לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מיומנו של קיוסקאי מטורף


אני אגרום לכם לבכות, לצחוק, להכנס לדיכאון, לצאת מדיכאון, ובסוף להקיא.

כינוי:  Johnnie Walker

בן: 42

ICQ: 280527875 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2012

סיפור על הוטרינר מנגל׳ה ומדינת משטרה.


בעודי מבצע שוטטות עם חבר שלי בגני תקווה נקרא בדרכנו גור חתולים,הגור היה פצוע מאוד ובקושי יכל לזוז ולנשום.

אנחנו כאנשים טובים החלטנו לעשות מעשה טוב ולקחת את גור החתולים שקרוב לוודאי הותקף על ידי כלב לוטרינר.

בעברי היו לי שתי כלבות מקסימות שאליהם אני מתגעגע עד כדי כאבים בעצמות והייתי לוקח את הבנות לוטרינר במקום שנקרא ״בית חולים לחיות מחמד״ המקום נמצא ברחוב ז׳בוטינסקי בפתח תקווה בדיוק ליד פורש והם פעילים 24 שעות ביממה (ואני אומר את המיקום כדי שתוכלו להמנע!).

כשהגענו לוטרינר והצגנו לו את גור החתולים הוטרינר אמר שהוא אנמי וכנראה איבד הרבה דם, ובגלל שזה חתול רחוב הוא יתן לנו 60% הנחה מה שהיה יכול להיות נחמד אם הסכום הכולל לא היה אסטרונומי, הוא דרש מאיתנו 600 שקל לטיפול שהייתי משלם בשמחה על מנת להציל את היצור המתוק והשחור הזה אבל לצערי אין לי את הסכום הזה בשלוף.

הרופא לא היה מוכן להקשיב ואמר שניקח את גור החתולים, לקחנו אותו והשארנו אותו מחוץ למרפאה. הוטרינר יצא החוצה עם מספריים ושרט לאבא שלי את האוטו, כשחבר שלי יצא מהאוטו תקף אותו הוטרינר באכזריות וניסה לדקור אותו עם המספריים. בסופו של תהליך חבר שלי יצא חבול בפניו בצורה מזעזעת מהווטרינר שתקף אותו.

הזמנו ניידת למקום, השוטרים הגיעו ושכנעו את חברי שילך לקבל טיפול רפואי ויגיע להגיש תלונה במשטרה.

אחריי שעתיים מייגעות בבלינסון הגענו לתחנת המשטרה, להפתעתנו גילינו כי אנו מעוכבים לחקירה, מסתבר שהווטרינר הספיק להגיע להתלונן לפני שאנחנו הספקנו.

כרגע אותי שחררו ואת חבר שלי עצרו על תקיפה ואיומים למרות שהוא היחיד שהותקף. הדברים האלה רק גורמים לי לרצות יותר, לרצות אפילו יותר ממה שאני רוצה עכשיו שבקרוב מאוד הפוסטים יהיה מניו-יורק.

 

יחי מדינת ישראל

נכתב על ידי Johnnie Walker , 8/12/2012 05:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



10,659
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21 , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJohnnie Walker אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Johnnie Walker ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)