לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2008

נשימה עמוקה


היי אני לילי (שירלי)

אני בת 22 עוד חודשיים 23

אני ביסקסואלית

אבא שלי יודע את זה וסבתא מצד אבא

ואמא שלי אבל אמא שלי לא מקבלת את זה

אני באה אליה היום, וזה לא פשוט לי

אני צריכה הרבה כוחות נפשיים

אני צריכה לזכור להיות שלמה עם עצמי בכל מקרה

במידה ואני אצליח לעשות את זה

אני אתגבר על רוב החרדות הבסיסיות שלי

ברגע שאעשה את זה אוכל לעבוד עם עצמי

על הלימודים שלי בצורה יותר שלמה ועל האובססיה שלי בקשרים

וכך אוכל להיות יותר שלמה עם עצמי לחלוטין

 

אני לוקחת נשימה עמוקה עכשיו הולכת לאכול ארוחת בוקר עם סבתי מצד אבי

היא מאוד דואגת לי. אני הולכת לאכול אוכל בריא ולהיות שלמה עם עצמי ולהסתדר עם אמי

אם לא אני הולכת לקחת פסק זמן ממנה ולא לפחד להיות לבד

זה במקרה הכי גרוע וקשה לי להאמין שהוא יקרה

 

אני לילי אני אדם שלם

אני בריאה קצת מבולבלת

ביסקסואלית

ואוהבת את עצמי

כל יום טיפה יותר

כך שאוכל להתגבר על החרדות שלי

על הבקרים המסויטים בהם אני כמה מוקדם מידי ובעיקר

על השנאה העצמית

 

אם עברתם רגע כזה בחיים שלכם אם למדתם איך להפסיק לשנוא את עצמכם

בבקשה תגיבו

 

אוהבת את כולכם

לילי

נכתב על ידי lily_ kane , 21/11/2008 09:55   בקטגוריות ביסקסואליות, חרדות, חשבון נפש, מגדר, מיניות האדם, משפחה ודאגות (אותו הדבר), נפשי, עזרה, פחד, רפואה, אהבה ויחסים, אופטימי, שחרור קיטור  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




90,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)