לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008

אני בת וזה בסדר


זה משהו שמאוד הפתיע אותי היום

לאחרונה גילתי כמה חיפשתי רגשי אשמה

כמה לקחתי אחריות על דברים שלא באשמתי

כמה האשמתי את עצמי בכול

ואז אמרתי לעצמי כן זה בסדר , זה ככה כי אני אדם רע

כי לא יכלתי לעשות א,ב,ג מגיע לי להיות לבד

עשיתי משהו בעבר ,עשיתי משהו גם בגלגול הקודם

לא הייתי עם אמא בבית החולים בניתוח

(אני פוחדת מבתי חולים ורק על אחד מאלו שהיא עברה היא ספרה לי)

אני אדם רע מגיע לי ששינאו אותי

 

היום קמתי והבנתי ש...אני בת אדם

אולי לא רק אבל זה מה שאני

ואת העבר אני לא יוכלה לשנות

אבל את העתיד כן, והדברים הרעים שקראו לי

האונסים , השנאה העצמית, ההדחקה,

זה קרה כי אלו החיים הם קשיים ולא פשוטים תמיד

ויש בהם אנשים רעים ויש בהם אנשים טובים

 

ולפעמים דברים קוראים

 

שמי שירלי אני בת אדם

זה מה שאני

ומגיע לי לחיות ומגיע לי לאהוב את עצמי...

עכשיו צריך למצוא את הדרך לא לפחד מזה

נכתב על ידי lily_ kane , 18/12/2008 16:48   בקטגוריות חשבון נפש, חרדות, מגדר, משפחה ודאגות (אותו הדבר), נפשי, נשיות, רפואה, רוחניות ומיסטיקה, אהבה ויחסים, אופטימי, סיפרותי, שחרור קיטור  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




90,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)