש!געת בטירוף~*+


אז ככה קוראים לי לירז אני בת 17 נולדתי בתאריך הכי מושלם 5/7/88 ואני מזל סרטן אני גרה בדימונה => כ2!ד אממ זהו מה אני עוד יכתוב חח


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2005

סתם קטע חמוד למישהו חמוד


«°•העיניים שלך כובשות אותי כל כך•°»
 «°•החיוך שלך כזה מיוחד•°»
 «°•פשוט חיוך שאין לאף אחד•°»
 «°•אתה ילד כזה מדהים•°»
 «°•עם אופי ויופי כמו של נסיך•°»
 «°•כשאתה אומר שלום ועומד ממולי•°»
 «°•פרפרים מתרוצצים בבטן שלי•°»
 «°•ובקיצור נשמתי..רוצה שתדע ותבין•°»
 «°•שאתה בשבילי כל החיים•°»
 בשבילך האחד והיחיד (המבין יבין)..!1

 

 

נכתב על ידי «::°LiRaZ°::» , 31/7/2005 09:32  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  «::°LiRaZ°::»

בת: 35

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , גאווה , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל«::°LiRaZ°::» אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על «::°LiRaZ°::» ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)