לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2008

להסתכל מהצד


היום התבטל לי שיעור כתוצאה ממנו

בילתי את רוב היום הראשון עם ידידה טובה

היא נרשמה בהרשמה מאוחרת ולמרות שיש לה זכאות אוטמטית למעונות

הם יכלו לחפש לה רק באמצע שבוע הבא

 

זה נורא הזכיר לי את המצב שלי שנה שעברה

כאשר במשך כמעט חודשיים דילגתי מדירה לדירה

מדדה אחר האוניברסיטה יושנת אצל חברים

בערים סמוכות,אצל קרובי משפחה רחוקים

ובערך כל מקום שרק יהיה, אין צורך לציין את הנפלאות שזה עושה לריכוז בלימודים

במשך חודש וחצי הייתי זומבי סטודנטאלי

עד שקנית דירה דחוקה אך זולה וקרובה

רק כדי לגלות שהמענות הטובים התפנו שבוע-שבועיים אחרי חתימת החוזה

 

לראות מישהי שגרה אף יותר מרחוק ,מדדה חסרת מקום

לא היה כיף, אומנם שמחתי שהפעם זאת לא אני

אבל עדיין. לכן עזרתי אומץ ונסענו מדירה לדירה

על הדרך חיפשנו לה עבודה.

אני לא אטען שהעזרה שלי הייתה גדולה ושהיא לא הייתה עושה כלום בלעדי

אבל אני זוכרת איך זה לעשות נסיעות על גבי נסיעות לבד.

 

אחת האופציות נראת יחסית סבירה הבעיה היא הגישה לתחבורה ציבורית

החדר היה נראה יפה, עצם זה שאולי היא תמצא דירה בתוך כמה ימים

ולא תתקע חודש כמוני כבר משמחת אותי יותר.

 

אני מודה המניע שלי לעזור היה גם אנוכי

איפשהו לא רציתי להיות לבד ביום הראשון של הלימודים

נכתב על ידי lily_ kane , 2/11/2008 22:57   בקטגוריות חשבון נפש, סטודנטיאלי, משפחה ודאגות (אותו הדבר), שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




90,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)