לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2008

יום ראשון ללימודים השנה


זה היום הראשון ללימודים
ובכל זאת הלחץ שלי לא היה מהם
אני מנסה לשחרר את עצמי
לאט לאט
מדברת עם עצמי מול מראה
רושמת פתקאות לעצמי
עם דברים שחשוב לי לזכור

עדיין לקבל הודעה ממנה
מכניס לי כאב בבטן
גם לקרוא את הבלוג שלה
אולי אני צריכה להפסיק
די ברור לי שאני עוד צריכה זמן

השיעור הראשון היה ממש מעניין
אני מסדרת דברים טכנים
ומנסה לעזור לידידה למצוא דירה

התקשרו אלי הייה טעות במלגה והסתבר שכן התקבלתי לשלב הבא
אני מאוד מתרגשת עם אני אצליח יהיו תמונות שלי במוזיאן הכט
וגם אני מאוד צריכה את המלגה...
אני מאוד שמחה שאני לא לבד כרגע רוב הזמן
השותפות שלי נחמדות :}

נכתב על ידי lily_ kane , 2/11/2008 13:01   בקטגוריות סטודנטיאלי, קצת על, שחרור קיטור  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




90,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)