לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


טיול בנבכי נפשה של בת שרות. הנאה מרובה.

Avatarכינוי:  פשוט אני.

בת: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

אני כ"כ עייפה...


נמאס לי מהעבודה הזאת!!! אני באמת לא מבינה למה הכל פה איכשהוא נתקע תמיד,

אף פעם אי אפשר לצאת בשעות נורמליות...

דוחים עבודה בלי לעשות, עד שכבר מוכרחים...

החדרים מבולגנים... הדירה מולכלכת... אוףףףףףףף!!!!!!!!!!

אני רוצה לישון ולא להתעורר עוד...

 

עד מחר בבוקר....

 

נכתב על ידי פשוט אני. , 14/1/2008 22:40   בקטגוריות שחרור קיטור  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה איתי? מה אעשה אם עצמי???


מה איתי, מה איתי, מה איתי
לא מסתדר עם עצמי
מה איתי, מה איתי, מה איתי
איפה שכחתי את שמי

לא יודעת למה
לא יודעת איך, איך ומה
רק רוצה לברוח,
מה זה קרה לי
טוב לי או רע לי,
תגיד לי...

מה איתי, מה איתי, מה איתי
בטח הוא שם לא שקט
מה איתה, מה איתה, מה איתה
מה היא רוצה באמת

לא יודע למה
לא יודע איך, איך ומה
רק רוצה לברוח
מה זה קרה לי
טוב לי או רע לי,
תגיד לי...

מה איתי, מה איתי, מה איתי,
בטח היא שם לא שקטה
מה איתי, מה איתי, מה איתי
איפה שכחתי אותה.

לא יודעת למה
לא יודעת איך, איך ומה
רק רוצה לברוח,
מה זה קרה לי
טוב לי או רע לי
תגיד לי...

 

אפשר לומר שזה מבטא את מה שאני מרגישה עכשיו.......

אך בעצם,

מה אני מרגישה עכשיו???? 

 

אני מרגישה כ"כ מתוסכלת ביחסים הבין אישיים שלי עם העולם,

שנראה לי עוד דקה ואתפוצץ...על מישו, על משו...ולא יודעת אפילו למה....

הכל טוב בעבודה שלי בשרות, אני מתה על הילדים... באמת...

הבנות בצוות מקסימות... אבל איכשהוא משהו לא עובד...

אני לא יודעת מה...יש יותר מידי תקלים...וזה לא בגללן,

זה פשוט בגללי, בגלל שאני מתפוצצת מכל דבר שאומרים לי...

אני יוצאת עם יציאות קשוחות כאלה...

וזה נראה כאילו אני כועסת,

ונוצרים מצבים שאומרים לי, "הייי!! למה את נסערת?? תרגעי!" (כמו היום לדוג'...)

ו...וואלה אני לא יודעת לענות על השאלה הזאת...

אולי זה כנראה בגלל שעוד לא מצאתי את הנתיב שיזרמו בו חיי...

 

ובנימה זו... המשך יומטוב...

 

פשוט אני.

 


 

נכתב על ידי פשוט אני. , 2/1/2008 18:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,573
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפשוט אני. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פשוט אני. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)