לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עומקים


לחישות קטנות, מחשבות רבות, דברים שעוברים, כשיותר מידי חושבים

Avatarכינוי:  lily_ kane

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2009

זאת ארדה!!


הפוסט הקרוב יתאר את מעללי בזמן צילומי סרט מבוסס ספר של עידו
על מנת לקבל תפיסה רחבה יותר לעניין ממולץ לקרוא את הפוסט האחרון שלו כאן
כמו כן זהו הפוסט השני שלי בנושא ממלוץ להסתכל על הפוסט הראשון בנושא
שבתוכו יש לינק לפוסט אף קדום יותר של עידו

הדרך הייתה מלאה סיוטים עברתי אוטבוסים ורצפים
ורצתי מבדיקה ביטחונית אחת לאחרת עם חרב!
פעם אחת חשבו שזה של החייל שהיה לפני
ופעם שנייה כשמצאו אמרתי בשקט שזו חרב וכך נכנסתי לתחנה המרכזית בתל אביב
עד שלא ראיתי אותם,לא הפסקתי להיות מודאגת (כל התמונות הקטנות יגדלו בהקלקה עליהם)


הבחורה היא שמרית הבחור הוא אלי הם זוג
כמובן שהבחור לא היה לבוש ככה אלא רגיל בתחילת אותו היום וכך כלנו חיכנו לעידו

תמר ושאר האנשים.

היום הראשון

המקבילה לבית הקברות לקרנבלים נמצא ליד הסט
והיא מוזיאן האנטומיה של המכוניות




הכרתי את עמית, כותבת המחילה שיחקה את ירבתי\חברתי מפקדת הורמרים, היא כתבה על היום הזה כאן
ונותנת המשפט הבלתי מנוצח "תפסו את חלאות האדם מחבקי העצים האלו"
וגיבורת הבור להלן בור- אותו ראינו במקום שזכה לכינו חורבות עזה ביום הראשון



היא בהחלט הצליחה להעביר את הדמות כמו שצריך ולהראות במיטבה
היא גרמה לפיגמה להראות מדהים בתפירה זריזה להלן עוד תמונה משובחת




הצאתי להפוך את שמרית לקוטפות הסברס הסולארית תפקיד שלאחר שיקול היא תקבל ביום השני





הצילומים היו עד הצהריים
לאחר מכן בערב התחילו להגיע הרבה יותר אנשים (היינו שש בהתחלה)
וכך חגגנו את יום המשורר הלואמי של סקוטלנד עם אגיס ואגיס צמחוני
אני לא האמנתי שיש אפשרות שאגיס צמחוני יהיה טוב למעשה עד לאותו זמן
בזמן זה הכרתי את ואלריה



יוגב




ופבל







הגיעו עוד אחרים אבל אני חושבת שאיתם דברתי הרבה פחות.

היום השני

היינו כבר הרבה יותר אנשים
הכנו רשת לסברסים שהוכיח כי הסולארים היו גוועים ברעב ככל הנראה
ולאריה הייתה נראת נוסטלגית
וכאילו הגיעה מהכפר מה שעוד היה מאגניב הוא שלא ראיתי את הכפר כשצלמתי



בזמן זה חלק היו עסוקים בזימון דברים כדי לקבל ממני אוכל




בסצנת הקרב הגדולה הגיח לפתע גשם
וברד מן השמים עמית צעקה בתיסכול
לפתע הסרתי את הכובע וצעקתי על איש האפקטים
אלוהים אתה מפוטר!!!
הגשם פסק
אני טועה מי יהיה איש האפקטים הבא שלנו
&nbsp;
למרות זאת כלנו נתקנעו בצרות
האיש הזה שנדמה לי שקרואים לו עומר
היה צריך לברוח באמצע



עמדנו מול ציור קיר מקסים של עידו טועים לאן ללכת בעוד הפעם השטן מטיח רעמים
אבל בעזרת התושיה של תומר חברתו השקטה של עדו הסתדרנו




קלטתי שמכל התמונות לא שמתי תמונה שלי או של עדו (של תמור אין לי בנתיים משהולפעם הבא)
עידו



(אם תסתכלו טוב תראו את החלק גופה האחורי של תומר וגם משם אתם בטח מרגישים שהיא חמודה,אם לא פשוט תאמינו לי!)



ולבסוף אני נותנת לינק לבלוג שלו, הלו הוא שולית הקוסם
דמותו הייתה איביס עוזר מכשף ולמעשה בכך גם עוזרי
הוא לא כתב על הנושא אבל הכתיבה שלו נהדרת ואני בהחלט שוקלת לשים אותו במומליצים

התמונות ששמתי ועוד אחרות נמצאות כאן לבעלי הפייס בוק באיכות טובה

כן אני עוד עושה סטריפ אורח רק לא היום כי מאיימים לסגור לי את הרשת עוד דקה
נכתב על ידי lily_ kane , 1/3/2009 00:42   בקטגוריות חברים, נשיות, סטודנטיאלי, פמיניזם, אהבה ויחסים, אופטימי, שחרור קיטור, ארדה  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




90,971
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlily_ kane אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lily_ kane ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)