לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2008

אחותי בסוף העולם


יש לי אחות מצד אבא
היא שונה ממני בערך בכל דבר
במראה,באופי,במוזיקה בערך בהכל
ואני מתה עליה.

היא בשנת שירות עכשיו בתנועת נוער
היום נארזנו בבוקר כל המשפחה מצד אבא
האחים צהלו נוכח הוויתור על זמן בית ספר
וכך נסענו לנו לישובים מאחורי באר שבע

בעיני זה הייתה חוויה מעניינת כי אני לא באמת ידעתי הרבה על מה אחותי עשתה ב3 חודשים האחרונים
אז הסתבר לי שזו קומנה קטנה של 6 אנשים הם גרים 3 בכל חדר
בנים ובנות הסתכלתי על החדר ובאמת שאין להם מקום לפרטיות יתר בכלל
המקום נראה ישן אבל ברור שהוא של צעירים,הוא נראה צבועני ושמח
גילתי שב3 חודשים אחרונים לאחותי לא היו חיים והיא הייתה עסוקה בריצה מישוב לישוב בתוך חמשה ישובים
שנמצאים במרחק ניכר אחד מהשני.

הסתכלתי עליה היא נראתה כרגיל חזקה שכזאת
היא הייתה מלאת שמחה חיים,אין לה זמן לכלום ועדיין היא נראת מרוצה
היא נראתה שלווה. איפשהו אני מקנאה בה על היכלות שלה למצות את עצמה להיות חזקה נפשית
אבל בצד אחר אני מאוד גאה בה על זה.

היא מאוד שונה ממני, לא הייתי מוכנה שתשתנה בעד שום הון שבעולם


נכתב על ידי lily_ kane , 28/11/2008 23:12   בקטגוריות משפחה ודאגות (אותו הדבר), נפשי, קצת על, אופטימי, אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




90,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)