לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

פחדים


אני זוכררת את עצמי מגיל 16 ואת עצמי היום

אני השתנתי מנטאלית כל כך הרבה

ואני בטוחה שגם את עוד תשתני

 

אם אני אהיה בבעיה האם את באותו מקום בחיים?

האם תוכלי באמת לעזור

 

פחדים הם ממלאים אותי

מה אם אני אומר להורים

איך לומר

 

לפעמים הפחדים האלו משתקים אותי לחלוטין

ופופ אני לא רוצה שום קשר רק להתחבא בארון ולהרגיש מוגנת

ולפעמים אני נזכרת בך באיך שאני מרגישה לידך

 

שיחה איתך הובילה אותי להבין שפחדים זה טבעי גם לך יש

 

את פוחדת שאת תהרסי את הקשר

כי תגלי שאת לא מפסיקה להתפתה

את מפחדת שאת לא בנויה לקשר רציני

אולי אפילו שהמרחק יעשה את שלו?

 

אז כן השיחה איתך הרגיע אותי אבל אני מודה שוב נתקפתי בפחדים

מזל שיכולתי לדבר עם Mature

 

הגעתי למסקנה אני צריכה יציבות

אני צריכה לתת לזה זמן

ועם זה לא יציב אנחנו נצטרך לדבר

אבל עם הכל יסתדר אני הכין את הקרקע ולאט לאט

בכמיות קטנות אני אדבר אם ההורים שלי

 

סקיובוס אני באמת אוהבת אותך

ומבחינתי אני לוקחת סיכונים גדולים וגם את

אז תבטחי לי שאם את מרגישה שאת איתי מתוך נחות

אם את מרגישה שאת לא אוהבת תגידי לי ישר

ככל שהזמן יעבור זה הרי יפגע יותר

 

אני פחדנית

אבל אוהבת

אני רק רוצה להיות יציבה נפשית

 

נכתב על ידי lily_ kane , 25/10/2008 13:18   בקטגוריות מגדר, מיניות האדם, משפחה ודאגות (אותו הדבר), אהבה ויחסים, אופטימי, פסימי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




90,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)