לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2009

אוי אם זה רמז לבאות


היומים האחרונים נראו כמרמזים על כך שזהו אינו השבוע שלי
כמובן שאם קוראי זוכרים גם שבוע שעבר הייתי מאוד חולה וגם אז היו לי בעיות עם שינה והתעוררות
אבל על אלו נוספו עוד מספר דברים

ראשית כל הבניין שלי הוא היחיד שלא מחממים באוניברסיטה
זהו בניין לאמניות בו החללים נורא רחבים על מנת שיהיה אפשר לעבוד
התוצאה היא שעל תחושת החולשה הכללית שלי נוצר חום גבוהה
אני רועדות בקור בשלוש שכבות בעוד ראשי נראה אדום כעגבניה זהו אינו מחזה מרהיב

שנית כל היא שזרת יד ימין שלי פתחה בשביתה איטלקית
היא מתפקדת אבל הרבה פחות והרבה יותר לעט
בתחתיה מבצבף פצע כחול יש מעיין
והיא יוכלה להפיק פעולות אך זה עולה לי בכאבים
שלא נראה לי היו אומרים להיות מופקים על ידי זרת קטנה שכזו.

הדבר השלישי שהפריע לי היה כשהגעתי לחדר
רק הדלקתי את החימום וחושך ירד על פני החדר ועל פני הדירה
אחרי כמה דקות וכמה קפיצי חשמל הדירה חזרה לעבוד
אלא שהחדר שלי כמו הזרת גם הוא שבת
והיה חשוך ומלחיץ נכנסתי ויצאתי מהארון חשמל כמו ילד היפראקטבי
הורדתי את כל המתגים והרמתי מחדש כלום. בסופו של דבר השותפות ביקשו ממני להפסיק
היה נמאס להם לקרוא לפרקים כי כל חמש דקות הורדתי את האור.
בסוף התמוטטתי היה לי עבדות לציור ואפס זמן
הרגשתי כי אל מורם מצביע באצבע עלי מכל הבנין ואומר "את" אני ממצמת בחשכה ואומרת "מה"
והוא מלמל בחומרה אלוהית "אותך אני לא אוהבת"

ללא עזרתו של המנטאלית של גאטו, כנראה שהייתי מתמוטטת הרבה לפני שהצלחתי לקבל עזרה
לפחות זה גרם לי לצאת לטיול קצר מהכווך שלי דבר שהיה לי נורא נורא נחוץ

הדבר האחרון שמפריע לי הוא המשבר שלי עם ציור
בשנה האחרונה ציור פשוט לא הולך לי, אני מרגישה שניסתי לרצות את המורה
ואני באמת כקפרפקציונסטית מנסה מעל ומעבר
למרות התמוטטות עצבים ולמרות שאני מחביא את זה בהרבה מילול כעס והתעקשות לדרך שלי
כשבסוף נראה לי שמשהו הצליח הובהר לי היום שיש לו דרך ארוכה לפני

נראה לי שאני אחזור לדבר הכי בסיס שלי
אני אחזור לצייר על נייר A4 דמיות שרשמתי לפני זה עם עיפרון על בסיס מים
או עם טושים,אחר כך עם צבעי מים, ועם שמן
משם אלך שוב לבד ולציור האומנתי והגרידה אבל אני רוצה לחזור למקרות שלי לזמן שציירתי בשביל ההנאה שלי האישית
ופחות בשביל שיהיה לזה מסר אומנתי חשוב ,אני חושבת שאולי מה שאני מפספסת כאן זה שוב את ההנאה מהציור ההתלהבות הראשונית הכיף שבזה.רק כשאני רושמת את זה הבנתי בעצם למה לעזאזל אני רוצה לחזור לזה.

לסיכום:  אני חולה ,עייפה וחסרת שעות שינה,קר לי והציור שלי צונח פלאים
מהצד החיובי יש לי מלא ספרים לשקוע בתוכם
ובתקווה גם ידידים להזיז אותם לסושי פעם ב...(דון לון רמז רמז)

נכתב על ידי lily_ kane , 19/1/2009 18:48   בקטגוריות סטודנטיאלי, נפשי, אופטימי, שחרור קיטור, פסימי  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




90,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)