לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2009

ספרי דצמבר


הפעם לצערי הרשימה יותר דלה באמת שאין לי תירוץ טוב

סתם עייפות כללית באוויר

 

1.שיחות עם השטן : על הצד האפל של הטוב / לשק קולקובסקי -ללא ספק הספר הטוב ביותר שקראתי הוא היה למעשה הקריאה הראשונה שלי החודש ופתח אותו מצויין

בתרגום עיברי זה יש למעשה את הספר הקודם של המחבר שנקרא "מפתחות שלמה" והספר החדש שלו "שיחות עם השטן" הספר הישן כולל מספר דברים שלא נכנסו בתירגום הקודם

לקחתי את הספר בגלל שיחות עם השטן אבל אני חייבת לציין שמפתחות שלמה היה מצחיק יותר ומהנה יותר, זוהי הצצה נדירה בפילסופיה לא חופרת והמורסטית מומלץ בחום

 

2. רוסמרסהולם : מחזה בארבע מערכות / ה. איבסן ; [תרגום נעמי בן ‬]- במסגרת האיבסנים שאני מוכרחה לקרוא לקורס כך שאני מודיעה מראש שזו אינה קריאה תמימה יחד עם זאת

למרבה תדהמתי האישית מאוד אהבתי את זה, מדבר באיזשהו אופן על אדם שנלחם בעד עקרנתיו ועל הניצול החברתי, על כך שאת האושר והדעה העצמית לא תמיד ניתן להשיג בחיים האלו

עצוב קשה אבל קליל לקריאה ומומלץ.

 

3.שמחה שירמן - עבודות בצילום / [עיצוב הקטלוג ורדה רז] - שמחה שרמן אינו צלם אמנות ישראלי,הוא השפיעה על דור שלם של צלמים כאן מוצגות עבודות שלו עד שנת 86

נכון שהמגמה היום של צילום היא יותר להתייחס יותר לצילום הבן לואמי אבל עדיין יש כבר מספיק אמנות צילום ישראלית מן הרואי לבדוק פעם ב, גם אותה

 

4. המלט, נסיך דנמרק / ויליאם שקספיר ; [נוסח עברי: אהרון בר]- אני כבר קראתי את המחזה באנגלית וראית סרט חדש ומומלץ על ידי המרצה שבו אנחנו עושים את זה קראתי את ספרון הילדים גם כדי לרענן את זיכרוני אבל החלטתי שפעם הבא אני אתמקד בעוד סרטים או עוד ספר בעברית גדול יותר. ראשית כל אי אפשר לעשות באמת גרסה לילדים של המלט

ואם כן אז תאמרו להם את האמת, המלט מוצר שם כסופר סטאר שמשמיד את הדוד הרע שלו, לא מדובר על עירור נפשי תיהיה האם הדמות אמתית, שטנית או לא

לא דובר על הקונפליקט הפנימי על המשמעוית ובכלל על רגשי החשש של המלט כי מעשה כזה גם אם בשם האב הוא בגידה במונרך ובכל הסדר החברתי.

לא ילדים למעשה הוא סופר סטאר שהרג את הדוד הרשע ונעלב מאמא יאי!...בקיצור יש דברים שעדיף שילדים ילמדו לקרוא בתור מבוגרים לא חסר סיפורי ילדים ואפילו עמוקים אבל עדיין בצורה אחרת.

 

5. ‫ אויב העם / מאת הנריק איבסן - המונח אויב העם למעשה נתבע לראשונה ונלכך במחזה זה, בקצרה עם אי פעם יאשימו אותכם אתם תאשימו את איבסן

סך הכל הרעיון הכללי לא רע אבל הספר נמרח מעט יותר מדי, בשורה אחת האדם שרוצה לעשות את הטוב באמת יהפוך לקורבן בירקורטיה

בזה זה קצת מזכיר לי את הטירה של קפקפא עם מישהו מכיר

 

זהו למעשה הכתיבה הזו עזרה לי לשחרר את הלחץ של היום העמוס הזה אני הולכת להדחיק את התמטטות עצבים שלי בעבודת ההגשה שמתפרקת לי מול העיניים בעקבות התיפקוד המאוחר שלי השותף שלי לכתיבה, בשם האלים תנו לי לעשות עבודות לבד.

 

שלכם בעייפות מנטאלית

לילי

נכתב על ידי lily_ kane , 3/1/2009 23:31   בקטגוריות סיפרותי, ספרים, שחרור קיטור, ביקורת  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




90,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)