לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008

אני בדיאלוג עם חרדות של בוקר


אני מפחדת כולי רועדת ולוקח לי שעות לזוז

לא רוצה לצאת מהמיטה בוא נשתהה עוד קצת

 

קומי! בוקר! תסתכלי על השמיים

אז מה עם קצת מעונן?

צאי מזה!!!

 

לא יוכלה הכל מפחיד אותי

אפילו ההליכה לאוניברסיטה בלי מוזיקה

אבל מוזיקה תנתק אותי מהכל

והמוזיקה שיש לי בתיק תגרום לי לאכול רגשי אשם

 

צאי מזה...ממה את מפחדת

בסך הכל יום די יפה

 

כן אבל זה עוד יום

והוא כל כך גדול והאם היום אני ארצה לחיות או למות ..

האם ליום הזה יהיה משמעות

אני הולכת כבר אבל רועדת

מדברת בטלפון אבל פוחדת

 

זה תהליך, זה תהליך

זה בסדר תבכי , זה תהליך

זה בסדר פשוט תחיי את הרגע

בבקשה בשם האלה האם תפסיקי לחשוב

 

תפסיקי לחשוב האם 1100 קלוריות ליום זה מספיק

את יפה, את יוכלה לרזות את לא צריכה לשנוא את עצמך בשביל זה

תפסיקי לחשוב אם את רוצה בן או בת מוקדם מידי

זה לא משנה מה יקרה

העיקר שתיהי שלם אחד וחזק קודם.

אחר כך תתמודי עם הכל

 

תפסיקי לרעוד תפסיקי לפחד זה תהליך

בבקשה תאהבי את עצמך

את שומעת אותי? אני החלק בך שרוצה להיות אישה

ושאוהב להיות אני,החלק שקם שמח בבוקר

החלק שאת כבר לא מרשה לעצמך

 

אני הלב שלך תנסי

ואני מנסה אבל אני עדיין פוחדת

 

זה בסדר, זה תהליך

בכיתי...

 

נכתב על ידי lily_ kane , 24/12/2008 08:26   בקטגוריות ביסקסואליות, חרדות, חשבון נפש, מגדר, מוות, מיניות האדם, משפחה ודאגות (אותו הדבר), נפשי, נשיות, פחד, קצת עצוב, רוחניות ומיסטיקה, רפואה, אהבה ויחסים, אופטימי, פסימי, סיפרותי, שחרור קיטור  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




90,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)