לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2008

10 דברים שאני אוהבת בעצמי (ו5 שלא)


מסתמן שאני נשארת לבד במעונות היום

וזה מפחיד אותי אז במסגרת הנסיון לשיפור עצמי בשעה האחרונה שעוד יש לי רשת

אני מציגה

 

10 דברים שאני כן אוהבת בעצמי:

 

1-את המשפחה שלי בעיקר מצד אבא שלי שתמיד תומכת בי

2- את החזה שלי הוא גדול ויפה

3-את השיער שלי הוא עושה בעיות אבל הוא ארוך ויפה

4- כשאני מחייכת יש לי מין ניצוץ בעיניים

5- את החברים שיש לי הם אנשים טובים

6-את השותפות שלי ,הן נחמדות

7- את האכפתיות שלי,אכפת לי מחתולים מאנשים ובקרוב גם מעצמי

8-את החלומות שלי,לאחרונה אני לא בטוחה עם אגשים אותם או לא אבל עדיין אלו חלומות טובים

9-את החוזק שלי לחיים-אני יודעת שזה לא נראה ככה אבל העובדה היא שאם כל מה שהחיים הפילו עלי והיה לא מעט אני עדיין חייה

10-את היכלות שלי-יש לי יכולות כתיבה ויכולת ציור והצילומים שלי ממש חזקים לדעת אנשים.

 

5 דברים שאני רוצה לשפר בעצמי:

 

1-את הקשר שלי עם אמא שלי-אומנם הוא הרבה יותר טוב מבעבר אבל אני רוצה להרגיש חופשי לידה ושהיא תקבל אותי

אני לא בטוחה שזה אפשרי אבל אולי כן.ובכלל אני רוצה עם הזמן להיות יותר פתוחה עם כל המשפחה שלי

2-אני רוצה לחזור להיות שמחה-החרדה הזאת והדאגות לא עושות לי שום טוב

האמת היא שמאחורי הכל אני אדם טוב ומגיע לי להיות שמח עכשיו אם רק אצליח לזכור את זה

3-אני רוצה לרזות קצת-יש לי הרגשה שאולי חלק מהביטחון העצמי שלי יגדל אם אני ארזה קצת, אבל אין לי כרגע את הכוח הנפשי להכנס לדיאטה

4-לשמור על הבריאות שלי יותר טוב-אני צריכה לבדוק את הדברים ולא לדחות את הבדיקות לרגע האחרון

5-אני רוצה לסלוח לעצמי ולאהוב את עצמי בכל מצב

זה נכון שהמשפחה שלי טוענת שהיא תיהיה איתי בכל מצב ,אבל המציאות היא שבסוף יום כל אדם חיי בעצמו

ואני רוצה לחיות עם עצמי שלמה יותר

 

לכולם יש תקופות טובות או רעות

אם אני אפסיק לגולל את השיחות במוח

ואתן לעצמי להרפות אני אהיה בדרך הנכונה נכון?

כל יום עד השינה הוא קרב עם עצמי כרגע

כל יום שאני קמה ניצחתי.

ובקרוב זה יפסיק להיות קרב ויהיה פשוט יום יום רגוע

עוד מעט אני בטוחה בזה

כאן לילי שמנסה לחזור להיות אופטמית, למרות הכל

נכתב על ידי lily_ kane , 14/11/2008 13:00   בקטגוריות נפשי, עזרה, סטודנטיאלי, פחד, רפואה, אהבה ויחסים, אופטימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




90,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)