לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

כשהחורף שומר


כשהייתי בערך בת 12 האהבה האפלטונית השנייה של חיי אמרה לי "תשמחי לילי גשם זה חיים"

היא הסבירה לי ברכות שאם הגשם בא זו דרכה של הארץ לברך אותי 

החשיבות של מים כקדושים לחיים שמורה לי היטב מאז

 

כשהייתי עם דמיאן היה לילה סוער ומפחיד זה היה קצת פחות מזמן,לפני שנה

הוא היגף את החלונות בשבילי,אפילו דרך הסדין ראו את הברקים והרעמים היכו היטב

אבל הוא חייך כמו ילד שמח, סיפר לי על ממלכות נורדיות אבודות ועל אודין

הוא התרגש כמו ילד קטן וחייך,חיוך מקסים "הנה תשמעי כמה זה יפה"

צבע של ברק נוצץ הגיעה והוא התפעל, זויות עיינו קורנות

מאז לא פחדתי מברקים ורעמים יותר

 

החורף הגיעה והביא עימו חיות נוצצות והן מדפקות על סף דלתי אפילו כעת

 ואני מרגישה במידה רבה כי סבא חורף הטוב מנסה להציל אותי

להזכיר לי לחיות מכריח את עצמי לחמם את עצמי,לפחות פיזית

ואני שמחה שהחורף מנסה להבין אותי כי אני מרגישה נוכח הימים האחרונים

שאיש לא באמת מבין אותי בעיקר לא אני

 

הדכאונות תוקפים אותי ושיר פנימי מעוות נשמע

the voices inside my head

tell me i don't worth a thing

don't worth a thing

and if hear a cling

don't worry since i don't worth a thing 

 

אבל הטבע כאן מכה ברקים קורה לסדר

אני חייבת להתפכח, הדמעות של הטבע מבקשות ממני

שלא יהיו אלו דמעות אחרות

נכתב על ידי lily_ kane , 28/10/2008 20:27   בקטגוריות חשבון נפש, פחד, אהבה ויחסים, אופטימי, פסימי, סיפרותי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




90,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)