לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

חשבון נפש אחר


אני וגאטו לא צמים
אבל נראה איכשהו שחשבון הנפש הגיע
אתמול ראיתי את גאטו היקר נקרע לגזרים נפשית

גאטו היקר,האיש שתמיד דואג לכולם
האיש שתמיד מנסה לעזור לכולם
אין לו מושג כמה אנשים חייבים לו את חייהם
כן, אם אתם זוכרים את תקופת הצבא שלי אין לי ספק שגם אני בניהם.
גאטו האמיץ המגן התמידי.
גאטו אחד האנשים המקסמים ביותר שפגשתי

ופתאום הוא מתפתל בבכי
ומרגיש את עצמו "קליפה ריקה מתוכן"
זה כאב לי לראות אותו ככה,
הוא היה מותש חולה ופצוע, פיזית ונפשית
לא יכולתי שלא לחשוב כמה זה לא מגיע לו
כן אני יודעת שזה לא קשור למגיע או לו ועדיין זה הרגיש חסר כל צדק

למרות כל זאת הרגשתי כבוד להיות שם בשבילו
גאטו שתמיד היה שם בשביל אנשים
ובכל זאת כמעט ואין אנשים שהוא נותן להם להיות שם בשבילו
כי הוא כבר כל כך נפגע מהם,אני מכירה את התחושה.

אולי זאת לא הדרך שבה בת אמורה לחשוב אבל
אני רוצה להיות חזקה, הכי חזקה שאפשר על מנת להגן על אחרים
אני יודעת שהאחים שלי תמיד מרגישים בטוחים לידי
ולמרות זאת עדיין אני עוד כל כך, כל כך חלשה
אני ינסה הכל אבל כבר ראיתי את ביקר מנצח אותי בלי מאמץ
רצתי וקפצתי והוא פשוט עמד במקום עם פרצוף קפוא וחיוך מריר
אני עדיין כל כך חלשה.

אני אולי לא יוכלה להגן על כולם פיזית,לא כנגד כולם
אבל לפחות אני יוכלה להיות שמה בשבליהם
כי רבים מהם היו שמה בשבילי
ובסופו של יום, זה מה שחשוב לי
אני ששונאת כל כך שקט, שמפחדת ממנו
אני פשוט לא רוצה להיות יותר לבד

לכן גאטו למרות שאתה מרגיש כאילו אתה תוקע אותי
עם הנוכחות שלי עוזרת לך איכשהו, עם הפנים שלי לא מפריעות יותר מידי.
תודה.

תיהיו חזקים,
לילי
נכתב על ידי lily_ kane , 9/10/2008 11:23   בקטגוריות חברים, קצת על, אהבה ויחסים, אופטימי, שחרור קיטור, חשבון נפש, עזרה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




90,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)