לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2009

שריצה


ולנצח ישוו ביננו ויגידו כמה אנחנו דומות ולנצח את תצאי
היותר רזה היותר יפה היותר מוכשרת היותר צעירה
היותר עם הקול היותר משתפת פעולה היותר שפויה ועם סיכוי להשאר שפויה בעתיד וכדומה..

לכל מי שראה ריפו
ונמאס לי אני לא רוצה ,אני מזכירה לעצמי את הקטע בו סוויט אן כועסת שמשווים אותה לבלנייד מאג
קטע שאני רואה דמיוני די הרבה כי השיר של גנב קברים משום מה נתקע לי בראש
ואז מה יוצא מזה אן נהיית מכורה לדברים כדי להתעלם מהמציאות ולהתמקר להזיות של על יופי ושלמות
והשנייה חייה בעולם שבו היא מלאת חרטה על מעשיה וחברתה הטובה נרצחה
כן אין כמו סוף מאושר

ונמאס לי להפסיד
ואני לא רוצה להיות את
אני רוצה להיות אני
ובעיני את כול כך שונה עכשיו וגם אני שונה

אבל קל לטעון את כל זה עכשיו בדיעבד נכון?
האם לא אהבתי את הצד הזה שבך?
האם לא אהבתי איפשהו את זה שאת כל כך דומה לי
שאת איפשהו אני חזקה יותר, אני בטוחה יותר
ולמרות כל זאת איכשהו יוכלתי להגן עלייך יוכלתי ללמד אותך
לא כי אני גאונה גדולה או חזקה מאוד
פשוט כי למדתי כמה דברים שאת לומדת עכשיו או שתלמדי
וכי רציתי את זה ככה בכנות.

בסוף הרסתי את זה, בסוף הרסתי הכל
הייתי הרוסה בעצמי ואני עדיין
אבל זה לא הולכת להיות בקשה להחזיר הכל אחורה
אני לא הולכת להסתיר את מה שקרה
אני לא מסוגלת כרגע להיות בחברה של מישהו
אני לא מסוגלת לראות אותך אפילו סתם

איך קראת לזה בזמנו?
"את בבועה הדיכאונית שלך"
אז זהו כן, זאת יותר ביצה אם תשאלו אותי
ואני הולכת לשרוץ בה די הרבה עד שתצא איזו קרפדה

אני הולכת לנשק את עצמי ולהיות הנסיך של עצמי בסוף הסיפור הזה
כי זה דבר שאף אחד לא יוכל לעזור לי בו כרגע
אני הולכת לצאת עם עצמי לרומן סוער בן כמה חודשים לכל הפחות
אני הייתי כל כך מעט עם עצמי כל מעט זמן לבד

אני פוחדת כשאני לבד אבל הגיעה הזמן להתגבר על זה

אני הולכת לצאת עם עצמי לדייט ארוך לירח דבש
ולחתונה קתולית עד שאני עצמי ואנוכי יבנו כהלכה

ואני הולכת לשרוץ ככה עד שאני יבין אותי ואולי אפילו יאהב אותי
אני לא רוצה להיות עם מישהו מלבדי
אולי זה אנוכי אבל איך אני יוכלה לאהוב מישהו אחר
כשאני לא אוהבת את עצמי

את חושבת שאני לא יודעת מה עבר אליך וכמה הכאבתי לך,כמה שינתי את עולמך הפנימי לרסיסים
ואת צודקת אני לעולם לא אוכל לחדור לך לתוך המחשבות וגם אם כן אני בטוח לא אראגן אותם באותה הצורה
גם לו היה לי את המחשבות שלך אל מול עיני הדבר היחיד שהיה נוצר הוא קצר בתקשורות

אני כן לעומת זאת מודעת לזה שגרמתי לך סבל אני כן מרגישה אשמה על זה
אני כן הרוסה ושבורה לרסיסים בעצמי ולא משנה מה אני עושה בשלב מסוים הכל חוזר למטה
ושוב מנקודות האפס אני מתחילה לנשום.

את הרוסה את שבורה כן אבל את החזקה יותר היפה יותר ,הצעירה יותר והמוכשרת יותר
ואני יודעת שיש לך את הכוח ואם לא התגברת אז את תתגברי

ולגבי, אני לא יודעת יותר כלום ונמאס לי לנחש..

נכתב על ידי lily_ kane , 1/2/2009 21:16   בקטגוריות נפשי, נשיות, אהבה ויחסים, פסימי, שחרור קיטור, סיפרותי  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




90,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)