לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2009

קנאה


את תחילת השנה הזו בילתי ביחד עם גאטו ומריאנה היה נחמד למדי
לא יוכלתי שלא לשים לב כמה זמן הם התחברו נפלא ביחד
שרו וצחקו אבל בשלב מסוים הרגשתי לא שייכת
החל מהחצי השני של היום שום דבר לא עבד לי
ולשעה מבהילה הארנק נאבד לי
ונמצא על ידי מריאנה ונהג מונית אדיב
בסופו של דבר הרגשתי שאני מפריעה

וקינאתי כן קינאתי
קנאה מטופשת למדי אני יודעת
אני מקנאה בסיכוי סביר.
ואל תחשבו אחרת אני כן רוצה שיהיה להם את הסיכוי הזה
כי אני חושבת שהוא יצליח, ואני חושבת שאושר הוא דבר שאני מאחלת לשניהם
אבל בכל זאת קנאה...

זה לא באמת סוד אני מחבבת את מריאנה
אני מחבבת אותה נמשכת אליה ומרגישה אליה קרבה רוחנית
אני לוקחת ממנה דוגמא בהרבה מובנים לאיך אני רוצה לצאת מזה
אז כן זה שאני מחבבת את מריאנה זה לא סוד
וזה אפילו פחות סוד שלהכנס לקשר יהיה דבר לא טוב בשבילי כרגע

ובכל זאת קינאה
דבר מטופש...אבל קיים
אבל זה יעבור זה ידעך זה ילך
אם הם ישמחו אני אהיה מאושרת
נכתב על ידי lily_ kane , 1/1/2009 23:34   בקטגוריות חברים, חרדות, נפשי, נשיות, אהבה ויחסים, אופטימי, שחרור קיטור  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




90,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)