לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

בגידה (בגדתי בך בזה שנפרדתי ממך)


כל יום קמתי בבוקר והתמוטטתי מחדש

כל יום נכנסתי להתקף דיכאון וחרדה

כל יום קיבלת סאמאס שאומר שעדיין אוהבים אותי

וזה כואב לי אני עדיין בחרדה

אבל אני מבינה שאני ככה לא יוכלה לתת לאף אחד כלום

המשפחה שלי לא תקבל את זה ואני עדיין לומדת

ואני נכנסת ויוצאת מקשרים אובססבית בזמן האחרון

מאז דמיאן כל קשר שאני איתו מגדיר אותי

אין קשר שבו אני שלווה גם לבד

הגיעה הזמן שאני אלמד להיות לבד

אולי הגיעה הזמן לקחת תרופות שייצבו אותי?

אני מרגישה צורך אז למות

אבל אני יודעת שזה לא יעזור אם אני אמות מה אני אשנה?

 

אני בגדתי בך,נפרדתי ממך למרות שאת אהבת אותי ואני אכזבתי אותך

אני לא ראויה לחיות

וככה אני בוגדת במשפחה שלי

היא רוצה שאני אם בן ,מאושרת ועם משפחה

אני לא יודעת מה לעשות,מה נכון מה לא

עוד מעט מתחילים לי הלימודים

 

ולמרות הכל כשהגעתי להחלטה הבנתי את זה יחסית בשלווה

דיברתי התיעצתי עם אלפי אנשים ורק כשהבנתי

שאני אוכל לתת לך כלום באמת

רק שהבנתי שאני באמת לא אוכל להיות איתך

החלטתי

 

אני בכתי הרבה המחשבה שלי עדיין אובדנית

אבל אני צריכה לצאת מזה

אני צריכה להיות שלם ולרצות לחיות נכון?...

 

אלוהים,אני אדם נורא

אני מקווה שאני אמות בגיל 23

ולמרות שהכל גדול עלי מדי החיים הכל

אני מקווה לשרוד, אבל רוצה למות...

גאטו בבקשה דבר איתי אני צריכה רוגע...

 

את כועסת עלי בצדק

בבקשה תוצאי עלי את הזעם מגיעה לי

אני אדם נורא בואי עם סכין והרגי אותי אני ארשום פתק התאבדות

 

אבל לא שנינו רוצות לשרוד בסוף...אני כל כך מבולבלת

וכל הזמן בפנים רצות אין ספור מחשבות כל היום

נכתב על ידי lily_ kane , 27/10/2008 15:55   בקטגוריות ביסקסואליות, התנצלות, מגדר, מיניות האדם, משפחה ודאגות (אותו הדבר), פחד, אהבה ויחסים, עצב חיים טהור, סיפרותי, פסימי, שחרור קיטור  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




90,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)