לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2008

שאלון


יש נושא שבער לי לכתוב עליו אבל איכשהו

אני עדיין לא מצליחה לכתוב

אני חושבת שאני פשוט ינסה לשבת על זה מחר או בסוף השבוע

בנתיים ראיתי שאלון נחמד בחסותה

ומכיוון שלא עשיתי שאלון מספר שנים טובות חשבתי שהגיע הזמן

 


# היום #

1) כשקמת בבוקר זכרת את החלום שלך? הוא היה טוב או רע?

לשם שינוי לא זכרתי את החלום שלי האחרונים היו לא טובים ולא רעים,נטרלים מבלבלים שכאלו


2) מי הראשון שהתקשרת אליו?

הבנק,והוא היה לא יעיל בצורה מטרידה אפילו בשביל בנק


3) המילה הראשונה שלך?

שיט בוקר!


4) השיעור הראשון שלך?

פיסול א (טכנית ממודרניזים לפוסט מודרניזם אבל לא הגעתי אליו כי הסדרתי דברים למלגה,><" תאחלו לי בהצלחה)


5) הצחוק הראשון שלך בגלל...?

לא חושבת שצחקתי היום


6) הבכי הראשון שלך בגלל...?

לא בכיתי היום (היום היה יום האדישות הבן לואמי של לילי)


7) החיבוק הראשון שלך ל..?

לא חיבקתי היום


8) הנשיקה הראשונה שנתת ל..?

כבר אמרנו יום האדישות..

 


9) השיר הראשון ששמעת?

Your Love Is Life של גון ליאן טרנר

מתוך האלבום second hand life

מ2007


10) הצעקה הראשונה ששמעת?
שריקת הרכבת ליד הרציף כאשר עליתי את דרכי הבוקר


# האחרון #

1) שבכית בגללו?

ריגשי אשם


2) שצחקת בגללו?

מראינה


3) שנתת לו כאפה?

נמ...אני חושבת שזה היה בחור מעצבן מאיקון


4) שהרבצת לו?

האיש בעל החור עם החלוצה, על שהרביץ לסקיובוס

לעזאזל אני הרבה פחות אלימה מפעם


5) שרבת איתו?

בייקר?


6) שהשלמת איתו?

סקיובוס?


7) שאמר לך שהוא אוהב אותך?

סבתא מצד אבא


8) שבעטת לו בתחת?

דון לון לפני איזה חצי שנה...הרבה פחות אלימה...


9) ששרת איתו?

מריאנה אתמול


10) שישנת איתו?

זה תלוי עם איתו באותו חדר מראינה עם איתו זה סקיובוס


כל מיני #
את\ה בן או בת?
למה זה רלבנטי

 

למה?

כי קשה לי עם כך שהמין שלי מגדיר אותי


למה אתה חושב שזה מעניין אותי?
אני לא אתה שאלתה><"

 

גם אתה חושב שטנצר הוא מנייאק?

יתכן


אתה רואה בכלל שמש?
חס וחלילה

 

איזה סוג בית אתה גר?
מעונות סטודנטים

 

שווה לגור שם במקומך?

כן אבל תעשה במקומי את התואר...?


מה היית ממציא בשביל שהחיים שלך יהיהו קלים יותר?
ארץ אחרת..

 

אתה מאמין באהבה?
כן הבעיה שאני רוצח אותה

 

על מה אתה חושב?
על מעבר..לעיתים מן הקיום

 

אז למה לעזאזל אתה עושה את השאלון?
כי אין לי המוזה מציקה לי ולא נותנת לי לרשום משהו אחר

 # דירוגים #
- תדרג מ1 עד 10 את מצבך -

מבחינה כלכלית -6
מבחינת אהבה -0
מבחינת משפחה -5 החצי של אבא
מבחינת לימודים -7.5
מבחינת אהבה -0 למה זה מופיע פעמיים?
מבחינת חברים -8
מבחינת חוויות -6.7
מבחינת ידע בחיים -7.5
מבחינת חוזק נפשי -4.25


 # רגע לפני שנפרדים #
מה אתה מרגיש עכשיו?

עצב, בלבול וחום יתכן שאני חולה

 

מה אתה שומע עכשיו?
את רחשי המחשב

 

למי אתה מתגעגע?

לגאטו לסקיובוס לעצמי...


למי אתה הכי לא מתגעגע?

לkim


את מי אתה רוצה לפגוש עכשיו?

את המיטה


ולחבק?

את דון לון ורעות


ולנשק?

אני לא במצב לנשק אנשים כרגע

אני אתחרפן


ולהשמיד?
את כולם כולל אותי

 

תכלס, איך היה השאלון?
לא רע ,לא רע

 

משפט מחץ לסיום:
"תאכלו את הירקות שלכם! (חוץ מחצילים הם חיזרים)"

נכתב על ידי lily_ kane , 5/11/2008 17:39   בקטגוריות סטודנטיאלי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




90,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)