לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2008

לא רוצה להיות לבד השבת הזו


התכוונתי להשאר שם שבת,קניתי מעט אוכל

התארגנתי והתכוננתי נפשית לחיות את יתר היום ללא מחשב.

היה כבר שתיים כשחזרתי למעונות, הייתי מאוד מעורערת וכנראה ראו את זה עלי

כי השותפה מחו"ל דאגה.

וכך באנגלית מוגמגמת ורעידות קוליות ,ישבתי אל מול אחת הבחורות הבטחות והיציבות בעולם

לו הייתי יודעת יותר טוב,הייתי חושבת שהיא לומדת פסכלוגיה

וכך אני מוצאת את עצמי תופסת את האטובוס האחרון בשישי מחוץ לאוניברסיטה

ונוסעת אל עבר בית אבי, למקום שידעתי שיתמוך ויקבל אותי.

 

החלטתי לספר לו,הוא כבר ידע שאני בי סקסואל

הוא כבר ידע שנפרדתי, אבל הוא לא ידע שהחיים מפחדים אותי עכשיו

הוא לא ידע שרציתי למות, הוא לא ידע שהכל נראה לי גדול מידי.

החלטתי שהגיעה הזמן שהוא ידע, כי אחד הדברים שהבנתי שחשוב במשברים

זה שיהיה משפחה או מישהו לפחות לצדך זה עוזר הרבה יותר מלעבור את הכל לבד.

 

למסקנה הזו הגעתי מדיבור עם בחורה מלאת ביטחון בערך בגילי, שלומדת איתי

אשר מתמודדת עם אלכוס במצב מוקדם כבר שלוש שנים עובדת וממנת את עצמה לבד

מה שלה עזר זה טיפול פסכלוגי ולעשן. "כלונו רועעים ושבורים איש לא לגמרי בסדר מתחת לחזות,לכולם יש בעיות"

היא הפצירה בי לקבל עזרה כדי לא לגמור כמו חברה שלה בהתמוטטות עצבים וחוסר יכלות ללמוד

האכפתיות שלה כלפי משהי שהיא רק הכירה מאוד השפיעה אלי למחרת הלכתי לרופא

אבל אני עדיין חושבת שללוא הנסיעה הזו לא הייתי מקדימה כל כך לדבר איתו בכלל.

 

כרגע נראה שעשיתי בהחלט את הדבר הנכון

אני אפרט יותר מזה מחר כנראה

נכתב על ידי lily_ kane , 15/11/2008 18:00   בקטגוריות ביסקסואליות, חשבון נפש, נפשי, עזרה, סטודנטיאלי, פחד, אהבה ויחסים, אופטימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




90,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)